Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Публикувано:

Имам въпрос към @Diners club във връзка с ProtectBuy.

 

Често се случва ауторизацията да е няколко дни, дори седмици след като сме пуснали поръчката онлайн. Това важи с особена сила при резервации на хотели, на които често условията им са, че нищо не се взима в момента на резервация и депозита се прибира да речем 30 дни преди престоя. В airbnb също има опция за плащане на части - малка предплата в момента на резервиране и остатък малко преди започване на престоя. При покупка на самолетни билети също сме имали случаи във форума, когато парите са дръпнати много след резервацията в сайта. 

 

Има ли яснота как ще се процедира в такива случаи, ще бъде ли въобще изпращан код? Питам, защото вчера направих покупка в amazon.com с Diners, още няма нито авторизация, нито смс-и, нито нищо. Мисля, че Амазон таксуват картата, чак като поръчката е готова и изпратена.

Мирослав Василев
Публикувано:
преди 19 часа, elateq каза:

Ако не се лъжа, видях че важи до 15.07, но не съм 100% сигурна.

Самоцитирам се, новата промоция е от 15.05 до 15.07, има го на разделителите във Фантастико.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:
На 5/17/2018 в 20:03, Diners club каза:

От днес вече имаме сключен договор и с тази банка и може отново да се разплащате в сайта. 

Току що опитах. Поръчката си стои отхвърлена, а сумата не е излязла от картата.

Публикувано: (редактирано)
преди 5 часа, cck каза:

Току що опитах. Поръчката си стои отхвърлена, а сумата не е излязла от картата.

Опитахте ли отново ? Виждаме, че има успешни транзакции. 

Редактирано от Diners club
Публикувано:
On 5/16/2018 at 1:12 PM, Ilian359 said:

Аз неколкократно писах по-рано в темата, че нещата не опират до 3-минутен ъпдейт, а до договорни отношения между DC, търговец и банки.

Извинявай, Илиане, аз не прочетох назад. По спомен ми бе останало в главата, че ъпдейтът бил лесен за няколко минути. Вероятно е написано, че НЕ е лесен и за няколко минути. Или нещо друго ми е останало в главата. Извинявам се за което. 

 

Просто помня, че уникредит ми приемаше на много места, а се учудих, че там, където има само такъв терминал и клон на банката при това, не се приема. Но не съм чел детайлно. 

 

Картата Дайнерс е наистина като втора, но когато пазарувам от хранителни или други магазини, я ползвам за по-високи сметки - 100, 200 лева. Където мине. 

 

Иначе страхотно за ЕБАГ, защото оттам си пазарувам често и съм много доволен. 

 

 

Публикувано:
преди 6 часа, Diners club каза:

Опитахте ли отново ? Виждаме, че има успешни транзакции. 

Току що опитах отново, поръчката мина успешно с Дайнърс картата. Благодаря.

Публикувано:

Преди около час си купих самолетен билет през сайта на Луфтханза на стойност близо 1000 лв и не ми искаше никакъв код - авторизацията (по мейла) беше веднага, както и потвърждението от страна на авиокомпанията:search:

  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз в неделя купих билети за събитие на стойност 1300 лева, също не ми иска код. След два часа ми се обадиха от Дайнърс да питат дали аз съм ползвала картата си. Имах билетите и тн. В понеделник пак ми се обадиха, явно не е било отбелязано, че вече са говорили с мен.

  • Харесвам 2
Публикувано:
На 25.04.2018 г. в 18:10, Яничка каза:

Най-удобно е от началната страница на http://www.econt.com/

след въвеждане номера на товарителницата една от картите, с които може да се плати, е Diners.

1.png.da8b96dd6b76238ae4370c4c45adcf53.png

 

Искам да допълня че може куриера да ви достави стоката у вас и вие да платите на сайта на еконт по този начин, 

куриера ще види плащането веднага

само внимавайте да не объркате нещо на сайта на борика при плащането или не дай си боже да го започнете и да не го завършите

после 1 ден сайта ще ви казва че има започнато плащане и няма да можете да започенете ново,

така аз не успях да си платя една пратка с дайнърс защото бях пробвал процеса малко преди куриера да дойде и след това не успях да платя и трябваше да плащам с кеш.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Здравейте, точно получих извлеченията ми от двете карти за месец май. С дата 30.05.18 имам няколко транзакции с описание Discount Fantastiko/ebag.bgDOT Discount , които са със знак "-" . Какво трябва да е това? Кеш бека от Фантастико е с друго описание - Discount Fantastiko/ebag.bgCash Back., . Странното е, че на тази дата не съм пазарувал нито в ebag нито във Фантастико?

Публикувано:
преди 38 минути , Jorro каза:

Здравейте, точно получих извлеченията ми от двете карти за месец май. С дата 30.05.18 имам няколко транзакции с описание Discount Fantastiko/ebag.bgDOT Discount , които са със знак "-" . Какво трябва да е това? Кеш бека от Фантастико е с друго описание - Discount Fantastiko/ebag.bgCash Back., . Странното е, че на тази дата не съм пазарувал нито в ebag нито във Фантастико? 

 

Подобно. За нещо не са им стигнали 0.39 стинки.😀

Публикувано: (редактирано)
1 hour ago, Hollywood said:

 

Подобно. За нещо не са им стигнали 0.39 стинки.😀

Е аз като нямам и съм нямал нищо общо с фантастико или ебаг, как и аз имам такава транзакция за 2.30 лв. със знак минус, с което излизам и на превишен кредитен лимит - май и тук се прокрадва "българската следа" или някаква нова такса солидарност или общесвто беше, или онази как и викаха "ако мине" ....

Много обнадеждаващо се развива Дайнърс, към по-добро ....

 

Сега като сметнах втори път , сумата излиза точна без последния добавен отникъде ред , явно поредния бъг в печата на извлечението. По-интересен за мен е това, че излизам с надвишен кредитен лимит, което пак показва, че системата им е програмирана от някой нескопосник, имам в началото на месеца няколко доларови транзакции, които ги е отчело по някакъв моментен курс (защото още при авторизацията ти дава в мейла остатъчна сума) , като ден-два след това ги има вече в левова равностойност като транзакции, но остатъка за ползване продължава да ми го изчислява на база измисления им курс при авторизацията, а не на база реалното осчетоводяване като транзакция, и съответно в края на месеца излиза , че съм излязъл на надвишен кредитен лимит. Остава сега и наказателна лихва да ми начислят....

Редактирано от Гост 23*6
Публикувано:
преди 2 часа, Jorro каза:

Здравейте, точно получих извлеченията ми от двете карти за месец май. С дата 30.05.18 имам няколко транзакции с описание Discount Fantastiko/ebag.bgDOT Discount , които са със знак "-" . Какво трябва да е това? Кеш бека от Фантастико е с друго описание - Discount Fantastiko/ebag.bgCash Back., . Странното е, че на тази дата не съм пазарувал нито в ebag нито във Фантастико?

При мен поръчките от ebag излизат като Еbag.bg със знак минус,а отстъпката като Discount Fantastiko/ebag.bgCash Back и се калкулира с няколко дни по-късно  със знак плюс.Не съм пазарувала директно във магазин Фантастико.

Може би, това,което излиза при теб като Discount Fantastiko/ebag.bgDOT Discount е покупката,която си направил във магазин Фантастико,а това което излиза със знак плюс с различна дата е отстъпката върху направената сметка.

Публикувано:
1 hour ago, georgebg said:

Сега като сметнах втори път , сумата излиза точна без последния добавен отникъде ред ,

И при мен е така - на последния ред -7.82 лв. (Discount Fantastiko/ebag.bgDOT Discount), като никога не съм пазарувала от тях. В инвойса като се извади началния баланс от реалните задължения през отчетния период, т.е. всичко без Фантастико-то, сумата за погасяване си отговаря. Очевидно е бъг. По изчисления всичко си е ОК, поне при мен.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Здравейте, 

за всички които не са правили транзакции във Фантастико или ebag.bg Между 16-21 май, системата е начислила отстъпка на определени обекти различни от Фантастико и ebag.bg, която отстъпка е корегирана на 30.05.2018. Една и съща сума трябва да виждате с плюс и минус. Независимо от това, разполагаемата Ви сума и дължимото по извлечение са коректни. 

Относно разполагаемата сума в my.diners- изчислява се правилно в съответствие с осчетоводените транзакции и такива които все още не са.

Извиняваме се за причиненото неудобство. 

Поздрави 

Публикувано:

Ще можем да проверим в понеделник. Моля да ни изпратите клиентски номер на лично съобщение. 

 

Публикувано:

@Diners club, начислява ли се месечна такса, ако през съответния месец картата не е ползвана за пазаруване, но са ползвани салони по летищата?

 

Публикувано: (редактирано)
преди 20 минути , Яничка каза:

@Diners club, начислява ли се месечна такса, ако през съответния месец картата не е ползвана за пазаруване, но са ползвани салони по летищата?

 

Твърдо - Нье

Този месец (май) съм точно така. Извлечението ми е от два реда  - от салона на летище София един "-" и един "+"

 

 

-------------------------------

09.05.2018 Airport Lounge Fee, 09.02.18, SofiaAirport Lounge Fee 30,00 BGN -30,00

09.05.2018 Airport Lounge Fee Refund, 09.02.18, SofiaAirport Lounge Fee Refund 30,00 BGN 30,00

О б щ о з а д ъ л ж е н и я п р е з о т ч е т н и я п е р и о д ( C ) : 0 , 0 0

---------------------------

Редактирано от ven62
  • Благодаря 1
Публикувано:
13 hours ago, Diners club said:

Здравейте, 

за всички които не са правили транзакции във Фантастико или ebag.bg Между 16-21 май, системата е начислила отстъпка на определени обекти различни от Фантастико и ebag.bg, която отстъпка е корегирана на 30.05.2018. Една и съща сума трябва да виждате с плюс и минус. Независимо от това, разполагаемата Ви сума и дължимото по извлечение са коректни. 

Относно разполагаемата сума в my.diners- изчислява се правилно в съответствие с осчетоводените транзакции и такива които все още не са.

Извиняваме се за причиненото неудобство. 

Поздрави 

Само да кажа, че не се изчислява правилно - според сайта имах към 1.80  лв. като разполагаема сума (преди датата на извлечение), сега в извлечението съм с надвишен лимит 0.42 лв. , което вече се вижда и в сайта Ви, т.е. при съставяне на извлечение се изчисляват тогава осчетоводените транзакции и се корегира сумата.

Ако се изчисляваше правилно, никога нямаше да допусне да тегля над лимита на картата ! Моля проверете си системите !

Публикувано: (редактирано)

Значи не е само при мен. Пазарувал съм и с двете си карти във Фантастико. При едната всичко е наред. При другата отстъпката е с отрицателен знак и също съм с надвишен кредитен лимит. Голяма боза е станала!

P.S.: И при двете карти не е наред. Начислена ми е отстъпка само за последната транзакция. 

Редактирано от Ilian359
Публикувано:

Дайнърс, по телефона не мога да се свържа с вас. Моля да пуснете съобщение кога и как да очакваме верни извлечения.

Публикувано:

Здравейте, в момента се генерират нови извлечения. 

Надяваме се скоро да бъдат достъпни. 

Поздрави 

 

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.