keriq Публикувано: 31 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 31 октомври, 2018 Здравейте, попаднах в неприятна ситуация и ще помоля за съвет. Имах почивка от 07.10 до 17.10 в Тунис всичко беше ок, но връщането беше един кошмар. Пътувахме с AIRFRANCE Тунис-Париж-Берлин. По незнайни причини излетяхме от Тунис с 40 мин закъснение и изпуснахме полета за Берлин, в Париж ни настаниха в хотел и ни издадоха билети за следващият полет, който беше в 07.10ч сутринта или 11 часа по-късно. И това го преглътнахме, но на сутринта дойде другата изненада, през нощта полета бил сторниран и следващият е чак в 15.20 или вече 19часа по-късно , тук вече чашата преля и вдигнахме скандал. В интерес на истината служителката беше много любезна и направи всичко възможно да получим места за полет до Хамбург в 08.20ч. Когато пристигнахме в Хамбург дойде поредната неприятна изненада на лентата за багаж, нашия багаж го нямаше , бяхме 4 човека и 6 куфара, тъй като пуснахме и ръчния багаж с другия. Там загубихме около 2 часа с писане на обяснения и т.н. Другата неприятност беше, че наш познат трябваше да ни вземе от Берлин ,както се бяхме разбрали вечерта и се свързахме с него ,чак когато вече беше пристигнал там и естествено трябваше да му заплатим разходите, както и нашите за да се приберем вкъщи (на около 160км от Хамбург) Следващата неприятност беше , че дъщеря ми трябваше да е на училище, бях написала молба до директора за 3 дни , до 17.10, не бяха особено очаровани, защото имаше важен тест на 17.10, но направиха компромис и го изместиха заради нея на 18-ти, но тя така и не успя и се получи много неприятно. Същото беше и положението при мен отпуска ми беше до 14.10 , но също ми направиха компромис и ми дадоха 3 почивни дни и на 18-ти трябваше да съм на работа, но и аз не успях. Сега за багажа, всеки ден звъним поне по 3 дни и всеки ни казва нещо различно. На 21.10 ни пристигна 1 куфар, на 28.10 още 3 ,но 2 куфара все още са в неизвестност и липсват. Въпросът ми е ,къде трябва да се оплача и имам ли право на някакво обезщетение? Написах оплакване на главната страница на AIRFRANCE ,но не съм сигурна дали направих всичко точно, защото не получих имейл с потвърждение или каквото и да е. Връзка към коментар
tch Публикувано: 31 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 31 октомври, 2018 (редактирано) Полетът е над 1500км. така че има надежда да се сборите за компенсация от 400 евро на калпак. За багажа ще е трудно да изкопчите нещо, по принцип там правилото, е че покриват стойността на касови бележки направи за дрехи и тоалетни принадлежности. Чак ако след 21 дни не го намерят имате право на до 1300 евро. Но тази стойност зависи разбира се от нещата, които са били в него. Вие описахте ли във формуляр какво е имало в куфарите. https://www.airfrance.us/US/en/common/guidevoyageur/pratique/bagage_retarde_airfrance.htm Тук може да се уж да се следи къде са изгубените багажи http://www.worldtracer.aero/filedsp/af.htm Редактирано 31 октомври, 2018 от macf1an link 1 Връзка към коментар
Цвете Публикувано: 31 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 31 октомври, 2018 (редактирано) До колкото разбрах сте пътували на един билет. Дължат Ви обещетение, мисля 400евро на човек/разстоянието е над 1500км/ Трябва да подадете искане за обезщетение към авиокомпанията. Проверете има ли форма за това или пишете на мейл. Ако не откликнат- има фирми, които срещу процент от обещетението, ще задвижат нещата. За багажа трябва да продължите да го издирвате, не знам какво да посъветвам, защото не покриват разходи, ако е загубен на път към дома. Редактирано 31 октомври, 2018 от Цвете 1 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 31 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 31 октомври, 2018 За съжаление се случват такива неща. След 1 или още повече 2 промени, закъснял багаж е почти гарантиран. Ако не ви го върнат до 21 дена дължат обезщетение. За закъснението също дължат обезщетение, поискайте си го. 1 Връзка към коментар
БраниB Публикувано: 31 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 31 октомври, 2018 Air France с прекачване - никога отново. Толкова неорганизирана авиокомпания не съм имала до сега. На една приятелка куфарът беше загубен на директен полет Хамбург-Париж и го бяха върнали в Хамбург, (вместо в Париж) след 3 седмици. Бяха го върнали по адреса, който е написан на куфара, не по попълнен формуляр например. Ако не получите отговор, най-добре си търсете правата с посредник. Успех! 2 1 Връзка към коментар
keriq Публикувано: 31 октомври, 2018 Автор Сподели Публикувано: 31 октомври, 2018 Да така е и аз се уверих в това. 3-те куфара, които пристигнаха последно ги чакахме да се съберат заедно и тогава да ги изпратят, защото единият беше в Париж, другия в Хамбург, а третия в Берлин, луда работа. Във формуляра не сме описвали какво има в куфарите, а описахме самите куфари. По телефона също ни казаха, че ако не ги намерят до 21 дни ,ще трябва да опишем какво има ,както и да представим касови бележки. А колкото до оплакването,пробвах сега пак да напиша, но не ми дава опция да сложа датата на полета и не го приема без дата, не знам защо е така. Връзка към коментар
funny Публикувано: 1 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 1 ноември, 2018 Това е формата им за компенсация. ( На мен ми дава да попълня дата) - https://www.airfrance.fr/vlb/ecrm/FR/en/local/core/engine/ecomplaint/InitComplaintAction.do Пробвай да я отвориш през друг браузер. Връзка към коментар
keriq Публикувано: 1 ноември, 2018 Автор Сподели Публикувано: 1 ноември, 2018 Благодаря, пробвах с друг браузер и стана 2 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега