Прескочи до съдържание

Въпрос за пропуснат полет


Препоръчани мнения

Мой близък трябваше да пътува от София за Щатите, но на летището в София му е прилошало и са го откарали с линейка в болницата, така че е пропуснал полета си.  Въпросът ми е:  може ли при това положение да презавери билета си за по-късна дата?

Благодаря!

Връзка към коментар

Зависи от вида на билета и от компанията. Миналия август ни възстановиха 100% билети до Мелбърн, но от Сингапурските линии. Беше заради счупен крак на майка ми, а тя дори не беше пътуваща. Би трябвало да му презаверят билета, но не и ако е супер евтин.

Връзка към коментар

Аз някъде бях описвала подобен случай, който се случи пред нас в Германия .

След като отведоха човека с линейката, близките му презавериха билета веднага на гишето на летището . Полета беше с Wizz. Незная обаче дали, ако не бяха реагирали веднага щяха да направят презаверката след това.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
1 hour ago, funny said:

След като отведоха човека с линейката, близките му презавериха билета веднага на гишето на летището

Странно е как са знаели близките му кога ще го оздравее, че да лети отново и веднага да му презаверят билета? Най-вероятно билетът е бил Wizz Flex и хората са предупредили на гишето, че господинът няма да лети с този полет.

Редактирано от Dango
Връзка към коментар
преди 2 часа, Dango каза:

Странно е как са знаели близките му кога ще го оздравее, че да лети отново и веднага да му презаверят билета? Най-вероятно билетът е бил Wizz Flex и хората са предупредили на гишето, че господинът няма да лети с този полет.

Тъй като им превеждах на гишето и съм в течение - Уиз просто отложиха полета , като им казаха че до определен час на деня трябва да звъннат за да кажат за кога. Иначе билета не беше флекси и за това и процеса беше дълъг - звъняха по телефони, консултираха се и накрая го измислиха така.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Благодаря на всички за помощта!  Рапортувам, че акцията завърши успешно - след представяне на документи от медицинската служба на летище София и болница "Пирогов", авиокомпанията "Делта"  въстанови парите за билета.  Билетът беше "nonrefundable", купен през Expedia.

  • Харесвам 4
  • Браво 4
Връзка към коментар
преди 7 минути , Rumiana каза:

Благодаря на всички за помощта!  Рапортувам, че акцията завърши успешно - след представяне на документи от медицинската служба на летище София и болница "Пирогов", авиокомпанията "Делта"  въстанови парите за билета.  Билетът беше "nonrefundable", купен през Expedia.

Това е чудесно. Според мен е жест на добра воля от страна на авиокомпанията, мисля си че при "non-refundable" билети не са длъжни да възстановяват сумата без значение от причината. Затова съществуват и застраховките за отмяна на пътуване. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
2 minutes ago, П.Кръстев said:

Това е чудесно. Според мен е жест на добра воля от страна на авиокомпанията, мисля си че при "non-refundable" билети не са длъжни да възстановяват сумата без значение от причината. Затова съществуват и застраховките за отмяна на пътуване. 

Жест на добра воля или страх от лош PR 😉 Малко хора ще влезат в положението на авиокомпанията, ако гръмне скандал в медиите, че се е възползва от юридически текстове срещу болни хора...Разходите които имат в подобни случаи вероятно са много по малко от потенциалните рискове.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.