stanislavpp Публикувано: 1 май, 2019 Публикувано: 1 май, 2019 Споменах няколко пъти, че при закупуване на самолет билет от Експидия има безплатна 24 часова анулация. В мрежата обаче има стотици мнения от недоволни техни клиенти, които не са получили никакво уведомление при промяна на часовете на полети и вследствие на което, има изпуснати такива. Тук искам да споделя и моят опит : вчера получих СМС от Експидия за промяна на полет към номер на резервация ххх , всъщност старият полет е анулиран, и билета е прехвърлен към друг по-късен с няколко часа полет ( това за м.ноември). Това , което ме фрапира е, че нямам получен имейл с промяната, а и още по-лошо - когато вляза в сайта на Експидия с номера на резервацията , стои старият полет със старите часове. Оказва се, че всички тези стотици , ако не и хиляди оплаквания за изпуснати полети заради неполучени уведомления от Експидия, са все още актуални и трябва да се внимава. 4 1
akair Публикувано: 1 май, 2019 Публикувано: 1 май, 2019 Може би добави резервацията в сайта/апп-а на опериращите а/к - може би те ще ти пращат. А дали не е отметка някъде по настройките на експедия?
stanislavpp Публикувано: 1 май, 2019 Автор Публикувано: 1 май, 2019 Резервацията на сайта на опериращата а/к (Интерджет) изобщо не излиза , въпреки че при полученият резервационен код стои тяхното име в скоби. За отметка в настройките ще потърся по-подробно , но е стряскащо , че в резервацията в сайта на Експидия, не е отразена промяната, въпреки изпратеният от тях СМС, тоест много е лесно, човек да не научи за направената промяна . 1
pr284 Публикувано: 30 юни, 2022 Публикувано: 30 юни, 2022 Купих 2 билета от Експедия (защото сайтът на а/к не приемаше български кредитни и дебитни карти по някаква странна причина). Платих с дебитна карта и парите още не се изтеглени от сметката - а мина 1 седмица. Резервациите се появяват в сайта на а/к. Какво се случва, някой има ли подобен опит с този сайт?
makler Публикувано: 30 юни, 2022 Публикувано: 30 юни, 2022 преди 27 минути , pr284 каза: Купих 2 билета от Експедия (защото сайтът на а/к не приемаше български кредитни и дебитни карти по някаква странна причина). Платих с дебитна карта и парите още не се изтеглени от сметката - а мина 1 седмица. Резервациите се появяват в сайта на а/к. Какво се случва, някой има ли подобен опит с този сайт? В повечето случай при Експедия АК директно си тегли парите нищо, че билета е купен от тях. Щом имам PNR и номер на билет нямаш проблем и рано или късно ще си вземат парите. Най-много на чекинг да ти поискат картата с която са купени билети за сверяване.
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега