antea Публикувано: 29 юни, 2019 Публикувано: 29 юни, 2019 @liliya друг вариант е да върнете колата в понеделник привечер /или когато там им е работното време/ и да си вземете веднага друга от Mustang Crete, с която, след като примерно вечеряте в Ханя и я разгледате, да се приберете в Кисамос и на другата сутрин нея да върнете на летището - повечето други местни фирми, които проверих, не дават в този период за ден, или нямат наличност, а при тези има кола за 74 евро - ужасна цена е за ден, но пак по-малко от 150 евро за застраховка само заради оставянето на ключа в кутия.... 1
liliya Публикувано: 29 юни, 2019 Публикувано: 29 юни, 2019 преди 20 минути , antea каза: @liliya друг вариант е да върнете колата в понеделник привечер /или когато там им е работното време/ и да си вземете веднага друга от Mustang Crete, с която, след като примерно вечеряте в Ханя и я разгледате, да се приберете в Кисамос и на другата сутрин нея да върнете на летището - повечето други местни фирми, които проверих, не дават в този период за ден, или нямат наличност, а при тези има кола за 74 евро - ужасна цена е за ден, но пак по-малко от 150 евро за застраховка само заради оставянето на ключа в кутия.... Този вариант също го обмислям. Благодаря ! Тази с пълна застраховка ли я видя? На мен тези ми излизат само на летището в Ираклион.
antea Публикувано: 29 юни, 2019 Публикувано: 29 юни, 2019 да, с пълна е, с 24 часа /нон стоп/обслужване за взимане и връщане на колата 1
liliya Публикувано: 29 юни, 2019 Публикувано: 29 юни, 2019 преди 4 минути , antea каза: да, с пълна е, с 24 часа /нон стоп/обслужване за взимане и връщане на колата Може ли да ми пратиш линк. Благодаря!
antea Публикувано: 29 юни, 2019 Публикувано: 29 юни, 2019 преди 19 минути , liliya каза: Може ли да ми пратиш линк. Благодаря! https://www.mustang-crete.com/ трябва да ти излезе нещо такова @liliya в менюто за избор на локация Chania е по-надолу, по области са разделени местата 1
liliya Публикувано: 29 юни, 2019 Публикувано: 29 юни, 2019 Преди 1 час, antea каза: https://www.mustang-crete.com/ трябва да ти излезе нещо такова @liliya в менюто за избор на локация Chania е по-надолу, по области са разделени местата БЛагодаря ти, сега ще ги разгледам.
Георги Матеев Публикувано: 29 юни, 2019 Автор Публикувано: 29 юни, 2019 преди 4 часа, AlexandraKo каза: И що ползвате Голд Кар, като ги смятате за измамници? Защото наемът на колата ми за 3 дни в Мадрид струваше... 3 евро. И истината е, че дори и с €35 таксата за "превишени" километри пак ми бяха най-изгодни, но въпросът е абсолютно принципен. Това обаче не ги прави по-малко измамници - подправянето на официален протокол и начисляването на неправомерна такса няма как да го нарека по друг начин. И Раян и Голдкар ме дразнят заради съмнителните си практики, но въпреки това ще продължа да ги ползвам заради цените - а специално Голдкар вече и с едно наум и с повече подготовка (снимки и тн). Раян ще ползвам и по друга съвсем тривиална причина - много често връзките им до някои дестинации са ми най-удобни. А промени и отмени правят всички авиокомпании без изключение. 4
liliya Публикувано: 29 юни, 2019 Публикувано: 29 юни, 2019 преди 1 час, antea каза: https://www.mustang-crete.com/ трябва да ти излезе нещо такова Същата цена ми излиза и на мен и с пълна застраховка. Това ми се вижда най- оптималния вариант. Иначе , ако взема една нощувка в Ханя, то ще има пак гонене на автобуси , влачене на багажи и накрая калкулацията същата. Предпочитам 100км в повече , но поне нерви да няма. Така и така ще гризна дръвцето, поне да ми е по- спокойно. @antea благодаря ! 2
AlexandraKo Публикувано: 29 юни, 2019 Публикувано: 29 юни, 2019 преди 14 минути , Георги Матеев каза: Защото наемът на колата ми за 3 дни в Мадрид струваше... 3 евро. И истината е, че дори и с €35 таксата за "превишени" километри пак ми бяха най-изгодни, но въпросът е абсолютно принципен. Това обаче не ги прави по-малко измамници - подправянето на официален протокол и начисляването на неправомерна такса няма как да го нарека по друг начин. И Раян и Голдкар ме дразнят заради съмнителните си практики, но въпреки това ще продължа да ги ползвам заради цените - а специално Голдкар вече и с едно наум и с повече подготовка (снимки и тн). Раян ще ползвам и по друга съвсем тривиална причина - много често връзките им до някои дестинации са ми най-удобни. А промени и отмени правят всички авиокомпании без изключение. Тогава, няма да се оплакваш. Мен, Раянците ме дразнят и от две години, не съм им отваряла сайта. Такова нещо - евтино и хубаво, още не съм случила. Щото, няма, как да е изгодно и за наемателя, и за търговеца. 3
Георги Матеев Публикувано: 29 юни, 2019 Автор Публикувано: 29 юни, 2019 преди 18 минути , AlexandraKo каза: Тогава, няма да се оплакваш. Мен, Раянците ме дразнят и от две години, не съм им отваряла сайта. Такова нещо - евтино и хубаво, още не съм случила. Щото, няма, как да е изгодно и за наемателя, и за търговеца. Надявам се да не говориш сериозно. Ако на търговецът нещо му е неизгодно просто да не пуска такива оферти, при които после си взима парите с измама. Когато най-нагло ме лъжат в очите не само ще се оплаквам, ами ще вдигам вой до небесата - което и всъщност направих, тъй като с мълчание нищо не се постига. Излишно е да казвам на колко места раздухах този случай с Голдкар и колко техни потенциални клиенти отказах от услугите им. С цялата си наивност искрено бях удивен, че такава явна измама може да се случи в бяла държава като Испания и то на толкова силно регулиран ЕС пазар. Подчертавам, въпросът в случая е абсолютно принципен. Раян и те не са цвете за мирисане, но поне не са ме мамили толкова очеизбодно. А евтино (на моменти дори безплатно) и хубаво доста често се намира, но това е друга тема 🙂 9
AlexandraKo Публикувано: 30 юни, 2019 Публикувано: 30 юни, 2019 преди 11 часа, Георги Матеев каза: Надявам се да не говориш сериозно. Ако на търговецът нещо му е неизгодно просто да не пуска такива оферти, при които после си взима парите с измама. Когато най-нагло ме лъжат в очите не само ще се оплаквам, ами ще вдигам вой до небесата - което и всъщност направих, тъй като с мълчание нищо не се постига. Излишно е да казвам на колко места раздухах този случай с Голдкар и колко техни потенциални клиенти отказах от услугите им. С цялата си наивност искрено бях удивен, че такава явна измама може да се случи в бяла държава като Испания и то на толкова силно регулиран ЕС пазар. Подчертавам, въпросът в случая е абсолютно принципен. Раян и те не са цвете за мирисане, но поне не са ме мамили толкова очеизбодно. А евтино (на моменти дори безплатно) и хубаво доста често се намира, но това е друга тема 🙂 Съвсем сериозно говоря. И виж, какво искам да кажа.А ти си в правото си, да си имаш твоето мнение. Ти си млад, аз, за себе си, в годините, съм установила, че другите хора, не мога да превъзпитавам.Опитвах се, даже, още не се примирявам с разни институции, ама, стигнах до извода, че човек, може да възпитавасамо и единствено само себе си / и децата си, до едно време/. Та, в случаи като този - просто, не се занимавам. Тях не мога да ги променя - махам се аз. Установила съм, че някой е непочтен - задрасквам го от съзнанието си. Излъгъл ме е веднъж, защо да се подлагам и на следващи лъжи? Така си спестявам разочарования, нерви, изгубено време. Важно ми е моето спокойствие. Каква е твоята равносметка - знаеш, че са те лъгали и друг път, взел си ги отново, че били най- евтини. Впоследствие - чрез нова измама, се оказва,че не е баш така. И пишеш по форумите, разказваш наляво- надясно, защото си прав. А всъщност, ти сам, се оставяш да бъдеш лъган. После, всеки път, като разказваш или, като описваш историята, отново я преживяваш отрицателната емоция. Отново хабиш нерви, отново се ядосваш, макар и подсъзнателно. Защо си го причиняваш? Това не го разбирам. А на Голд Кар, не им пука, че Матеев им отклонил 5 клиента. При този голям и широк свят, ще дойдат други. И какво - на теб ти остава ядосването и лошата емоция, па те клиенти си имат - такива, като мен, дето са си доволни, че и недоволни, като теб. И пак ще ги ползваш. Ми дай, някой лев повече, па си вземи Херц, тях ги имат за най-сериозни. Ако с някакви пари ще си спестиш нерви и ядосване, не си ли струва? 5 1
patilana Публикувано: 30 юни, 2019 Публикувано: 30 юни, 2019 Преди 1 час, AlexandraKo каза: стигнах до извода, че човек, може да възпитавасамо и единствено само себе си / и децата си, до едно време/. Та, в случаи като този - просто, не се занимавам. Тях не мога да ги променя - махам се аз. Установила съм, че някой е непочтен - задрасквам го от съзнанието си. Излъгъл ме е веднъж, защо да се подлагам и на следващи лъжи? Така си спестявам разочарования, нерви, изгубено време. Важно ми е моето спокойствие. После, всеки път, като разказваш или, като описваш историята, отново я преживяваш отрицателната емоция. Отново хабиш нерви, отново се ядосваш, макар и подсъзнателно. Няма по - точна рецепта за справяне с лошотиите в живота. Жалко, че един усмихнат човек е със скапана почивка заради нечии бизнес интереси. Надявам се @liliya да разреши навреме проблема си . 3
Георги Матеев Публикувано: 30 юни, 2019 Автор Публикувано: 30 юни, 2019 преди 2 часа, AlexandraKo каза: Съвсем сериозно говоря. И виж, какво искам да кажа.А ти си в правото си, да си имаш твоето мнение. Ти си млад, аз, за себе си, в годините, съм установила, че другите хора, не мога да превъзпитавам.Опитвах се, даже, още не се примирявам с разни институции, ама, стигнах до извода, че човек, може да възпитавасамо и единствено само себе си / и децата си, до едно време/. Та, в случаи като този - просто, не се занимавам. Тях не мога да ги променя - махам се аз. Установила съм, че някой е непочтен - задрасквам го от съзнанието си. Излъгъл ме е веднъж, защо да се подлагам и на следващи лъжи? Така си спестявам разочарования, нерви, изгубено време. Важно ми е моето спокойствие. Каква е твоята равносметка - знаеш, че са те лъгали и друг път, взел си ги отново, че били най- евтини. Впоследствие - чрез нова измама, се оказва,че не е баш така. И пишеш по форумите, разказваш наляво- надясно, защото си прав. А всъщност, ти сам, се оставяш да бъдеш лъган. После, всеки път, като разказваш или, като описваш историята, отново я преживяваш отрицателната емоция. Отново хабиш нерви, отново се ядосваш, макар и подсъзнателно. Защо си го причиняваш? Това не го разбирам. А на Голд Кар, не им пука, че Матеев им отклонил 5 клиента. При този голям и широк свят, ще дойдат други. И какво - на теб ти остава ядосването и лошата емоция, па те клиенти си имат - такива, като мен, дето са си доволни, че и недоволни, като теб. И пак ще ги ползваш. Ми дай, някой лев повече, па си вземи Херц, тях ги имат за най-сериозни. Ако с някакви пари ще си спестиш нерви и ядосване, не си ли струва? Защо си го причинявам ли? Защото според мен живея на най-прекрасното място в света - Европа - където бих искал такива неправди да бъдат сведени до минимум и да бъдат предупредени максимално много хора за да избегнат подобни бъдещи ситуации. Може би в някои отношения съм идеалист, но твърдо вярвам, че с махване на ръка, игнориране и премълчаване никога не се постига нищо. А отрицателната емоция много отдавна остана в миналото и ни най-малко не преживявам повече случката, прекалено позитивен човек съм 🙂 Но някои неща просто трябва да бъдат споделени. Е, предполагам някой ден като поодъртея повече и на мен ще ми писне да се боря с вятърните мелници и ще подбирам повече битките си 🙂 П.С. Опитът ми е показал, че повечето лев често не гарантира по-добро преживяване. Имам случки и баш с Hertz - макар и не толкова грозни - така че... 4
Гост Публикувано: 30 юни, 2019 Публикувано: 30 юни, 2019 преди 2 минути , Георги Матеев каза: Е, предполагам някой ден като поодъртея повече и на мен ще ми писне да се боря с вятърните мелници и ще подбирам повече битките си 🙂 Изцяло изповядвам тази философия с битките вече - и винаги съм подозирала, че вече клоня към белобрадите столетници Само където и аз съм като Александра - няма нещо, което да ме накара да имам втори път взаимоотношения с непочтен човек или непочтена институция...
Георги Матеев Публикувано: 30 юни, 2019 Автор Публикувано: 30 юни, 2019 преди 1 минута , Rainy каза: няма нещо, което да ме накара да имам втори път взаимоотношения с непочтен човек или непочтена институция... На мен пък подобна непочтеност ми действа силно мотивиращо да споделям... както и да намеря дупки в системата и да се възползвам максимално от тях. В случая с Голдкар дори вече го направих и хич няма да ги пожаля и за в бъдеще. Каквото повикало - такова се обадило 2 1
liliya Публикувано: 30 юни, 2019 Публикувано: 30 юни, 2019 преди 7 часа, patilana каза: Надявам се @liliya да разреши навреме проблема си . Благодаря ти! Всичко ще е наред. Просто трябваше да го предвидя , но вече е минало та както и да е . Ще се наредят нещата. Важното е човек да с е мобилизира и да не губи вяра .... в магеланци, които винаги са насреща 🙂
Василена Публикувано: 30 юни, 2019 Публикувано: 30 юни, 2019 На 29.06.2019 г. в 12:52, AlexandraKo каза: Рисково си е.Все в последния момент се случват непредвидени неща. Я, служителят ще се успи, я ще спрат движението за нещо си, баш, когато най-бързаш. Аз бих върнала колата предната вечер. И нека да бъдем обективни - в случая, проблемът е предизвикан от Раянците. Аз пък, се чудя, що още пътувате с тях, с тия всичките, непрекъснати отлагания, кенсъли, закъснения и всякакви кални номерца. И що ползвате Голд Кар, като ги смятате за измамници? Аз само да споделя тъй както ти ползваш Голдкар , защо аз ползвам Раян. За последните две години повече от 19 полета с тях . Нито едно закъснение , никакви проблеми за багажа , винаги съм приорити . Най големите мизерии като авиокомпания са ми правили Иберия експрес , закъснения , без да те уведомят , ужасно неудобни и тесни самолети , щом съм 170 см и не мога се събера смятай . С Раян нямам проблеми . 2
liliya Публикувано: 1 юли, 2019 Публикувано: 1 юли, 2019 На 30.06.2019 г. в 8:50, patilana каза: Надявам се @liliya да разреши навреме проблема си . Да споделя... всичко е наред и без никакво напрежение , нещата се оправиха . .... е срещу 60€ де. Взехме за 1 ден кола от Сикст и дори е с 1 клас нагоре . Върнахме колата в Голдкар и младежите , които работеха там даже се притесниха. Не можаха обаче да обяснят защо нямат кутия за ключове, но това ще го напиша в ревюто. Даже и друго ми идва наум, но ще пиша допълнително. Благодаря на всички, които се отзоваха на проблема. Поздрави 🙂 5 2
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега