iMari Публикувано: 24 април, 2018 Публикувано: 24 април, 2018 На 23.04.2018 г. в 16:40, Diners club каза: Здравейте, промоциите ни с Фантастико и еbag.bg ще бъдат периодични през годината. Към момента има пренастройване на плащанията през ebag.bg с карти Diners, което се надяваме да приклйчи скоро. Промяната не е свързана с въвеждането ня 3D защитата. Поздрави! За четвърти път неуспешно плащане към ebag!Този проблем е вече повече от седмица!Колко може да продължи едно пренастройване?
Ilian359 Публикувано: 24 април, 2018 Публикувано: 24 април, 2018 В ee.econt.com вече може да се плаща директно без да се минава през epay->payfly.
chandni Публикувано: 25 април, 2018 Публикувано: 25 април, 2018 преди 11 часа, Ilian359 каза: В ee.econt.com вече може да се плаща директно без да се минава през epay->payfly. То винаги е можело... Само в офисите не може, понеже са с терминали на Уникредит.
Яничка Публикувано: 25 април, 2018 Публикувано: 25 април, 2018 Най-удобно е от началната страница на http://www.econt.com/ след въвеждане номера на товарителницата една от картите, с които може да се плати, е Diners.
Sju Публикувано: 25 април, 2018 Публикувано: 25 април, 2018 Преди седмица имаше проблеми с плащането онлайн в Еконт (с всички карти, не само с Дайнърс), не отчиташе, че е направено плащане и плащах по 2 пъти докато ми върнат надвзетото. Оправиха проблема за няколко дни, но от тогава все съм със съмнения дали ще мине този път или не.
Ilian359 Публикувано: 25 април, 2018 Публикувано: 25 април, 2018 Сега е по-готино. Ако си платиш наложения платеж с карта, в офиса на получаване им стои като сума, която трябва да ти изплатят Ако някой има да ми изпрати килограм злато с наложен платеж, ще съм му много благодарен! 1
Branko Публикувано: 26 април, 2018 Публикувано: 26 април, 2018 Здравейте.Имам въпрос относно застраховката за забавяне на багаж при полет.Как се задейства?Трябва ли да се обаждаш и как и кога обявяваш претенцията?В условията пише 150$ за вещи от първа необходимост се покриват? Благодаря
chandni Публикувано: 26 април, 2018 Публикувано: 26 април, 2018 Не знам за багаж, но предполагам, че е същото, както за забавен полет. Имахме закъснение на полета от Порто до Рио с 5 часа и 30 минути, пазехме си касовите бележки, но се замотахме малко след завръщането и не предявихме претенцията навреме... След като се свързахме с Generali, се оказа, че претенцията трябва да се предяви до 7 дни от завръщането. 3
funny Публикувано: 26 април, 2018 Публикувано: 26 април, 2018 (редактирано) преди 40 минути , Branko каза: Здравейте.Имам въпрос относно застраховката за забавяне на багаж при полет.Как се задейства?Трябва ли да се обаждаш и как и кога обявяваш претенцията?В условията пише 150$ за вещи от първа необходимост се покриват? Благодаря Звънни им за всеки случай , според мен, за да си сигурен ( има и връзка през скайп) : https://online.generali.bg/za-kontakti/ Редактирано 26 април, 2018 от funny
Дани Магелани Публикувано: 26 април, 2018 Публикувано: 26 април, 2018 преди 26 минути , Branko каза: Здравейте.Имам въпрос относно застраховката за забавяне на багаж при полет.Как се задейства?Трябва ли да се обаждаш и как и кога обявяваш претенцията?В условията пише 150$ за вещи от първа необходимост се покриват? Благодаря Ако имаш такова покритие от застрахователя. Купуваш си вещи от първа необходимост и пазиш касовите бележки. Доказваш закъснението на багажа със снимки и документи, не зная какви дават. Носиш всичко на застрахователя, например в Generali, навреме.
ven62 Публикувано: 26 април, 2018 Публикувано: 26 април, 2018 Вчера жена ми си осигури безплатно ползване на салоните в следващите три месеца само с едно влизане в магазин на Kensol в Банско. Е-е, остана й съвсем малко за да покрие норматива, но като имам предвид, че на връщане в София ще ме отбие в Метро ... На мен ми се падна баналното разплащане в Лъки Банско с устройство на FiBank, така че и аз се "уредих". --------- Погасяването и на двата ни Diners-а е традиционно - с дебитна карта на ЦКБ (моята! ) 2
Loverboy Публикувано: 26 април, 2018 Публикувано: 26 април, 2018 (редактирано) Изключително разочарован съм тази сутрин. На Център за градска мобилност на ЦУМ срещу Лидл на ПОС терминал на ФиБанк отказа да приеме картата. Жената пробва два-три пъти с чип и още толкова с магнитна лента, тъй като и самата тя не можа да повярва, че на терминал на Първа инвестиционна банка не минава карта, издадена от тях. Реших директно там да заредя, защото нямах време да мина на метростанция Сердика, където Дайнърс мина миналия месец на терминал на Общинска банка без проблем. Накрая платих с Мастъркард на Райфайзен. Съгласни сме, че трябва да се съобразяваме с кой терминал плащаме, когато ползваме Дайнърс, но поне на издаващата банка е редно да работят терминалите... @Diners club Редактирано 26 април, 2018 от Loverboy 2
Hollywood Публикувано: 26 април, 2018 Публикувано: 26 април, 2018 Вчера имаха и проблеми с плащанията на комунални през mydiners. При едновременно задаване на 5-6 плащания, системата плащаше само първата, останалите циклеха на онези въртящи се кръгчета. Платиха се едно по едно.
Гост Гост 23*6 Публикувано: 26 април, 2018 Публикувано: 26 април, 2018 При плащане на малко данъци,наредени един след друг, получих мейли за всяка авторизация, което е естествено, но някой от тях бяха с интересно съдържание... Бихме искали да Ви уведомим за плащане на POS с Вашата кредитна карта Diners Club 360830**35 за 9.89 BGN при EASYPAY-DC SOFIYA на 2018-04-21 13:57:11. Остатъчната сума по Вашата карта е 595.71 BGNОстатъчната сума по Вашата карта е 577.94 BGNОстатъчната сума по Вашата карта е 536.83 BGNОстатъчната сума по Вашата карта е 526.94 BGN. Някакъв бъг, да го имат впредвид екипа на Дайнърс - не че не се разбира за какво става дума, но все пак ... нали искаме съвършена услуга
Alexander Публикувано: 27 април, 2018 Публикувано: 27 април, 2018 В maggiore.it (коли под наем) има логото на Дайнърс и мина успешно плащането.
Jorro Публикувано: 27 април, 2018 Публикувано: 27 април, 2018 На кой номер мога да се свържа с Дайнърс, т.к от вчера +359 2 970 95 55 не работи, а мобилния посочен на сайта им е към ПИБ, а с тях не искам да си говоря?
Тони Публикувано: 27 април, 2018 Публикувано: 27 април, 2018 А тези? Обслужване на клиенти и издаване на кредитни карти Diners Club тел.: (02) 817 1122; (02) 817 1196 1
chandni Публикувано: 27 април, 2018 Публикувано: 27 април, 2018 (редактирано) + 359 2 8171 330 в работно време (09:00 до 17:30) Редактирано 27 април, 2018 от chandni 1
Jorro Публикувано: 27 април, 2018 Публикувано: 27 април, 2018 5 minutes ago, Тони said: А тези? Обслужване на клиенти и издаване на кредитни карти Diners Club тел.: (02) 817 1122; (02) 817 1196 3 minutes ago, chandni said: + 359 2 8171 330 в работно време (09:00 до 17:30) Благодаря, свързах се. Не обърнах внимание, че в контакти телефоните са други.
ProstoAZ Публикувано: 28 април, 2018 Публикувано: 28 април, 2018 Опитвам плащане в електронното фантастико през ЕБАГ, не ме отразява... Два пъти въвеждам, всичко преминава, после поръчката стои на ПЛАТИ... Докато бяха под промоция от 8% нямаше никакви проблеми. Сега какво да правя? Всеки път ли ще е мъка и я мине, я не?
ProstoAZ Публикувано: 28 април, 2018 Публикувано: 28 април, 2018 ЪПДЕЙТ. Регистрирал съм картата си в Епай. Оттам мина плащането към фантастико срещу 80 допълнителни стотинки. От фантастико казаха, че имали такива проблеми много тези дни и понеделник щели да сигнализират на дайнърс...
iMari Публикувано: 29 април, 2018 Публикувано: 29 април, 2018 Току що платих в ZARA с картата на терминал на Пощенска.Интересното е, че въобще не ми поиска пин,просто изкара бележката.Специално попитах всички ли магазини от семейството на Zara са оборудвани с терминали на Пощенска и отговора беше положителен.Това значи Bershka,Stradivarius,Masimo Dutti,Pull and Bear.За това 6+ за Дайнърс..... На 28.04.2018 г. в 9:48, ProstoAZ каза: Опитвам плащане в електронното фантастико през ЕБАГ, не ме отразява... Два пъти въвеждам, всичко преминава, после поръчката стои на ПЛАТИ... Докато бяха под промоция от 8% нямаше никакви проблеми. Сега какво да правя? Всеки път ли ще е мъка и я мине, я не? и една голяма 2 за ebag.От две години плащам там с картата безпроблемно.Чудесно ,че най накрая ги включихте в промоцията като сайт на Фантастико.Какво се случва,че толкова време,вече две седмици, плащането е невъзможно? 4
Alexander Публикувано: 29 април, 2018 Публикувано: 29 април, 2018 (редактирано) Вчера платих гориво в Ромпетрол. Зареждам основно от тях и никог не е минавал Дайнърса. Вчера реших да пробвам, дабе служителката не знаеше какво е Дайнърс, пита ме АА ли било. След като я показах, реши да пробва, мисли доста време терминала, но мина накрая. Редактирано 29 април, 2018 от Alexander
Eti* Публикувано: 29 април, 2018 Публикувано: 29 април, 2018 преди 38 минути , Мари Николова каза: Току що платих в ZARA с картата на терминал на Пощенска.Интересното е, че въобще не ми поиска пин,просто изкара бележката.Специално попитах всички ли магазини от семейството на Zara са оборудвани с терминали на Пощенска и отговора беше положителен.Това значи Bershka,Stradivarius,Masimo Dutti,Pull and Bear.За това 6+ за Дайнърс..... Йей, много добра новина! Най-накрая! 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега