cck Публикувано: 17 ноември, 2013 Публикувано: 17 ноември, 2013 Ще го представят в Дубай днес. Ето статия в WSJ 1
Георги Публикувано: 17 ноември, 2013 Публикувано: 17 ноември, 2013 Европейците пак пищят за щяло и не щяло. Може да не разбирам икономиката, но Боинг са си съвсем в правото да правят продукт ориентиран към пазара, който според тях ще им донесе най-много пари. Ако не им харесва на Луфтханза, варианти бол. Между другото Jon Ostrower е от силните журналисти в областта, от малкото.
Фил Публикувано: 17 ноември, 2013 Публикувано: 17 ноември, 2013 (редактирано) тwк една презентацийка на 777х :http://www.newairplane.com/777x/gallery-experience/ А пичовете с белите дрешки от залива са започнали да си пазаруват от играчките http://online.wsj.com/news/articles/SB10001424052702303985504579203260653033076 Нещо обаче не е ясно къде ще го правят тоя самолет, щото профсъюзите в Сиатъл се дърпат ... http://www.nbcnews.com/business/boeing-machinists-overwhelmingly-reject-deal-building-777x-2D11591114 Дали пък да не предложим на Boeing някъде тук да го правят? Например на терена на Кремиковци??? Редактирано 17 ноември, 2013 от Фичо
stanimir Публикувано: 17 ноември, 2013 Публикувано: 17 ноември, 2013 Мда , ще предложим халета и хамали
akair Публикувано: 17 ноември, 2013 Публикувано: 17 ноември, 2013 Ще се намерят и консултанти със знания и опит в доставките на цветни метали - алуминий за корпуса, мед за окабеляването, ... 4
wilks Публикувано: 17 ноември, 2013 Публикувано: 17 ноември, 2013 Самолетът изглежда много обещаващо, но аз си оставам фен на А 350 Мда , ще предложим халета и хамали Да уточним - халета за какво? За сглобяване, или по-скоро за разглобяване...по-точно разфасоване 1
captain_oveur Публикувано: 18 ноември, 2013 Публикувано: 18 ноември, 2013 Самолетът изглежда много обещаващо, но аз си оставам фен на А 350 Да уточним - халета за какво? За сглобяване, или по-скоро за разглобяване...по-точно разфасоване Чух, че имало и други оферти:
Hollywood Публикувано: 18 ноември, 2013 Публикувано: 18 ноември, 2013 Тези самолети ги направиха на летящи луксозни лайнери, само палми и басейни не са им сложили. Да вземат да вдигнат скоростта, а не 6-7 часа до САЩ и т.н.
Георги Публикувано: 18 ноември, 2013 Публикувано: 18 ноември, 2013 Тези самолети ги направиха на летящи луксозни лайнери, само палми и басейни не са им сложили. Да вземат да вдигнат скоростта, а не 6-7 часа до САЩ и т.н. Да, те така ги рекламират, с казина, палми и басейни...ама истината е, че авиокомпаниите друго искат, не се сещам дали за боинга или ербъса се говореше за 11 седалки на ред А скоростта скоро не чакай да се вдигне, поне идните 15-20 години със сигурност
Hollywood Публикувано: 18 ноември, 2013 Публикувано: 18 ноември, 2013 (редактирано) Стана ми смешно Дори може да падне скоростта. Ще се изградят тераси за разходка, а защо не и един бърз тутун. Направо да се връщаме при дирижаблите с тези 11 реда. Редактирано 18 ноември, 2013 от Hollywood
Георги Публикувано: 18 ноември, 2013 Публикувано: 18 ноември, 2013 Ами на теб ти е смешно, но с оглед на разходите на горивото, витловите двигатели са много по-икономични. Но са по-бавни. Ако се реши проблема със шума, очаквай витловите яко да налазят в Европа, като полетното време ще се удължи с 10-20 минути...
Oshko Публикувано: 18 ноември, 2013 Публикувано: 18 ноември, 2013 (редактирано) Аз съм ОК за витловите, стига цената да е достатъчно по-ниска. 11 реда, които се готвят са за A380. Също и нямам нищо против срещу подходящата цена, децата ми да стоят в нас по време на полета, а не като сега с цял билет, всичко ми е по 4 и цифрите стават сериозни. Редактирано 18 ноември, 2013 от Oshko
wilks Публикувано: 18 ноември, 2013 Публикувано: 18 ноември, 2013 И аз нямам против витловите. Даже ще ми е интересно да видя в полет нещо от рода на този с 6 витла със "задни" перки
Hollywood Публикувано: 18 ноември, 2013 Публикувано: 18 ноември, 2013 (редактирано) И аз нямам против витловите. Даже ще ми е интересно да видя в полет нещо от рода на този с 6 витла със "задни" перки И със слънчеви батерии Редактирано 18 ноември, 2013 от Hollywood 2
randi Публикувано: 15 декември, 2014 Публикувано: 15 декември, 2014 Ето един клип на 777Х, краищата на крилете ще се сгъват, когато е на летището за да се обслужва нормално. Този модел ми се струва, че ще замести 747. Много ще ми е интересно как ще се съревновават с А350. 2
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега