Rumiana Публикувано: 22 декември, 2018 Публикувано: 22 декември, 2018 Мой близък трябваше да пътува от София за Щатите, но на летището в София му е прилошало и са го откарали с линейка в болницата, така че е пропуснал полета си. Въпросът ми е: може ли при това положение да презавери билета си за по-късна дата? Благодаря!
Роми Публикувано: 23 декември, 2018 Публикувано: 23 декември, 2018 Зависи от вида на билета и от компанията. Миналия август ни възстановиха 100% билети до Мелбърн, но от Сингапурските линии. Беше заради счупен крак на майка ми, а тя дори не беше пътуваща. Би трябвало да му презаверят билета, но не и ако е супер евтин.
funny Публикувано: 23 декември, 2018 Публикувано: 23 декември, 2018 Аз някъде бях описвала подобен случай, който се случи пред нас в Германия . След като отведоха човека с линейката, близките му презавериха билета веднага на гишето на летището . Полета беше с Wizz. Незная обаче дали, ако не бяха реагирали веднага щяха да направят презаверката след това. 1
Dango Публикувано: 23 декември, 2018 Публикувано: 23 декември, 2018 (редактирано) 1 hour ago, funny said: След като отведоха човека с линейката, близките му презавериха билета веднага на гишето на летището Странно е как са знаели близките му кога ще го оздравее, че да лети отново и веднага да му презаверят билета? Най-вероятно билетът е бил Wizz Flex и хората са предупредили на гишето, че господинът няма да лети с този полет. Редактирано 23 декември, 2018 от Dango
SLX Публикувано: 23 декември, 2018 Публикувано: 23 декември, 2018 Две неща са важни, ранен контакт с авиокомпанията и документ, удостоверяващ болничния престой. 1
funny Публикувано: 23 декември, 2018 Публикувано: 23 декември, 2018 преди 2 часа, Dango каза: Странно е как са знаели близките му кога ще го оздравее, че да лети отново и веднага да му презаверят билета? Най-вероятно билетът е бил Wizz Flex и хората са предупредили на гишето, че господинът няма да лети с този полет. Тъй като им превеждах на гишето и съм в течение - Уиз просто отложиха полета , като им казаха че до определен час на деня трябва да звъннат за да кажат за кога. Иначе билета не беше флекси и за това и процеса беше дълъг - звъняха по телефони, консултираха се и накрая го измислиха така. 1
Rumiana Публикувано: 4 февруари, 2019 Автор Публикувано: 4 февруари, 2019 Благодаря на всички за помощта! Рапортувам, че акцията завърши успешно - след представяне на документи от медицинската служба на летище София и болница "Пирогов", авиокомпанията "Делта" въстанови парите за билета. Билетът беше "nonrefundable", купен през Expedia. 4 4
П.Кръстев Публикувано: 4 февруари, 2019 Публикувано: 4 февруари, 2019 преди 7 минути , Rumiana каза: Благодаря на всички за помощта! Рапортувам, че акцията завърши успешно - след представяне на документи от медицинската служба на летище София и болница "Пирогов", авиокомпанията "Делта" въстанови парите за билета. Билетът беше "nonrefundable", купен през Expedia. Това е чудесно. Според мен е жест на добра воля от страна на авиокомпанията, мисля си че при "non-refundable" билети не са длъжни да възстановяват сумата без значение от причината. Затова съществуват и застраховките за отмяна на пътуване. 1
Topfly Публикувано: 4 февруари, 2019 Публикувано: 4 февруари, 2019 2 minutes ago, П.Кръстев said: Това е чудесно. Според мен е жест на добра воля от страна на авиокомпанията, мисля си че при "non-refundable" билети не са длъжни да възстановяват сумата без значение от причината. Затова съществуват и застраховките за отмяна на пътуване. Жест на добра воля или страх от лош PR 😉 Малко хора ще влезат в положението на авиокомпанията, ако гръмне скандал в медиите, че се е възползва от юридически текстове срещу болни хора...Разходите които имат в подобни случаи вероятно са много по малко от потенциалните рискове. 3
adreno Публикувано: 4 февруари, 2019 Публикувано: 4 февруари, 2019 Жест на добра воля или просто вътрешни правила. Ежедневно се случва да откажат връщане на пълната сума, пък чак толкова ПР фойерверки не е имало 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега