cck Публикувано: 17 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 17 ноември, 2013 Ще го представят в Дубай днес. Ето статия в WSJ 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 17 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 17 ноември, 2013 Европейците пак пищят за щяло и не щяло. Може да не разбирам икономиката, но Боинг са си съвсем в правото да правят продукт ориентиран към пазара, който според тях ще им донесе най-много пари. Ако не им харесва на Луфтханза, варианти бол. Между другото Jon Ostrower е от силните журналисти в областта, от малкото. Връзка към коментар
Фил Публикувано: 17 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 17 ноември, 2013 (редактирано) тwк една презентацийка на 777х :http://www.newairplane.com/777x/gallery-experience/ А пичовете с белите дрешки от залива са започнали да си пазаруват от играчките http://online.wsj.com/news/articles/SB10001424052702303985504579203260653033076 Нещо обаче не е ясно къде ще го правят тоя самолет, щото профсъюзите в Сиатъл се дърпат ... http://www.nbcnews.com/business/boeing-machinists-overwhelmingly-reject-deal-building-777x-2D11591114 Дали пък да не предложим на Boeing някъде тук да го правят? Например на терена на Кремиковци??? Редактирано 17 ноември, 2013 от Фичо Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 17 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 17 ноември, 2013 Мда , ще предложим халета и хамали Връзка към коментар
akair Публикувано: 17 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 17 ноември, 2013 Ще се намерят и консултанти със знания и опит в доставките на цветни метали - алуминий за корпуса, мед за окабеляването, ... 4 Връзка към коментар
wilks Публикувано: 17 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 17 ноември, 2013 Самолетът изглежда много обещаващо, но аз си оставам фен на А 350 Мда , ще предложим халета и хамали Да уточним - халета за какво? За сглобяване, или по-скоро за разглобяване...по-точно разфасоване 1 Връзка към коментар
captain_oveur Публикувано: 18 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 18 ноември, 2013 Самолетът изглежда много обещаващо, но аз си оставам фен на А 350 Да уточним - халета за какво? За сглобяване, или по-скоро за разглобяване...по-точно разфасоване Чух, че имало и други оферти: Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 18 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 18 ноември, 2013 Тези самолети ги направиха на летящи луксозни лайнери, само палми и басейни не са им сложили. Да вземат да вдигнат скоростта, а не 6-7 часа до САЩ и т.н. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 18 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 18 ноември, 2013 Тези самолети ги направиха на летящи луксозни лайнери, само палми и басейни не са им сложили. Да вземат да вдигнат скоростта, а не 6-7 часа до САЩ и т.н. Да, те така ги рекламират, с казина, палми и басейни...ама истината е, че авиокомпаниите друго искат, не се сещам дали за боинга или ербъса се говореше за 11 седалки на ред А скоростта скоро не чакай да се вдигне, поне идните 15-20 години със сигурност Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 18 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 18 ноември, 2013 (редактирано) Стана ми смешно Дори може да падне скоростта. Ще се изградят тераси за разходка, а защо не и един бърз тутун. Направо да се връщаме при дирижаблите с тези 11 реда. Редактирано 18 ноември, 2013 от Hollywood Връзка към коментар
Георги Публикувано: 18 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 18 ноември, 2013 Ами на теб ти е смешно, но с оглед на разходите на горивото, витловите двигатели са много по-икономични. Но са по-бавни. Ако се реши проблема със шума, очаквай витловите яко да налазят в Европа, като полетното време ще се удължи с 10-20 минути... Връзка към коментар
Oshko Публикувано: 18 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 18 ноември, 2013 (редактирано) Аз съм ОК за витловите, стига цената да е достатъчно по-ниска. 11 реда, които се готвят са за A380. Също и нямам нищо против срещу подходящата цена, децата ми да стоят в нас по време на полета, а не като сега с цял билет, всичко ми е по 4 и цифрите стават сериозни. Редактирано 18 ноември, 2013 от Oshko Връзка към коментар
wilks Публикувано: 18 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 18 ноември, 2013 И аз нямам против витловите. Даже ще ми е интересно да видя в полет нещо от рода на този с 6 витла със "задни" перки Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 18 ноември, 2013 Сподели Публикувано: 18 ноември, 2013 (редактирано) И аз нямам против витловите. Даже ще ми е интересно да видя в полет нещо от рода на този с 6 витла със "задни" перки И със слънчеви батерии Редактирано 18 ноември, 2013 от Hollywood 2 Връзка към коментар
randi Публикувано: 15 декември, 2014 Сподели Публикувано: 15 декември, 2014 Ето един клип на 777Х, краищата на крилете ще се сгъват, когато е на летището за да се обслужва нормално. Този модел ми се струва, че ще замести 747. Много ще ми е интересно как ще се съревновават с А350. 2 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега