georgiev Публикувано: 11 април, 2013 Публикувано: 11 април, 2013 Последният самолет, на който се изкефих беше един Canadair Regional на Lufthansa (MUC-SOF) - много добре се усети тягата и ускорението при излитане. А и седях по-напред и шума почти го нямаше. Иначе много съм се кефил на полета Мюнхен-Болоня на Air Dolomiti (с АТR 42). Прелита над Алпите и е много красиво (а и лети по-ниско от големите самолети), стюардесите бяха единия път много готини, а и когато седнеш по-назад шумът не е чак толкова брутален. Абе имат си очарование малките самолети. Сега гледам че Еър Доломити започват да заменят АТР-ите с Ембраери, така че Алпите ще ги гледат хората по-отвисоко. Какво да се прави - прогрес.
ironbird Публикувано: 12 април, 2013 Публикувано: 12 април, 2013 Много интересно, излиза, че тук няма нито един фен на руската авиация
Георги Публикувано: 12 април, 2013 Публикувано: 12 април, 2013 Ами аз лично съм малко от следващото поколение, но ми е интересно да чета за руските машини Айде добре дошъл
julminchev Публикувано: 20 април, 2013 Публикувано: 20 април, 2013 Любимият ми самолет от тясно фюзелажните е А320. Просто не съм летял с широкофюзелажен. А от близкото минало Ту154. Още като малък летях с ту134 и като се качих на новичък 154 на Аерофлот много се изкефих. Самолета беше тих, няма никакви претрепвания от турболенции. Този самолет ще ми остане любим, макар че вече не бих се качил на него понеже машините от този модел са вече дооооооооста стари.
Hollywood Публикувано: 20 април, 2013 Публикувано: 20 април, 2013 (редактирано) Работният кон МD-80 е на първо място. Бае 146 като цяло и най-вече удобството на бизнес "фотьойлите ", разбира там където ги има. Редактирано 20 април, 2013 от Hollywood
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега