Halachev Публикувано: 24 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 24 ноември, 2018 Здравейте, Минаха 2 месеца и половина и все още водя "преговори" с Turkish Airlines за обезщетение, поради повреден багаж - TOTAL. Всякакви начини измислят как да ме разтакават с доклади за непоправимост, снимки, фактури за покупка, билети бордни карти, обяснения и т.н. и т.н. Накрая ми казаха, че за да получа по-адекватно обезщетение да отворя case в сайта им. И отново същите процедури... Накрая (вчера) при приложен документ за покупка за почти $106, те предлагат $70, както и да подпиша удовлетворяваща декларация и че няма да имам повече претенции. След толкова разправии някак си не се чувствам, ама изобщо "обезщетен". От друга страна след толкова време като, че ли го попрежалих вече и не знам, ако откажа какво ще последва и дали не е по-добре тях да взема, отколкото изобщо нищо накрая... Вие какво мислите? Връзка към коментар
Julian999 Публикувано: 24 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 24 ноември, 2018 Май при тях е доста често срещано наскоро имахме проблем с изгубен багаж след доста разтакаване и опис на вещите офертата беше около 800$ но им отказах и предложиха 1080$ . Така че тормози ги 3 Връзка към коментар
Halachev Публикувано: 24 ноември, 2018 Автор Сподели Публикувано: 24 ноември, 2018 В моя случай няма повреда на багаж (вещи), а само куфара... Връзка към коментар
Goal & Boss Публикувано: 24 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 24 ноември, 2018 Няма значение. Тормози ги. 1 Връзка към коментар
Halachev Публикувано: 28 ноември, 2018 Автор Сподели Публикувано: 28 ноември, 2018 Обясних им най-нормално, че с предложената сума не мога дори да си купя същия куфар. Два месеца съм обикалял работилници за поправка на куфари и чанти и че само за документа за непоправимост на куфара ми съм платил 10 лв. Те ми върнаха: Dear Ms./Mr. Halachev, It is the last offer that can be made by our rules.It will be sufficient to fill out your account information on the system in order to accept the payment. kind regards. В същност това е първа и явно последна "оферта". Какво да правя? Тези компанийки за закъснели полети дали ще искат да се занимават с моя случай за $100-тина долара? 1 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 28 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 28 ноември, 2018 преди 25 минути , Halachev каза: Тези компанийки за закъснели полети дали ще искат да се занимават с моя случай за $100-тина долара? Най-лесно (и сигурно) ще разбереш като ги попиташ. Връзка към коментар
Goal & Boss Публикувано: 28 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 28 ноември, 2018 Ето затова не пътувам с тази мизерна авиокомпания. На хвалби са много големи. Обаче само на хвалби. Връзка към коментар
chandni Публикувано: 28 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 28 ноември, 2018 В момента, Goal & Boss каза: Ето затова не пътувам с тази мизерна авиокомпания. Aз пък (и) затова не обичам да пътувам с чекиран багаж... 3 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 28 ноември, 2018 Сподели Публикувано: 28 ноември, 2018 Полетът от къде до къде беше? https://www.caa.bg/bg/category/282/bagazh Цитат По принцип Вие винаги можете да се обърнете и към съда. В кой съд можете да заведете дело? В съда по постоянно седалище на въздушния превозвач; В съда по основното място на дейност на въздушния превозвач; В съда по друго място на дейност на въздушния превозвач, чрез което е сключен договорът за превоз; В съда на мястото на пристигане; В съда по постоянно местожителство на пътника Ако мястото на пристигане е в държава, в която има лесна и опростена процедура за small claims дело, може би така да се занимаваш. Турция и България не мисля, че са такива държави 🙂 Връзка към коментар
Halachev Публикувано: 29 ноември, 2018 Автор Сподели Публикувано: 29 ноември, 2018 Полетът беше от Ню Йорк до София през Истанбул... Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега