Прескочи до съдържание

Карта Curve


Препоръчани мнения

  • 2 седмици по-късно ...

Чудя се за Plutus картата, най-вече заради Curve Black, но да питам тези, които имат вече - нужно ли е да използваш активно Plutus акаунта си, за да ти дават този 1 perk на месец? И също виждам, че free планът дава 3% crypto reward, има ли тук някакви уловки?

 

@iMari ти направи ли си Plutus?

Връзка към коментар
преди 54 минути , yordanov каза:

Чудя се за Plutus картата, най-вече заради Curve Black, но да питам тези, които имат вече - нужно ли е да използваш активно Plutus акаунта си, за да ти дават този 1 perk на месец? И също виждам, че free планът дава 3% crypto reward, има ли тук някакви уловки?

 

@iMari ти направи ли си Plutus?

Поръчах я, да. 

Според мен е полезно да я имаш, защото няма такса, а възможността да ти покрива поне един пърк и то по избор всеки месец си е добра оферта. Не видях да има изискване за активно ползване или пък да слага такса, ако не използваш картата за определен период от време, както е при  CRO картата. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 7 минути , iMari каза:

Поръчах я, да. 

Според мен е полезно да я имаш, защото няма такса, а възможността да ти покрива поне един пърк и то по избор всеки месец си е добра оферта. Не видях да има изискване за активно ползване или пък да слага такса, ако не използваш картата за определен период от време, както е при  CRO картата. 

И аз така разсъждвам, но викам да проверя. 😄

Както навсякъде едва ли тия perks ще се задържат съвсем безплатни за дълго време, та сигурно ще я поръчам, докато си струва. Вероятно все пак ще я ползвам де, няма да събира прах.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 7 минути , yordanov каза:

И аз така разсъждвам, но викам да проверя. 😄

Както навсякъде едва ли тия perks ще се задържат съвсем безплатни за дълго време, та сигурно ще я поръчам, докато си струва. Вероятно все пак ще я ползвам де, няма да събира прах.

Даже закъсняхме с поръчката, защото разбрах, че се чака с месеци. 😄

По-вероятно е да я ползвам основно за Spotify, но относно Кърв, ако правилно съм разбрала Plutus покрива до 10 евро от абонаментният план. Т.е. може да избереш и Curve X, а може и Метал, но там плащаш 5 евро допълнително, които не се възстановяват. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 18 минути , iMari каза:

Даже закъсняхме с поръчката, защото разбрах, че се чака с месеци. 😄

По-вероятно е да я ползвам основно за Spotify, но относно Кърв, ако правилно съм разбрала Plutus покрива до 10 евро от абонаментният план. Т.е. може да избереш и Curve X, а може и Метал, но там плащаш 5 евро допълнително, които не се възстановяват. 

Малко разводняваме темата за Curve (може би трябва да се направи нова за Plutus), но да питам. Иска да top up-на 20 евро с банков трансфер - предполагам мога да използвам Revolut за целта?

Връзка към коментар

При Plutus 3% кешбек при безплатния план важат до 250 евро оборот. Може да се помисли за everyday плана. Струва 5 евро на месец и дава два perks, повечето от които имат стойност от 10 евро всеки, така че само от допълнителния perk вече печелиш нещо. Освен това и оборотът за кешбек е доста по висок - 2000 евро на месец.

 

Че всички тези условия ще се променят е ясно, но човек може да се възползва докато ги има.

 

 

 

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 1 час, annie78 каза:

Бърз въпрос. При левова сметка зад Curve и харчене в евро в чужбина трябваше ли да се промени валутата на картата в евро или се оставя в лева?

Зависи от няколко неща. Ако искаш Curve да направи превалутирането, тогава оставяш картата в BGN. Безплатния план има лимит на FX транзакции, не помня колко точно беше, май 1000 евро на всеки 30 дни. След този лимит всяко превалутиране има такса - 2%. Също така има такса за превалутиране през уикенда.

 

Ако искаш банката да направи превалутирането, тогава сменяш валутата на картата в евро. Там вече трябва да видиш дали банката те таксува с разни такси за превалутиране, по какъв точно курс обменят и дали е изгоден и т.н.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
На 28.09.2022 г. в 9:26, bobole4e каза:

Аз все още се боря да поръчам физическа карта. Не успявам да платя доставката, излиза съобщение за грешка.

Малко ъпдейт по моята драма -оказа се, че проблема е ,че се опитвам да платя доставката на картата с карта Дайнърс. Въпреки  ,че излиза успешно плащане пари не се дърпат от картата и съответно развитие няма. Днес закачих друга карта и от раз стана. Само времето за доставка е леко притеснително-29.09, ще видя дали ще получа въобще нещо, някога.

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Здравейте,

 

Пропуснал съм да забележа, че срокът на картата ми изтича . Сега съм с изтекъл срок на валидност, но не виждам никъде опция за преиздаване или нещо подобно. Как се процедира в подобен случай?

 

П.С.

Не съм получавал никакви съобщения по този повод!?

Връзка към коментар
преди 12 часа, sildoro каза:

Здравейте,

 

Пропуснал съм да забележа, че срокът на картата ми изтича . Сега съм с изтекъл срок на валидност, но не виждам никъде опция за преиздаване или нещо подобно. Как се процедира в подобен случай?

 

П.С.

Не съм получавал никакви съобщения по този повод!?

Пиши им в чата.

Връзка към коментар
  • 5 седмици по-късно ...

Купих едни билети от Себупасифик, като след няколко часа получих мейл в който ме уведомяват, че транзакцията им се струва подозрителна и заради това ми блокират акаунта докато не покажа някаква признаци, че транзакциите са ок. Още на същия ден върнах мейл, но резултат нулев. Даже бях забравил, че нещо е било блокирано. След празниците пазаруваме в Била - ПОС-а казва "Недостатъчна наличност", в Кауфланд също, в Голдкар също. Отворих им кейс за тези транзакции, вече трети ден се чудят какво е. Писах още веднъж на съпорта, като отговор на техния мейл, все още нищо. Някой, който се е сблъсквал с този проблем, как в крайна сметка го е разрешил? 

 

Цитат
Our risk engine has detected some unusual activity on your account and I'm looking to confirm whether the attempted transactions below are genuine.

Dec 30, 2022, 8:48 PMCebu Pac Pasay City PHL4654.8 PHP

Please can you review the transactions above and your recent spending (and declines)? If there are any transactions you don't recognise please inform me as soon as possible.

Please be aware that your account remains blocked until I hear from you.

Looking forward to your reply.

 

Best regards,

Account Review Team

Team Curve

 

Връзка към коментар
преди 10 минути , Shlosera каза:

Купих едни билети от Себупасифик, като след няколко часа получих мейл в който ме уведомяват, че транзакцията им се струва подозрителна и заради това ми блокират акаунта докато не покажа някаква признаци, че транзакциите са ок. Още на същия ден върнах мейл, но резултат нулев. Даже бях забравил, че нещо е било блокирано. След празниците пазаруваме в Била - ПОС-а казва "Недостатъчна наличност", в Кауфланд също, в Голдкар също. Отворих им кейс за тези транзакции, вече трети ден се чудят какво е. Писах още веднъж на съпорта, като отговор на техния мейл, все още нищо. Някой, който се е сблъсквал с този проблем, как в крайна сметка го е разрешил? 

 

 

Не ми се е случвало, но аз бих им писал в чата през апп-а да ги питам дали все още е блокиран акаунта. До сега всякаква комуникация съм водил с тях там, а не по мейл. Въоръжи се с още търпение, защото и там са бавни.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Наистина са бавни. Един съвет: когато им се пише в чата в приложението, трябва да се направи само веднъж и да се чака. Аз си мислех, че е добра идея периодично да ги подсещам с някое друго съобщение, но ми казаха, че като правиш така те изпраща отново накрая на опашката, защото се предполага, че представяш нова информация.

 

Единственият успешен начин досега да си побутна малко някой кейс е бил през туитър. 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 8 минути , Aureliano каза:

Наистина са бавни. Един съвет: когато им се пише в чата в приложението, трябва да се направи само веднъж и да се чака. Аз си мислех, че е добра идея периодично да ги подсещам с някое друго съобщение, но ми казаха, че като правиш така те изпраща отново накрая на опашката, защото се предполага, че представяш нова информация.

 

Единственият успешен начин досега да си побутна малко някой кейс е бил през туитър. 

Това трябваше да го прочета по рано. Докато намеря точното меню чрез бота им, писах поне 3-4 пъти. 

Тъй като гледам дали ще отворя кейс през формата за кейсове или през чата - всичко отива на едно място, до агент, за който сроковете са като в нашия НАП. Казва ми, че всичко случая е препратен, за който трябват 3-5 работни дни, което за блокиран акаунт си е сериозно време. Явно ще се чака...

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

@neuromancer, да, и там се натрупва и харченото с Мастеркард.

Добре, добавих комуналните сметки към Дайнерса. Инсталирах Curve, като го вързах с Дайнерс. Поръчах и картата Curve. Сега, не ми става ясно как точно да платя в магазина 😄 

Връзка към коментар
преди 2 минути , bobole4e каза:

Аз плащам с телефона, чаках пластиката(на Curve) два месеца. Дойде все пак, но още си плащам с телефона. 

Т.е. може да плащаш през телефона без да си активирал физическата карта?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Стига да имаш поддръжка на плащания през телефон , разбирай - нов модел телефон, можеш да плащаш, да.

Аз да попитам има ли някой като мен с блокиран акаунт в Кърв ?

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.