Прескочи до съдържание

Booking.com - можем ли да разчитаме на съдействие при проблем?


Христиан

Препоръчани мнения

С една дума - ДА!

 

Имахме запазени 4 нощувки в Саранде, Албания в Eleni Guest House. Мястото е с доста добър рейтинг, няма лоши отзиви и цената беше ниска - 153 евро за 4 нощи със закуски за двама. След 12 часа пътуване от София до там, при пристигането ни (около 16:00 ч.), един човек ни чакаше отвън и ни каза - "Съжалявам, че трябва да ви го кажа, но е станала някаква грешка (overbooking) и няма никакви места. Започна да ни обяснява, че въпреки всичко са ни намерили алтернатива в друг град (Ксамил), но със същите условия. Тъй като бяхме доста изморени и нямахме нито интернет, нито можеше да звъннем на някого с тези скъпи разговори, решихме да отидем и да видим какво ще ни предложат. С нас дойде и "собственика" на Eleni Guest House. Мястото в което ни заведоха, нямаше нито хавлии, нито тоалетна хартия, нито закуска. Искаха ни по още 5 евро на човек за закуска. Също така ни казаха, че по принцип стаята е много по-скъпа (съмнявам се), но за нас ще направят дискаунт и ще я дадат на същата цена. Приканваха ни да се съгласим на този вариант и да откажем първата си резервация. През цялото време твърдяха, че са агенти на Booking, които при overbooking отиват на място, за да съдействат на хората (и това било нова услуга). Ние през цялото време искахме да се обадим на Booking, но те не ни даваха възможност. Казваха, че дори и да им се обадим, те после ще звъннат на тях и пак ще ни предложат същото място. Тъй като бяха доста досадни, решихме да си платим за 1 вечер, за да се разкарат и да можем на спокойствие да звъннем на Booking. Моята приятелка се сети да зареди кредити във Viber и с WIFI да се свържем с Booking. За 1 евро може да говориш почти 60 мин. с UK-ския им номер. Та... намериха ни друго място... в Саранде, което струваше 228 евро. Учудващо "агентите" се навиха да ни върнат парите за нощувката която платихме и директно хванахме пътя до Саранде. Въпреки, че разстоянието е не повече от 20 км., пътувахме почти 1 час... трафика е ужасен. Около 19:00 ч. успяхме да стигнем до втората къща, която предварително бяхме запазили в Booking по тяхна препоръка. Мястото се казва Villa Kea Mucobega. Собствениците си стояха на едни столчета отвън и като им казахме, че имаме резервация бяха доста шокирани. След още 10 мин. разправии стана ясно, че и там е овърбукнато... Предложиха ни да ни настанят в някакво друго тяхно място, но ние вече сме го играли тоя филм... 😄 Започнахме да търсим място с безжичен интернет, за да може да звъннем отново на Booking. Около 1 час отне, да ни намерят трета стая. Този път предварително се свързаха с хотела, за да видят дали наистина има място. Хотелът се казваше Summer Suite Hotel и струваше 380 евро за 4 нощи със закуски. Перфектна локация, на 2 мин. пеша от плажа и на 15 от центъра. Мисля, че е чисто нов и това лято му е първото. В крайна сметка останахме там и се чекирахме около 21:30 ч. вечерта. Разликата от 227 евро с първия хотел, вчера беше пусната към нас от Booking. 

 

Изводът от цялата ситуация:

Ако ви се случи някъде такова нещо, свържете се веднага с Booking и не губете време, защото ние си мислехме до последно, че ще спим в колата...

 

Иначе според нас цялото нещо се прави, за да не плащат комисионна на Booking. Да речем имат 5 къщи за гости, от които си пускат само една в сайта (най-хубавата), но дават възможност да се резервират много повече стаи. Така хората си запазват стая и на място ги пренасочват другаде. Повечето хора предполагам, че се съгласяват на новите условия, защото са пътували много, не им се занимава или не знаят, че имат друг вариант. След това ги карат да си откажат първата резервация и всичко е точно. Обяснихме схемата и на Booking, но надали ще предприемат нещо, а и предполагам не им го правят за пръв път този номер.

 

Никога не съм бил по-разочарован от друго място на което съм бил. Не знам дали това се дължи на цялата драма с нощувките, но Саранде не е нищо особено и определено не бих се върнал в Албания...

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 31 минути , Христиан каза:

С една дума - ДА!

 

Имахме запазени 4 нощувки в Саранде, Албания в Eleni Guest House. Мястото е с доста добър рейтинг, няма лоши отзиви и цената беше ниска - 153 евро за 4 нощи със закуски за двама. След 12 часа пътуване от София до там, при пристигането ни (около 16:00 ч.), един човек ни чакаше отвън и ни каза - "Съжалявам, че трябва да ви го кажа, но е станала някаква грешка (overbooking) и няма никакви места. Започна да ни обяснява, че въпреки всичко са ни намерили алтернатива в друг град (Ксамил), но със същите условия. Тъй като бяхме доста изморени и нямахме нито интернет, нито можеше да звъннем на някого с тези скъпи разговори, решихме да отидем и да видим какво ще ни предложат. С нас дойде и "собственика" на Eleni Guest House. Мястото в което ни заведоха, нямаше нито хавлии, нито тоалетна хартия, нито закуска. Искаха ни по още 5 евро на човек за закуска. Също така ни казаха, че по принцип стаята е много по-скъпа (съмнявам се), но за нас ще направят дискаунт и ще я дадат на същата цена. Приканваха ни да се съгласим на този вариант и да откажем първата си резервация. През цялото време твърдяха, че са агенти на Booking, които при overbooking отиват на място, за да съдействат на хората (и това било нова услуга). Ние през цялото време искахме да се обадим на Booking, но те не ни даваха възможност. Казваха, че дори и да им се обадим, те после ще звъннат на тях и пак ще ни предложат същото място. Тъй като бяха доста досадни, решихме да си платим за 1 вечер, за да се разкарат и да можем на спокойствие да звъннем на Booking. Моята приятелка се сети да зареди кредити във Viber и с WIFI да се свържем с Booking. За 1 евро може да говориш почти 60 мин. с UK-ския им номер. Та... намериха ни друго място... в Саранде, което струваше 228 евро. Учудващо "агентите" се навиха да ни върнат парите за нощувката която платихме и директно хванахме пътя до Саранде. Въпреки, че разстоянието е не повече от 20 км., пътувахме почти 1 час... трафика е ужасен. Около 19:00 ч. успяхме да стигнем до втората къща, която предварително бяхме запазили в Booking по тяхна препоръка. Мястото се казва Villa Kea Mucobega. Собствениците си стояха на едни столчета отвън и като им казахме, че имаме резервация бяха доста шокирани. След още 10 мин. разправии стана ясно, че и там е овърбукнато... Предложиха ни да ни настанят в някакво друго тяхно място, но ние вече сме го играли тоя филм... 😄 Започнахме да търсим място с безжичен интернет, за да може да звъннем отново на Booking. Около 1 час отне, да ни намерят трета стая. Този път предварително се свързаха с хотела, за да видят дали наистина има място. Хотелът се казваше Summer Suite Hotel и струваше 380 евро за 4 нощи със закуски. Перфектна локация, на 2 мин. пеша от плажа и на 15 от центъра. Мисля, че е чисто нов и това лято му е първото. В крайна сметка останахме там и се чекирахме около 21:30 ч. вечерта. Разликата от 227 евро с първия хотел, вчера беше пусната към нас от Booking. 

Извода от цялата ситуация:

Ако ви се случи някъде такова нещо, свържете се веднага с Booking и не губете време, защото ние си мислехме до последно, че ще спим в колата...

 

Иначе според нас цялото нещо се прави, за да не плащат комисионна на Booking. Да речем имат 5 къщи за гости, от които си пускат само една в сайта (най-хубавата), но дават възможност да се резервират много повече стаи. Така хората си запазват стая и на място ги пренасочват другаде. Повечето хора предполагам, че се съгласяват на новите условия, защото са пътували много, не им се занимава или не знаят, че имат друг вариант. След това ги карат да си откажат първата резервация и всичко е точно. Обяснихме схемата и на Booking, но надали ще предприемат нещо, а и предполагам не им го правят за пръв път този номер.

 

Никога не съм бил по-разочарован от друго място на което съм бил. Не знам дали това се дължи на цялата драма с нощувките, но Саранде не е нищо особено и определено не бих се върнал в Албания...

Така е,ние често се оплакваме от посредника(в случая букинг)но има страшни идиоти сред местата за настаняване.Направих резервация в хотел в Поморие за мои близки през чиптикетс,с кода за намаление се получи много добра цена, съответно платих всичко с карта.След няколко часа от хотела ми се обади една неадекватна женица да ме пита имам ли наличност в картата,че пробвала да изтегли пари,но не можела!?! Казах и че всичко съм платила на чиптикетс.Не беше чувала нито за тях,нито за експидия, те предлагали хотела в различни сайтове за реклама.Накара ми се едно хубаво,защо не съм им звъннала директно на тях,ами съм резервирала през "чужди"сайтове.Пратих потвърждението,пак звъннах да попитам получили ли са парите.Щяло да стане ясно в деня на настаняването,да не съм звъняла пак.До последно бях на тръни да не оставят хората на улицата.Всичко беше наред,даже определиха хотела като луксозен.Въпроса е,че един кретен по веригата може да донесе излишни нерви на клиента и лош имидж за посредника.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Всички резервации през Cheaptickets се виждат от хотела като Expedia резервации.  Доколкото знам, въпреки че ти плащаш на момента  те превеждат парите към хотела след престоя, или може би след чекирането,  но в никакъв случай веднага. 

 

Веднъж платих на място с кредитна карта резервация, която после видях че преди месеци вече съм бил предплатил напълно. Те как не го виждаха нямам обяснение,  но настана една суматоха,  пък да чакаме мениджъра на хотела на сутринта и т. н. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 23 минути , stanimir каза:

Всички резервации през Cheaptickets се виждат от хотела като Expedia резервации.  Доколкото знам, въпреки че ти плащаш на момента  те превеждат парите към хотела след престоя, или може би след чекирането,  но в никакъв случай веднага. 

 

Веднъж платих на място с кредитна карта резервация, която после видях че преди месеци вече съм бил предплатил напълно. Те как не го виждаха нямам обяснение,  но настана една суматоха,  пък да чакаме мениджъра на хотела на сутринта и т. н. 

Там е проблема,че си пускат хотела/апартамента и т.н. на максимално много посредници без въобще да са наясно с условия,начин на получаване на парите.Обикновенно има един, които поназнайва английски и евентуално чакаш него да оправи ситуацията.

В случая,който описах чиптикетс(експидия)нямат никаква вина,но много хора биха се отказали да резервират през тях при подобни проблеми.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Интересното е, че на нас и при трите резервации, които направихме в Албания, не ни взеха пари от КК. А бяха без безплатно анулиране последните 2 (все пак беше за същата вечер).

Връзка към коментар
преди 6 часа, Мари Николова каза:

Накара ми се едно хубаво,защо не съм им звъннала директно на тях

Е как няма да ти се накара! Ти знаеш ли какво ще стане, ако всички започнат да резервират през "чужди" сайтове и спрат да се обаждат на тая женица?

Ще лъсне бруталната истина, че тая женица е излишна в хотела.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.