Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Публикувано:

В този ред на мисли ми стана любопитно, сигурно някъде е отговорено или повечето хора знаят, но какво е различното например в различните видове карти (устройства), че да не се приемат Дайнърс навсякъде? Защото на мен ми се вижда терминал като терминал, в какво е разликата?

 

Само ако не е задавано хиляди пъти или не е досадно, тогава може да ми отговорите:) 

 

Поздрави

Публикувано:
преди 2 часа, П.Кръстев каза:

 

 

Между другото, преди няколко дни във Фантастико ми мина плащането през терминала на UniCredit ? Да не би да има някакъв напредък в тази насока?

Точно щях да лайкна тази новина,но в миг ме порази мисълта,че магазините на Зара и всички марки под шапката и са с терминали на Уникредит.Отиде ми кредитната дисциплина,ей.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 3 часа, Мари Николова каза:

Точно щях да лайкна тази новина,но в миг ме порази мисълта,че магазините на Зара и всички марки под шапката и са с терминали на Уникредит.Отиде ми кредитната дисциплина,ей.

Доколкото знам аз, само терминалите във Фантастико на Уникредит са ъпгрейднати да поддържат Дайнърс, никъде другаде не става. 

  • Шок 1
Публикувано:
преди 6 часа, ProstoAZ каза:

В този ред на мисли ми стана любопитно, сигурно някъде е отговорено или повечето хора знаят, но какво е различното например в различните видове карти (устройства), че да не се приемат Дайнърс навсякъде? Защото на мен ми се вижда терминал като терминал, в какво е разликата?

Ами, да - терминалът си е терминал. Всичко опира до договора между търговеца и банката.

  • Харесвам 3
Публикувано:
На 15.03.2018 г. в 22:37, Ilian359 каза:

...на най-близкия банкомат, поддържащ Diners Club и Bpay. Тогава няма никаква такса. Аз ползвам банкомат на Пиреос. Избира се "Други услуги" -> "Bpay" -> Код на търговец: 60000 -> Номер на фактура: 10-цифреният код.

 

Това ли остава единственият вариант за плащане с 10 цифрен код? :(
Днес за плащане на ~ 400 лв. таксата беше към 5 лв.

Публикувано:

5 лв такса, 4 лв кешбек, не се редиш по опашки... Остава 1 лв такса за плащане, което в повечето случаи си е по-малко от цената на банковия трансфер и то ако банкираш онлайн... На мен ми звучи като добра сделка, а като бонус трупаш и оборот за салоните. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
On 3/28/2018 at 10:44 PM, Ilian359 said:

Ами, да - терминалът си е терминал. Всичко опира до договора между търговеца и банката.

Както и Дайнърс казаха, не е само до договор търговец банка, а и до самия софтуер на терминала - затова и където не е ъпдейтван, може банката да обслужва Дайнърс, но терминала не я разпознава ....

Публикувано:
5 minutes ago, Ilian359 said:

Това е временна пречка.

Обясни тогава, как терминалите на УНикредит във Фантастико , приемат Дайнърс , след като официално Уникредит не иска да поддържа Дайнърс като банка... т.е. излиза, че единствената пречка за обслужване на Дайнърс е фирмуеъра на терминала, мрежата за обслужване би трябвало от входните точки да има връзка към всички мрежи на картовите издатели - Виза/Мастър/Дайнърс/Амекс

Публикувано:

Уникредит вече има връзка с Дайнърс. Чакаме от Дайнърс тук да ни уведомят, когато си изяснят отношенията с Уникредит (обещаха по-рано в темата). И понеже Фантастико приемат DC чрез друга банка, явно няма формални пречки да бъдат допуснати и през терминалите на Уникредит.

Иначе, моя терминал от ПИБ го обновиха за по-малко от 10 минути. Обадиха ми се от банката, казаха ми какво да нацъкам по менюто, рестартирах го и процесът приключи.

Публикувано:
преди 57 минути , Jorro каза:

Дайнърса мина успешно на терминала в Хепи Виктория :))))

На всички Хепита минава, те май работят с ОББ. 

Публикувано:
1 hour ago, Loverboy said:

На всички Хепита минава, те май работят с ОББ. 

Сервитьорката не знаеше на коя банка е терминала и нямаше стикер на него та не разбрах коя е банката, но се зарадвах, че мина :)

Публикувано: (редактирано)

Платени подаръчета в магазинче в градината Кукенхоф - Амстердам! Активирана застраховка Дайнърс. Пу - Пу да не става нужда

Редактирано от patilana
Публикувано: (редактирано)

Ако досега картата имаше сериозен недостатък, то това не е ограниченото приемане при търговци, а липсата на съвременна защита.

С радост прочетох приложението към последното извлечение, с което ме информират, че от 01.05 ще има 3D парола за сигурност, без която няма да могат да се правят интернет плащания.

Аз лично особено много се радвам, тъй като след инцидента със злоупотребата с моята карта, се ограничавах да ползвам картата, поради съмнение, че всеки, в чиито ръце попадне, може да я снима/копира и използва на мой гръб.

Нововъведението определено дава чувство за сигурност.

Редактирано от 45#2
Георги Матеев
Публикувано:

Всичко това е чудесно, но току-що си въведох телефонния номер в настройките на my.diners и той не се запамети, въпреки съобщението за успешна актуализация. Като погледна отново настройките номерът липсва, все едно никога не е въвеждан.

 

@Diners club, това може би е бъг. До въвеждането на ProtectBuy има достатъчно време, моля погледнете този важен детайл, тъй като е много възможно да възпрепятства ползването на 3D пароли.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 15 минути , Боби каза:

Ако досега картата имаше сериозен недостатък, то това не е ограниченото приемане при търговци, а липсата на съвременна защита.

С радост прочетох приложението към последното извлечение, с което ме информират, че от 01.05 ще има 3D парола за сигурност, без която няма да могат да се правят интернет плащания.

Аз лично особено много се радвам, тъй като след инцидента със злоупотребата с моята карта, се ограничавах да ползвам картата, поради съмнение, че всеки, в чиито ръце попадне, може да я снима/копира и използва на мой гръб.

Нововъведението определено дава чувство за сигурност.

В интерес на истината, то и досега имаше нещо подобно - при плащане онлайн изпращаха SMS с авторизационен код, но само за суми над 200 лв. При теб злоупотребата онлайн ли е станала...? 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 25 минути , Георги Матеев каза:

Всичко това е чудесно, но току-що си въведох телефонния номер в настройките на my.diners и той не се запамети, въпреки съобщението за успешна актуализация. Като погледна отново настройките номерът липсва, все едно никога не е въвеждан.

 

@Diners club, това може би е бъг. До въвеждането на ProtectBuy има достатъчно време, моля погледнете този важен детайл, тъй като е много възможно да възпрепятства ползването на 3D пароли.

Сега си погледнах и аз настройките. Телефонът и при мен липсваше, полето е празно. Попълних и запаметих.Но си получавам непрекъснато СМС и кодове, когато плащам над 200 лева. Ей сега влязох отново - полето пак е празно.

Боян Димитров
Публикувано:

Къде мога да видя кога изтича шестмесечния период за кешбек-а? Колко точки трябва да имам по кешбек програмата? На колко пари са равни 1000 точки? Как мога да си ги поискам? Ако не си ги поискам губят ли се?

Публикувано:

Здравейте, все още извършваме тестове и настройки за въвеждане на услугата. 

Благодарим за бързата обратна реакция.

поздрави.

Публикувано: (редактирано)
Преди 1 час, chandni каза:

В интерес на истината, то и досега имаше нещо подобно - при плащане онлайн изпращаха SMS с авторизационен код, но само за суми над 200 лв. При теб злоупотребата онлайн ли е станала...? 

Не съм знаел за такова нещо, попълвал съм телефона си там, сега го видях празен и пак го попълних. Никога досега не са ми идвали смс-и с кодове за над 200лв. Но не съм клиент на ПИБ, нямам сметка, от която да взимат пари за смс-и и може това да е причината.

Злоупотребата е свързана с покупка на билет от Еър Канада, предполагам плащането е онлайн. Използвам случая да разкажа повече: получих мейл за авторизацията през нощта, на сутринта си блокирах картата, минаха няколко дни до отчитането на транзакцията и когато това се случи, получих повече информация от служителите на Дайнърс България. Действително е купен билет за полети на Еър Канада, схемата е много хитро измислена - полетите са използвани между времето между отчитането на авторизацията и транзакцията, така че да не може да бъде анулиран билета, въпреки че Еър Канада предлага такава възможност. За съжаление, на мен ми отговориха, че този полет вече е приключил и единствено мога да търся издателя на кредитната карта за възражение срещу тази транзакция.

Редактирано от 45#2

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.