chandni Публикувано: 2 април, 2018 Публикувано: 2 април, 2018 (редактирано) Клиент съм на ПИБ, но не са ми теглили пари за СМС никога. Нямам идея дали телефонът ми е регистриран при пускането на заявлението или го имат от ПИБ... А може и да съм го попълнила в MyDiners и просто да не го визуализира... Редактирано 2 април, 2018 от chandni
Diners Club Bulgaria Публикувано: 2 април, 2018 Публикувано: 2 април, 2018 Здравейте, става дума за две отделни услуги. Получаването на безплатен за клиента смс за плащания над 200 лева ,чрез платформата, става на посочения при регистрацията Ви в платформата my.Diners телефонен номер. Той неможе да бъде променян без посещение в офис на ПИБ. В новото поле ще може да регистрирате телефонен номер за получаване на еднократна парола при разплащане във всички останали сайтове. Такава парола ще бъде изпращана независимо от стойността на покупката. Поздрави 2
desislavna Публикувано: 2 април, 2018 Публикувано: 2 април, 2018 преди 1 час, Боян Димитров каза: Къде мога да видя кога изтича шестмесечния период за кешбек-а? Колко точки трябва да имам по кешбек програмата? На колко пари са равни 1000 точки? Как мога да си ги поискам? Ако не си ги поискам губят ли се? За кешбек трябват над 2000 точки. 1000 точки са 1000 лева. Възстановява се 1% по картата следващия месец след изтичане на шестмесечието, ако си надскочил изискумия оборот. Ти нищо не правиш или заявяваш. 2
Marisha Публикувано: 2 април, 2018 Публикувано: 2 април, 2018 Днес за първи път не получих SMS за плащане онлайн.
MARTiNSHO Публикувано: 2 април, 2018 Публикувано: 2 април, 2018 Напишете в какъв формат трябва да е номерът. Аз по инерция си го слагам с много нули и 359 и не го прие. Прие го директно с 088... 1
AlexandraKo Публикувано: 2 април, 2018 Публикувано: 2 април, 2018 преди 1 час, Боби каза: Никога досега не са ми идвали смс-и с кодове за над 200лв. Но не съм клиент на ПИБ, нямам сметка, от която да взимат пари за смс-и и може това да е причината. Боби, аз също не съм клиент на ПИБ, нито мъжът ми, но винаги получаваме кодове за плащанията на сметки през My Diners. Само, когато плащам битови и прочие сметки там. Ако сумата е над 200, се получава на телефона един цифров код, който нанасям в едно поле и тогава минава плащането. Когато плащаме на ПОС терминал - не.
cybersimo Публикувано: 2 април, 2018 Публикувано: 2 април, 2018 Аз съм си дал номера в ПИБ при издаване на картата, но досега никога не съм получавал СМС, защото ми казаха, че услугата е платена. Също така не получавам и мейли при транзакции, но може би за тях грешката е моя, че не съм въвел някъде адреса
iMari Публикувано: 2 април, 2018 Публикувано: 2 април, 2018 (редактирано) Смс с код за суми над 200 лева се изпраща от системата,когато плащаш през my diners,а и не само.Без да въведеш кода от Смс-а не може да мине плащането.Доколкото разбирам от май при всяко плащане в нета ще изисква такъв код,което е много добре. Има вариант за платена услуга-пращане на уведомителни смс-и за вече минало плащане,но това е различно.Става като внесеш например 10лв като дебит в ПИБ и от тях таксуват по 10ст ,май беше,на смс. В един момент си смених телефонния номер и помня,че няколко пъти звънях на Дайнърс за да въведат новият ми такъв.Излизаше като опция,но системата не го разпознаваше като актуален. Редактирано 2 април, 2018 от Мари Николова
AlexandraKo Публикувано: 2 април, 2018 Публикувано: 2 април, 2018 От една страна е добре с такъв код, заради източването, ама, ако си някъде , където няма мобилна връзка, из Азия, например , не можеш да ползваш картата. Този код го има вече на КК ни карти на Пиреос. На всяко плащане в нета, чакам да дойде кодът. Пък, някога се бави, пък, изтечЕ времето за плащане. Почвам отново - тегава работа. Според мен, това е в услуга на банката, а не толкова на клиента. Колкото до СМС за транзакциите - трябва да се внесат отделно пари на каса за тях. Един струва 10 стотинки, не можело да ти ги удържат от картата. Аз внесох 20 лева, лелята каза, че са за 200, като свършат, пак трябва да внеса. Ама май няма , щото мейлите са ми достатъчни. Сега за всяка битова сметка, а нашите са безброй, ми праща и СМС и мейл, та телефонът ми е пълен. 3
chandni Публикувано: 2 април, 2018 Публикувано: 2 април, 2018 Преди 1 час, cybersimo каза: Аз съм си дал номера в ПИБ при издаване на картата, но досега никога не съм получавал СМС, защото ми казаха, че услугата е платена. Също така не получавам и мейли при транзакции, но може би за тях грешката е моя, че не съм въвел някъде адреса Настройки -> Настройка на карта -> и на Авторизации слагаш отметка на "Желая да получавам авторизации по e-mail" и посочваш имейл, на който да получаваш известието.
Гост Гост 23*6 Публикувано: 2 април, 2018 Публикувано: 2 април, 2018 (редактирано) по принцип 3D код със стандартна , избрана от потребителя парола, е "по-потребителски" вариант, защото в някой дестинации, ако изобщо се получи смс в рамките на 5 мин. , то би струвал по спомени до 3 лв. .. е каква трябва да е транзакцията за избиеш тези 3 лв., като обикновено се купуват билети за музеи и т.н. оналйн, за да не се чакат опашки ... Но това е вече явно много добре известен трик на издателите на карти, при което да ти отказват оспорване на транзакция, независимо дали дадена транзакция включва "пробив в системата им", което е недоказуемо от страна на обикновен потребител, но и невъзможно за оспорване, предвид презумпцията , че си получил смс.......к Редактирано 2 април, 2018 от Гост 23*6
Loverboy Публикувано: 2 април, 2018 Публикувано: 2 април, 2018 преди 7 минути , georgebg каза: по принцип 3D код със стандартна , избрана от потребителя парола, е "по-потребителски" вариант, защото в някой дестинации, ако изобщо се получи смс в рамките на 5 мин. , то би струвал по спомени до 3 лв. .. е каква трябва да е транзакцията за избиеш тези 3 лв., като обикновено се купуват билети за музеи и т.н. оналйн, за да не се чакат опашки ... Но това е вече явно много добре известен трик на издателите на карти, при което да ти отказват оспорване на транзакция, независимо дали дадена транзакция включва "пробив в системата им", което е недоказуемо от страна на обикновен потребител, но и невъзможно за оспорване, предвид презумпцията , че си получил смс.......к Точно така. Тия кодове се въведоха от Visa, Mastercard, а вече и Дайнърс, точно за да се прехвърли отговорността от банката към потребителя. 2
Гост 45#2 Публикувано: 2 април, 2018 Публикувано: 2 април, 2018 преди 15 минути , AlexandraKo каза: където няма мобилна връзка, из Азия, например , не можеш да ползваш картата. не става дума за плащане на пос, а през интернет. за да пазаруваш през интернет ти трябва.... интернет преди 11 минути , georgebg каза: то би струвал по спомени до 3 лв да получиш смс? сигурен ли си? за приемане на разговор има такса, но не и за получаване на смс преди 5 минути , Loverboy каза: за да се прехвърли отговорността от банката към потребителя основната цел е друга. ако го имаше това активно, нямаше да ми източат 1400лв... комбинация от 6 цифри трудно се налучква и отказва "злоупотребителя"
Diners Club Bulgaria Публикувано: 2 април, 2018 Публикувано: 2 април, 2018 (редактирано) Здравейте, допълнителната вирификация е законово изискване и цели да бъдат защитени плащанията с карти. За изпълнение на това законово изискване, разработваме редица методи за получаване на еднократна парола, които са безплатни при наличие на интернет връзка. Поздрави. Редактирано 2 април, 2018 от Diners club 3
Гост Гост 23*6 Публикувано: 2 април, 2018 Публикувано: 2 април, 2018 1 minute ago, Боби said: не става дума за плащане на пос, а през интернет. за да пазаруваш през интернет ти трябва.... интернет да получиш смс? сигурен ли си? за приемане на разговор има такса, но не и за получаване на смс основната цел е друга. ако го имаше това активно, нямаше да ми източат 1400лв... комбинация от 6 цифри трудно се налучква и отказва "злоупотребителя" за смс-а си прав, но пак остава проблема с навременното получаване, практиката показва, че не е достатъчно. Оспорването на транзакция, не се извършва на база на обект в който е извършена, а пред издателя - доказателството е, че ТИ не си извършил ТАЗИ транзакция - ако не си оспорил както трябва, или си се съгласил на шикалкавене от страна на банката, мисля , че на твое масто бийх прекратил взаимоотношенията с тази банкова институция/издател на картата, това е предимството на КК в крайна сметка.
chandni Публикувано: 2 април, 2018 Публикувано: 2 април, 2018 (редактирано) Май само изходящ Редактирано 2 април, 2018 от chandni
Гост Гост 23*6 Публикувано: 2 април, 2018 Публикувано: 2 април, 2018 (редактирано) 10 minutes ago, Diners club said: Здравейте, допълнителната вирификация е законово изискване и цели да бъдат защитени плащанията с карти. За изпълнение на това законово изискване, разработваме редица методи за получаване на еднократна парола, които са безплатни при наличие на интернет връзка. Поздрави. Бихте ли цитирали законово изискване, тъй като има редица картови издатели, български е например Пошенска банка, европейски също не липсват, напр. Револют нямат такава опция т.е. ИЗИСКВАНЕ и др. , за да не говорим напразно за причините за "въвеждането" на това "нововъведение в защита на потребителя" , а не на КК издателя. И това ако може да обясните - "безплатни при наличие на интернет връзка" , нали уж за СМС СИ ГОВОРИМ. Редактирано 2 април, 2018 от Гост 23*6
Diners Club Bulgaria Публикувано: 2 април, 2018 Публикувано: 2 април, 2018 (редактирано) преди 10 минути , georgebg каза: Бихте ли цитирали законово изискване, тъй като има редица картови издатели, български е например Пошенска банка, европейски също не липсват, напр. Револют нямат такава опция т.е. ИЗИСКВАНЕ и др. , за да не говорим напразно за причините за "въвеждането" на това "нововъведение в защита на потребителя" , а не на КК издателя. Разбира се, утре ще Ви посочим точните членове. В крайна сметка не виждам причина да не използванте допълнителна защита срещу възможността някой да направи плащане с Вашата карта, за което след това трябва да водите оспорване. Превенцията от измани многократно превишава възможността да спечелите, да докажете, че транзакцшята не е извършена от Вас. Също , “предумцията” , че сте получил смс не е презумпция когато точния код е въведен преди завършване на транзакция. В противен случай транцакция нама да бъде извършена и няма причина за оспорване. Поздарви. Редактирано 2 април, 2018 от Diners club 1
Гост Гост 23*6 Публикувано: 2 април, 2018 Публикувано: 2 април, 2018 1 minute ago, Diners club said: Разбира се, утре ще Ви посочим точните членове. В крайна сметка не виждам причина да не използванте допълнителна защита срещу възможността някой да направи плащане с Вашата карта, за което след това трябва да водите оспорване. Превенцията от измани многократно превишава възможността да спечелите, да докажете, че транзакцшята не е извършена от Вас. Поздарви. Не съм против тази възможност, нека не бъда разбиран неправилно, подкрепям тези допълнителни защити, но хипотетично погледнато, ако такава транзакция се извърши без мое участие, аз не бих могъл да докажа пропуски в сигурността на Ваши сървъри, а Вие много лесно може да отхвърлите оспорване на база на тази временна парола.
chandni Публикувано: 2 април, 2018 Публикувано: 2 април, 2018 преди 13 минути , Diners club каза: В крайна сметка не виждам причина да не използванте допълнителна защита срещу възможността някой да направи плащане с Вашата карта Аз също не виждам причини да не използваме допълнителна защита и смяната на ПИН кода също е такава. Писала съм и преди, нямаше ефект...тогава писахте, че обмисляте други мерки за сигурност и все пак ще повторя отново... Дайте възможност на потребителя да си сменя ПИН кода! Това също е допълнителна защита - не я отнемайте на потребителите! 4
Diners Club Bulgaria Публикувано: 2 април, 2018 Публикувано: 2 април, 2018 преди 4 минути , chandni каза: Аз също не виждам причини да не използваме допълнителна защита и смяната на ПИН кода също е такава. Писала съм и преди, нямаше ефект...тогава писахте, че обмисляте други мерки за сигурност и все пак ще повторя отново... Дайте възможност на потребителя да си сменя ПИН кода! Това също е допълнителна защита - не я отнемайте на потребителите! Здравейте, от месец май ще можем да осигурим тази защита. Поздрави 2 2
Ilian359 Публикувано: 2 април, 2018 Публикувано: 2 април, 2018 На мен не ми стана ясно: използването на този 3D код ще е задължително за всички плащания или само за тези клиенти, които вече са се регистрирали за услугата? Т.е. имам ли право на избор да НЕ използвам тази допълнителна "сигурност"? 2
kali Публикувано: 2 април, 2018 Публикувано: 2 април, 2018 Не, няма избор според мейла, който получих и аз днес: "След въвеждане на услугата "ProtectBuy", разплащания с кредитни карти Diners Club International няма да бъдат възможни без въвеждане на еднократна 3D парола." За мен проблема обаче е, че не всички сайтове изискват такава защита, например сайта на h&m
Ilian359 Публикувано: 2 април, 2018 Публикувано: 2 април, 2018 преди 1 час, Боби каза: да получиш смс? сигурен ли си? за приемане на разговор има такса, но не и за получаване на смс По спомен, за роумиращите в Кувейт изпращането на SMS е безплатно, но получаването е тлъста сума.
Jorro Публикувано: 2 април, 2018 Публикувано: 2 април, 2018 46 minutes ago, Ilian359 said: По спомен, за роумиращите в Кувейт изпращането на SMS е безплатно, но получаването е тлъста сума. Няма как да те карат да плащаш за нещо, което няма как да откажеш или да предотвратиш. Няма никъде по света такса за получаване на СМС. Ти по тая логика още като получиш смс-ите за цените ти ще трябва да си изчерпиш кредитния лимит хахахах Браво на Дайнърс за 3D паролата, чакам с нетърпение и възможността за смяна на пин код 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега