Здравейте,
преди известно време букнах Tobos Apar - Turis (в Нерха . Резервацията беше за студио за трима с изглед към морето и струваше 510 Euro. Предвид локацията и хубавите снимки на стаите изглеждаше , че си заслужава.
Неприятната изненада беше когато се чекнахме. Дадоха ни студио на половин етаж. Това ще рече че покривът беше скосен, на места стаята беше висока не повече от 1.4м, в банята липсваше вана ( не че е голяма болка, но си бях платил и за нея все пак ). Общо взето усещанет
Не е по същия казус, но заради промоциите на @koliob сега Букинг искат едностранно да отменят резервациите (както се очакваше).
Въпроса е мога ли да пиша до някого и до кого? Или да искам да ме настанят другаде и да ми върнат евентуални други разходи - самолетни билети, рент-а-кар и др.
Уважаеми/а ХХХХХХХХ,
Благодарим ви, че избрахте Booking.com.
Пишем ви във връзка с вашата резервация ХХХХХХ в Residenza La Majelletta, с настаняване на 2019-03-01, и напускане на 2019-0