Прескочи до съдържание

Изпуснат полет и загубен багаж


Препоръчани мнения

Здравейте, попаднах в неприятна ситуация и ще помоля за съвет. Имах почивка от 07.10 до 17.10 в Тунис всичко беше ок, но връщането беше един кошмар. Пътувахме с AIRFRANCE Тунис-Париж-Берлин. По незнайни причини излетяхме от Тунис с 40 мин закъснение и изпуснахме полета за Берлин, в Париж ни настаниха в хотел и ни издадоха билети за следващият полет, който беше в 07.10ч сутринта или 11 часа по-късно. И това го преглътнахме, но на сутринта дойде другата изненада, през нощта полета бил сторниран и следващият е чак в 15.20 или вече 19часа по-късно , тук вече чашата преля и вдигнахме скандал. В интерес на истината служителката беше много любезна и направи всичко възможно да получим места за полет до Хамбург в 08.20ч. Когато пристигнахме в Хамбург дойде поредната неприятна изненада на лентата за багаж, нашия багаж го нямаше , бяхме 4 човека и 6 куфара, тъй като пуснахме и ръчния багаж с другия. Там загубихме около 2 часа с писане на обяснения и т.н. Другата неприятност беше, че наш познат трябваше да ни вземе от Берлин ,както се бяхме разбрали вечерта и се свързахме с него ,чак когато вече беше пристигнал там и естествено трябваше да му заплатим разходите, както и нашите за да се приберем вкъщи (на около 160км от Хамбург) Следващата

неприятност беше , че дъщеря ми трябваше да е на училище, бях написала молба до директора за 3 дни , до 17.10, не бяха особено очаровани, защото имаше важен тест на 17.10, но направиха компромис и го изместиха заради нея на 18-ти, но тя така и не успя и се получи много неприятно. Същото беше и положението при мен отпуска ми беше до 14.10 , но също ми направиха компромис и ми дадоха 3 почивни дни и на 18-ти трябваше да съм на работа, но и аз не успях.

Сега за багажа, всеки ден звъним поне по 3 дни и всеки ни казва нещо различно. На 21.10 ни пристигна 1 куфар, на 28.10 още 3 ,но 2 куфара все още са в неизвестност и липсват.

Въпросът ми е ,къде трябва да се оплача и имам ли право на някакво обезщетение?

Написах оплакване на главната страница на AIRFRANCE ,но не съм сигурна дали направих всичко точно, защото не получих имейл с потвърждение или каквото и да е.

 

Връзка към коментар

Полетът е над 1500км. така че има надежда да се сборите за компенсация от 400 евро на калпак. За багажа ще е трудно да изкопчите нещо, по принцип там правилото, е че покриват стойността на касови бележки направи за дрехи и тоалетни принадлежности. Чак ако след 21 дни не го намерят имате право на до 1300 евро. Но тази стойност зависи разбира се от нещата, които са били в него.

Вие описахте ли във формуляр какво е имало в куфарите.

 

https://www.airfrance.us/US/en/common/guidevoyageur/pratique/bagage_retarde_airfrance.htm

 

Тук може да се уж да се следи къде са изгубените багажи

 

http://www.worldtracer.aero/filedsp/af.htm

Редактирано от macf1an
link
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

До колкото разбрах сте пътували на един билет. Дължат Ви обещетение, мисля 400евро на човек/разстоянието е над 1500км/ Трябва да подадете искане за обезщетение към авиокомпанията. Проверете има ли форма за това или пишете на мейл. Ако не откликнат- има фирми, които срещу процент от обещетението, ще задвижат нещата.

За багажа трябва да продължите да го издирвате, не знам какво да посъветвам, защото не покриват разходи, ако е загубен на път към дома. 

Редактирано от Цвете
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

За съжаление се случват такива неща. След 1 или още повече 2 промени, закъснял багаж е почти гарантиран. Ако не ви го върнат до 21 дена дължат обезщетение. За закъснението също дължат обезщетение, поискайте си го.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Air France с прекачване - никога отново. Толкова неорганизирана авиокомпания не съм имала до сега. 

На една приятелка куфарът беше загубен на директен полет Хамбург-Париж и го бяха върнали в Хамбург, (вместо в Париж) след 3 седмици. Бяха го върнали по адреса, който е написан на куфара, не по попълнен формуляр например.

Ако не получите отговор, най-добре си търсете правата с посредник. Успех!

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към коментар

Да така е и аз се уверих в това. 3-те куфара, които пристигнаха последно ги чакахме да се съберат заедно и тогава да ги изпратят, защото единият беше в Париж, другия в Хамбург, а третия в Берлин, луда работа. Във формуляра не сме описвали какво има в куфарите, а описахме самите куфари. По телефона също ни казаха, че ако не ги намерят до 21 дни ,ще трябва да опишем какво има ,както и да представим касови бележки.

А колкото до оплакването,пробвах сега пак да напиша, но не ми дава опция да сложа датата на полета и не го приема без дата, не знам защо е така.

Връзка към коментар

Това е формата им за компенсация. ( На мен ми дава да попълня дата) - https://www.airfrance.fr/vlb/ecrm/FR/en/local/core/engine/ecomplaint/InitComplaintAction.do

 

Пробвай да я отвориш през друг браузер.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.