Alexander Публикувано: 20 януари, 2019 Публикувано: 20 януари, 2019 (редактирано) Днес явно не са успели да натоварят багажа за втория ми полет, но никъде не пише нищо конкретно за компенсации. В сайта им пише само това, което е повече от неясно. Някой може ли да каже какво мога да искам според тази конвенция. https://www.airdolomiti.eu/lost-luggage COMPENSATION FOR DAMAGE, LIABILITY AND INSURANCE The Airline's liability is regulated by law. Nonetheless, we recommend taking out insurance on your luggage. Montreal Convention Liability for damage, destruction, total or partial loss and delayed delivery of luggage is limited to 1,131 special drawing rights per journey and per passenger. The special drawing right (SDR) is the unit of account of the International Monetary Fund (IMF); 1,131 SDRs currently correspond to about €1,294.88 (sum subject to currency fluctuations). Terms for presentation of complaint Lost or damaged luggage should be reported directly in the airport. A complaint can be made in writing at any time, subject to the terms provided for by law for the presentation of complaints, but in this case the burden of proof lies with the passenger, who consequently has to prove that the damage occurred during air transport. The terms for presenting a complaint are as follows: • Damage and partial loss of luggage: within seven days of consignment of luggage • Compensation for delayed return: within 21 days of delivery of luggage Dates are as postmark or date of receipt for faxes and e-mails. Редактирано 20 януари, 2019 от Alexander
Alexander Публикувано: 21 януари, 2019 Автор Публикувано: 21 януари, 2019 Писах си по чата им и това ми казаха. Не казаха сума или лимит.
Topfly Публикувано: 21 януари, 2019 Публикувано: 21 януари, 2019 Лимитът е в рамките на разумните граници за срока на закъснениението. Не може да си купиш цял камион с козметика и няколко гардероба с дрехи за закъснение от един ден. Ако имаш фактура вероятно ще ти осребрят четка и паста за зъби, дезодорант и дрехи за един ден.
Alexander Публикувано: 25 януари, 2019 Автор Публикувано: 25 януари, 2019 Уникална бързина от тази компания. Писах на чата с тях във вторник вечерта и ми дадоха линк, където да пусна жалбата. Попълних линка вечерта и на другия ден още преди обед след няма и 3-4 работни часа получих мейл с извинение и искане на сметката ми. Дадох я след няма час получих втори мейл с потвърждение, че до края на седмицата ще проведат парите-26 евро. В петък следобед вече бяха налични! Малко над 48 часа се забавиха от пускането на жалбата до получаването на сумата. Последно за същото се борих около 3 месеца с jetairfly. 4 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега