Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 2 минути , Мари Николова каза:

Много трудно се доказва измама при използване на 3d парола.Банката не го зачита и не възстановява парите.Това което Дайнърс прави е подобно на активиране на 3D парола.Отговорността остава изцяло в твои ръце.

Едно и също си говорим. Ясно е, че вменяват вината на клиента. Нима това те е отказало да имаш и използваш карти на други банки?

Аз поредпочитам да имам сигурност с парола. Ако някой ми хакне профила, това би могло да се докаже, виждат се айпитата и машините, от които се влиза. И не смятам, че без парола към телефонен номер е по-добре!

Публикувано:
преди 13 минути , Боби каза:

Едно и също си говорим. Ясно е, че вменяват вината на клиента. Нима това те е отказало да имаш и използваш карти на други банки?

Аз поредпочитам да имам сигурност с парола. Ако някой ми хакне профила, това би могло да се докаже, виждат се айпитата и машините, от които се влиза. И не смятам, че без парола към телефонен номер е по-добре!

Съгласен съм с теб. Винаги парола по телефон е по-добре отколкото никаква парола, но въпроса беше, че тази смяна на телефона през профила не е от най-удачните. Сигурно има един двама на 100 души дето редовно си сменят телефонния номер и ще им е удобно така донякъде, но не мисля че това е масова практика.

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 13 минути , Боби каза:

Едно и също си говорим. Ясно е, че вменяват вината на клиента. Нима това те е отказало да имаш и използваш карти на други банки?

Аз поредпочитам да имам сигурност с парола. Ако някой ми хакне профила, това би могло да се докаже, виждат се айпитата и машините, от които се влиза. И не смятам, че без парола към телефонен номер е по-добре!

Напълно съм съгласна с теб.Разбира се,че с парола на телофона е по-сигурно.Това което ме притеснява е опцията за смяна на тел.номер през профила.Никоя друга банка не го допуска и явно има защо. До сега Дайнерс също не го  позволяваше.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 6 часа, Мари Николова каза:

Ползвам интернет банкиране към няколко банки.Нито една не позволява  смяната на тел.номер през профила на сайта или по телефона.Тази промяна, която правите е безсмислена ако давате тази опция.Напротив, ползването на картата става по-несигурно от преди.

Не пречи да се сменя и през профила, но  банките, които имат такива втори кодове, при смяна на телефонен номер през профил, изпращат код за потвърждение на предния телефонен номер. След потвърждаване, вече важи новия номер.

 

Да не говорим, че има и други екстри, като код за потвърждаване на пшлащане през апликация, дори когато нямаш интернет, но ще задълбаем много.

  • Харесвам 1
Публикувано:
42 minutes ago, Alexander said:

Не пречи да се сменя и през профила, но  банките, които имат такива втори кодове, при смяна на телефонен номер през профил, изпращат код за потвърждение на предния телефонен номер. След потвърждаване, вече важи новия номер.

 

Да не говорим, че има и други екстри, като код за потвърждаване на пшлащане през апликация, дори когато нямаш интернет, но ще задълбаем много.

Дали чози код ще е временен или постоянен не е толкова важно - по-важно е да го има, защото така се избягва злоупотребата с картата. Поради факта, че не поддържа безконтактно плащане, плюс факта, че на много места пос терминала не е обърнат към клиента (всъщност това съм го засичал в Германия, където сам си слагаш картата в пос-а и никой не ти я пипа) , което налага вземането на картата от персонала, съчетано с новите 4к охранителни камери над касите, не е проблем да ти "сканират" картата и отпред и отзад ;)  и после злоупотребата в интернет е безпрепятствена.

А този код, по принцип се ползва за плащане в интернет, какъв е смисъла от код през апликация, дори като нямаш нет, като като нямаш нет , няма как да пазаруваш в нета :no2:

Публикувано:

Какво пречи да пазаря от компютър в в страна с бавен нет или да нямам на телефона в този момент? Често тези СМС-и не идват веднага,ч в чужбина и точно за това е направена тази екстра 

Публикувано: (редактирано)

Май вече някъде го казах - очаквайте всякакви проблем с тези кодове.

Ми, да си измислят банките някаква сигурна защита. Така, просто, вната се прехвърля изцяло върху клиента.

Преди десетина дни, пазарувам оттук самолетни билети с карта на Пиреос, там тия кодове ги въведоха още в началото на годината.Стигам до плащане - не пристига код. Почвам отново, стигам до края, пак не пристига код.

На третия опит блокираха картата. Хайде - половин час чакане, за да се свържа по телефона, за да я разблокират. Направиха го, връщам се пак в сайта за билети, пак стигам до края-пак няма код и не мога да платя. Отново се обаждам, розгеле - не знам какво направиха в крайна сметка, пристигнаха стоте кода наведнъж.Като валиден е само последният, естествено.

Да де, ама си бях у нас, ако съм в Южна Америка, какво правим?

 

 

Редактирано от AlexandraKo
  • Харесвам 6
  • Замислям се 1
Публикувано:

Последните мнения относно новата услуга за допълнителна защита на плащанията в интернет са преместени в съответната тема:

 

 

 

Публикувано: (редактирано)

Здравейте, както обещахме, изпращам законовото основание за въвеждане на еднократна парола.

 

Съгласно чл. 9, ал. 4 от Наредба 3 на БНБ, относно условията и реда за изпълнение на платежни операции и използване на платежни инструменти и във връзка с чл. 12 от Дял I на "Окончателни насоки относно сигурността на плащанията в интернет от 19 Декември 2014 г. на Европейския банков орган (ЕБО), идентифицирането на ползвателя следва да бъде многофакторно, като  "Най-малко един от елементите да бъде еднократен и невъзпроизведим".

 

Относно промяната на телефонен номер. Преди въвеждането на услугата в действие ще може да попълните номера си в посоченото поле. При промяна на телефонния номер, ще получавате email с код за потвърждение на промяната. Положили сме максимални усилия за защита на неоторизирани плащания с картата Ви, които в същото време да не бъдат прекалено сложни за изпълнение. Предвиждаме използването на Viber и Messenger за ситуации в които сте без покритие на телефонната мрежа. Приемаме, че имате интернет след като правите интернет транзакция и бихте могли да получите паролата по един от посочените начини.  

 

В момента целта на информативната кампания е хората , които все още нямат регистрация в my.diners.bg, да направят такава. Преди стартирането на услугата, ще бъдете уведомени допълнително.

 

Поздрави,

Дайнърс клуб България

Редактирано от Diners club
  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
  • Браво 1
Публикувано:
преди 1 час, Stryper каза:

И аз не мога да погася задълженията 2-ри ден, Смятам да отида до офис на ПИБ, въпреки че не ми се губи време.

Проблема е отстранен 

Публикувано: (редактирано)

Viber не работи в целия свят. Не е лошо да преосмислите в полза на друг клиент - не съм сигурен кой обаче - най-сигурни откъм криптиране са Signal и Telegram, но последния вече е блокиран в държави като Русия и Иран, защото отказват да им дадат ключовете да следят кореспонденциите на хората. 

Може би WhatsApp работи в най-много държави по света, но пък от друга страна е на Фейсбук... което означава безпроблемно следене от властите. 

Редактирано от Георги
политика
  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 2 часа, Diners club каза:

При промяна на телефонния номер, ще получавате email с код за потвърждение на промяната

Чудесно! Точно това беше притеснението, което споделих вчера. Радвам се, че е помислено (или че поне сте го взели предвид след повдигането на въпроса) и ще бъде въведено. Както и cybersimo спомена, Viber не работи навсякъде. Получаването на код чрез SMS, особено в чужбина, също би могло да е трън в седалищния нерв - по горе AlexandraKo спомена защо, а аз също съм се сблъсквала с проблема с получаването на SMS и то в България, камо ли в чужбина в роуминг. Отделно, че невинаги SIM картата ми е активна в чужбина, защото си купувам местни SIM карти, а българската си стои прибрана. За сметка на това обаче, достъп до имейла си имам (почти) винаги и навсякъде. 

 

Неслучайно съм отказала получаването на SMS-и за транзакции с картите, а използвам имейл известяване. 

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Публикувано:
7 minutes ago, chandni said:

Чудесно! Точно това беше притеснението, което споделих вчера. Радвам се, че е помислено (или че поне сте го взели предвид след повдигането на въпроса) и ще бъде въведено. Както и cybersimo спомена, Viber не работи навсякъде. Получаването на код чрез SMS, особено в чужбина, също би могло да е трън в седалищния нерв - по горе AlexandraKo спомена защо, а аз също съм се сблъсквала с проблема с получаването на SMS и то в България, камо ли в чужбина в роуминг. Отделно, че невинаги SIM картата ми е активна в чужбина, защото си купувам местни SIM карти, а българската си стои прибрана. За сметка на това обаче, достъп до имейла си имам (почти) винаги и навсякъде. 

 

Неслучайно съм отказала получаването на SMS-и за транзакции с картите, а използвам имейл известяване. 

Няма да пращат временния код по мейл, а само код за промяна на телефонния номер, което не би трябвало да те успокоява относно (не)получаването на смс.

А и ако някой ти хакне дайнърс профила, защо да не ти е източил всички пароли, и със същия успех, да ползва и мейла ти.

А относно смс-ите, имам банкиране, което при превод, верифицирам със смс, и никога не се е случвало смс-а да не дойде до 20-тина секунди. Затова мисля, че безпроблемната работа със смс-и, зависи от канала за изпращане, затова и при сериозните банки няма пропуск ..

Публикувано:
преди 2 минути , georgebg каза:

Няма да пращат временния код по мейл, а само код за промяна на телефонния номер, което не би трябвало да те успокоява относно (не)получаването на смс.

А и ако някой ти хакне дайнърс профила, защо да не ти е източил всички пароли, и със същия успех, да ползва и мейла ти.

А относно смс-ите, имам банкиране, което при превод, верифицирам със смс, и никога не се е случвало смс-а да не дойде до 20-тина секунди. Затова мисля, че безпроблемната работа със смс-и, зависи от канала за изпращане, затова и при сериозните банки няма пропуск ..

Хихи,разсмя ме с това за сериозните банки у  нас.:lol:

  • Смея се 3
Публикувано:
Преди 1 час, georgebg каза:

мисля, че безпроблемната работа със смс-и, зависи от канала за изпращане, затова и при сериозните банки няма пропуск ..

Това е несериозно! Банките нямат SMS центрове. Изцяло зависят от поне един мобилен телеком оператор. А те в България наистина са сравнително надеждни, но имат и грандиозни издънки.

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)
преди 41 минути , Ilian359 каза:

Това е несериозно! Банките нямат SMS центрове. Изцяло зависят от поне един мобилен телеком оператор. А те в България наистина са сравнително надеждни, но имат и грандиозни издънки.

Подкрепям.Случвало ми се е при плащане над 200лв през mydiners да чакам няколко минути код,да поискам повторно код,да се забави и той и едва след като го въведа и разреши плащането да дойде първия поискан код.Как само го обясних:blink:.

Според мен най-сигурния начин за онлайн банкиране дава ПИБ.При транзакция иска код от токен+6цифрен индивидуален код.Малко е тромаво,защото най-редовно се забравя и кода и токена(ако пътуваш):),но е сигурно и не зависиш от оператор.Не знам дали може да се въведе при КК.

Няма как всички да сме доволни,то е ясно.Но в процеса на споровете се получава и много полезна дискусия,която дава резултати.Ето Дайнърс реагираха веднага за повторна верификация на тел. чрез имейл.

Редактирано от Мари Николова
  • Харесвам 1
Публикувано:

 

преди 31 минути , Мари Николова каза:

Според мен най-сигурния начин за онлайн банкиране дава ПИБ.При транзакция иска код от токен+6цифрен индивидуален код.Малко е тромаво,защото най-редовно се забравя и кода и токена(ако пътуваш):),но е сигурно и не зависиш от оператор.Не знам дали може да се въведе при КК.

ДСК имат такава възможност за кредитните си карти при плащания в интернет - или смс код, или код от токен.

Така че не е невъзможно.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 8 минути , zzxxcc каза:

 

ДСК имат такава възможност за кредитните си карти при плащания в интернет - или смс код, или код от токен.

Така че не е невъзможно.

За всяко плащане ли или само над определена сума?

Публикувано:

За всяко плащане в интернет, за което търговецът иска 3-д парола. При тях паролите за Verified by Visa и Mastercard SecureCode са динамични и вариантите са два - смс или токен.

  • Благодаря 1
Публикувано: (редактирано)
1 hour ago, Ilian359 said:

Това е несериозно! Банките нямат SMS центрове. Изцяло зависят от поне един мобилен телеком оператор. А те в България наистина са сравнително надеждни, но имат и грандиозни издънки.

Има услуги и гейтове през които това се прави, и това съвсем не е задължително да е през мобилния телеком директно, съответно има услуги , които са добри и такива които се дънят.

Редактирано от Гост 23*6
Публикувано:

А тези гейтове към водопровода ли са свързани?

Десет години съм работил в телекоми. Нагледал съм се на какво ли не.

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Вчера неуспешно се пробвах да платя в офис на СОТ 161 на терминал на ПИБ. Мислех, че на тези теерминали няма грижи, ама ядец!

 

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.