Diners Club Bulgaria Публикувано: 29 април, 2018 Публикувано: 29 април, 2018 преди 3 часа, Мари Николова каза: Току що платих в ZARA с картата на терминал на Пощенска.Интересното е, че въобще не ми поиска пин,просто изкара бележката.Специално попитах всички ли магазини от семейството на Zara са оборудвани с терминали на Пощенска и отговора беше положителен.Това значи Bershka,Stradivarius,Masimo Dutti,Pull and Bear.За това 6+ за Дайнърс..... и една голяма 2 за ebag.От две години плащам там с картата безпроблемно.Чудесно ,че най накрая ги включихте в промоцията като сайт на Фантастико.Какво се случва,че толкова време,вече две седмици, плащането е невъзможно? Здравете, проблемът с eBag е свързан с преминаване към друга обслужваща банка, с която не сме работили. В момента финализираме тестовете и скоро ще може да се праща на терминалите и на тази банка. Извиняваме се причиненото неудобство, но се надяваме,че тази стъпка ще допринесе за още по-доброто приемане напкартата в България относно Zara, последната седмица във всимки обекти от веригата се обновяват терминалите за приемане на Дайнърс. Не сме го обявили все още, тай като може да има обекти която още да не са дръпнали новите настройки. Приоритетно се работи с по-големите обекти Поздрави На 4/26/2018 в 14:19, georgebg каза: При плащане на малко данъци,наредени един след друг, получих мейли за всяка авторизация, което е естествено, но някой от тях бяха с интересно съдържание... Бихме искали да Ви уведомим за плащане на POS с Вашата кредитна карта Diners Club 360830**35 за 9.89 BGN при EASYPAY-DC SOFIYA на 2018-04-21 13:57:11. Остатъчната сума по Вашата карта е 595.71 BGNОстатъчната сума по Вашата карта е 577.94 BGNОстатъчната сума по Вашата карта е 536.83 BGNОстатъчната сума по Вашата карта е 526.94 BGN. Някакъв бъг, да го имат впредвид екипа на Дайнърс - не че не се разбира за какво става дума, но все пак ... нали искаме съвършена услуга Би трябвяло вече да е оправено. Благодарим за сигнала. поздрави
iMari Публикувано: 29 април, 2018 Публикувано: 29 април, 2018 И в Stradivarius подвърдиха,че приемат Дайнърс и че терминалите на Пощенска във всички магазини на Зара и дъщерните и марки се пренастройват специално за да приемат тази карта.Давайте в същият дух Дайнърс! Надявам се картата да минава и в онлайн версията на тези марки.Доста хора пазаруват така.
violeta Публикувано: 30 април, 2018 Публикувано: 30 април, 2018 Имам полет от Хо ши мин за Да нанг, който закъснява с повече от 4 часа. Вече бях в лаунджа на летището и времето за престой е 3 часа. Мога ли да вляза втори път с дайнърса безплатно след като излязох преди 2 часа?
Torino Публикувано: 1 май, 2018 Публикувано: 1 май, 2018 На път за за Италия , зареждахме във всички OMV -ta с картата ,в Италия я използвахме на Autogrill, Barberino ,COOP, parco Ravenna -Mirabilandia в София в аптеки Ремедиум , в аптеки Фармастор на пос терминал на райфайзен -Не Работеше
boogy83 Публикувано: 2 май, 2018 Публикувано: 2 май, 2018 Днес си получих новото извлечение и барабар с него едно .pdf-че с пояснения за 3D паролата която ще се получава с SMS. Реших да погледна дали моя телефон е зададен и не беше. Опитвам се да го добавя, но системата не го приема: Къде е проблема? Пробвах и с 00359 отпред (кода на България) пак същото.
desislavna Публикувано: 2 май, 2018 Публикувано: 2 май, 2018 преди 16 минути , boogy83 каза: Днес си получих новото извлечение и барабар с него едно .pdf-че с пояснения за 3D паролата която ще се получава с SMS. Реших да погледна дали моя телефон е зададен и не беше. Опитвам се да го добавя, но системата не го приема: Къде е проблема? Пробвах и с 00359 отпред (кода на България) пак същото. +359 ххххххххх трябва да е. Приема го, но ако се върнеш отново в потребителски настройки е изчезнал номерът.
boogy83 Публикувано: 2 май, 2018 Публикувано: 2 май, 2018 преди 4 минути , desislavna каза: +359 ххххххххх трябва да е. Приема го, но ако се върнеш отново в потребителски настройки е изчезнал номерът. Ами току що пробвах и с +359 пак пише невалидна заявка.... Аз телефон съм дал при подписване на договора, но дали е записан в системата и дали работи? Сега нямам какво да плащам в нета, че да пробвам, но знае ли си от кой храст ще изскочи зайчето и ако е събота или неделя ходи се свържи с Дайнърс да ти го оправят
П.Кръстев Публикувано: 2 май, 2018 Публикувано: 2 май, 2018 Опитвам се да си погася задълженията през My Diners, но когато въведа "Сума за плащане" ми изкарва съобщение "Невалидна заявка". Някой друг има ли същия проблем, до сега не ми се е случвало? 1
boogy83 Публикувано: 2 май, 2018 Публикувано: 2 май, 2018 преди 7 минути , П.Кръстев каза: Опитвам се да си погася задълженията през My Diners, но когато въведа "Сума за плащане" ми изкарва съобщение "Невалидна заявка". Някой друг има ли същия проблем, до сега не ми се е случвало? Явно проблема е в сайта на Дайнърс, щом при теб излиза същото съобщение за съвсем друга операция. Да се надяваме, че ще го оправят скоро.
Loverboy Публикувано: 2 май, 2018 Публикувано: 2 май, 2018 При мен като въведа телефона си излиза "променени настройки", но ако вляза пак - стоят празни. Този бъг е от месеци. Какво да правим, ако искам да платя онлайн?
Гост 45#2 Публикувано: 2 май, 2018 Публикувано: 2 май, 2018 Аз плащах през пейпал вчера, не ме е питало за никакъв номер. Според мен не е активно още, донастройват го. Иначе "невалидна заявка" ми излиза като опитам да си въведа мобилния номер, както и да го въвеждам (00 + или направо 359).
chandni Публикувано: 2 май, 2018 Публикувано: 2 май, 2018 преди 2 часа, П.Кръстев каза: Опитвам се да си погася задълженията през My Diners, но когато въведа "Сума за плащане" ми изкарва съобщение "Невалидна заявка". Някой друг има ли същия проблем, до сега не ми се е случвало? На мен днес ми даваше, че модулът за плащане не е наличен или нещо подобно при опит за погасяване на задълженията, но 10 минути по-късно стана без проблем. Вероятно са работили по сайта или е бил временен проблем.
iMari Публикувано: 2 май, 2018 Публикувано: 2 май, 2018 Коментирахме скоро,че единствения начин да се запамети тел. номера в профила е да се мине през офис на ПИБ. преди 3 часа, П.Кръстев каза: Опитвам се да си погася задълженията през My Diners, но когато въведа "Сума за плащане" ми изкарва съобщение "Невалидна заявка". Някой друг има ли същия проблем, до сега не ми се е случвало? Звънях за същият проблем,казаха ми да сменя браузера.Става и ако смениш устройството.
boogy83 Публикувано: 3 май, 2018 Публикувано: 3 май, 2018 преди 13 часа, Мари Николова каза: Коментирахме скоро,че единствения начин да се запамети тел. номера в профила е да се мине през офис на ПИБ. Звънях за същият проблем,казаха ми да сменя браузера.Става и ако смениш устройството. В .pdf-a който Дайнърс са прикачили нукъде не пише за минаване през офис на ПИБ. Може би трябва хората от Дайнърс да се включат и да кажат какво, що.....да не пращаме някой залудо да обикаля офисите на банките и да се възмущава от незнанието на банкерите в тях
iMari Публикувано: 3 май, 2018 Публикувано: 3 май, 2018 Да и аз видях какво са прикачили и се изненадах спрямо това което Дайнърс написа последно по въпроса.Ако някой хакне профила ти и може да смени тел.номер толкова лесно къде отива сигурността?
П.Кръстев Публикувано: 3 май, 2018 Публикувано: 3 май, 2018 преди 13 часа, Мари Николова каза: Коментирахме скоро,че единствения начин да се запамети тел. номера в профила е да се мине през офис на ПИБ. Звънях за същият проблем,казаха ми да сменя браузера.Става и ако смениш устройството. Сменях и браузъра и устройството - същия резултат. Явно и аз ще им звъня.
Diners Club Bulgaria Публикувано: 3 май, 2018 Публикувано: 3 май, 2018 преди 15 минути , Мари Николова каза: Да и аз видях какво са прикачили и се изненадах спрямо това което Дайнърс написа последно по въпроса.Ако някой хакне профила ти и може да смени тел.номер толкова лесно къде отива сигурността? Здравейте, става дума за две отделни услуги. Получаването на безплатен за клиента смс за плащания над 200 лева ,чрез платформата My.Diners, става на посочения при регистрацията Ви в платформата my.Diners телефонен номер. Той неможе да бъде променян без посещение в офис на ПИБ. В новото поле в меню "Настройки", ще може да регистрирате телефонен номер за получаване на еднократна парола при разплащане във всички останали сайтове. Такава парола ще бъде изпращана независимо от стойността на покупката. Поздрави
chandni Публикувано: 3 май, 2018 Публикувано: 3 май, 2018 (редактирано) преди 7 минути , Diners club каза: В новото поле в меню "Настройки", ще може да регистрирате телефонен номер за получаване на еднократна парола при разплащане във всички останали сайтове. Такава парола ще бъде изпращана независимо от стойността на покупката. Това е ясно... Проблемът, който Мари Николова визираше е, че при хакване на акаунта, всеки може да сложи друг номер за получаване на временната парола, тъй като смяната на телефонен номер в профила не е обвързана с потвърждение, а се приема безусловно от системата! Току-що пробвах и телефонът беше запомнен. Нито получих SMS с код, за да потвърдя, че аз сменям номера, нито имейл... нищо! Моля да помислите сериозно за въвеждане на двустепенна верификация при смяната на телефонния номер, чрез изпращане на оторизационен код до вече регистрирания телефонен номер и/или имейл адрес! В противен случай оставяте огромна пробойна в сигурността, а прехвърляте отговорността изцяло на клиента! Редактирано 3 май, 2018 от chandni 1 2
Diners Club Bulgaria Публикувано: 3 май, 2018 Публикувано: 3 май, 2018 преди 21 минути , П.Кръстев каза: Сменях и браузъра и устройството - същия резултат. Явно и аз ще им звъня. Проверете дали пише http или https преди www.my.diners.bg
chandni Публикувано: 3 май, 2018 Публикувано: 3 май, 2018 преди 1 минута , Diners club каза: Проверете дали пише http или https преди www.my.diners.bg https е, промяната се запомня безусловно, но новият телефон не се визуализира. Както написах и в предишното си мнение, няма потвърждение за смяна на телефона и в един момент може да се окаже, че телефонът е бил сменен много преди злоупотребата, а клиентът дори да няма идея за това! 2 1
iMari Публикувано: 3 май, 2018 Публикувано: 3 май, 2018 (редактирано) Ползвам интернет банкиране към няколко банки.Нито една не позволява смяната на тел.номер през профила на сайта или по телефона.Тази промяна, която правите е безсмислена ако давате тази опция.Напротив, ползването на картата става по-несигурно от преди. Редактирано 3 май, 2018 от Мари Николова 1
Гост Гост 23*6 Публикувано: 3 май, 2018 Публикувано: 3 май, 2018 23 minutes ago, Мари Николова said: Ползвам интернет банкиране към няколко банки.Нито една не позволява смяната на тел.номер през профила на сайта или по телефона.Тази промяна, която правите е безсмислена ако давате тази опция.Напротив, ползването на картата става по-несигурно от преди. Е как ще е по-несигурно, като досега за да се разплати някой с картата от Ваше име, трябва да има данните на картата само, сега освен това, трябва да Ви хакне профила, да смени телефона и т.н.... Та кое е по-несигурно от преди, че не разбрах?
iMari Публикувано: 3 май, 2018 Публикувано: 3 май, 2018 (редактирано) Много трудно се доказва измама при използване на 3d парола.Банката не го зачита и не възстановява парите.Това което Дайнърс прави е подобно на активиране на 3D парола.Отговорността остава изцяло в твои. сигурността не касае само да бъдеш защитен от измама ,а и банката да реагира адекватно ако ти нямаш вина.А хакването на профила може да стане и по вина на банката. Редактирано 3 май, 2018 от Мари Николова
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега