stanislavpp Публикувано: 12 юни, 2019 Сподели Публикувано: 12 юни, 2019 Получих имейл от Ваяма за промяна на полет на Амазонас, имам ли как да не я приема? Имам закупени два отделни билета Ла Пас - Уюни - Ла Пас за мен и Половинката, на отиване 12.11 сутрешен полет 07.30 , на връщане 14.11 вечерен полет в 20.10 ( Z8315). Днес получавам имейл от Ваяма, че единият билет е с променен полет от а/к , връщането на 14.11 ще е със следобеден полет (Z8305) в 14.50ч . Ясно е, че няма как да пътуваме разделени, няма и как Половинката да се върне от тридневният тур в Саларата навреме за следобедният полет. Съвети ? п.п. Промененият билет е закупен от Ваяма с premium package plus. Връзка към коментар
akair Публикувано: 12 юни, 2019 Сподели Публикувано: 12 юни, 2019 Звънни им и се приготви психически, че ще чакаш 25+ минути. Умишлено не отговарят 20-ина минути - дано клиентът се откаже. После им обясни какво искаш. Като цяло съпортът им е зле - изнесен център Бог знае къде и оператори с ясно доловим и разпознаваем акцент. 1 Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 12 юни, 2019 Автор Сподели Публикувано: 12 юни, 2019 Драснах имейл, че не искам да приема промяната на полета с друг по-ранен полет. Лошо ми се пише , ако и този супер-дупер допълнителен пакет не помогне , жена ми като нищо, ще ме пусне сам до Перу и Боливия...и ще ми приключи набързо магеланската кариера @koliob, @ven62, @Фичо ,помощщщ Връзка към коментар
mililia Публикувано: 12 юни, 2019 Сподели Публикувано: 12 юни, 2019 А да пишеш на Амазонас, като им обясниш ситуацията с двата билета? Как така е променен само нейния билет? Или полета за часа, за който са закупени билетите го няма или и в двата билета има промяна. Пиши и на Вайама във ФБ, там като чели всички са по отзивчиви в отговорите си. Не спирай да ги тормози по всички канали, докато не стане твоето. Няма как да те уреждат с полет, който не те устройва. 2 Връзка към коментар
koliob Публикувано: 12 юни, 2019 Сподели Публикувано: 12 юни, 2019 преди 2 часа, stanislavpp каза: Драснах имейл, че не искам да приема промяната на полета с друг по-ранен полет. Лошо ми се пише , ако и този супер-дупер допълнителен пакет не помогне , жена ми като нищо, ще ме пусне сам до Перу и Боливия...и ще ми приключи набързо магеланската кариера @koliob, @ven62, @Фичо ,помощщщ В такива ситуации за билети, купени от Vayama мейлите не вършат работа. Трябва да се обадиш по телефона и да си търпелив. Ако искаш първо звънни на авиокомпанията да ти кажат защо се е случило това и какви са възможностите за промяна за да си наясно след това. А иначе този "супер пакет" не ти дава почти нищо повече от отстъпката. Напоследък Vayama явно имат някакви технически проблеми или са претоварени и много често дори не успяват да издадат електронни билети до 24 часа след резервацията. Вече се чудя дали изобщо да ги препоръчвам. Явно затова са претоварени и линиите на кол центъра. 5 Връзка към коментар
Adventurer Публикувано: 12 юни, 2019 Сподели Публикувано: 12 юни, 2019 Звъниш и пишеш навсякъде където можеш и не се впечатляваш от нищо, които ще чуеш или прочетеш и така до евентуален задоволителен резултат. Те дори са си написали на сайта, че при промяна на полета от авиокомпанията "It is never possible to keep your original flight", което обикновено е така. Premium пакетите те освобождава единствено от техните административни такси ако ти направиш промяна и нищо повече, пак ще ти искат таксите за промяна от авиокомпанията например. Ситуацията е като с всички други такива посредници... Сега аз при един подобен случай с неудобни променени полети, реших да игнорирам посредника (mytrip) и си говорих директно с Turkish, които ме разбраха, отмениха билетите и ми издадоха нови удобни за мен през кол центъра в Истанбул на същата цена, а парите ми върнаха по много сложен начин с едни кодове... но това са Turkish и те и друг път са ми влизали в положението. Не пречи да си пишеш и с Amazonas, въпреки че можеш да предположиш каква ще е стандартната реакция, но при всички положения използвай всички възможни форми за комуникация... Turkish по телефона не ми обърнаха особено внимание, те и нямат такива правомощия по принцип, но през формата на сайта реакцията им беше много бърза и адекватна, което си го знаех от преди, но пак го установих за всеки случай. 5 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 12 юни, 2019 Сподели Публикувано: 12 юни, 2019 преди 4 часа, stanislavpp каза: Получих имейл от Ваяма за промяна на полет на Амазонас, имам ли как да не я приема? Питай Ваяма защо ти променят полета, след като на сайта на Amazonas полетът си е наличен и се продават билети Интересно обаче, че това е на боливийската версия на сайта, но ако се мине на американската, или чилийската, вечерният полет изчезва ... Странно Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 12 юни, 2019 Сподели Публикувано: 12 юни, 2019 Да, пълна каша е с тези полети. И на твоите дати 12-14.11 и на моите 18-20.10 имаше по два полета (през 15-30 мин) сутрин и два вечер. Сега на сайта на amaszonas е останал само по един такъв полет. На amaszonas още от самото начало не можех да си видя с PNR кода резервациите. Те и нямат ясно меню. Едната възможност е check-in - очевидно е много рано. Другата е pay reservation - там ми излизаше че вече съм платил. Което беше едно успокоение. В https://www.checkmytrip.com/ резервациите ми излизаха - всичко ОК. И аз "затворих" случая - нещата са наред. Гледам сега: - В amaszonas и на двете места не може да намери такава резервация. - В checkmytrip полета ми la Paz - Uyuni е канцелиран (този в 7:15) , и после имам confirmed за полета 7:30 За Uuyni - La Paz ситуацията е аналогична - само дето съм confirmed за полета 14:50 (като теб) и това естествено не ме устройва. Според мен amaszonas са си затворили единия от сутрешните полети Ла Paz - Uyuni и единия вечерен Uyuni - La Paz. Ти си оцелил само единия отменен. Аз и двата отменени. Айде за La Paz - Uyuni новия час е пак сутринта и ме устройва. При мен всичко е на една резервация директно билетите са купени от amaszonas. Сега ще почна кореспонденция с тях. Чудя се дали да не искам да ми канцелират всички билети и да си купя отново за "правилните полети" или да се боря да ми преместят само неудобното връщане. Малко смешно се получава - аз да давам съвети, но на твое място бих си купил комплект връщане - директно от amaszonas и с посредника да се мъча да ми върне парите. Цените все още са същите - относително нисички. Успех. @Фичо не е точно същия - неговия литва в 20:10, а този на сайта в 21:00 3 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 12 юни, 2019 Сподели Публикувано: 12 юни, 2019 преди 6 минути , ven62 каза: @Фичо не е точно същия - неговия литва в 20:10, а този на сайта в 21:00 Да, не съм обърнал внимание. Ами тогава да настоява да му го сменят не със следобедния, а с другия вечерен. Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 12 юни, 2019 Сподели Публикувано: 12 юни, 2019 Преди 1 час, Фичо каза: Да, не съм обърнал внимание. Ами тогава да настоява да му го сменят не със следобедния, а с другия вечерен. Е, да. Но тази промяна очевидно не идва от посредника а от amaszonas. Струва ми, че при него ще е малко по-трудно да се разбере през посредника с amaszonas. Директно ли с amaszonas. Сега пуснах едно писмо до amaszonas. Нещо не можах да намеря имейл освен един общ в дъното на сайта им ingo@amaszonas.com , който ми се вижда пенкелер имейл. Та на боливийския сайт имат някаква форма за refund. Използвах нея да ги питам какво става с тези полети и по-конкретно с моята резервация и тази на жена ми. Един въпрос: В checkMyTrip не става ясно резервацията която гледам само за мен ли е или за мен и жена ми. В смисъл, че не пише имена, бройки хора и т.н. Някой има ли опит. Как да разбера, например, променения сутрешен полет дали включва и мен и жена ми. И още един въпрос - Кое е по-удачно да ги врънкам amaszonas . Да ми върнат всичките пари и да канцелират всички полети/билети и да си купя пак. Или само неудобното връщане. Малко се притеснявам ако искам само връщането да оправят - нещо да не се замотаем. ------ Тая пустиня (Salar de Uyuni) още от самото начало върви куцо. Какви ли не лупинги направих за да я вмъкна, в иначе изцяло Перуанското ни приключение. Автобуси до Ла Паз, пък, тоя, оня, часове, наместване/разместване на Титикака, Уроси и Копакабани. Ще взема да я канцелирам и ще си го давам лежерно, лежерно в Перу. … Ама като съм си я навил на пръста. 1 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 12 юни, 2019 Сподели Публикувано: 12 юни, 2019 Преди 1 час, ven62 каза: В checkMyTrip не става ясно резервацията която гледам само за мен ли е или за мен и жена ми. В смисъл, че не пише имена, бройки хора и т.н. Някой има ли опит. Как да разбера, например, променения сутрешен полет дали включва и мен и жена ми. И още един въпрос - Кое е по-удачно да ги врънкам amaszonas . Да ми върнат всичките пари и да канцелират всички полети/билети и да си купя пак. Или само неудобното връщане. Малко се притеснявам ако искам само връщането да оправят - нещо да не се замотаем. Aко сте на един PNR значи сте променени и двамата, ако сте на различни въведи и двата PNR-a и ще разбереш 1 1 Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 12 юни, 2019 Сподели Публикувано: 12 юни, 2019 преди 14 минути , neuromancer каза: Aко сте на един PNR значи сте променени и двамата, ако сте на различни въведи и двата PNR-a и ще разбереш Ясно, всичко е на един PNR - La Paz - Uyuni - La Paz (18-20.11.2019) за двама ни - аз и жена ми. Поне сме комплект. Че ако това дето пише @stanislavpp (той с един полет, жена му с друг) е така - здраво го е закъсал. Не знам, досегашната ми кореспонденция с перуанци (airbnb, автобуси, превози от т.А до т.Б и особено с Latam) не вървеше гладко, та съм се настроил за дълго и напоително разменяне на кореспонденция с Amaszonas. BTW, след като един пакет от София за София със speedy ми пътува от 6 до 11 т.м. и не успяха вчера да ми го доставят, та днес ходих до техен опис да си го взема - май нищо не може вече да ме изкара от нерви. Спокоен съм, спокоен съм, ... 2 Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 12 юни, 2019 Автор Сподели Публикувано: 12 юни, 2019 Получих съвсем стандартен имейл отговор от Ваяма : Thank you for contacting us. Schedule changes are always made by the airline, not by us. The airline is responsible for the transportation of the client to the destination which the client has originally purchased. However, airlines have the right to make changes to the flight schedule at any time. Although schedule changes are made by the airline, we do our best to help you in the 'processing' of your schedule change. Such modifications always require a follow-up. It is never possible to maintain your original flight. If you do not agree with the schedule change, you can check and cancel your booking/flight and request a refund* with the airline. We help you to cancel your booking and request a refund. Please confirm by answering this e-mail if you wish to take the alternative flight or if you want to cancel the flight. If there are more passengers in the booking, please state clearly per passenger if they want to cancel the booking or take the alternative flight. Please note that once you have accepted the schedule change, you cannot request a refund anymore and changes will be as per the airline conditions. *The booking costs charged earlier and the additional costs will not be refunded. Kind regards, Vayama Customer Service Sazina Изглежда вечерният полет в 20.10 (Z8315) е отменен , остават следобедният (Z8305) и този в 21.00 ( Z8309). Ще натискам директно а/к да сменят двата билета за този в 21.00ч . Другият билет е закупен директно от Амазонас и за него нямам имейл, че е променен полета (все още). Благодаря на всички ! 1 Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 12 юни, 2019 Сподели Публикувано: 12 юни, 2019 преди 39 минути , stanislavpp каза: Получих съвсем стандартен имейл отговор от Ваяма : …. Благодаря на всички ! При теб варианта за refund и да си купиш нов не е ли по-лесен. Виждам, че не би имало проблем да ти върнат парите. Pls,пиши как и къде върви кореспонденцията с amaszonas. Дано не е през FB, че нямам. Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 12 юни, 2019 Автор Сподели Публикувано: 12 юни, 2019 Писах им във FB, открих и номер в офиса им в Ню Йорк 877 265 1404. Току що , ми отговориха във FB, че трябва да им пиша на имейл формата ... “Good afternoon, tell you that in order to make change you have to communicate to the following email info@amaszonas.com” 1 1 Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 12 юни, 2019 Сподели Публикувано: 12 юни, 2019 преди 51 минути , stanislavpp каза: Писах им във FB, открих и номер в офиса им в Ню Йорк 877 265 1404. Току що , ми отговориха във FB, че трябва да им пиша на имейл формата ... “Good afternoon, tell you that in order to make change you have to communicate to the following email info@amaszonas.com” А-а, мерси. Още сега ще им засиля един имейл и аз. Досега се въздържах, защото ми се струваше много общ- кой ще обърне внимание на нещо в info@......com Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 12 юни, 2019 Автор Сподели Публикувано: 12 юни, 2019 Звънях на номера в Ню Йорк, системата им е блокирала, да звънна след час 😉 1 Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 13 юни, 2019 Сподели Публикувано: 13 юни, 2019 Да докладвам добрите новини: Писах на info@amaszonas.com снощи около 8:00 Викам - не си виждам резервациите, не виждам и самите полети в сайта ви. Трябва ли да се притеснявам. Отговориха почти веднага: Вашите полети са канцелирани, билетите са ви преаранжирани за La Paz - Uyuni сутринта, а обратния полет - следобяд. Писах им, че първия полет ми е ОК, но връщането (Uyuni-La Paz) в 14:50 не ме устройва, тъй като ще сме на тур в Саларата и ще се върнем в Uyuni около 18:00. Много моля да ми преаранжират връщането за вечерния полет - 21:00 До днес около 18:00 - нищо. Писах пак - извинявам се, че пак Ви притеснявам, но от вчера нямам имейл от вас. Пак отговориха почти веднага, че са направили заявка към тяхната база данни и това изисква малко време и като получат потвърждението ще ме информират. Преди малко съм получил имейл от тях, че билетите са ми преиздадени и още 4 имейла (2х2 дублиращи се) със самите билети. Та, накратко, супер любезни, делови и бързи. Никакви проблеми. 8 5 Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 17 юни, 2019 Автор Сподели Публикувано: 17 юни, 2019 След няколко неуспешни опита да се свържа по телефона с Амазонас ( едната резервация е закупена директно от тях), в четвъртък им драснах имейл с молба да сменят полетите по двете резервации. Никакъв резултат до днес. Преди 2 часа им препратих същият имейл и получих отговор , че могат да ми сменят полета с този, който ме устройва и потвърждение за желаната смяна, но нито дума за другата резервация през Ваяма. Междувременно, след размяна на 3 безплодни имейла с Ваяма, те все още ме убеждаваха, че смяната е minor change и нищо не могат да направят . Имейлите бяха с подпис от Амстердамският им офис .5 минути след като помолих Амазонас да сменят и полета, закупен през Ваяма, получих имейл от Ваяма с потвърждение за желаната смяна. В резюме , Ваяма са доста слаби като кастъмър сапорт, но ако не бяха те, имаше вероятност с месеци наред да не разбера за анулирането на закупеният полет и замяната му с друг, с 5 часа по-ранен и неустройващ никого ... Предполагам и , че Амазонас умишлено заменят съвсем тихомълком анулиран полет с друг непопулярен, пропускат да те уведомят с надеждата, че накрая клиента ще е представен пред свършен факт. Няма ли законова рамка, моята да задължава а/к веднага да уведомяват за анулация на полет и замяната му с друг? Или те теоретично могат да те уведомят дори няколко месеца след това? 3 1 Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 17 юни, 2019 Сподели Публикувано: 17 юни, 2019 преди 22 минути , stanislavpp каза: Предполагам и , че Амазонас умишлено заменят съвсем тихомълком анулиран полет с друг непопулярен, пропускат да те уведомят с надеждата, че накрая клиента ще е представен пред свършен факт. Да, има нещо такова. Ако не беше ти, да алармираш, вероятно след месец(и) щях да разбера за промяната. Тогава можеше вечерния полет да е пълен, на по-висока цена, … и в крайна сметка да не ми сменят полета, а и дори да се докарам до там да няма полет. Благодаря много, че алармира тук, та да си проверя и моите полети. Ще черпя … сещам се къде … В Куско Проверих и всичките си останали полети. (Lima-Iquitos, Iquitos-Cusco, та даже и Ams-Lima-Ams) Засега са ОК. Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 17 юни, 2019 Сподели Публикувано: 17 юни, 2019 преди 35 минути , stanislavpp каза: Няма ли законова рамка, моята да задължава а/к веднага да уведомяват за анулация на полет и замяната му с друг? Или те теоретично могат да те уведомят дори няколко месеца след това? няма задължителни срокове, просто трябва да те уведомят по някое време ако остават по-малко от 14 дена до полета се дължат компенсации, но това е европейска директива и не мисля, че Амазонас ще се придържат към това Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 17 юни, 2019 Автор Сподели Публикувано: 17 юни, 2019 преди 47 минути , ven62 каза: Проверих и всичките си останали полети. (Lima-Iquitos, Iquitos-Cusco, та даже и Ams-Lima-Ams) Засега са ОК. Къде ги гледаш ? Аз нямам (почти) непроменен полет три месеца след закупуване и пет месеца преди пътуването (гледам в трипкейс) : Лима - Куско е променен с 40 минути (изтеглен е по-рано) Куско - Ла Пас 8 минути (по-късно ) Ла Пас - Уюни анулиран и заменен с друг, 15 минути по-късно Уюни - Ла Пас анулиран и заменен с друг 5 часа по-ранен, сега заменен успешно с друг по-късен. Нямам промени (засега) на: Ла Пас - Куско Арекипа - Лима п.п. Нямам имейл/нотификация за нито една промяна, с изключение на полета, закупен от Ваяма, а всички останали билети са закупени директно от а/к. Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 17 юни, 2019 Сподели Публикувано: 17 юни, 2019 @stanislavpp , На сайтовете на авиокомпаниите: Lima - Iquitos - vivaair.com Iquitos - Cusco - Latam.com Ams-Lima-Ams - aeromexico.com Използвам повода да попитам: В checkmytrip.com някои от полетите (резервациите ми) не излизат (не се намират). Например: този на vivaair.com (Lima-Iquitos) Това нормално ли е? Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 17 юни, 2019 Автор Сподели Публикувано: 17 юни, 2019 Нормално е да, аз и затова не ползвам checkmytrip . Неизлизането на някои резервации идва от използваните различни резервационна системи 1 Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 17 юли, 2019 Автор Сподели Публикувано: 17 юли, 2019 Продължава отмяната на полети, явно не е много добра идеята за ранно планиране в този регион. Отново получих имейл от Ваяма за промяна, този път за полет на ЛАТАМ Куско - Ла Пас на 11.11 , единственият директен ЛАТАМ полет за деня е отменен и резервацията е прехвърлена за следващият ден на 12.11, което естествено не ми върши работа , тъй като на 12.11 сме в Уюни на тур. Два билета закупени през Ваяма и Идриймс, засега имейл за промяната имам само от Ваяма. Програмата се усложнява доста, трябва или да се откажа от единственият ден за Ла Пас или да отрежа Рейнбоу Маунтийн. Полета на 10.11 също е анулиран, или трябва да взема автобус предишният ден Куско-Ла Пас или да успея взема рифънд за двупосочните полети и да купя нови полети (също директни) на Амазонас... Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега