Двуцветко Публикувано: 17 декември, 2013 Сподели Публикувано: 17 декември, 2013 (редактирано) Два пътника на един билет с един чекиран куфар само. Имат ли право той да бъде над 23 кг при условие, че чекират само един куфар за двамата? Или и той трябва да бъде 23 кг въпреки, че не чекират втори куфар? Добавям, че и двамата имат право на 23 кг (но пътуват само с един куфар). Редактирано 17 декември, 2013 от Двуцветко Връзка към коментар
Еmilia Публикувано: 17 декември, 2013 Сподели Публикувано: 17 декември, 2013 (редактирано) Двуцветко, какво им пречи част от багажа в куфара да бъде в сак, който може да се извади и чекира на втория човек, ако на чек ин гишето се заядат с тях? Принципно нямат право на над 23 кг. - такива са правилата. Пътувала съм с 23,5 кг с Австрийците, нямаше проблем. Принципно и Райън не правят проблем за до 499 грама отгоре. Но всичко си зависи от случая, на кого ще попаднеш и т.н. Редактирано 17 декември, 2013 от Nine Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 17 декември, 2013 Сподели Публикувано: 17 декември, 2013 Ако правилно разбирам въпроса, имат право на ПО 23 кг, нали? Тогава обикновено може куфара да е по-тежък, но не повече от 32кг. Все пак се приготви, че може да се заядат. Връзка към коментар
Двуцветко Публикувано: 17 декември, 2013 Автор Сподели Публикувано: 17 декември, 2013 С Air Berlin без проблем в две посоки, Луфтханза се заядоха в Мюнхен за същия багаж за 1.5 кг отгоре, та за това питам какво показва практиката при вас в подобни случаи. И естествено се поражда логичния въпрос - 24.5 кг е по-малко от 46 кг, но защото е в един куфар не може да лети? Връзка към коментар
Двуцветко Публикувано: 17 декември, 2013 Автор Сподели Публикувано: 17 декември, 2013 Ако правилно разбирам въпроса, имат право на ПО 23 кг, нали? Тогава обикновено може куфара да е по-тежък, но не повече от 32кг. Все пак се приготви, че може да се заядат. Точно. Куфарът беше 24.5 кг, но не го пуснаха Lufthansa. Air Berlin нямаше тази драма. 1.5 кг лесно се разхвърлят, но ако е повече става тъпо, ако се разчита на презумцията за 32 кг и нямаш допълнителен сак около теб .. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 17 декември, 2013 Сподели Публикувано: 17 декември, 2013 Зависи първо от авиокомпания, после от настроението на чекиращия служител и накрая от текущата фаза на Луната и разположението на голямата мечка Този уикенд минах през автоматично bag drop гише в Амстердам, за първи път ми беше, и там компютър мери теглото. В скоро време предполагам такива гишета ще започнат да преобладават, а на компютъра не може да му обясниш, че си само 20гр отгоре, ще иска да те таксува. По начало винаги има опция да се заядат и човек трябва да има вариант. Ако е много критично, просто се запознайте с правилата на авиокомпанията или се свържете с тях. easyJet например официално разрешава комбинирането на багаж, ryanair категорично забранява. 1 Връзка към коментар
Двуцветко Публикувано: 17 декември, 2013 Автор Сподели Публикувано: 17 декември, 2013 Зависи първо от авиокомпания, после от настроението на чекиращия служител и накрая от текущата фаза на Луната и разположението на голямата мечка Мдаа, по-скоро го усетих като второто. Сякаш искаше да покаже на гадния балкански субект какво е немска дисциплина, въпреки че се държах ултра културно Но пък и той беше с непривичен немски загар, но да не навлизам в тази тематика Както и да е, но ми дойде малко повече след като се бях търкалял 11 часа от друг полет и само исках да си хвърля багажа и да прегърна първия стол пред очите ми да дремна Връзка към коментар
Polina Публикувано: 17 декември, 2013 Сподели Публикувано: 17 декември, 2013 Оооо, ма ти не ползваш ли другата тактика... отиваш при жена на чек ин, съответно ако си с жена тя при мъж и се усмихвате супер небрежно... чат-пат минава, но както и Героги е писал зависи и от фазите на Луната. Божа работа е и е на късмет всичко, мен ако питаш! 1 Връзка към коментар
Двуцветко Публикувано: 17 декември, 2013 Автор Сподели Публикувано: 17 декември, 2013 Хаха, определено подхождам психологически в такива моменти поне да знам, че съм опитал всички варианти и да не се тормозя после , но в случая не се получи, защото се редях на една опашка само и не можех да избирам, а както ти дойде реда. Но хвърлих една клетва после по служителя нещо от рода на презокеански полет да има прозорец и другите двама да са яки шкембелии хъркайки през цялото време, а той да не може да иде до тоалетна и малко ми поолекна ) Връзка към коментар
Фил Публикувано: 17 декември, 2013 Сподели Публикувано: 17 декември, 2013 И естествено се поражда логичния въпрос - 24.5 кг е по-малко от 46 кг, но защото е в един куфар не може да лети? Ами то не е само до летенето на куфара. Куфарът трябва и да се товари и разтоварва и тогава не е все едно дали ще е един куфар от 46 килограма или два по 23, нали така. 2 Връзка към коментар
гост Публикувано: 17 декември, 2013 Сподели Публикувано: 17 декември, 2013 Ами то не е само до летенето на куфара. Куфарът трябва и да се товари и разтоварва и тогава не е все едно дали ще е един куфар от 46 килограма или два по 23, нали така. Затова си има ограничение 32 кг на единица багаж. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега