stanislavpp Публикувано: 21 март, 2019 Публикувано: 21 март, 2019 Често срещам в мрежата хора, които си връщат летищните такси при анулирани/изпуснати полети от тяхна страна, вкарано ли е това в регулация или зависи от добронамереността на част от компаниите? Аналогично и за хотелските резервации, при неявяване се връщат допълнителните начисления като ддс и местни(общински) такси.
antea Публикувано: 21 март, 2019 Публикувано: 21 март, 2019 (редактирано) Преди 1 час, stanislavpp каза: Аналогично и за хотелските резервации, при неявяване се връщат допълнителните начисления като ддс и местни(общински) такси. и има логика да е така , поне за ДДС, тъй като то се дължи само при доставки при анулирани резервации сумата, която ти задържат реално се явява неустойка или санкция за неизпълнен договор, а върху такива суми не се начислява ДДС, така че наистина всеки е в правото си да иска връщането поне на ДДС включено в цената на нощувката Редактирано 21 март, 2019 от antea 4
stanislavpp Публикувано: 21 март, 2019 Автор Публикувано: 21 март, 2019 Мисля, че при Букинг е автоматично, нищо не трябва да правиш за рифънд. Интересно ми е за рифънд на летищните такси дали има значение при неизползван билет дали си чекиран ? 1
cybersimo Публикувано: 21 март, 2019 Публикувано: 21 март, 2019 преди 15 минути , stanislavpp каза: Мисля, че при Букинг е автоматично, нищо не трябва да правиш за рифънд. Интересно ми е за рифънд на летищните такси дали има значение при неизползван билет дали си чекиран ? Няма значение дали си чекиран 1
ДиянаВ Публикувано: 21 март, 2019 Публикувано: 21 март, 2019 И какво би трябвало АК да ти върне при неизползван билет? Аз има неизползвани билети, даже и чекирани.
ДиянаВ Публикувано: 21 март, 2019 Публикувано: 21 март, 2019 (редактирано) Видях дебата от 2016 за Уиз по повод връщане на част от летищните такси. Нямам още мнение струва ли си начинанието. Ако някой има жокер, да вметне нещичко😉 Редактирано 21 март, 2019 от ДиянаВ
neuromancer Публикувано: 21 март, 2019 Публикувано: 21 март, 2019 преди 28 минути , ДиянаВ каза: И какво би трябвало АК да ти върне при неизползван билет? Аз има неизползвани билети, даже и чекирани. Връщат летищните такси. Трябва да си ги поискаш. По принцип компанията плаща тези пари на държавата, но само ако пътника лети, затова ги връщат, ако не летиш. При нискотарифните е малко крива работата, защото едно, че те ги крият, а и слагат такса за неявяване, така че не знам какво може да стане в този случай. В нормалния случай има ясна разбивка в билета колко са летищните такси. 1 1
ДиянаВ Публикувано: 21 март, 2019 Публикувано: 21 март, 2019 Ясно, правилно го казваш - крива работа и нормален случай😉.
neuromancer Публикувано: 21 март, 2019 Публикувано: 21 март, 2019 Примерно SOF - LHR с Бритиш - 38.40 Price breakdown
ДиянаВ Публикувано: 21 март, 2019 Публикувано: 21 март, 2019 (редактирано) Да, да. В нормалния случай си пише летищна такса, а в кривата работа - административна такса😁. Много ти благодаря за насоката. Утре ще видя има ли някаква практика от гледна точка на потребителите. В моя случай е малка сума, но и малко тренировка на мозъка не е излишна. Още веднъж благодаря👍 Редактирано 21 март, 2019 от ДиянаВ
stanislavpp Публикувано: 21 март, 2019 Автор Публикувано: 21 март, 2019 Питах в чата ЛАТАМ за един вътрешен полет в Перу, който няма да ползвам и направо ми изпратиха линк за връщане на летищните такси : http://www.lan.com/cgi-bin/devoluciones/formulario_devoluciones.cgi#_ga=2.65511277.25506556.1552907620-1476655710.1533266186 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега