Прескочи до съдържание

Спешно моля за помощ.


Eva eva

Препоръчани мнения

Здравейте,

 

имам резервация за утре в един хотел в Амулиани през Hotels. Днес ми звъннаха от хотела и ме попитаха дали ще пристигнем днес. Аз им обясних, че резервацията ми е за утре. Те казаха, че имам две резервации - една през Hotels за утре и една през expedia за днес?! Направих проверка и действително в expidia ми излиза резервация за днес, но аз не съм правила такава резервация, на мейла също нямам информация!!! Станало е някаква грешка, но какво да направя?! Не мога да отменя нито една от двете резервации 😞 

  • Замислям се 1
Връзка към коментар

От хотела повтаряха - ще бъдете таксувани....

Звъняхме и на Expеdia, свързаха се с хотела, уж обещали да анулират резервацията...

 

Ако на някой му се ходи днес до Амулиани, да казва 😄

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
1 minute ago, ДиянаВ said:

А как се оказа с две резервации разбра ли?

Едната си я направих съвсем осъзнато през Hotels, имам си мейл, всичко точно. За другата, въпросната в Expedia, нямам никакъв спомен. Да ровила съм сайта, но резервация не съм правила. Пазя си всички мейли от преди 10 години и нямам изобщо мейл от Expedia за такава резервация. 

  • Шок 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Аз преди 2-3 години се оказах с 2 резервирани стаи през букинг в Бормио, вместо с една. Удържаха ми и двете. От букинг отказаха да признаят тяхна грешка, въпреки, че и-мейла на втората резервация не беше моят и телефонът посочен за връзка беше италиански. Подадох жалба до Комисията за защита на потребителите, година и половина чакам произнасяне.

  • Шок 2
Връзка към коментар

Аз откакто пътувам по света и у нас, резервирам само и единствено с booking. До сега нямам нито един единствен фал!!!!! В профила ми излизат всички резервации, минали, анулирани и актуални. На всяка актуална резервация свети в зелено датата до която мога да анулирам безплатно. Никога не съм пробвал в други сайтова а и нямам намерение.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
38 minutes ago, ДиянаВ said:

Експидиа не съм ползвала, но при тази платформа потребителят няма ли профил, където се вижда какви резервации има? 

Излиза ми в профила тази резервация 😞  

Връзка към коментар

Не е в това въпросът коя платформа се използа. Напоследък ползвам Airbnb и HomeAway и съм доволна.Тук от Booking има най-много оплаквания, цяла тема, защото е най-масова.

Връзка към коментар
Преди 1 час, Eva eva каза:

Едната си я направих съвсем осъзнато през Hotels, имам си мейл, всичко точно. За другата, въпросната в Expedia, нямам никакъв спомен. Да ровила съм сайта, но резервация не съм правила. Пазя си всички мейли от преди 10 години и нямам изобщо мейл от Expedia за такава резервация. 

Щом излиза , значи имаш itinerary number . Това, че нямаш имейл не означава ,че нямаш резервация. Мейли се губят по трасето, специално за Експидия има доста оплаквания в нета за неполучени имейл, аз също имам подобни случаи именно с тях. Освен това, и резервациите на индийците излизат като Експидия , чийптикетс, травелосити и т.н,

 

По нито една резервация не са изтеглени пари, въпреки че са без анулация ?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
3 minutes ago, Eva eva said:

Излиза ми тази резервация 😞  

Веднъж свекърва ми направи резервация с моя имейл в букинг, само с имейл без да знае паролата за профила и без да ме предупреди. Обаче получих имейл, че резервацията ми е потвърдена, шашардисах се и веднага анулирах. После разгадах кой е виновника. Мисълта ми е някоя твоя приятелка или друг пътуващ с теб да не е направил резервацията в Експидиа и потвърждението/имейл, ако използват такова въобще, да е в папка спам, после изтрито.

Връзка към коментар

Ух, знам ли. Толкова много внимавам с тия резервации, особено като въвеждам данни от КК.  100 % съм сигурна, че не съм я правила тази резервация. 

 

Да, имам регистрация в Експидия и КК ми е въведена отдавна. 

 

В крайна сметка стиснахме ръце с хотела - от утре ще броят нощувките, вместо от днес срещу 30 евро глоба 🙂 Една приятелка ще ползва стаята.

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Връзка към коментар

Понякога става кръстосване на базите данни. Не знам как. Явно големите сайтове споделят някакви части от базите си или това го правят разните приложения за синхронизиране на календари. Получава се така, че незавършени (докарани до някъде), но зарязани преди потвърждение резервации, по някакъв начин се активират.

Естествено, потребителят трябва вече да се е въртял там, някога, по някакъв повод и да си е оставил данните за КК.

  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.