Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Публикувано:

Има, има... Дълги години беше така. Сега нашите оператори предлагат роуминг пакети с унифицирано таксуване и тази такса се избягва.

По-големият проблем е, че своевременното получаване или изобщо получаване на SMS не е гарантирано. Такива проблеми са  често срещани в някои азиатски държави.

Иначе, можеш да забраниш получаване на SMS много лесно. Ако нямаш такава опция в менюто на телефона, става с кратки кодове:

Bar incoming SMS messages

Set: *35*barring code*16#[SEND]
Cancel: #35*barring code*16#[SEND]

 

По подразбиране baring code e 0000. 

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)

sms-a като услуга не е гарантирана, много често се случва да не пристигат смс-и , особено като си в чужбина, а и като се пращат от автоматизирани системи, често по интернет канали. Ако имаш проблем с телефона, това директно ти отрязва възможността за покупки през интернет, а по принцип при кандидатстване и регистрация на картата мисля, че не се изисква като задължително поле мобилен телефон. Затова и трябва да има възможност за избор на начина на получаване на допълнителния код. Имам впредвид , че за да купуваш нещо по интернет, се предполага , че имаш е-мейл, където ще получиш данни за поръчката и т.н. т.е. е логично да получиш допълнителния 3д код на мейл. Покупката през интернет, няма как да е обвързана с притежанието и ползването на телефон. Това ограничава свободното ползване на картата и не е дефинирано в общите условия, което е предпоставка за отказ от такава услуга. Пак трябва едни адвокати да четат ...

А има сайтове, които при покупка,ти авторизират картата с пращане на код, като им го въведеш (след  като получиш данни за авторизацията на мейла си, или по банково извлечение), тогава те чаржват и задействат покупката - но това са сайтове, които по този начин се предпазват от оспорване на транзакции, а тук имаме случай при който банката иска да си "измие" ръцете при източване на дадена карта. Доколкото си спомням преди години цялата организация на работа в банките, специално картови и ит отдели, и това, което подочувам от "вътрешни" източници, в момента положението също не е розово, всичко е стъкмистика, и прах в очите на клиентите, напълно възможно е да се "прочете" от системата този т.нар 3д код (защо пък му казват 3Д, нещо в дълбочина ли вече мериме), пък за лог файлове да не говорим, иди доказвай, че нямаш сестра ...

Пак казвам, всичко това е хипотетично, промяната в общите условия (защото, ако го налагат като задължително за всички, трябва да ги променят) , ще покаже дали опасенията ми по-горе са основателни , или всичко се прави в "услуга на клиента" .

Редактирано от Гост 23*6
Публикувано:
преди 5 часа, chandni каза:

Настройки -> Настройка на карта -> и на Авторизации слагаш отметка на "Желая да получавам авторизации по e-mail" и посочваш имейл, на който да получаваш известието. 

И така избягваме СМС-а ли?

 И така и не разбрах от цялото бла бла... Плащаме ли нещо за този СМС в роуминг извън ЕС или не?  Плащаме ли нещо на банката? Дайнърс ще ни отговорят ли по същество.

Публикувано: (редактирано)
преди 19 минути , Happy_Traveler каза:

И така избягваме СМС-а ли?

 И така и не разбрах от цялото бла бла... Плащаме ли нещо за този СМС в роуминг извън ЕС или не?  Плащаме ли нещо на банката? Дайнърс ще ни отговорят ли по същество.

Мисля, че @chandni отговори само на половината ми въпрос - как да настроим системата да получаваме известия по имейл.

Така и не стана ясно дали и защо получаването на СМС за транзакции (пък било то и само над 200 лв) е платено?

 

А дали получаването на СМС в чужбина струва пари или не - е въпрос за друга тема и не засяга пряко Дайнърс.

Редактирано от cybersimo
  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 7 часа, Diners club каза:

 

За изпълнение на това законово изискване, разработваме редица методи за получаване на еднократна парола, които са безплатни при наличие на интернет връзка. 

Поздрави. 

Нали говорим за СМС известяване, за мобилна връзка, какво общо има интернет връзката?

 

преди 7 часа, Боби каза:

не става дума за плащане на пос, а през интернет. за да пазаруваш през интернет ти трябва.... интернет :lol:

да получиш смс? сигурен ли си? за приемане на разговор има такса, но не и за получаване на смс

основната цел е друга. ако го имаше това активно, нямаше да ми източат 1400лв... комбинация от 6 цифри трудно се налучква и отказва "злоупотребителя"

Боби, друго имам предвид.  Например, в Бирма нямаше мобилни връзки. Искам да купя самолетни билети през нета. Картата е неизползваема .

 

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Това ми звучи мн мн мн странно с плащането на входящи СМС-и. По тази логика операторът може да си гарантира приход от всеки клиент, засилвайки няколко входящи Welcome SMS-а... И кое гарантира, че домашният ХЛР разрешава промени по ХЛР профила на клиента през СМС?

Кой оператор е чарджил за входящи СМС-и?

 

Публикувано:
преди 1 час, AlexandraKo каза:

Например, в Бирма нямаше мобилни връзки. Искам да купя самолетни билети през нета. Картата е неизползваема .

Кога това? Миналия април в Янгон и наоколо си имаше мрежа слънце, няколко оператора.

Ако ходиш в дивотията, не разчиташ на карти и интернет и носиш кеш, разбира се ;) И картата е неизползваема, да :biggrin:

Публикувано: (редактирано)
преди 4 часа, cybersimo каза:

Така и не стана ясно дали и защо получаването на СМС за транзакции (пък било то и само над 200 лв) е платено?

 

Има 2 вида SMS, които изпращат. Единият след авторизация на плащане - той е платен и може да се замести с получаването на имейл. Другият SMS е с код за авторизация на плащане през MyDiners, по-голямо от 200 лв - той е безплатен. 

 

П. С. Под платен, имам предвид, че си внасяте някаква сума, от която се вземат пари за SMS, както @AlexandraKo описа. Безплатните - ясно - за тях не внасяте пари, за да ви ги пращат. В никой случай сметката на телефона не се увеличава от получаването на SMS. 

Редактирано от chandni
  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 2 минути , chandni каза:

Има 2 вида SMS, които изпращат. Единият след авторизация на плащане - той е платен и може да се замести с получаването на имейл. Другият SMS е с код за авторизация на плащане през MyDiners, по-голямо от 200 лв - той е безплатен. 

От изписаното дотук излиза, че ПИБ няма интерес да информира клиентите за защитата с безплатен СМС за плащания над 200лв - аз (и не само) изобщо не съм знаел за тази опция. Дайнърс също не са се погрижили да информират клиентите си за нея, въпреки че е супер форма за защита и за клиента и за тях. Хубавото в крайна сметка е, че въвеждат модерни средства за защита, като 3D и смяна на пин, което отдавна е стандарт за другите карти, с малки изключения.

Публикувано: (редактирано)
преди 20 минути , Боби каза:

Кога това? Миналия април в Янгон и наоколо си имаше мрежа слънце, няколко оператора.

Ако ходиш в дивотията, не разчиташ на карти и интернет и носиш кеш, разбира се ;) И картата е неизползваема, да :biggrin:

Боби, преди няколко години си нямаше хич мобилни връзки, а интернет си имаше. Говоря за 2012-2013, някъде там.

Мен много ме нерви и това, че не може да се сменя ПИН. Така е и с пиреоската ми КК и съм се наканила да я закривам.

Редактирано от AlexandraKo
Публикувано:
преди 16 минути , Боби каза:

От изписаното дотук излиза, че ПИБ няма интерес да информира клиентите за защитата с безплатен СМС за плащания над 200лв - аз (и не само) изобщо не съм знаел за тази опция. Дайнърс също не са се погрижили да информират клиентите си за нея, въпреки че е супер форма за защита и за клиента и за тях. Хубавото в крайна сметка е, че въвеждат модерни средства за защита, като 3D и смяна на пин, което отдавна е стандарт за другите карти, с малки изключения.

Зя кое не сте информиран? Получавате смс за суми над 200 лева при плащане в платформата и те са безплатни.

Поздрави 

Публикувано:
преди 37 минути , Diners club каза:

Зя кое не сте информиран? Получавате смс за суми над 200 лева при плащане в платформата и те са безплатни.

Поздрави 

Плащане в платформата какво означава - комунални разноски и данъци ли? Ако е затова, не помня да ми се е случвало. Aко смс известяването за над 200лв сега е приложимо само там, е напълно излишно, тъй като не виждам как някой може да злоупотреби точно с достъпа ми е my.diners

Моля, потвърдете дали се отнася само за плащания чрез my.diners, за да няма объркване.

Публикувано:
В момента, Боби каза:

Моля, потвърдете дали се отнася само за плащания чрез my.diners, за да няма объркване.

Да, само за плащания чрез платформата става дума. Съжалявам, че те заблудих вчера. Просто не се усетих, че само там пращаха SMS.

Публикувано:
преди 2 минути , Боби каза:

Плащане в платформата какво означава - комунални разноски и данъци ли? Ако е затова, не помня да ми се е случвало. Aко смс известяването за над 200лв сега е приложимо само там, е напълно излишно, тъй като не виждам как някой може да злоупотреби точно с достъпа ми е my.diners

Моля, потвърдете дали се отнася само за плащания чрез my.diners, за да няма объркване.

Да, само за плащания през платформата се отнася.

Публикувано: (редактирано)
преди 3 часа, akair каза:

Това ми звучи мн мн мн странно с плащането на входящи СМС-и. По тази логика операторът може да си гарантира приход от всеки клиент, засилвайки няколко входящи Welcome SMS-а... И кое гарантира, че домашният ХЛР разрешава промени по ХЛР профила на клиента през СМС?

Кой оператор е чарджил за входящи СМС-и?

 

Не помня кой е операторът. 

Услугите в HLR (основни и допълнителни) се задават от оператора, а клиентът може да променя статуса на всички допълнителни услуги (пренасочване, забрани, call waiting, CLIR и др.).

 

P.S.: Намерих стара статия в Капитал. Wataniya е операторът, таксувал входящи съобщения. Вероятно това вече е отпаднало за всички роумиращи в тяхната мрежа. Но не знам дали не се е появила друга звезда с подобно тарифиране.

Редактирано от Ilian359
Боян Димитров
Публикувано:
преди 14 часа, desislavna каза:

За кешбек трябват над 2000 точки. 1000 точки са 1000 лева. Възстановява се 1% по картата следващия месец след изтичане на шестмесечието, ако си надскочил изискумия оборот. Ти нищо не правиш или заявяваш.

А освен извлечението, в което има само данни за натрупаните точки, има ли място, където да се види, кога ще изтекат 6те месеца.

Публикувано:
преди 1 минута , Боян Димитров каза:

А освен извлечението, в което има само данни за натрупаните точки, има ли място, където да се види, кога ще изтекат 6те месеца.

върху картата ти - датата на валидност ;)

 

Публикувано: (редактирано)
преди 19 минути , Боян Димитров каза:

А освен извлечението, в което има само данни за натрупаните точки, има ли място, където да се види, кога ще изтекат 6те месеца.

В MyDiners извлеченията ти са номерирани от 1 до 6 и от 7 до 12 - дори да имаш месеци, в които нямаш charge, номерацията се спазва. Като си видиш текущото извлечение, че е номер 5, да речем, означава, че и плащанията от следващото извлечение ще влязат в този отчетен период, след което в следващия месец парите, натрупани като кешбек (естествено ако си натрупал поне 2000 лв оборот), ще ти бъдат изплатени по картата. Ако 6-ия месец не си харчил от нея, просто ще видиш разполагаема наличност по-висока от кредитния ти лимит. Ако си харчил, ще имаш по-малко за погасяване.

Редактирано от chandni
  • Харесвам 3
Публикувано:

Получаването на безплатен СМС за плащания през сайта е напълно излишно. Сега вече разбирам защо никога не съм получавал такъв.

 

След като може да си позволите този СМС да е безплатен - не разбирам защо не го замените с другия по-важен - при плащания с картата. След като може при други банки да е безплатно, би трябвало да може и тук

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)
14 minutes ago, cybersimo said:

Получаването на безплатен СМС за плащания през сайта е напълно излишно. Сега вече разбирам защо никога не съм получавал такъв.

 

След като може да си позволите този СМС да е безплатен - не разбирам защо не го замените с другия по-важен - при плащания с картата. След като може при други банки да е безплатно, би трябвало да може и тук

Защото не всеки ден плащаш комунална услуга за над 200лв. еднократна сума, т.е. затова "могат да си го позволят". Безплатното получаване на мейл при всяка авторизация, лично за мен е по-полезното, точно затова още държа една много и дълго ползвана виза от друга банка, смс се получава на телефон, мейл можеш да ползваш и на други устройства, също мобилни.

А например Метро ми пращат някакви досадни реклами на Вайбър, та току виж някой иска и авторизациите му да се пращат на Вайбър.... ;) 

Редактирано от Гост 23*6
Публикувано:

Аз имам няколко карти от други банки, с такса по-малка от тази на Дайнърс и СМС за всички авторизация са безплатни. Разбира се, там няма кешбек, но все пак...

 

А иначе имейли за всички авторизации, че дори и за 3D код е много по-удачно от СМС

Публикувано: (редактирано)

А дали е възможно препоръките да звучат като такива, а не като изисквания? Не че нещо, но всеки се е съгласил да ползва продукта без да му е сложена вила на врата, така че ползите са със сигурност в пъти повече.

Разбира се, всяка препоръка е добре дошла при по-подходящ начин на изказ и разбира се, с усмивка и спокойствие.

:)

Аз съм много доволна от картата си и я ползвам почти като основна, доколкото е възможно.

И не се сещам изобщо за нещо, което да няма плюсове и минуси, така че едни ще са доволни от включването на кода за защита, други не...

Редактирано от Тони
  • Харесвам 4
Публикувано:

Според мен всички тук изказваме препоръки. И аз ползвам картата от години, въпреки липсата на СМС за авторизации, просто защото отказвам да плащам за услуга, която според мен би трябвало да е безплатна ;)

Публикувано:
1 hour ago, cybersimo said:

Аз имам няколко карти от други банки, с такса по-малка от тази на Дайнърс и СМС за всички авторизация са безплатни. Разбира се, там няма кешбек, но все пак...

 

А иначе имейли за всички авторизации, че дори и за 3D код е много по-удачно от СМС

Би ли разкрил (може и на лично) за нас публиката, защото и аз съм сменил много карти, по различни от критерия "цена" причини, но не се сещам за кредитна карта с цена под 50, айде да кажем 40 лв./год.. Разбира се Дайнърс имам отскоро и съм 12 м. на промоция :)

 

Публикувано:
преди 49 минути , georgebg каза:

Би ли разкрил (може и на лично) за нас публиката, защото и аз съм сменил много карти, по различни от критерия "цена" причини, но не се сещам за кредитна карта с цена под 50, айде да кажем 40 лв./год.. Разбира се Дайнърс имам отскоро и съм 12 м. на промоция :)

 

Имаш ЛС.

Имам кредитна карта с такса под 25 лв на година, с безплатни СМС за всяка авторизация.

Разбира се, при Дайнърс таксата на година ми е нула (дори и без промоция), тъй като успявам да си я покрия от кешбек.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.