Прескочи до съдържание

Карта Curve


Препоръчани мнения

 

преди 3 минути , cybersimo каза:

Аз виждам и такса и възстановена сума? Или това е друго?

Таксата е върху частично върнатата сума по горепосочената транзакция, показваща, че кешбекът остава. За да е по-ясно, поръчах някои неща от ФД, някои от тях не ми харесаха и ги върнах, съответно те ми възстановиха сумата за върнатите артикули, върху която е начислена и таксата 0.5%. Кешбекът по оригиналното плащане обаче си остава.

 

А онези две плащания от събота, за които Curve ме дялнаха по трънския курс и прехвърлих към Diners 

 

На 11.10.2021 г. в 13:52, chandni каза:

Принципно има, но в случая реагирах бързо - преди транзакцията да се осчетоводи, т.е. парите да излязат от сметката. Търговецът (Curve) още не си ги беше claim-нал и беше само оторизация. В SMS-а пише "отменена операция с карта", което не е връщане на сума по КК. След няколко дни ще проверя отново дали са ми начислили някаква такса за "връщане на пари по карта", при положение, че те не са излизали от нея, а само са били блокирани.

 

П.С. Ако сумата все пак е изтеглена, то за нея би трябвало да получиш 1% кешбек, така че при плащането на 0.5% за връщане би трябвало отново да си на плюс 0.5%.

нито се осчетоводиха в ДСК, нито получих кешбек за тях, нито такса връщане на пари.

Връзка към коментар
преди 35 минути , chandni каза:

нито се осчетоводиха в ДСК,

При това положение е съвсем очаквано да няма нито кешбек, нито такса.

В моя случай имаше осчетоводяване и такса за връщане, но беше върху цялата сума

Връзка към коментар

Аз току що получих нотификация за ауторизация на 20 евро от картата ми от sms.at, очевиден фрод. Заключих картата, пуснах тикет сега да видим какво ще стане. 

 

Ps. Update. 6 мин след пускане на клейма получих отговор, че транзакцията е върната и сумата няма да се осчетоводи. Понеже картата ми е компрометирана ми предлагат да я преиздадат и току що им потвърди адреса.

Честно казано съм впечатлен от бързата реакция 🙂 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Тема: Неуспешна оторизация.

Някой имал ли е такъв проблем?

 

Тъй като оспорвам транзакция на кредитната си карта, която се наложи да преиздам, от около месец не бях ползвал Curve.

Сега, когато пожелах да регистрирам новата карта, влизам в приложението, а там ми иска верификация с СМС код. Получих кода, но от прилижението ми изписва: грешен телефон или грешен код. А всъщност и двете се верни.

Вече втори ден е едно и също при много опити.

Някаква идея какъв е проблема?

Връзка към коментар

Тоест кода идва, но не го приема?

Много неща може да са...

Ако си в друга часова зона от където е издадена картата я смени временно в настройките на телефона, или може да не ти е точен часовника, най-добре го сетни да се сверява от мрежата. Само като идея какво да провериш. Или може да е грешка на банката...

Връзка към коментар

Къде се виждат лимитите за транзакции, защото като цъкна на account-card limits ме прехяърля към хел секцията, където ми излиза празен екран с надпис няма намерени резултати? Какъв е дневния и месечния лимит на блу плана? 

Връзка към коментар
преди 2 минути , Jorro каза:

Къде се виждат лимитите за транзакции, защото като цъкна на account-card limits ме прехяърля към хел секцията, където ми излиза празен екран с надпис няма намерени резултати? Какъв е дневния и месечния лимит на блу плана? 

Пиши им на съпорта. Иначе можеш да ги видиш и на страницата, но само общите - без да виждаш каква част от лимита вече си изхарчил.

 

Screenshot_2020-12-30_at_18.04.16.png

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 13 минути , chandni каза:

Пиши им на съпорта. Иначе можеш да ги видиш и на страницата, но само общите - без да виждаш каква част от лимита вече си изхарчил.

 

Screenshot_2020-12-30_at_18.04.16.png

Писах  им, но ще ми отговорят до 48ч, а ми е спешно да направя една транзакция. Сумата е в 694 евро не виждам какъв може да е проблема. Явно трвбяа да изчакам съпорта. 

Връзка към коментар
преди 4 минути , Jorro каза:

Писах  им, но ще ми отговорят до 48ч, а ми е спешно да направя една транзакция. Сумата е в 694 евро не виждам какъв може да е проблема. Явно трвбяа да изчакам съпорта. 

Да, в последно време са доста бавни за безплатните акаунти. Лимитите не се виждат при акаунти, които не са верифицирани с документ и селфи. Майка ми го имаше същия проблем с нова карта  - минаха 2-3 по-малки транзакции и от там нататък и за 5 лева не минаваше. След дълги саги и разправии със съпорта (през което време 30-те дни кешбек изтекоха), стана ясно, че трябва да се верифицира с ЛК и селфи, но трябва май те да ти изпратят линк, защото така и не открихме опцията в приложението. Бяха отговорил, че след верификацията, лимитите ще се оправят автоматично и ще се виждат в приложението, но честно казано не съм сигурна дали и след верификацията се виждат... Просто майка ми се изнерви и загуби интерес към картата.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 34 минути , chandni каза:

Да, в последно време са доста бавни за безплатните акаунти. Лимитите не се виждат при акаунти, които не са верифицирани с документ и селфи. Майка ми го имаше същия проблем с нова карта  - минаха 2-3 по-малки транзакции и от там нататък и за 5 лева не минаваше. След дълги саги и разправии със съпорта (през което време 30-те дни кешбек изтекоха), стана ясно, че трябва да се верифицира с ЛК и селфи, но трябва май те да ти изпратят линк, защото така и не открихме опцията в приложението. Бяха отговорил, че след верификацията, лимитите ще се оправят автоматично и ще се виждат в приложението, но честно казано не съм сигурна дали и след верификацията се виждат... Просто майка ми се изнерви и загуби интерес към картата.

При мен се виждат лимитите, но аз съм верифициран. Наистина те пращат линка за верификация и после трябва да им върнеш съобщение, че си го направил. Доста време карах без верификация, откакто се появи Curve, но в един момент в средата на тази година поискаха да се верифицирам, а не въртя някакви големи суми през тях.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 5 часа, chandni каза:

Да, в последно време са доста бавни за безплатните акаунти. Лимитите не се виждат при акаунти, които не са верифицирани с документ и селфи. Майка ми го имаше същия проблем с нова карта  - минаха 2-3 по-малки транзакции и от там нататък и за 5 лева не минаваше. След дълги саги и разправии със съпорта (през което време 30-те дни кешбек изтекоха), стана ясно, че трябва да се верифицира с ЛК и селфи, но трябва май те да ти изпратят линк, защото така и не открихме опцията в приложението. Бяха отговорил, че след верификацията, лимитите ще се оправят автоматично и ще се виждат в приложението, но честно казано не съм сигурна дали и след верификацията се виждат... Просто майка ми се изнерви и загуби интерес към картата.

Благодаря. Аз преди ги виждах, но ми преиздадоха картата преди 2 седмици и явно това е причината за промяната на лимита. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 5 часа, Jorro каза:

Благодаря. Аз преди ги виждах, но ми преиздадоха картата преди 2 седмици и явно това е причината за промяната на лимита. 

Възможно е. Преди си бил с UK bin и лимит от 2000 GBP, съответно 450 лв дневно на АТМ. Сега вече си с BG bin и си на 4000 лв месечно за плащане и 400 лв на ден на АТМ.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 18 минути , chandni каза:

Възможно е. Преди си бил с UK bin и лимит от 2000 GBP, съответно 450 лв дневно на АТМ. Сега вече си с BG bin и си на 4000 лв месечно за плащане и 400 лв на ден на АТМ.

Да, но сега ми отказва тразакция за 397 евро дори...иначе малките транзакции в бг си минават. От съпорта никой не ми отговаря, малко ме ядосват с това, че нямат live chat макар и с дълго чакане като револют и другите....

Връзка към коментар

Още чакам да разрешат проблема с лимита, който предполагам е заради това, че ми преиздадоха картата след неправомерно таксуване ( fraud) и са ми спрени всички онлайн транзакции, а вече и тези с физическа карта. Поне минах вече етапа с верификацията с лична карта и селфи, ще видим колко време ще им трябва още за да активират акаунта.

Междувременно обаче получих доста странна анкета от тях с няколко въпроса като половината бяха "Как бих се чувствал, ако вече не мога да ползва Кърв?", "Ако не мога да ползвам кърв ще ползвам ли друга платформа?", "Кои ползи на картата използвам основно" и още 1-2.  ....

Връзка към коментар
преди 1 час, Jorro каза:

Междувременно обаче получих доста странна анкета от тях с няколко въпроса като половината бяха "Как бих се чувствал, ако вече не мога да ползва Кърв?", "Ако не мога да ползвам кърв ще ползвам ли друга платформа?", "Кои ползи на картата използвам основно" и още 1-2.  ....

Вероятно на всички потребители я пращат. И аз я получих. 🙂

 

Връзка към коментар

Май @Alexander беше писал за подобен проблем с Curve. 

Ето случая:

Купувам билети от сайта на австрийските авиолинии. Плащам с Curve. Зад нея Diners.

Получавам нотификация от Curve за точната сума.

Получавам sms от Diners за същата сума.

В сайта на diners в авторизации се появява запис за тази покупка.

05.11.2021 16:10:34 Diners CRV*AUA-airline.com Jogailos st. 9 Vilnius 01116VL 440 Плащане на POS 988.85 BGN

т.е. всичко точно.

 

След няколко дни получавам sms от Diners, че съм направил плащане с Curve за половината от тази сума и съответно остатъка по картата ми е намален с тази половина.

Нямам нотификация от Curve.

В сайта на diners в авторизации се появява запис и за тази "покупка".

08.11.2021 23:21:59 Diners CRV*AUSTRIAN TICKETS Jogailos st. 9 Vilnius 01116VL 440 Плащане на POS 494.42 BGN

 

 

След още няколко дни проверявам на сайта на Diners. И двете авторизациите си стоят, но транзакциите са други две - една за половината сума на правилната дата и една пак за половината сума, но на датата на лъжливото плащане и втория sms.

05.11.2021 Diners CRV*AUA_airline.com 494.43 BGN 494.43 BGN
08.11.2021 Diners CRV*AUSTRIAN TICKETS 494.42 BGN

494.42 BGN

 

В допълнение сумата по картата ми е вдигната с половината от сумата (494 лв.) 

 

Като резултат Curve не са ме ощететили, но определено този начин на разплащане е силно смущаваш. За сега ще ги търпя, защото услугата, която предлагат е доста удобна и както по-горе някой беше споменал е без аналог. Да видим докога?

 

p.s.

Допълнително неудобство беше, че за лъжливата транзакция и получения sms посред нощ трябваше да обяснявам на жена ми какво е това Курве (Curve). :biggrin:

 

  • Харесвам 4
  • Смея се 2
Връзка към коментар
преди 24 минути , ven62 каза:

... трябваше да обяснявам на жена ми какво е това Курве

Вен, ако няма къде да преспиш :unsure: - кажѝ - все ще намерим да те приютим някъде. 

  • Смея се 4
Връзка към коментар
Преди 1 час, ven62 каза:

Май @Alexander беше писал за подобен проблем с Curve. 

Ето случая:

Купувам билети от сайта на австрийските авиолинии. Плащам с Curve. Зад нея Diners.

Получавам нотификация от Curve за точната сума.

Получавам sms от Diners за същата сума.

В сайта на diners в авторизации се появява запис за тази покупка.

05.11.2021 16:10:34 Diners CRV*AUA-airline.com Jogailos st. 9 Vilnius 01116VL 440 Плащане на POS 988.85 BGN

т.е. всичко точно.

 

След няколко дни получавам sms от Diners, че съм направил плащане с Curve за половината от тази сума и съответно остатъка по картата ми е намален с тази половина.

Нямам нотификация от Curve.

В сайта на diners в авторизации се появява запис и за тази "покупка".

08.11.2021 23:21:59 Diners CRV*AUSTRIAN TICKETS Jogailos st. 9 Vilnius 01116VL 440 Плащане на POS 494.42 BGN

 

 

След още няколко дни проверявам на сайта на Diners. И двете авторизациите си стоят, но транзакциите са други две - една за половината сума на правилната дата и една пак за половината сума, но на датата на лъжливото плащане и втория sms.

05.11.2021 Diners CRV*AUA_airline.com 494.43 BGN 494.43 BGN
08.11.2021 Diners CRV*AUSTRIAN TICKETS 494.42 BGN

494.42 BGN

 

В допълнение сумата по картата ми е вдигната с половината от сумата (494 лв.) 

 

Като резултат Curve не са ме ощететили, но определено този начин на разплащане е силно смущаваш. За сега ще ги търпя, защото услугата, която предлагат е доста удобна и както по-горе някой беше споменал е без аналог. Да видим докога?

 

p.s.

Допълнително неудобство беше, че за лъжливата транзакция и получения sms посред нощ трябваше да обяснявам на жена ми какво е това Курве (Curve). :biggrin:

 

Това няма нищо общо с Curve, а с начина на таксуване на Austrian / Lufthansa group.

 

Докато за теб това изглежда като една покупка на 2 билета (първоначалната блокировка за 988.85), то авиокомпанията разглежда заявката като 2 отделни покупки на по един билет. Съответно после при същинското издаване на билетите счетоводната им система трансформира първата транзакция в чардж за 1 билет (половината сума) и прави втори отделен чардж за другия билет (другата половина от сумата). Крайният резултат е еднакъв, но визуално изглежда по малко по-различен начин.

  • Харесвам 8
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 31 минути , Георги Матеев каза:

Това няма нищо общо с Curve, а с начина на таксуване на Austrian / Lufthansa group.

 

Докато за теб това изглежда като една покупка на 2 билета (първоначалната блокировка за 988.85), то авиокомпанията разглежда заявката като 2 отделни покупки на по един билет. Съответно после при същинското издаване на билетите счетоводната им система трансформира първата транзакция в чардж за 1 билет (половината сума) и прави втори отделен чардж за другия билет (другата половина от сумата). Крайният резултат е еднакъв, но визуално изглежда по малко по-различен начин.

@Георги Матеев, мерси. Сигурен съм, че това което казваш е точно така. Наистина купих два билета, което ти няма как да знаеш. Ще имам предивд за друг път, че някой авиокомпании дейтват по този начин. :clapping::thank_you:

 

Но все пак, макар и рядко с curve има подобни проблеми:

 

От списъка с авторизации на diners:

1.jpg.69b62fcff64344b65025421dd876484f.jpg

 

и от този с транзакциите:

 

2.jpg.6d91fbb893b284544630d767d911fd1d.jpg

 

т.е. само едната (грешната) е осчетоводена.

Връзка към коментар
преди 16 минути , ven62 каза:

@Георги Матеев, мерси. Сигурен съм, че това което казваш е точно така. Наистина купих два билета, което ти няма как да знаеш. Ще имам предивд за друг път, че някой авиокомпании дейтват по този начин. :clapping::thank_you:

 

Но все пак, макар и рядко с curve има подобни проблеми:

 

От списъка с авторизации на diners:

1.jpg.69b62fcff64344b65025421dd876484f.jpg

 

и от този с транзакциите:

 

2.jpg.6d91fbb893b284544630d767d911fd1d.jpg

 

т.е. само едната (грешната) е осчетоводена.

Това също не е проблем от Curve и щеше да имаш същата ситуация и при директно плащане с Diners. Понякога пос-терминалът на търговеца първо блокира сумата, а по-късно я чарджва (финално) като отделна втора транзакция.  Всъщност ти дори няма как да знаеш коя от двете е "вярната" или "грешната" транзакция. Визуализацията на Diners обаче не е съвършена (критиката в случая е към тях) и редът с отблокираната сума никога не се изчиства, а си остава. Точно затова се създава неточно впечатление, че все едно си таксуван 2 пъти за едно и също нещо, което на практика не е така. Важното е да има само едно осчетоводяване накрая.

 

Тънкости от тоя сорт има 1001... и наистина е по-скоро изключение причината да е в Curve.

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 4 минути , Георги Матеев каза:

Това също не е проблем от Curve. Понякога пос-терминалът на търговеца първо блокира сумата, а по-късно я чарджва (финално) като отделна втора транзакция.  Всъщност ти дори няма как да знаеш коя от двете е "вярната" или "грешната" транзакция. Визуализацията на Diners обаче не е съвършена (критиката в случая е към тях) и редът с отблокираната сума никога не се изчиства, а си остава. Точно затова се създава неточно впечатление, че все едно си таксуван 2 пъти за едно и също нещо, което на практика не е така. Важното е да има само едно осчетоводяване накрая.

 

Тънкости от тоя сорт има 1001... и наистина е по-скоро изключение причината да е в Curve.

И аз си помислих нещо такова, защото забелязах, че изписването на търговеца не е едно и също при "реалната" и "фалшивата" транзакция.

Но и един друг въпрос възниква (поне за мен)

Защо при втората транзакция никога не получавам нотификация на телефона си от curve. Нали търговеца всъщност задължава curve. Той нали не знае, че отзад седи дайнерс.

Връзка към коментар
Преди 1 час, ven62 каза:

Защо при втората транзакция никога не получавам нотификация на телефона си от curve. Нали търговеца всъщност задължава curve. Той нали не знае, че отзад седи дайнерс.

Тук вече малко ще гадая, но тъй като най-вероятно вторият чардж се предхожда от автоматично отблокиране на първата (идентична) сума, то може би Curve не счита за нужно да те уведоми, след като втора покупка на практика няма.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Това е масово, миналата седмица купих 4 билета от Бритиш (наведнъж) и за сега в извлечението си виждам сума само за един. 99% съм сигурен, че ще си вземат и останалото.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.