Прескочи до съдържание

Приложение за компенсации при закъснение


Препоръчани мнения

Публикувано:
Преди 1 час, ven62 каза:

Еййй, единствено бири са ви в главите. И ти, @BlackArt77, къде се буташ. нали имаш една тераса с бира.

@ven62 2 тераси бира са повече от една тераса бира или както е казал мечо Пух, колкото повече толкова повече. 

Що се отнася до Колибра, виждали сме и фирми които потъват и за няколко часа. Та четири месеца нито са много, нито са малко.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
  • Смея се 1
Публикувано:
преди 56 минути , AlexandraKo каза:

В едно клипче, където имаше интервю със собственика на Колибра, той, точно това каза: че не е изключено, поради липса на финансиране, да хлопнат кепенците. И аз мисля като Фичо.

 

 

Да, всички сме на едно мнение. Единствено периода е дискусионен. Дано да му се размине на @Фичо

 

 

  • Харесвам 2
Публикувано:

И аз пожелавам успех (нищо че заложих срещу Колибра), а скептицизмът ми идва най-вече по отношение на това в каква степен (в какъв процент от случаите) ще успеят да получат прехвърляне на вземанията в случаите, когато се полагат такива по  Регламент 261, защото предполагам не всички клиенти на фирмата ще са така коректни като Ивайла и доста хора къде от мързел, къде от лакомия да пробват да си получат сами пълно обезщетение от 250, 400 или 600€, ще "пропуснат" да подпишат и изпратят документите за цесията.  И нещо не виждам какви сериозни лостове имат от Колибра за такива случаи ... Да, евентуално могат да (заплашат да) съдят клиента, че не си е изпълнил договора, ама то всъщност де факто няма подписан договор, де юре вероятно има нещо такова при регистрацията на бордна карта и съгласяване с условията ...  А и предполагам в съда те ще трябва да доказват, че клиентът не им е изпратил подписаните документи и въобще ми се струва съмнително дали такива дела биха били оправдани като средства, време и човешки ресурси, сравнено с резултата... 
Отделен е въпросът и доколко обезщетенията за закъснения над 3 часа, които те биха получили, ще покрият изплащаните от тях компенсации за по-малки закъснения ( + разходите им) но това, както вече стана дума, е въпрос на обработка на статистика и съответен математичен модел. 
Но аз нямам особени познания за бизнеса и не съм юрист, така че може и да греша. :wink:

 

 

  • Харесвам 5
Публикувано:

Неподписването на цесия си има своите последствия, описани в общите условия, които приемаш още като си качваш бордната карта.

Публикувано:

Аз не съм юрист,но ми се струва,че много подценявате Колибра.Нека не забравяме,че основния бизнес на основателите и е застраховането.Тези хора са наясно с управление на риска,както и с профила на клиента.Образован,често пътуващ,достатъчно интелигентен,за да не поема риска да бъде съден от застрахователи заради 250,400,600 евро,които да плати в неколкократен размер и да поеме разноските по делото на поне двама адвокати.Няма защо бордната ти карта да е качена в приложението,ако не си се съгласил с условията.Щом с едно кликване или цъкване в квадратче се съгласяваме с общите условия на Уиз,Раян,Експидия,Идриймс и т.н.,с какво това е по различно?

  • Харесвам 3
  • Замислям се 1
Публикувано:
34 minutes ago, Фичо said:

И нещо не виждам какви сериозни лостове имат от Колибра за такива случаи ... Да, евентуално могат да (заплашат да) съдят клиента, че не си е изпълнил договора, ама то всъщност де факто няма подписан договор, де юре вероятно има нещо такова при регистрацията на бордна карта и съгласяване с условията ...  А и предполагам в съда те ще трябва да доказват, че клиентът не им е изпратил подписаните документи и въобще ми се струва съмнително дали такива дела биха били оправдани като средства, време и човешки ресурси, сравнено с резултата...

Няколко семестъра съм учил право и не съм съвсем бос в темата. На български не се сещам точно как беше терминът, но договор може да се сключи с определено поведение на потребителя. Това, че не си подписал писмен договор с някоя фирма за градски транспорт не означава, че ако се качиш на трамвая не трябва да се съобразяваш с общите условия, тарифите и глобите на дадената компания. С поведението си, че се качваш на трамвая реално ти сключваш договор за превоз и няма нужда от допълнително писмено подписване на договор..С регистрацията на бордната карта в Колибра, реално приемаш техните условия...

 

Що се отнася до юридическите лостове не подценявай съда за “кокошкарски“ дела в ЕС цък Срещу такса от 50 лева (ако добре си спомням) без адвокат и лично присъствие можеш да осъдиш другата страна в ЕС при трансгранични транзакции и искове до 5000 евро. С решението на съда вече много лесно може да направиш инкасо на сметката на длъжника.

  • Харесвам 4
  • Смея се 1
Публикувано:

Ама аз пак не разбирам какви цесии подписвате. На нас до сега не са ни пращали нищо за разписване. Само си качвам бордната карта,печеля,плащат.

Публикувано:
15 minutes ago, Ivko said:

Ама аз пак не разбирам какви цесии подписвате. На нас до сега не са ни пращали нищо за разписване. Само си качвам бордната карта,печеля,плащат.

Вероятно става дума за случаите, когато закъснението е над 3 часа.

  • Харесвам 1
Публикувано:

 

преди 18 часа, Фичо каза:

Прието! Ако след 31.12.2019 Калибра все още предлагат регистриране на бордни карти за компенсации (възнаграждения, или както там ги наричат) за закъснения под 2 часа, имаш 30лв от мен. :smile3:  Бирите отделно :grin:

преди 16 часа, Фичо каза:

така че няма да има нужда от такива услуги.

Въпреки, че "услугите" "удобно" бяха отказани, закачих това мнение горе в темата... ей така - за разкош! :girl_crazy:Пък на 01.01.2020, който и да е спечелил, може да се сети и за "доставчиците на услуги" по веригата... :laugh1:

  • Харесвам 1
  • Смея се 7
Публикувано:
На 28.08.2019 г. в 5:59, AlexandraKo каза:

НАП се занимават с наложените платежи по куриерските фирми, та нищо чудно .

Ако Колибра декларират / а те ще декларират, защото им е разход/, като нищо , повтарящите се лица в списъка,  ще трябва да си платят  данък на получените пари. 

С 30 евро никой няма да се занимава, ама, знае ли се?

НАП се занимават само с получени суми над 10000лв за година, ако си под тази сума няма да те хванат и проверят. Редовно получавам по 200-300лв на месец по Еконт, но от години никой не ми е искал нищо.

Също така като веднъж дам сметката си в N26, друг път в Monese е дълга и широка да ме открият за 3Евро данък.

Според мен Колибра наистина разчитат на хазарта и на полетите, които ще закъснеят над 3 часа и ще са на плюс от тях - всичко е математика.

Дано са си направили сметката и да има закъснения 😄

Единствено ме притеснява Колибра да не споделят на НАП кой колко полети вкарва и колко пари/разходи дава за билети.

Публикувано:
преди 6 часа, Topfly каза:

Вероятно става дума за случаите, когато закъснението е над 3 часа.

Нашето закъснение беше 2:04 часа и подписахме цесия. Без подпис на цесията изрично пишеше в мейла, че няма кинти.

Публикувано:
преди 15 часа, BlackArt77 каза:

Нашето закъснение беше 2:04 часа и подписахме цесия. Без подпис на цесията изрично пишеше в мейла, че няма кинти.

А ако билета е на друго име, кой подписва и искат ли лично?

Публикувано:
Преди 1 час, vinidj каза:

А ако билета е на друго име, кой подписва и искат ли лично?

Мисля, че билета трябва задължително да е на твое име. 

Публикувано:
преди 6 часа, neuromancer каза:

Компенсацията се дължи лично, така че би трябвало пътникът да подписва.

Имам предвид, ако от моята сметка поискам компенсация за приятел, той ще го подпише, но съм въвел моите данни и моята банкова сметка.

Публикувано:
25 minutes ago, vinidj said:

Имам предвид, ако от моята сметка поискам компенсация за приятел, той ще го подпише, но съм въвел моите данни и моята банкова сметка.

Чл.14,ал.1 от Общите условия /малко по-горе е даден линк към тях/ - Възнаграждението се изплаща единствено и само по банкова сметка, на която титуляр е клиента.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Хрумна ми и друг вариант - клиентът да прехвърли вземането си от Инса/Колибра на друго лице с писмен договор за цесия. Те действат с цесия, клиентът и той с цесия...пирамидата става съвсем с пирамидоидна форма🙂.

В общите условия, обаче има една клауза, която от самото начало на темата ме гложди - чл.17 Инса има право да откаже изплащането на еднократно възнаграждение на клиент, без да конкретизира повода за това.

  • Харесвам 3
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Дойде време да ги похваля. Снощи кацнах с точно 60 минути закъснение и дори не съм сигурен, че трябваше да ми платят, но парите вече са по сметката ми.

  • Харесвам 5
  • Браво 2
Публикувано:
преди 10 минути , koliob каза:

дори не съм сигурен, че трябваше да ми платят, но парите вече са по сметката ми.

Е...няма да е като за първи път 😁

  • Смея се 2

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.