Polina Публикувано: 11 ноември, 2013 Публикувано: 11 ноември, 2013 И така май след година -две ще си имаме ново гражданско летище, в района на Гоце Делчев. http://chr.bg/yugozapadna-b-lgariya-s-letishhe-ot-2015-godina/ 1
wilks Публикувано: 11 ноември, 2013 Публикувано: 11 ноември, 2013 (редактирано) И така май след година -две ще си имаме ново гражданско летище, в района на Гоце Делчев. http://chr.bg/yugozapadna-b-lgariya-s-letishhe-ot-2015-godina/ мхм колкото си имаме София - Запад край Кондофрей (известно още като София Терминал 3) Даже това тук край Гоце-то ми звучи още по-невероятно за осъществяване, отколкото беше идеята за Кондофрейското лоукост летище. http://www.investor.bg/ikonomika-i-politika/332/a/letishteto-krai-kondofrei-shte-moje-da-priema-samoleti-ot-visok-klas,145690/ https://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&ved=0CD8QFjAC&url=http%3A%2F%2Fwikimapia.org%2F3579343%2Fbg%2F&ei=zuGAUpTuDYLftAaesYCQBg&usg=AFQjCNFfDtpVAUeD8x4PJy8n_mG5TedezA&bvm=bv.56146854,d.Yms Това е по-подходящо за раздел "Хумор" май.... Редактирано 11 ноември, 2013 от wilks
Polina Публикувано: 11 ноември, 2013 Автор Публикувано: 11 ноември, 2013 Идеи да има трябва! Пък то и без това софийското е тоооолкова много натоварено, че малко трябва да отпусната каиша тука 1
Георги Публикувано: 11 ноември, 2013 Публикувано: 11 ноември, 2013 Да, тези нови летища общо взето ги приемам по същия начин като непрестанните нови самолетни линии, които се откриват от София...общо взето докато не пипна не вярвам 1
wilks Публикувано: 11 ноември, 2013 Публикувано: 11 ноември, 2013 Пък то и без това софийското е тоооолкова много натоварено, че малко трябва да отпусната каиша тука За Пловдивското пък да не говорим - служителите там вече изнемогват, на 3-сменен денонощен режим на работа минаха, и пак нямат секунда почивка с тези 2 полета на седмица през лятотото. Зимата като ги навести и някой чартър със скиори на 2 седмици по веднъж, блокират от претоварване. Иначе да, идеите са хубаво нещо, спор няма, но само да са малко по-реалистични и осъществими с оглед икономическите показатели, цена нямаше да имат. 5
Polina Публикувано: 11 ноември, 2013 Автор Публикувано: 11 ноември, 2013 За Пловдивското пък да не говорим - служителите там вече изнемогват, на 3-сменен денонощен режим на работа минаха, и пак нямат секунда почивка с тези 2 полета на седмица през лятотото. Зимата като ги навести и някой чартър със скиори на 2 седмици по веднъж, блокират от претоварване. Иначе да, идеите са хубаво нещо, спор няма, но само да са малко по-реалистични и осъществими с оглед икономическите показатели, цена нямаше да имат. Именно за това става дума. Друго интересно за мен е например, защо тези средства не са ги вложили малко да постегнат Т1.. основния поток от хора все пак е точно там
wilks Публикувано: 11 ноември, 2013 Публикувано: 11 ноември, 2013 Именно за това става дума. Друго интересно за мен е например, защо тези средства не са ги вложили малко да постегнат Т1.. основния поток от хора все пак е точно там Е, отговорът тук поне е прост - едното (Т1) де юре е държавно - поне по официални документи, иначе де факто си е вече почти тимаджийско. Другото е частна инвестиция. Няма как да накарат някой частник безвъзмездно да вложи милиони в държавно предприятие.
Фил Публикувано: 11 ноември, 2013 Публикувано: 11 ноември, 2013 И така май след година -две ще си имаме ново гражданско летище, в района на Гоце Делчев. http://chr.bg/yugozapadna-b-lgariya-s-letishhe-ot-2015-godina/ И преди една година: Започва строежът на летището край Гоце Делчев
Ilian359 Публикувано: 11 ноември, 2013 Публикувано: 11 ноември, 2013 Това не е ли бивше военно летище? Като цяло идеята ми изглежда далеч по-смислена от Sofia-West.
Polina Публикувано: 13 ноември, 2013 Автор Публикувано: 13 ноември, 2013 Ама тука тия хора ни казват, че аха-аха Кондофрей да заработи и за пътници и че на него ще се прехвърлят всички нискотарифни полети? Аджеба.. какво ще каца наистина на Т1? И ще направят ли метро до Кондофрей? http://chr.bg/dve-novi-letishha-uskoryavat-razvitieto-na-ikonomikata-i-turizma-v-b-lgariya/
Фил Публикувано: 13 ноември, 2013 Публикувано: 13 ноември, 2013 Аджеба.. какво ще каца наистина на Т1? Делтапланери
captain_oveur Публикувано: 13 ноември, 2013 Публикувано: 13 ноември, 2013 Делтапланери Бакшишите, пристигащи от „София-Запад“. Много тъпа „идея“ да зафучат едното летище на другия край на града. Да му мислят варненци, които пристигат на Т2 и трябва да се придвижват до „СЗ“. Бакшишите доволно потриват ръчички.
wilks Публикувано: 13 ноември, 2013 Публикувано: 13 ноември, 2013 Ама тука тия хора ни казват, че аха-аха Кондофрей да заработи ... Е, хубава работа Ти ако тръгнеш да се връзваш на приказките на баш мошениците от eSky, които си плащат на google.bg имената на де що има авиокомпания по света да излиза през техния сайт, няма смисъл ... отчитат специалистите от eSKY.bg, които следят развитието на авиационния бранш. Сега ако погледнем реално сценария, който чертаят "специалистите", какво се получава. На летище София оперират цифром и словом 3 нискотарифни авиокомпании - easyJet, Wizz и AirBerlin. 1. На easy политиката им е да НЕ ползват и кацат на второстепенни и отдалечени от центровете на градовете летища. Щом и на Швехат - Виена кацат, значи е неоспорим факт. 2. AirBerlin и сега си кацат на Т2, който по принцип ползват традиционни авиокомпании. Те самите даже трудно бих ги определил като нискотарифни, но все още на някой места така ги водят. А и зад тях са Етихад, в смисъл не ги бъркат толкова остро таксите. 3. Wizz точно в момента не биха рискували чак до там да изгубят проценти от твърдите си клиенти заради неудобството от отдалеченото летище. В момента имат твърди позиции в България заради липсата на кой знае каква конкуренция тук, и ще е глупаво да изпаднат назад заради смяна на неразработено и далечно летище. Какво друго? А, да - остава единствено Ryan да се преместят там, и то само в случай ако летище Пловдив не смали надутите за предлаганите условия такси. За O'Leary общо взето според мен дали самолетите му ще кацат в Пловдив или в Кондофрей, няма друга разлика, освен парите, които плаща за летищни такси. Така че ако са по-изгодни условията там, евентуално би могло да се допусне, че ще се премести. Но пак с много условности. На кондофрейци им остава варианта единствено ако се появи нов лоукост играч, да го привлекат с ниските цени (както се твърди в статията). И чартърите с планински туристи и уреден (влизащ в пакета) наземен транспорт до хотели и бази. Не ги знам колко и какви "специалисти" са в eSky, ама като им знам методите на работа и въртене на "бизенс", не искам даже и да си ги представям. 100% има намесени пари в излизането на тези думи в статия, и то в анонимен сайт с анонимни и неизвестни собственици и редактори, който поне аз за първи път виждам. Иначе разбира се, че всеки има право да избира на кой да се доверява. Аз на тези точно никога и по никакъв повод П.П. забравих за Vueling, но те с техния сезонен маршрут с кривите часове на излитане и кацане, ако се преместят на Кондофрей съвсем ще се скършат тук. 1
Георги Публикувано: 13 ноември, 2013 Публикувано: 13 ноември, 2013 Всъщност това е начин, по който масово се пълнят със съдържание бг сайтовете, а и не само бг. Размяна на статия срещу споменаване на бранда. Няма нищо лошо, след като така и така сайта не държи на качеството на материалите. Агода искаха да пускат статии тук, изпратиха ми 1-2 примерни и можеха и да минат в някой общ сайт тип chr.bg, но за хора навътре в областта демонстрираха отчайваща незапознатост с материята. Така и този материал, ескайци са доволни, че им се споменава бранда, chr са доволни, че сайта им се пълни със статии, които да се гледат за да таксуват рекламодателите без да им струва нищо, пък хората които търсят качествено съдържание да си го отсяват между плявата. 2
Polina Публикувано: 5 декември, 2013 Автор Публикувано: 5 декември, 2013 Ако не друго поне на Кондофрейското летище вече са му осигурили терен, че и с постройки: http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2013/12/04/2196387_kabinetut_podkrepi_megaproekt_v_kondofrei/
wilks Публикувано: 5 декември, 2013 Публикувано: 5 декември, 2013 Освен да се ядосваме за държавните подаръци към частни инвеститори, това "летище" едва ли ще става за друго. Ще се изперат едни пари, а всичко останало - ако стане...с безброй други "ако"-та.
Zaro Публикувано: 6 декември, 2013 Публикувано: 6 декември, 2013 (редактирано) Като се замисля колко още други бивши военни летища чакат да бъдат преоткрити като нови летища за нискотарифни компании. Сред тях е и любимото ми Чешнегирово, на което единият вход беше на 500 метра от жп спирката, откъдето има пряка връзка с Пловдив, за разлика от Крумово. Има даже и грундова писта. Не знам дали е виждало самолет от зимата на 1994 година, когато стана пожарът. Колко възможности за потъване на държавна пара в частен джоб - как да няма перспективи в България. Редактирано 6 декември, 2013 от Zaro
Георги Публикувано: 6 декември, 2013 Публикувано: 6 декември, 2013 Сред тях е и любимото ми Чешнегирово, на което единият вход беше на 500 метра от жп спирката, откъдето има пряка връзка с Пловдив, за разлика от Крумово. Има даже и грундова писта. Не знам дали е виждало самолет от зимата на 1994 година, когато стана пожарът. Така както го описваш, бизнес плана е готов, аргументацията на повечето бъдещи нискотарифни райски летища обикновено не е по-подробна от твоята
Ilian359 Публикувано: 6 декември, 2013 Публикувано: 6 декември, 2013 И като зафучи по план летище Кондофрей, може да се върнем на идеята за метро до Перник... http://econ.bg/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/%D0%91%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%B2-%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BC-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE-%D0%B4%D0%BE-%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D1%82%D0%B5-%D0%BF%D1%8A%D0%BA-%D0%BD%D0%B8-%D0%B2%D0%B7%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82-%D0%B1%D0%BE%D0%BA%D0%BB%D1%83%D0%BA%D0%B0_l.a_i.136600_at.1.html
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега