Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

За първи път ми се случва такова нещо, но това е част от живота. Два дни преди полет на Ryanair до Тенерифе, детето се разболя от дребна шарка. Писах им тук и прикачих медицинския документ, удостоверяващ, че не можем да пътуваме. След 24 часа получих отговор, че молбата е удовлетворена и ми връщат сумата, но под формата на travel credit. 

 

Проблемът е, че в писмото им виждам уловки, които не ми се нравят:

Цитат

Dear vorbis, 

I refer to your recent correspondence. 

I confirm that we have processed a Travel Credit in respect of your confirmation number ******. The amount of the Travel credit you have received is ***.** EUR. 

This Travel Credit maybe used as part or complete payment against a future Ryanair flight(s) including the fare, taxes, fees and charges. Website fares will be offered, if available, when booking flights through the Call Centre. Travel Credits can be used to book flights, for any named person. 

Please note that Travel Credits cannot be used for payment of Car Hire, Insurance or Hotel Accommodation. 
The Travel Credit must be redeemed within 6 months (180 days) from the date of this email, but travel can take place up to 12 months after this date. 

In order to redeem this Travel Credit, it will be necessary for you to contact our Reservations Department on one of the following number: 

+ 44 871 246 0002 - English speaking. Calls cost £0.13 per minute plus international calling rates and network extras and your phone company's access charge. 

N.B. Unfortunately this Travel Credit cannot be used as payment through our website www.ryanair.com. 

To redeem the Travel Credit, you should quote your confirmation number ******. 

I assure you of my full attention should you have any further queries. 

I hope that the above has clarified matters in this regard. 

Yours sincerely.

 

  • Ограничен съм до 6 месеца за резервация и 1 година за пътуване.
  • Обаждане до платеният им номер, вместо през уебсайта (може би това е причината този травъл кредит да не е видим в уеб аканта ми?!) Има ли алтернативен телефон, както при Wizz?
  • Предполагам, че ако сумата на новият полет е по-малка, разликата ще изгори, вместо да мога да я използвам на два пъти. В такъв случай поне дали ще може да добави връщане на същата резервация?!
  • Правилно ли съм се ориентирал? Дали трябва да ги настискам да направят full refund по картата, с която е платено?
Редактирано от vorbis
Връзка към коментар

Правилно си се ориентирал. На мен ми бяха върнали по същия начин като кредит. Полза се само с резервация по телефона. Ние звъняхме на този, който беше посочен в мейла. Новите ни полети бяха с 8 евро по-скъпи, които доплатихме с кредитна карта. Не зная дали може да се ползва на части. Не съм пробвала да ги натискам за рефънд по карта, защото и кредита трудно ми дадоха, та се радвах и на него.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Claim Help ,  уебсайт , който пуска иск за обезщетение от твое име в случай на закъснял полет, в момента те предявяват иск от мое име към Раъйн еър за закъснял с 3 часа полет, ако имаме успех ще обезщетят към 500 евро за двата бордингпаса. Естествено всяка услуга се заплаща и те взимат 25 % от обезщетението, но пък е сигурно и точно, защото адвокатите им са наясно с всичко. Ако искаш напиши зайтът в гугъл и поискай съвет, може би ще помогнат и ще ви дадат насоки.

Редактирано от ilign78
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.