Прескочи до съдържание

Отменен полет - има ли смисъл да се занимавам?


Препоръчани мнения

Публикувано:

Здравейте, 

 

потърсих с търсачката, но не открих подобни на моя случай и затова - нова тема 🙂

 

Казусът е следният. Няколко часа след онлайн чек-ин , получавам СМС, че полетът ми е отменен. Това се случва към 1 вечерта ,полетът е в 7:30 сутринта. Малко по-късно получавам линк за да се чекна в друг полет от 10:30 . Уловката е, че отмененият ми полет е директно заменен с друг, но реално "губя" всичко на всичко 3 часа. Навсякъде като погледнах изискванията са 4 часа, за да имаш право на каквито и да е било жалби, компенсации и така нататък. 

Та въобще има ли смисъл да се занимавам да пиша до авиокомпанията ? И ако да как точно да подходя ? 

 

Публикувано:

Пристигна ли в крайната дестинация повече от 4 часа след първоначалния краен час на пристигане в крайната дестинация?

  • Харесвам 1
Публикувано:

Мне, планът беше излитане в 7:30, час и половина полет и кацане в 9:00. Със следващия полет просто беше излтане в 10:30 отново час и половина полет и кацане в 12:00 . Което са само 3 часа закъснение. 

Публикувано:

Обезщетение се полага за 3 или повече часа закъснение.Скоро @Ivkoимаше интересен случай с Раян със закъснение от 3часа и 2минути за който бяха изплатили обещетение.

Публикувано:
преди 16 минути , Мари Николова каза:

Обезщетение се полага за 3 или повече часа закъснение.Скоро @Ivkoимаше интересен случай с Раян със закъснение от 3часа и 2минути за който бяха изплатили обещетение.

И на мен ми изплатиха райън за 3 часа и 4 мин. закъснение. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 10 часа, luba_rizova каза:

И на мен ми изплатиха райън за 3 часа и 4 мин. закъснение. 

Е ми,късметлии сте си:)

преди 7 часа, prozium каза:

Да разбирам ли, че ако не го изплатят на момента е безмислено да пиша ? 🙂

Не го изплащат на момента, трябва да пуснеш жалба,ще видиш как на сайта на съответната авиокомпания.

Ако става въпрос за вътрешен полет на БГ ер-те са малко по-трудно откъм обезщетения,но Аероиск имат вече успехи с тях.И аз чакам резултат от тях за подобен полет.

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)

Отменен полет в 14 дневния срок означава компенсация 250 евро /полета очевидно е бил до 1500 километра/.

Ако си отказал промяната на часа връщат и парите за билета.

Редактирано от Таньо
Публикувано:

А при повече от два месеца предварително уведомление за промяна с 10 часа полага ли се компенсация или само стойността на билета?

Публикувано:
преди 3 часа, Мари Николова каза:

Ако става въпрос за вътрешен полет на БГ ер-те са малко по-трудно откъм обезщетения,но Аероиск имат вече успехи с тях.И аз чакам резултат от тях за подобен полет.

Току-що получих мейл от Аероиск,че са постигнали успех и БГ ер ще изплатят обещетение за закъснял полет от преди 3 години😊Така че @prozium,давай смело,винаги има смисъл.:rolleyes:

  • Харесвам 1
  • Браво 1
  • 1 месец по-късно ...
Публикувано:

Един бърз ъпдейт по темата, за да няма друг път такива като мен  - чудещи се  🙂

След като написах набързичко едим мейл до Austrian, те се забавиха около 4 седмици с отговора, но вчера така дълго чаканото писмо беше в кутията ми със запитване за банкова сметка, към която да преведат компенсация от 250 евро Ще добавя още малко информация, като успея да си прегледам точната кореспонденция с тях.

 

  • Харесвам 3

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.