luba_rizova Публикувано: 17 септември, 2018 Сподели Публикувано: 17 септември, 2018 Здравейте, опитах се днес да платя едни самолетни билети през Експедия, но на два пъти ми написа, че има проблем с картата, потвърждение уж нямам. Веднага обаче ми създаде профил, и там имам два пъти един и същи маршрут, макар че пише - този маршрут все още не е букнат. Въпреки всичко се притеснявам да не ми изтегли два пъти парите. Не знам как да проверя как стоят нещата, първо, защо ми даде, че не приема плащане /плащам с виза на ПИБ/, и после, да не би да ми изтегли два пъти парите за едни самолетни билети. Парите не са малко. Сега зора ми е, че хем не мога да си купя билета, той ще става по-скъп, хем не съм сигурна дали няма да ми се вземат някакви пари. Няма данни за обратна връзка, освен телефон, а аз някак не съм уверена в английския ми, за да ги питам. Какво мога да направя в случая? Да изчакам ли, да купувам ли утре билет от друг? Голям ужас --- Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 17 септември, 2018 Сподели Публикувано: 17 септември, 2018 Щом питаш вероятно нямаш пасивно/активно банкиране в ПИБ, където веднага може да провериш дали има блокирана сума по картата ? Ако имаш SMS известяване и не си получила SMS почти сигурно не е имало плащане. Възможен проблем е липса на 3D защита, в някой случаи пък наличието на такава е проблем. И все пак винаги може да се обадиш в картов отдел на ПИБ за справка / 24 ч. в денонощието. 5 Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 17 септември, 2018 Сподели Публикувано: 17 септември, 2018 преди 11 минути , luba_rizova каза: Здравейте, опитах се днес да платя едни самолетни билети през Експедия, но на два пъти ми написа, че има проблем с картата, потвърждение уж нямам. Веднага обаче ми създаде профил, и там имам два пъти един и същи маршрут, макар че пише - този маршрут все още не е букнат. Въпреки всичко се притеснявам да не ми изтегли два пъти парите. Не знам как да проверя как стоят нещата, първо, защо ми даде, че не приема плащане /плащам с виза на ПИБ/, и после, да не би да ми изтегли два пъти парите за едни самолетни билети. Парите не са малко. Сега зора ми е, че хем не мога да си купя билета, той ще става по-скъп, хем не съм сигурна дали няма да ми се вземат някакви пари. Няма данни за обратна връзка, освен телефон, а аз някак не съм уверена в английския ми, за да ги питам. Какво мога да направя в случая? Да изчакам ли, да купувам ли утре билет от друг? Голям ужас --- Обади се на кол центъра на ПИБ и от там ще ти кажат как точно стои въпроса с плащането към момента и защо не си могла да платиш. 3 Връзка към коментар
luba_rizova Публикувано: 17 септември, 2018 Автор Сподели Публикувано: 17 септември, 2018 Благодаря! 3Д имам, може и тя да е проблема. Ще звъннем утре на ПИБ да видим дали някой се е опитал да дръпне пари или въобще не са се занимавали с бг карта. Аз ги избрах уж че щото са по-сигурни, а... Ще видим, стига да не са ни хванали парите два пъти, ще се оправим, мерсаж! Връзка към коментар
Гост Публикувано: 17 септември, 2018 Сподели Публикувано: 17 септември, 2018 преди 7 минути , luba_rizova каза: ... стига да не са ни хванали парите два пъти, ще се оправим. Това да не ти е проблем. Случвала ми се е сходна ситуация с British Airways. Бях платила два пъти един билет. IT проблем. Техен. Видях го веднага, звъннах им и ми кредитираха веднага сметката. Съмнявам се, обаче, че плащането изобщо е минало. Не се притеснявай, Expedia са точни. Ако има проблем и ти е нужно някой да звънне, разчитай. Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 17 септември, 2018 Сподели Публикувано: 17 септември, 2018 Според не е минала покупката заради активираното 3Д , случавало ми се е неколкратно с други сайтове , дезактивирах и транзакциите минаха веднага. 2 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 18 септември, 2018 Сподели Публикувано: 18 септември, 2018 преди 11 часа, stanimir каза: И все пак винаги може да се обадиш в картов отдел на ПИБ за справка / 24 ч. в денонощието. преди 11 часа, slujitel каза: Обади се на кол центъра на ПИБ и от там ще ти кажат как точно стои въпроса с плащането към момента и защо не си могла да платиш. Точно такъв подход предприемам когато не мине плащане. Наскоро правих опити за купуване на билети за катарците през норвежкия Supersaver, но даде грешка. Преди да направя 2-ри опит, първо се обадих на картов отдел, които работят 24/7, за да ми потвърдят, че картата ми не е задължена и няма да бъдат изтеглени пари, за да знам дали да правя 2-ри опит. След като ми потвърдиха, че изобщо не е направено искане за задължаване на картата и пари няма да бъдат изтеглени, направих втори опит... Отново не мина и отново поисках потвърждение от ПИБ, че няма оторизация и няма да ми бъдат изтеглени пари, след което букнах директно през сайта на катарците и всичко си беше наред. 1 Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 18 септември, 2018 Сподели Публикувано: 18 септември, 2018 преди 4 часа, chandni каза: Точно такъв подход предприемам когато не мине плащане. Наскоро правих опити за купуване на билети за катарците през норвежкия Supersaver, но даде грешка. Преди да направя 2-ри опит, първо се обадих на картов отдел, които работят 24/7, за да ми потвърдят, че картата ми не е задължена и няма да бъдат изтеглени пари, за да знам дали да правя 2-ри опит. След като ми потвърдиха, че изобщо не е направено искане за задължаване на картата и пари няма да бъдат изтеглени, направих втори опит... Отново не мина и отново поисках потвърждение от ПИБ, че няма оторизация и няма да ми бъдат изтеглени пари, след което букнах директно през сайта на катарците и всичко си беше наред. И аз така правя. Дори ми казват понякога причината. Например с Виваколумбия исках да платя с виртуална карта, която е дебитна, но сайта приемал само кредитни и затова не минавало плащането. Накрая платих с кредитна. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега