Eva eva Публикувано: 25 август, 2019 Публикувано: 25 август, 2019 Здравейте, имам резервация за утре в един хотел в Амулиани през Hotels. Днес ми звъннаха от хотела и ме попитаха дали ще пристигнем днес. Аз им обясних, че резервацията ми е за утре. Те казаха, че имам две резервации - една през Hotels за утре и една през expedia за днес?! Направих проверка и действително в expidia ми излиза резервация за днес, но аз не съм правила такава резервация, на мейла също нямам информация!!! Станало е някаква грешка, но какво да направя?! Не мога да отменя нито една от двете резервации 😞 1
liliya Публикувано: 25 август, 2019 Публикувано: 25 август, 2019 Звънни в хотела и им обясни. Може пък да ти влязат в положението. Пробвай и със съпорта на Expedia. 1
Eva eva Публикувано: 25 август, 2019 Автор Публикувано: 25 август, 2019 От хотела повтаряха - ще бъдете таксувани.... Звъняхме и на Expеdia, свързаха се с хотела, уж обещали да анулират резервацията... Ако на някой му се ходи днес до Амулиани, да казва 😄 1
Eva eva Публикувано: 25 август, 2019 Автор Публикувано: 25 август, 2019 И ако не я анулират, какво правим?!
ДиянаВ Публикувано: 25 август, 2019 Публикувано: 25 август, 2019 А как се оказа с две резервации разбра ли?
Eva eva Публикувано: 25 август, 2019 Автор Публикувано: 25 август, 2019 1 minute ago, ДиянаВ said: А как се оказа с две резервации разбра ли? Едната си я направих съвсем осъзнато през Hotels, имам си мейл, всичко точно. За другата, въпросната в Expedia, нямам никакъв спомен. Да ровила съм сайта, но резервация не съм правила. Пазя си всички мейли от преди 10 години и нямам изобщо мейл от Expedia за такава резервация. 1 1
Mamas Публикувано: 25 август, 2019 Публикувано: 25 август, 2019 Аз преди 2-3 години се оказах с 2 резервирани стаи през букинг в Бормио, вместо с една. Удържаха ми и двете. От букинг отказаха да признаят тяхна грешка, въпреки, че и-мейла на втората резервация не беше моят и телефонът посочен за връзка беше италиански. Подадох жалба до Комисията за защита на потребителите, година и половина чакам произнасяне. 2
ДиянаВ Публикувано: 25 август, 2019 Публикувано: 25 август, 2019 Експидиа не съм ползвала, но при тази платформа потребителят няма ли профил, където се вижда какви резервации има? 1
muchachote Публикувано: 25 август, 2019 Публикувано: 25 август, 2019 Аз откакто пътувам по света и у нас, резервирам само и единствено с booking. До сега нямам нито един единствен фал!!!!! В профила ми излизат всички резервации, минали, анулирани и актуални. На всяка актуална резервация свети в зелено датата до която мога да анулирам безплатно. Никога не съм пробвал в други сайтова а и нямам намерение. 2
Eva eva Публикувано: 25 август, 2019 Автор Публикувано: 25 август, 2019 38 minutes ago, ДиянаВ said: Експидиа не съм ползвала, но при тази платформа потребителят няма ли профил, където се вижда какви резервации има? Излиза ми в профила тази резервация 😞
ДиянаВ Публикувано: 25 август, 2019 Публикувано: 25 август, 2019 Не е в това въпросът коя платформа се използа. Напоследък ползвам Airbnb и HomeAway и съм доволна.Тук от Booking има най-много оплаквания, цяла тема, защото е най-масова.
stanislavpp Публикувано: 25 август, 2019 Публикувано: 25 август, 2019 Преди 1 час, Eva eva каза: Едната си я направих съвсем осъзнато през Hotels, имам си мейл, всичко точно. За другата, въпросната в Expedia, нямам никакъв спомен. Да ровила съм сайта, но резервация не съм правила. Пазя си всички мейли от преди 10 години и нямам изобщо мейл от Expedia за такава резервация. Щом излиза , значи имаш itinerary number . Това, че нямаш имейл не означава ,че нямаш резервация. Мейли се губят по трасето, специално за Експидия има доста оплаквания в нета за неполучени имейл, аз също имам подобни случаи именно с тях. Освен това, и резервациите на индийците излизат като Експидия , чийптикетс, травелосити и т.н, По нито една резервация не са изтеглени пари, въпреки че са без анулация ? 1
Eva eva Публикувано: 25 август, 2019 Автор Публикувано: 25 август, 2019 Да, излиза с itinerary number резервация. Ама как да докажа, че не съм я направила??? Освен да се обадя в банката и да ми блокират картата?
ДиянаВ Публикувано: 25 август, 2019 Публикувано: 25 август, 2019 3 minutes ago, Eva eva said: Излиза ми тази резервация 😞 Веднъж свекърва ми направи резервация с моя имейл в букинг, само с имейл без да знае паролата за профила и без да ме предупреди. Обаче получих имейл, че резервацията ми е потвърдена, шашардисах се и веднага анулирах. После разгадах кой е виновника. Мисълта ми е някоя твоя приятелка или друг пътуващ с теб да не е направил резервацията в Експидиа и потвърждението/имейл, ако използват такова въобще, да е в папка спам, после изтрито.
stanislavpp Публикувано: 25 август, 2019 Публикувано: 25 август, 2019 Явно сте я направили неволно, докато сте разглеждали сайта, случвало се е и на мен.
Mamas Публикувано: 25 август, 2019 Публикувано: 25 август, 2019 При мен в профила в букинг не излизаше втора резервация. Имате ли регистрация в Expedia?
Eva eva Публикувано: 25 август, 2019 Автор Публикувано: 25 август, 2019 Ух, знам ли. Толкова много внимавам с тия резервации, особено като въвеждам данни от КК. 100 % съм сигурна, че не съм я правила тази резервация. Да, имам регистрация в Експидия и КК ми е въведена отдавна. В крайна сметка стиснахме ръце с хотела - от утре ще броят нощувките, вместо от днес срещу 30 евро глоба 🙂 Една приятелка ще ползва стаята. 4 1
Eva eva Публикувано: 25 август, 2019 Автор Публикувано: 25 август, 2019 Благодаря на всички за съдействието и подкрепата 🙂 2
santaclash sc Публикувано: 26 август, 2019 Публикувано: 26 август, 2019 Понякога става кръстосване на базите данни. Не знам как. Явно големите сайтове споделят някакви части от базите си или това го правят разните приложения за синхронизиране на календари. Получава се така, че незавършени (докарани до някъде), но зарязани преди потвърждение резервации, по някакъв начин се активират. Естествено, потребителят трябва вече да се е въртял там, някога, по някакъв повод и да си е оставил данните за КК. 1
T.E.Lawrence Публикувано: 27 август, 2019 Публикувано: 27 август, 2019 Аз направих без да искам една резервация наскоро. Оказа се, че с pay at hotel опцията няма допълнителни екрани и потвърждения. Цък и "честито!".
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега