iMari Публикувано: 28 октомври, 2022 Публикувано: 28 октомври, 2022 Сега се загледах в perks. За тези от нас, за които Spotify вече няма да се покрива от CRO картата след януари 2023г - може да си избереш безплатен абонамент чрез Plutus.
yordanov Публикувано: 10 ноември, 2022 Публикувано: 10 ноември, 2022 Чудя се за Plutus картата, най-вече заради Curve Black, но да питам тези, които имат вече - нужно ли е да използваш активно Plutus акаунта си, за да ти дават този 1 perk на месец? И също виждам, че free планът дава 3% crypto reward, има ли тук някакви уловки? @iMari ти направи ли си Plutus?
iMari Публикувано: 10 ноември, 2022 Публикувано: 10 ноември, 2022 преди 54 минути , yordanov каза: Чудя се за Plutus картата, най-вече заради Curve Black, но да питам тези, които имат вече - нужно ли е да използваш активно Plutus акаунта си, за да ти дават този 1 perk на месец? И също виждам, че free планът дава 3% crypto reward, има ли тук някакви уловки? @iMari ти направи ли си Plutus? Поръчах я, да. Според мен е полезно да я имаш, защото няма такса, а възможността да ти покрива поне един пърк и то по избор всеки месец си е добра оферта. Не видях да има изискване за активно ползване или пък да слага такса, ако не използваш картата за определен период от време, както е при CRO картата. 1
yordanov Публикувано: 10 ноември, 2022 Публикувано: 10 ноември, 2022 преди 7 минути , iMari каза: Поръчах я, да. Според мен е полезно да я имаш, защото няма такса, а възможността да ти покрива поне един пърк и то по избор всеки месец си е добра оферта. Не видях да има изискване за активно ползване или пък да слага такса, ако не използваш картата за определен период от време, както е при CRO картата. И аз така разсъждвам, но викам да проверя. 😄 Както навсякъде едва ли тия perks ще се задържат съвсем безплатни за дълго време, та сигурно ще я поръчам, докато си струва. Вероятно все пак ще я ползвам де, няма да събира прах. 1
iMari Публикувано: 10 ноември, 2022 Публикувано: 10 ноември, 2022 преди 7 минути , yordanov каза: И аз така разсъждвам, но викам да проверя. 😄 Както навсякъде едва ли тия perks ще се задържат съвсем безплатни за дълго време, та сигурно ще я поръчам, докато си струва. Вероятно все пак ще я ползвам де, няма да събира прах. Даже закъсняхме с поръчката, защото разбрах, че се чака с месеци. 😄 По-вероятно е да я ползвам основно за Spotify, но относно Кърв, ако правилно съм разбрала Plutus покрива до 10 евро от абонаментният план. Т.е. може да избереш и Curve X, а може и Метал, но там плащаш 5 евро допълнително, които не се възстановяват. 1
yordanov Публикувано: 10 ноември, 2022 Публикувано: 10 ноември, 2022 преди 18 минути , iMari каза: Даже закъсняхме с поръчката, защото разбрах, че се чака с месеци. 😄 По-вероятно е да я ползвам основно за Spotify, но относно Кърв, ако правилно съм разбрала Plutus покрива до 10 евро от абонаментният план. Т.е. може да избереш и Curve X, а може и Метал, но там плащаш 5 евро допълнително, които не се възстановяват. Малко разводняваме темата за Curve (може би трябва да се направи нова за Plutus), но да питам. Иска да top up-на 20 евро с банков трансфер - предполагам мога да използвам Revolut за целта?
Aureliano Публикувано: 10 ноември, 2022 Публикувано: 10 ноември, 2022 При Plutus 3% кешбек при безплатния план важат до 250 евро оборот. Може да се помисли за everyday плана. Струва 5 евро на месец и дава два perks, повечето от които имат стойност от 10 евро всеки, така че само от допълнителния perk вече печелиш нещо. Освен това и оборотът за кешбек е доста по висок - 2000 евро на месец. Че всички тези условия ще се променят е ясно, но човек може да се възползва докато ги има. 3
Branko Публикувано: 10 ноември, 2022 Публикувано: 10 ноември, 2022 А някой ,който е получил и активарал картата не иска ли да прати реферал за по 10$ на лично😊
Цвете Публикувано: 10 ноември, 2022 Публикувано: 10 ноември, 2022 преди 10 минути , Branko каза: А някой ,който е получил и активарал картата не иска ли да прати реферал за по 10$ на лично😊 И на мен, моля 🙂
Iliyan Minchev Публикувано: 10 ноември, 2022 Публикувано: 10 ноември, 2022 Изпратил съм реферален линк 🙂 При желание да изпратя и на други, пишете на ЛС. 1
annie78 Публикувано: 13 ноември, 2022 Публикувано: 13 ноември, 2022 Бърз въпрос. При левова сметка зад Curve и харчене в евро в чужбина трябваше ли да се промени валутата на картата в евро или се оставя в лева?
yordanov Публикувано: 13 ноември, 2022 Публикувано: 13 ноември, 2022 преди 1 час, annie78 каза: Бърз въпрос. При левова сметка зад Curve и харчене в евро в чужбина трябваше ли да се промени валутата на картата в евро или се оставя в лева? Зависи от няколко неща. Ако искаш Curve да направи превалутирането, тогава оставяш картата в BGN. Безплатния план има лимит на FX транзакции, не помня колко точно беше, май 1000 евро на всеки 30 дни. След този лимит всяко превалутиране има такса - 2%. Също така има такса за превалутиране през уикенда. Ако искаш банката да направи превалутирането, тогава сменяш валутата на картата в евро. Там вече трябва да видиш дали банката те таксува с разни такси за превалутиране, по какъв точно курс обменят и дали е изгоден и т.н. 3
bobole4e Публикувано: 21 ноември, 2022 Публикувано: 21 ноември, 2022 На 28.09.2022 г. в 9:26, bobole4e каза: Аз все още се боря да поръчам физическа карта. Не успявам да платя доставката, излиза съобщение за грешка. Малко ъпдейт по моята драма -оказа се, че проблема е ,че се опитвам да платя доставката на картата с карта Дайнърс. Въпреки ,че излиза успешно плащане пари не се дърпат от картата и съответно развитие няма. Днес закачих друга карта и от раз стана. Само времето за доставка е леко притеснително-29.09, ще видя дали ще получа въобще нещо, някога.
sildoro Публикувано: 6 декември, 2022 Публикувано: 6 декември, 2022 Здравейте, Пропуснал съм да забележа, че срокът на картата ми изтича . Сега съм с изтекъл срок на валидност, но не виждам никъде опция за преиздаване или нещо подобно. Как се процедира в подобен случай? П.С. Не съм получавал никакви съобщения по този повод!?
Patrick K Публикувано: 6 декември, 2022 Публикувано: 6 декември, 2022 преди 12 часа, sildoro каза: Здравейте, Пропуснал съм да забележа, че срокът на картата ми изтича . Сега съм с изтекъл срок на валидност, но не виждам никъде опция за преиздаване или нещо подобно. Как се процедира в подобен случай? П.С. Не съм получавал никакви съобщения по този повод!? Пиши им в чата.
Shlosera Публикувано: 6 януари, 2023 Публикувано: 6 януари, 2023 Купих едни билети от Себупасифик, като след няколко часа получих мейл в който ме уведомяват, че транзакцията им се струва подозрителна и заради това ми блокират акаунта докато не покажа някаква признаци, че транзакциите са ок. Още на същия ден върнах мейл, но резултат нулев. Даже бях забравил, че нещо е било блокирано. След празниците пазаруваме в Била - ПОС-а казва "Недостатъчна наличност", в Кауфланд също, в Голдкар също. Отворих им кейс за тези транзакции, вече трети ден се чудят какво е. Писах още веднъж на съпорта, като отговор на техния мейл, все още нищо. Някой, който се е сблъсквал с този проблем, как в крайна сметка го е разрешил? Цитат Our risk engine has detected some unusual activity on your account and I'm looking to confirm whether the attempted transactions below are genuine. Dec 30, 2022, 8:48 PMCebu Pac Pasay City PHL4654.8 PHP Please can you review the transactions above and your recent spending (and declines)? If there are any transactions you don't recognise please inform me as soon as possible. Please be aware that your account remains blocked until I hear from you. Looking forward to your reply. Best regards, Account Review Team Team Curve
yordanov Публикувано: 6 януари, 2023 Публикувано: 6 януари, 2023 преди 10 минути , Shlosera каза: Купих едни билети от Себупасифик, като след няколко часа получих мейл в който ме уведомяват, че транзакцията им се струва подозрителна и заради това ми блокират акаунта докато не покажа някаква признаци, че транзакциите са ок. Още на същия ден върнах мейл, но резултат нулев. Даже бях забравил, че нещо е било блокирано. След празниците пазаруваме в Била - ПОС-а казва "Недостатъчна наличност", в Кауфланд също, в Голдкар също. Отворих им кейс за тези транзакции, вече трети ден се чудят какво е. Писах още веднъж на съпорта, като отговор на техния мейл, все още нищо. Някой, който се е сблъсквал с този проблем, как в крайна сметка го е разрешил? Не ми се е случвало, но аз бих им писал в чата през апп-а да ги питам дали все още е блокиран акаунта. До сега всякаква комуникация съм водил с тях там, а не по мейл. Въоръжи се с още търпение, защото и там са бавни. 3
Aureliano Публикувано: 6 януари, 2023 Публикувано: 6 януари, 2023 Наистина са бавни. Един съвет: когато им се пише в чата в приложението, трябва да се направи само веднъж и да се чака. Аз си мислех, че е добра идея периодично да ги подсещам с някое друго съобщение, но ми казаха, че като правиш така те изпраща отново накрая на опашката, защото се предполага, че представяш нова информация. Единственият успешен начин досега да си побутна малко някой кейс е бил през туитър. 2 1
Shlosera Публикувано: 6 януари, 2023 Публикувано: 6 януари, 2023 преди 8 минути , Aureliano каза: Наистина са бавни. Един съвет: когато им се пише в чата в приложението, трябва да се направи само веднъж и да се чака. Аз си мислех, че е добра идея периодично да ги подсещам с някое друго съобщение, но ми казаха, че като правиш така те изпраща отново накрая на опашката, защото се предполага, че представяш нова информация. Единственият успешен начин досега да си побутна малко някой кейс е бил през туитър. Това трябваше да го прочета по рано. Докато намеря точното меню чрез бота им, писах поне 3-4 пъти. Тъй като гледам дали ще отворя кейс през формата за кейсове или през чата - всичко отива на едно място, до агент, за който сроковете са като в нашия НАП. Казва ми, че всичко случая е препратен, за който трябват 3-5 работни дни, което за блокиран акаунт си е сериозно време. Явно ще се чака...
Eva eva Публикувано: 15 януари, 2023 Публикувано: 15 януари, 2023 @neuromancer, да, и там се натрупва и харченото с Мастеркард. Добре, добавих комуналните сметки към Дайнерса. Инсталирах Curve, като го вързах с Дайнерс. Поръчах и картата Curve. Сега, не ми става ясно как точно да платя в магазина 😄
iMari Публикувано: 15 януари, 2023 Публикувано: 15 януари, 2023 Трябва да дойде картата Кърв, да я активираш и с нея плащаш в магазина, като си избрала Дайнърс зад нея. 1
bobole4e Публикувано: 15 януари, 2023 Публикувано: 15 януари, 2023 Аз плащам с телефона, чаках пластиката(на Curve) два месеца. Дойде все пак, но още си плащам с телефона. 1
iMari Публикувано: 15 януари, 2023 Публикувано: 15 януари, 2023 преди 2 минути , bobole4e каза: Аз плащам с телефона, чаках пластиката(на Curve) два месеца. Дойде все пак, но още си плащам с телефона. Т.е. може да плащаш през телефона без да си активирал физическата карта? 1
patilana Публикувано: 15 януари, 2023 Публикувано: 15 януари, 2023 Стига да имаш поддръжка на плащания през телефон , разбирай - нов модел телефон, можеш да плащаш, да. Аз да попитам има ли някой като мен с блокиран акаунт в Кърв ? 2
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега