Прескочи до съдържание

Проблем с Юнион Ивкони с билет от avtogari.com


Препоръчани мнения

Бях забравил какво значи пътуване с български автобуси от град А до град Б у нас. Но днес си го припомних..

Бях купил билети от Ю. Ивкони от София до Силистра и обратно за един човек, билетът беше двупосочен с намаление. На отиване всичко мина добре, но връщането се превърна в нещо интересно.

 

Сутринта рано трябваше да се хване автобуса от Силистра, но се оказва, че автобуса от София не е дошъл и следователно няма да има автобус Силистра-София.

Човекът хваща някаква маршрутка за Русе, аз през това време започвам да звъня и да гледам какви билети има от Русе до София.

На общият телефон на фирмата не знаят нищо за липсващия в Силистра автобус и за неосъществените курсове, пренасочват ме към диспечер.

Там чаках 15 мин музика и включване на сигнал свободно за малко няколко пъти, но така и не стигнах да вдигне някой и накрая ме изхвърли.

След това започнах да търся да купя билет за моя сметка, оказа се, че има чак в 11:30 свободни места, като в предните два автобуса вече нямаше места. Реших да не чакам докато стигне пътника до Русе и се окаже, че няма места и купих за 11:30  нов билет.

 Докато правих резервацията видях, че искат телефон, за да се свържат с пътника, ако има закъснение!!! Само, че никой не звъни, нито те отговарят и това е неделя сутрин, не вярвам да са претоварени.

 

 

1754330900_Capture.JPG.6da0123c77bda547c328f92747d96592.JPG

 

След като дойде мейла с билета, видях, че има написан друг мобилен телефон за спешни обаждания!

Викам си я да пробвам и тук, но ядец, беше изключен телефона за по-лесно..

 

Накрая намирам в сайта им телефон за похвали и оплаквания, звъня и там и чувам съобщение:

 -нашите оператори са заети, след сигнала оставете съобщение…

Няма с кой да говориш и това е.

 

Сега остава да има автобус и да успеем да си вземем поне парите за билета Силистра-София.

 

Не знам как функционират тези фирми,  наскоро бях чувал как автобус от Запада Европа до София пътува 3 дни, с по 3-4 леки ремонта по пътя.

Аз лично съм бил в такъв автобус през 2002 година и оттогава съм се зарекъл никога повече да не се кача. 

Това беше нещо нормално за тогава и редовно автобусите закъсняваха с 10-20 часа и се ремонтираха по пътищата. Все си мислех, че има някакво подобрение за 20 години, но явно не.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Продължавам с чудото.

 

Оказа се, че пътника успя да хване автобуса в 8:30 от Русе имало места и зачетоха първият билет от Силистра до София.

 

Сега се оказахме с един излишен билет за 11 и половина. Влизам аз в мейла и гледам, че ако имам линк за канселиране, съм можел да го канселирам!

Не само, че имам линк, ами даже е активен, има както АК-те код DIS от букви и цифри.

 

IMG_8986.PNG.493e8f2fa4a8f877528aeaf704ed3b20.PNG

 

Натискам аз доволен на линка, въвеждам номера, мейла и фамилията и продължавам напред. Изписва ми, че ще върнат с 7лв по-малко, разбираемо е и потвърждавам. 

IMG_8987.PNG.a070b8bf6c1a03bb1029b68d528a8ffd.PNG

Тъкмо бях решил, че са дръпнали много и след натискането на последното потвърждение ми изписва това!

 

 

 

IMG_8988.PNG.1a7c280929ac467c3a35ee46b5bbef4f.PNG

 

 

Класика в жанра, та и тук ядец!

  • Шок 1
Връзка към коментар
преди 37 минути , Alexander каза:

Бях забравил какво значи пътуване с български автобуси от град А до град Б у нас. Но днес си го припомних..

Бях купил билети от Ю. Ивкони от София до Силистра и обратно за един човек, билетът беше двупосочен с намаление. На отиване всичко мина добре, но връщането се превърна в нещо интересно.

 

Сутринта рано трябваше да се хване автобуса от Силистра, но се оказва, че автобуса от София не е дошъл и следователно няма да има автобус Силистра-София.

Човекът хваща някаква маршрутка за Русе, аз през това време започвам да звъня и да гледам какви билети има от Русе до София.

На общият телефон на фирмата не знаят нищо за липсващия в Силистра автобус и за неосъществените курсове, пренасочват ме към диспечер.

Там чаках 15 мин музика и включване на сигнал свободно за малко няколко пъти, но така и не стигнах да вдигне някой и накрая ме изхвърли.

След това започнах да търся да купя билет за моя сметка, оказа се, че има чак в 11:30 свободни места, като в предните два автобуса вече нямаше места. Реших да не чакам докато стигне пътника до Русе и се окаже, че няма места и купих за 11:30  нов билет.

 Докато правих резервацията видях, че искат телефон, за да се свържат с пътника, ако има закъснение!!! Само, че никой не звъни, нито те отговарят и това е неделя сутрин, не вярвам да са претоварени.

 

 

1754330900_Capture.JPG.6da0123c77bda547c328f92747d96592.JPG

 

След като дойде мейла с билета, видях, че има написан друг мобилен телефон за спешни обаждания!

Викам си я да пробвам и тук, но ядец, беше изключен телефона за по-лесно..

 

Накрая намирам в сайта им телефон за похвали и оплаквания, звъня и там и чувам съобщение:

 -нашите оператори са заети, след сигнала оставете съобщение…

Няма с кой да говориш и това е.

 

Сега остава да има автобус и да успеем да си вземем поне парите за билета Силистра-София.

 

Не знам как функционират тези фирми,  наскоро бях чувал как автобус от Запада Европа до София пътува 3 дни, с по 3-4 леки ремонта по пътя.

Аз лично съм бил в такъв автобус през 2002 година и оттогава съм се зарекъл никога повече да не се кача. 

Това беше нещо нормално за тогава и редовно автобусите закъсняваха с 10-20 часа и се ремонтираха по пътищата. Все си мислех, че има някакво подобрение за 20 години, но явно не.

Миналата година пътувах София- Варна отиване и връщане с купен билет онлайн ( и заверен в офиса им на централната автогара)–. На връщане от варна се оказа, че няма да има курс в купения от мен час. Но............ето това е много важно,обадиха ми се и ми казаха да си купя билет от Биомет и дори се бяха обадили на фирмата да ми запазят за всеки случай едно място, при това на цена за студент!!! , а когато се прибера да го покажа в офиса им на автогарата и ако е по- скъп ще ми доплатят сумата. Така и стана! Купих си билет от Биомет, който беше с около 10 лв по- скъп и ми възстановиха сумата. Така че, ако има купен билет на друга фирма, покажете го в офиса им на автогарата и изискайте да ви възстановят сумата.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

По-скоро е бъг в сайта,  виждам че билета е закупен през посредник. 

 

Юнион-Ивкони възстановяват 70% от стойността  ако билета е канселиран до 1 час преди отпътуване и 50% от стойността до 10 мин.  след отпътуване. 

 

Не съм сигурен дали някой друг превозвач предлага толкова либерални условия за отказ. 

 

Ако билета е закупен онлайн възстановяването става само след контакт по телефон,  защото тия в офисите явно не виждат някой подробности.

Опитай да се свържеш отново. 

 

П. П. Погледнах в сайта на Юнион-Ивкони и не съществува такова нещо като non-cancellation билет,  освен това е и по-евтин , 20.70 лв. 

Вече съм 100% сигурен,  че тук вината е в посредника и е добре да се свържеш с тях,  а липсващия автобус вече наистина е проблем на превозвача. 

 

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Даже не съм разбрал, че е от посредник.. трябваше да купувам бързо тази сутрин.

Сега потвърдиха и от офиса на Ивкони, че само посредника може да го канселира, а на него му е изключен телефона.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Пусни им и един мейл в който отбележи, че не може да се свържеш с тях по телефон за да имаш нещо черно на бяло, когато най-сетне благоволят да ти вдигнат. 

Може и един скрийншот да им пуснеш от неуспешния опит за контакт. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Моя опит с Юнион също е,че са гъвкави и коректни.Точно от Русе ми се наложи да хвана по-ранен автобус,а бях купила билет за по-късен.Касиерката просто взе билета ми и ми издаде нов за автобуса,с който исках да пътувам.

Връзка към коментар

Не искам да се занимавам повече с тези.. нищо няма да стане, само ще си изхабя нервите и времето.

Билета го гледах в автогари.ком и оттам ме пренасочи към превозвача, така пишеш, ама не е баш превозвача явно.

Чак се чудя да не започнат да ми теглят пари на поразия от този сайт след време.

Връзка към коментар

Аз не пътувам с автобуси, но от години купувам билети на роднини, които пък ги е страх да летят и една от фирмите, с които не биха имали нищо общо е точно Юнион Ивкони, ако ще те да им плащат да се возят с тях. Ако по-разгледаш малко каква репутация са си създали през годините, ще разбереш какво представляват и че не са точно представителна извадка за автобусния превоз в България. Но хората продължават да ги използват, защото са с някой друг лев по-евтини. 

 

От доста години вече им купувам предимно от Етап-Груп и до сега са много доволни, а аз натрупах солиден брой "мили". При отказ по-малко то 24 часа преди отпътуване връщат 70% от сумата, като за двупосочни билети трябва да е до 40 мин. преди тръгване.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 25 минути , Adventurer каза:

Но хората продължават да ги използват, защото 

Или защото са единствени до дадено населено място.

И аз предпочитам Груп.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

А те Етап и Юнион Ивкони са на път да се обединят: https://www.investor.bg/ikonomika-i-politika/332/a/zelena-svetlina-za-slivaneto-na-iunion-ivkoni-i-grup-plius-syzdava-mega-prevozvach-269166/

 

В Бургас миналата седмица ме обслужиха на гише на Ивкони, а имах закупен билет за Етап. 

  • Харесвам 2
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Как се сглобява автобусен гигант
https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2019/02/01/3383304_kak_se_sglobiava_avtobusen_gigant/

 

Четох ги тия работи преди време... но не ми се коментират много тия теми, по света не е много по-различно де. FlixBus се опитва да монополизира автобусния пазар в момента и изкупува каквото може. В друга тема споменах, че са купили Eastern bus, която е една много мизерна компанийка с леговище в New York и сега на сайта на FlixBus пише "Operated by Eastern Bus as FlixBus", което е важно особено ако очаквате да дойде нов зелен автобус, а накрая получите американския еквивалент на Чавдар-ка. 

 

Връзка към коментар
преди 1 час, Adventurer каза:

Аз не пътувам с автобуси, но от години купувам билети на роднини, които пък ги е страх да летят и една от фирмите, с които не биха имали нищо общо е точно Юнион Ивкони, ако ще те да им плащат да се возят с тях. Ако по-разгледаш малко каква репутация са си създали през годините, ще разбереш какво представляват и че не са точно представителна извадка за автобусния превоз в България. Но хората продължават да ги използват, защото са с някой друг лев по-евтини. 

 

От доста години вече им купувам предимно от Етап-Груп и до сега са много доволни, а аз натрупах солиден брой "мили". При отказ по-малко то 24 часа преди отпътуване връщат 70% от сумата, като за двупосочни билети трябва да е до 40 мин. преди тръгване.

И аз знам, че не са от читавите, но до Силистра нямаше други варианти онзи ден.

Връзка към коментар
  • 10 месеца по-късно ...

Юнион Ивкони дискриминират инвалидите!!! Днес изпращах майка ми от централна автогара, с бусчето до гр. Кюстендил. Помолих шофьора най-човешки, дори телк си носехме , ако има място тя да седне по-напред, защото е трудно подвижна (с 90% инвалидност) при което той побесня и ни се разкрещя, че сме нахалници, писнало му от такива като нас, къде сме се намирали и така нататък. Стана ни безкрайно обидно от това отношение, всички останали пътници станаха свидетели на неговото подигравателно и грубо отношение! 

  • Шок 2
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Понеже някой беше повдигнал тази тема, да докладвам, че мои роднини пак пътуваха до морето и аз пак купувах билети...

 

Етап Груп и Юнион Ивкони са се обединили вече и на практика и всичко им е общо, няма да коментирам предимствата и недостатъците на големите компании, просто конкретната ситуация.

 

Събирането на "мили" вече се прекратява, а наличните могат да използват до края на годината, лоялното членство вече дава 20 
% отстъпка за билети.

 

Бях им резервирал автобус до Слънчев бряг, който трябваше да стигне за около 6 часа и половина, пристигнал е за 8 часа и половина, защото са си играли на маршрутка между Бургас и Слънчев бряг. Те естествено не са уведомили никой за промяната, то не знам и дали се уведомява (как точно?) при автобусни превози (не използвам много), но аз предишната вечер бях им погледнал сайта и видях, че са разместили "пътническия" и "експресния" автобус и ги бях предупредил. Иначе са били с автобуси на Юнион Ивкони, но нямат забележки по тях и самите пътувания.

 

Сега към моите забележки, с Груп и преди можеше да се резервират билети онлайн, но после се налага да минеш през каса/офис и да си вземеш билета (касовата бележка) между един ден след резервацията (за да може някой да я изпринти) и  30 мин. преди полета пътуването (първо написах "полета", навик), сега продължава да е същото и това в никакъв случай не е модерна услуга. Другото нещо е, че правилата за анулиране и промяна са им достатъчно гъвкави, само че пак трябва да се ходи до каса/офис, по телефона само се извиняват, че "не става така". Това е неприятно, ако се наложи да си промените връщането, а сте в курорт, в който нямат офис и трябва да се разкарвате (с касовата бележка) до някой по-голям град. Надявам се, че работят по въпроса, защото все пак сме 2020 година и им давам срок до 2021, когато пак ще ги използвам, да са влезли в час.    

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.