antony2001 Публикувано: 8 февруари, 2018 Публикувано: 8 февруари, 2018 На 5.02.2018 г. в 15:55, zzxxcc каза: Май вече и Ryanair приемат Diners/Discover: Разшири Не приемат! Снощи пробвах с покупката на два билета - НЕ стана! 1
zzxxcc Публикувано: 8 февруари, 2018 Публикувано: 8 февруари, 2018 Не знам, не съм пробвал честно казано. Просто забелязах, че ги има възможности за плащане, а съвсем доскоро със сигурност ги нямаше. https://www.ryanair.com/gb/en/useful-info/help-centre/faq-overview/Making-payment#0-2 Цитат How can I pay for my flights? There’s loads of ways to pay for your Ryanair flights. We accept PayPal, American Express cards, Visa, Mastercard, Diners/Discover, Apple Visa and Apple Mastercard credit cards and the following debit cards Visa Connect, Visa Electron, Mastercard Prepaid, Visa Delta. Payments made by Apple Visa and Apple Mastercard will only be accepted on our mobile app at present. For customers in Germany ONLY, SEPA direct debit payments can be accepted up to 10 days prior to the flight departure. Разшири
Diners Club Bulgaria Публикувано: 8 февруари, 2018 Публикувано: 8 февруари, 2018 На 8.02.2018 г. в 10:47, antony2001 каза: Не приемат! Снощи пробвах с покупката на два билета - НЕ стана! Разшири Здравейте , имаме успешни транзакции. Какво ви изписа? 1
Георги Публикувано: 8 февруари, 2018 Публикувано: 8 февруари, 2018 Най-накрая и ние се обзаведохме. Отлагахме доста, че в последно време пътешественическите ни мераци бяха останали на леко по-заден план, но това е на път драстично да се промени Та ето и първите новобрански въпроси от мен: - Клиентския номер може ли да се получи по друг начин, преди излизане на първото извлечение? На мен ми го дадоха при получаване на картата, след като помолих, но на половинката са и казали, че идва само с извлечението. В един и същи клон на ПИБ това - При получаване подписахме една камара договори и общи условия, но в тях няма практическа информация - на коя сметка се погасява, ден на падеж, срокове, известия и т.н. Всичко това в my.diners.bg ли го има като информация и настройки? И свързано с горния въпрос, означава ли че докато жена ми получи първото си извлечение общо взето ще ползва нейната карта на сляпо, без да имаме представа колко остава до падеж и колко от лимита е изхарчен?
stanislavpp Публикувано: 8 февруари, 2018 Публикувано: 8 февруари, 2018 Падежа е споменат в извлечението, което излиза на всяко първо число и винаги е на 15, освен ако е неработен ден, тогава е 16/17. Мисля,че регистрацията в mydiners се прави само на място в банката заради оторизационния код. Ако съпругата има такава направена регистрация , то клиентския номер изобщо не ви трябва - той ви трябва при необходимост от съпорт. 1
Diners Club Bulgaria Публикувано: 8 февруари, 2018 Публикувано: 8 февруари, 2018 На 8.02.2018 г. в 15:36, Георги каза: Най-накрая и ние се обзаведохме. Отлагахме доста, че в последно време пътешественическите ни мераци бяха останали на леко по-заден план, но това е на път драстично да се промени Та ето и първите новобрански въпроси от мен: - Клиентския номер може ли да се получи по друг начин, преди излизане на първото извлечение? На мен ми го дадоха при получаване на картата, след като помолих, но на половинката са и казали, че идва само с извлечението. В един и същи клон на ПИБ това - При получаване подписахме една камара договори и общи условия, но в тях няма практическа информация - на коя сметка се погасява, ден на падеж, срокове, известия и т.н. Всичко това в my.diners.bg ли го има като информация и настройки? И свързано с горния въпрос, означава ли че докато жена ми получи първото си извлечение общо взето ще ползва нейната карта на сляпо, без да имаме представа колко остава до падеж и колко от лимита е изхарчен? Разшири Здравейте, по първият въпрос. Клиентския номер може да получите и по телефона. За съжаление няма как да се избегне подписването ня общи условия. Такова е изисването на регулатора и нямаме думата. Информяция за плащянето има в извлечението и в сайта ни. В момента работим по подобряване на процеса. Скоро при получаване на картата, ще получаване и автоматично потребителско име и парола за платформата. Моля, да се чуем утре и ще получите кода за регистрация. Поздрави. 1
aleks_s Публикувано: 8 февруари, 2018 Публикувано: 8 февруари, 2018 И аз имам въпрос към Diners Club Bulgaria - мога ли да направя on line искане за допълнителна карта, за колко време ще бъде готова и може ли да се получи по пощата или само в офис на Fibank?
funny Публикувано: 8 февруари, 2018 Публикувано: 8 февруари, 2018 На 8.02.2018 г. в 22:22, aleks_s каза: И аз имам въпрос към Diners Club Bulgaria - мога ли да направя on line искане за допълнителна карта, за колко време ще бъде готова и може ли да се получи по пощата или само в офис на Fibank? Разшири Да ти отговоря аз, че наскоро им звънях със същите въпроси: - Не може онлайн. Само на място в офис на Fibank, като носиш там копие на лична карта на втория човек, подписано с вярно с оригинала. - Готовата карта - пак от същия офис на банката 1
FULL_BASS Публикувано: 8 февруари, 2018 Публикувано: 8 февруари, 2018 (редактирано) Здравейте, Предлагам да има опция за задаване периода на автоматично отписване/излизане от профила в my diners, а не през 5 минути да се вписвам... Зададени 5, 10, 15, 30, 60 минути или други продължителности и/или дори поле всеки сам да си я задава с точност. Пример: П.С. Знам, че е от "съображие за сигурност", но понякога идват в повече съображенията, а и всеки ще има възможност да управлява риска. Редактирано 8 февруари, 2018 от FULL_BASS
chandni Публикувано: 9 февруари, 2018 Публикувано: 9 февруари, 2018 Само да те попитам... Ако недай си боже се случи да се появи неоторизирана от теб транзакция, дали ще пуснеш оспорване на транзакцията и ще искаш издателят на картата да ти възстанови сумата или ще си остане за твоя сметка, понеже На 8.02.2018 г. в 23:56, FULL_BASS каза: всеки ще има възможност да управлява риска Разшири
aleks_s Публикувано: 9 февруари, 2018 Публикувано: 9 февруари, 2018 Благодаря, Funny! Опитвах се да си спестя едно ходене до офис на банката, но явно няма да стане. 1
FULL_BASS Публикувано: 9 февруари, 2018 Публикувано: 9 февруари, 2018 (редактирано) Разгледай само сесиите, които се водят в my.diners.bg. Изключително са подробни, всяко действие, всеки вид справка, продължителността ѝ - ВСИЧКО. В този ред на мисли, ако аз се вписвам обичайно от 1 или 2 IP адреса и от мои ЛИЧНИ устройства, намиращи се на място X на кординатната система и изведнъж някой се впише от място Y, на 300 или на 3000 км. от мен и направи транзакция, то дали няма да ми е основателна рекламацията? А в крайна сметка злосторника едва ли ще си плаща комунална услуга (ток, вода, интернет, газ, топлофикация), телефон, кредит/застраховка или пък данъци и такси срещу КОИТО стоят имената/адреса му... Отговарям ти полужително на въпроса, НО пак с условието "не дай си Боже" Редактирано 9 февруари, 2018 от FULL_BASS
chandni Публикувано: 9 февруари, 2018 Публикувано: 9 февруари, 2018 (редактирано) На 9.02.2018 г. в 10:01, FULL_BASS каза: 300 или на 3000 км. от мен Разшири Хайде сега да си представим вариант, в който си се логнал от служебния си компютър, сесията е 30 минути и ти звъннат, че у вас има някакъв проблем... Какво се случва от там нататък...? Ти "излиташ" като ракета, оставяйки сесията си логната, недобросъвестен колега се логва на машината ти (за да е още по-хубаво, може той да е направил фалшивото обаждане), и през PayFly прави плащане с твоята карта за нещо! Или пък друг недоброжелател (който също може да е инсценирал обаждането за проблем) достъпва компютъра ти дистанционно и си прави плащане през PayFly, т.е. не е задължително да си плаща тока и водата, а може да си плати за доста скъпа пратка в Еконт например. Плащането не е направено от 3000 км разстояние, а от твоето доверено устройство... Та... Основателен ли би бил искът ти или понеже си решил, че ти ще си носиш риска, няма да оспорваш транзакцията? Редактирано 9 февруари, 2018 от chandni 1
FULL_BASS Публикувано: 9 февруари, 2018 Публикувано: 9 февруари, 2018 (редактирано) Обаждаш ми се в 13:00 ч., че има проблем у дома и аз "излитам" в 13:01 ч. В 13:30 ч. получавам SMS/мейл, че е извършено плащане с картата ми. В 14:00 ч. "кацам" вече в офиса, при "служебния компютър" и виждам, че транзакцията е направена през my.diners.bg. Междувременно докато се връщам правя няколко предположения кой може да си прави ташак с мен. Първо ВЕДНАГА ще се сетя за теб, понеже Ани е в командировка на Малдивите, а ние сме само трима служителя в офиса. Второ за да съм сигурен ще погледна охранителните камери в същия офис с хипотетичния служебен компютър. Трето - ще разгледам плащането и като видя, че е по товарителница 123456789, бърза справка в сайта на Еконт ще ме отведе при теб. 10 08.02.2018 17:30 доставена на евгения Ще те ЧАКАМ с нетърпение пред у Вас още в 17:40 ч. А четвъртото - спирам да си "представям" и водя безсмислени спорове с теб. Предположението беше всеки по свое УСМОТРЕНИЕ и съображение за сигурност да си я задава продължителността на сесията. П.С. Конкретно отговор на въпроса ти - ДА, основателна ще ми бъде рекламацията и ще я заведа с чиста съвест. Редактирано 9 февруари, 2018 от FULL_BASS 1 2
cck Публикувано: 10 февруари, 2018 Публикувано: 10 февруари, 2018 Отделих дискусията извън предложението в темата с въпросите. 1
rayden Публикувано: 12 февруари, 2018 Публикувано: 12 февруари, 2018 На 8.02.2018 г. в 10:47, antony2001 каза: Не приемат! Снощи пробвах с покупката на два билета - НЕ стана! Разшири Aз платих безпроблемно
Alexander Публикувано: 12 февруари, 2018 Публикувано: 12 февруари, 2018 Тия дни и аз ще пробвам райън. Вчера успешно купих билет от Луфтханза. 1
vl_stamboliev Публикувано: 12 февруари, 2018 Публикувано: 12 февруари, 2018 Здравейте. Предлагам в онлайн менюто да има опция, от която да се вижда оставащата сума за СМС известявания, както и да може да се добавя сума от картата без да е нужно посещаване на банката. 1
Marisha Публикувано: 12 февруари, 2018 Публикувано: 12 февруари, 2018 Сега успешно платих Priority с Дайнерс в сайта на Райан. 4
Alexander Публикувано: 13 февруари, 2018 Публикувано: 13 февруари, 2018 И при мен мина Дайнърса в сайта на Раян преди малко, успешно купих два билета. 5
Alexander Публикувано: 16 февруари, 2018 Публикувано: 16 февруари, 2018 (редактирано) Има ли начин да се види колко ми е пълния оборот до днес по картата, макар и да се смята ръчно? Доколкото видях, от менютата транзакции и авторизации ми излиза абсолютно едно и също ред по ред, а при справка за достъп до салон ми пише, че имам неосчетоводени транзакции. Има ли как да се видят кои са тези неосчетоводени транзакции или много искам? Сега видях, че пише "Не са включени неосчетоводени транзакции", това трябва да се тълкува както информация ли само? Стигхан до този извод, понеже сега направих едно комунално плащане и ми излезе в авторизации, но не в транзакции, което е нормално де и за това реших, че горния надпис в червено си седи винаги просто информативно, така ли е? Редактирано 16 февруари, 2018 от Alexander
Diners Club Bulgaria Публикувано: 16 февруари, 2018 Публикувано: 16 февруари, 2018 На 16.02.2018 г. в 6:54, Alexander каза: Има ли начин да се види колко ми е пълния оборот до днес по картата, макар и да се смята ръчно? Доколкото видях, от менютата транзакции и авторизации ми излиза абсолютно едно и също ред по ред, а при справка за достъп до салон ми пише, че имам неосчетоводени транзакции. Има ли как да се видят кои са тези неосчетоводени транзакции или много искам? Сега видях, че пише "Не са включени неосчетоводени транзакции", това трябва да се тълкува както информация ли само? Стигхан до този извод, понеже сега направих едно комунално плащане и ми излезе в авторизации, но не в транзакции, което е нормално де и за това реших, че горния надпис в червено си седи винаги просто информативно, така ли е? Разшири Здравейте, текста в справката за салоните е само информативен. В справка по авторизация се вижда направеният от Вас оборот. Поздрави. 1
Jorro Публикувано: 16 февруари, 2018 Публикувано: 16 февруари, 2018 Здравейте, Искам да извадя допълнителна карта Diners за приятелката ми към моята сметка. Има ли значение каква ще бъде картата First lady , червена и т.е има ли съществена разлика? Картата ще се ползва за достъп до салоните по летищата както и основната. Нали за First lady важат същите условия като на основната карта - Класик?
eloena Публикувано: 17 февруари, 2018 Публикувано: 17 февруари, 2018 Няма значение каква ще е картата. Важат същите условия. От момента на издаването, тя има 3 месеца гратисен период, ти не. Другото си е същото.
Alexander Публикувано: 17 февруари, 2018 Публикувано: 17 февруари, 2018 Основната разлика е, че Лейдито хем е по-скъпа, хем няма застраховка за чужбина. 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега