Прескочи до съдържание

TURO - AirBnB за автомобили под наем


Препоръчани мнения

Публикувано:

Пожъналата вече успех в САЩ платформа за carshare, вече я има налична и в почти цяла Западна Европа , части от Азия и т.н., един вид Еърбнб , но за автомобили . Някой вече лично да е ползвал услугите и ?

 

 https://turo.com/

 

@akair , @macf1an , @Георги Матеев

 

 

 

Публикувано:

Аз опитах в Щатите. Не приемаха българска книжка миналата тодина. Предполагам заради застраховките ГО (на лице са, не на автомобил). Иначе имаше чудесни оферти за автомобили под наем.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Да. В пътеписа от Маями се вижда един червен Вранглер - взехме го от Туро.

Застраховките им са особени. В Маями не бяха по-евтини от стандартния рент-а-кар

  • Харесвам 1
  • 10 месеца по-късно ...
  • 4 години по-късно ...
Публикувано:

Така като гледам, няма много магеланци, които да са пробвали Turo, но все пак да попитам...

 

Как стои въпросът със застраховката на колата? При резервиране в сайта има възможност да се избере допълнителна застраховка. Стандартните годишни застраховки за коли под наем (iCarShure, Eversure, Worldwide Insure и подобни) не покриват такъв наем, така че допълнителната застраховка от Turo изглежда като почти задължителна.

 

Четох, че е добре, също като при Airbnb, собственикът да има повече положителни ревюта. Защото няма да е приятно, ако човек се окаже вечер на някое летище с канселиран наем на кола и да трябва да се оправя с обществен транспорт или таксита. Ако има някакви особености, за които е добре да се гледа, ще съм благодарен, ако споделите. А на лично съобщение може да изпратите линк, ако имат реферална програма.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Ние сме ползвали Туро през пролета на 2022г. във Флорида. Взехме Dodge Grand Caravan 2019, за две седмици на цена 1515$ със стандартна застраховка. Цените по това време в рантакар компаниите, бяха двойни на цените в Туро. Всичко при нас мина перфектно, единственото ми притеснение беше, дали ще се намерим лесно със собственика при взимане и връщане на колата, защото летището в Маями е голямо и не ни е познато, но всичко мина бързо и лесно. Задължително търси кола от собственик All-star host, ако те устройва цената най-добре е с premier застраховка, а стандартната за мен е задължителна. Важно е да знаеш, че ако ти направиш резервацията и не добавиш втори шофьор при резервацията, друг няма да може да кара колата, защото застраховката ще бъде невалидна. От екстрите е важно колата да има устройство за автоматично отчитане на пътните такси Toll pass. За две седмици минахме 2000км, седмица след приключване на пътуване получих от собстеника фактура за 30$, с подробна справка, къде и кога са ни таксували. Плащането минава през Туро. 
Друго за което се сещам е да обърнеш внимание, колко km/mi са включени в цената, също и някои собственици слагат такса за доставка на колата до избраното от тебе място за вземане. За друго важно не се сещам, ако цената на Туро е по-добра от цената на рентакар компаниите си заслужава да избереш Туро. Миналата година търсих осем местна кола за две седмици от Вашингтон, но цените в Туро бяха доста по-високи от рентакар компаниите и взех от Hertz - Chevrolet suburban 2022, на цена 2200$ за 16 дни. 

  • Харесвам 2
  • 4 месеца по-късно ...
Публикувано:

Да дам малко обратна връзка за прощъпулника ми с Turo през април 2024. Ще съм по-подробен, защото имаше бонус премеждие.

 

Наех от летището на Лион, Франция за седмица с 1400 км вкл. в цената, с най-високото ниво на застраховка (0% самоучастие). Общо цената стана 140 евро, което беше с 50 евро по-ниска от сравнимите рентал компании и то без допълнителни включени застраховки. Така че на пръв поглед офертата беше чудесна.

 

На практика получих едно 10+ годишно Рено Клио в доста мръсно състояние отвътре, а отвън с множество ожулвания. Проблемни мигачи и дълги светлини. Явно собственикът я беше занемарил. Аз дадох своя дан на едно кръстовище в Гренобъл, където се чукнахме с една госпожа вечерта след 10 ч. Резултатът беше огънат калник на нейната кола и паднал номер и предната броня при мен, за щастие без теч от радиатора. Отбихме отстрани и почна одисеята. Трябваше да се попълва протокол на френски, а аз знам само едно бонжур. Добре, че тя поне говореше приличен английски. Тя пише моята част на протокола и ми превежда какво пише, и така... Стигнахме до полето, където трябва да се попълва номер на застрахователна полица, обаче аз такова нещо не съм виждал в пощата си. Звънях на френския номер на Туро - само френски чувам. Давам слушалката, само чат бот, агентите не работят по това време. Звъня в роуминг на английсия номер (пустия му брекзит!) - същата греда. Наближава вече 11 ч. и звъня на собственика да му съобщя благата вест, че има леки поражения по колата, но е на собствен ход. Събуждам го. Трябват му 10-ина минути докато приведе френския си акцент в що-годе прилично разбираем английски. Изпраща ми някакви снимки на застрахователна полица. Попълваме ги в протокола и рисуваме схема на кръстовището. Обясняваме обстоятелства, пътни знаци, светофари, кой с предимство (това е друга история). Наближава полунощ. Сбогуваме се с французойката. Прибираме се в квартирата. Вече де факто е следващия ден и в приложенито Туро регистрирам инцидента, където вече на английски се обяснявам и прикачвам снимки. Лягам да спя.

 

На сутринта започва атака с писма от Туро на френски, искащи същите неща, които вече съм описал онлайн в приложението им. Отговарям им на английски и отново качвам протоколи, снимки и пр. Водопадът от писма продължава. Отговарям на поредното с малко по-остър тон, че договорът ми с Туро е на английски и очаквам цялата кореспонденция с мен да тече на този език и че няма да прикачвам трети път едни и същи документи. В един пореден имейл ми се извиняват и обещават, че вече ще е само на английски. До следващото писмо. Спирам да им отговарям, защото имам пълна застраховка. Идеята е, че съм си платил таксата спокойствие и имам нужда точно от него. След 3-4 дни връщам колата. Собственикът не е щастлив, че ще му вдигнат премията на застраховката. Но такъв е животът. Прибирам се вкъщи. Освен някое друго писмо за обратна връзка и поредната апетитна оферта, Туро с друго не са ме притеснили. Явно пълната им застраховка работи.

 

В заключение: Иновативна услуга, която има нужда от по-добър съпорт. Бих ползвал отново Туро при значително по-ниски цени спрямо стандартните рентал компании.

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
  • Замислям се 2

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.