Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 25 минути , Тони каза:

А защо салонът все още е в приложението?

Screenshot_20180626-141527~2.png

Може и да продължат да приемат Diners. Преди няколко дни салонът не работеше и съобщения пред него информираха за следното:

 

IMG_20180622_203014-1512x2016.jpg.3b0a321816acca5f444024d771869bbd.jpgIMG_20180622_203005-1512x2016.jpg.e0d3465e46b3460da94c091980412b08.jpgIMG_20180622_203008-1512x2016.jpg.c332a47772ca32a5234d764c130b1dc5.jpg

 

 

 

 

Публикувано: (редактирано)
преди 10 минути , Божидар каза:

Сам съм влязъл.

Това е ясно. Но има случаи, когато се е случвало да таксуват и несъществуващ гост.

Още повече, че, както казваш, са те задължили с 24€, което е таксата за гост...

Редактирано от Фичо
Публикувано:

Аз преди 2 седмици бях там... приеха си ми дайнърса, ще чакам извлечението и ако са ми взели пари ще си говорим пак 🙂

Публикувано:

Искам да споделя ,че служителят с когото комуникирам и в момента чете коментарите в Магеланци е взел моят случаи присърце и ще направи всичко необходимо да оспорим транзакцията.

  • Харесвам 5
  • Браво 2
Публикувано:
преди 42 минути , Божидар каза:

Аз не го виждам

 

Може ли един скрин шот с днешна дата моля

Заповядай - но не знам как да извадя датата на телефона да се вижда 🙂 Определено е в приложението.

 

IMG_5872.jpg.4f9386c7b4cc6848a0a92324e44ea307.jpg

 

Публикувано: (редактирано)
преди 47 минути , Rainy каза:

Заповядай - но не знам как да извадя датата на телефона да се вижда 🙂 Определено е в приложението.

 

IMG_5872.jpg.4f9386c7b4cc6848a0a92324e44ea307.jpg

 

Благодаря ти  ,разбрахме се за сега с Даинерс и ще чакаме развитие по моя случаи.

Редактирано от Божидар
  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз питах миналата седмица в салон Преслав каква е процедурата, ако искам да ползвам салона на вътрешен полет и ми потвърдиха, че няма проблем просто на гейта за вътрешния полет да покажа дайнърса и да кажа, че искам да ползвам салона. Те щели да уведомят салона, че съм за вътрешен полет , а автобуса ще спре пред вратите на салона откъм пистата, които ще  ми ги отворят за да се кача и аз. 

Публикувано:
преди 27 минути , Jorro каза:

а автобуса ще спре пред вратите на салона откъм пистата, които ще  ми ги отворят за да се кача и аз. 

А ако не си за вътрешен полет, спира ли автобусът, за да те вземе от салона?

Публикувано:
Just now, chandni said:

А ако не си за вътрешен полет, спира ли автобусът, за да те вземе от салона?

Не, това е валидно само и единствено за вътрешните полети и само ако изрично си уведомил още на гейта за вътрешни полети, че искаш да ползваш салона.

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 1 час, Jorro каза:

Не, това е валидно само и единствено за вътрешните полети и само ако изрично си уведомил още на гейта за вътрешни полети, че искаш да ползваш салона.

Това е много полезно, благодаря-аз миналата година така се прецаках с вътрешен полет и салона- специално извадих допълнителна карта Дайнерс, за да може да влезем и накрая не можах да го ползвам , защото влязох направо за вътрешния полет и чак тогава се усетих, че нещо не направих както трябва 😞

  • Харесвам 3
Публикувано:
На 27.06.2018 г. в 10:57, Jorro каза:

Аз питах миналата седмица в салон Преслав каква е процедурата, ако искам да ползвам салона на вътрешен полет и ми потвърдиха, че няма проблем просто на гейта за вътрешния полет да покажа дайнърса

На гейта или на чек-ин, защото по-назад в темата беше написано за чек-ин? 

Публикувано:
5 minutes ago, kali said:

На гейта или на чек-ин, защото по-назад в темата беше написано за чек-ин? 

Той по принцип гейта е точно до гишетата за чек-ин. Аз я разбрах на гейта да я покажа, но не пречи да се пита на място. Другата седмица ще пътувам от Т2  и ще питам пак за да ти отговоря по-точно.

Публикувано:
2 hours ago, kali said:

Благодаря ти, и аз пътувам другата седмица, в петък, затова разпитам така подробно 🙂

Аз в събота, така че по-добре питай на гейта преди да минеш секюрити, ако те не знаят да може да отидеш до чек ин гишето, въпреки, че според ме и на гейта ще те насочат. После сподели как е минало 🙂

  • Харесвам 1
Публикувано:

Гейта е след секюрити 😉

И да не питате никъде - като идете в салона се обаждат. Но не пречи да напомните на служителката, че сте за вътрешен полет.

Публикувано:
Цитат

 

 

На ‎1‎.‎7‎.‎2018 в 19:27, kali каза:

Благодаря ти, и аз пътувам другата седмица, в петък, затова разпитам така подробно 🙂

Миналата седмица ползвах салона с вътрешен полет на България еър.Бях се чекирал онлайн и разпечатал бордната карта.Отива се на чек ин гишето  , казваш ,че искаш да ползваш салона.Искат да им покажеш  кредитната карта.Удрят печат на бордната карта( guest invited ), казват ти ,че после ще те вземат направо от салона и отиваш към проверките.На първите , където ти сканират  бордната карта , се обясняваш, че ще ползваш салона и им показваш печата(никой не го забелязва).След като минеш физическата проверка, на граничния контрол отново искаха да им покажа кредитната карта.В салона отбелязваш на момичетата , че си с вътрешен полет и те ти организират автобусчето, макар че те си знаят работата. Мен ме взеха с последното автобусче 15 минути преди излитане. 🙂 

  • Харесвам 10
Публикувано:

Здравейте, @Diners Club Bulgaria

 

Във връзка със стартиралата вече програма ProtectBuy реших да проверя дали е изпълнено това, което обещахте

На 3.05.2018 г. в 9:23, chandni каза:

Това е ясно... Проблемът, който Мари Николова визираше е, че при хакване на акаунта, всеки може да сложи друг номер за получаване на временната парола, тъй като смяната на телефонен номер в профила не е обвързана с потвърждение, а се приема безусловно от системата! Току-що пробвах и телефонът беше запомнен. Нито получих SMS с код, за да потвърдя, че аз сменям номера, нито имейл... нищо! 

 

Моля да помислите сериозно за въвеждане на двустепенна верификация при смяната на телефонния номер, чрез изпращане на оторизационен код до вече регистрирания телефонен номер и/или имейл адрес! В противен случай оставяте огромна пробойна в сигурността, а прехвърляте отговорността изцяло на клиента!

 

На 4.05.2018 г. в 8:57, Diners Club Bulgaria каза:

Относно промяната на телефонен номер. Преди въвеждането на услугата в действие ще може да попълните номера си в посоченото поле. При промяна на телефонния номер, ще получавате email с код за потвърждение на промяната. Положили сме максимални усилия за защита на неоторизирани плащания с картата Ви, които в същото време да не бъдат прекалено сложни за изпълнение. Предвиждаме използването на Viber и Messenger за ситуации в които сте без покритие на телефонната мрежа. Приемаме, че имате интернет след като правите интернет транзакция и бихте могли да получите паролата по един от посочените начини.  

След като си направих експеримент по смяна на телефонния номер в акаунта, отново не получих нито мейл, нито SMS! Просто си прие новия телефонен номер и толкова! Когато обсъждахме проблемите с прехвърлянето на отговорността от издателя на картата към клиента, Вие заявихте, че ще има двустепенна верификация, която всъщност не сте въвели! 

 

Моля за информация кога ще бъде въведена споменатата защита?!

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Публикувано:
преди 5 часа, chandni каза:

Здравейте, @Diners Club Bulgaria

 

Във връзка със стартиралата вече програма ProtectBuy реших да проверя дали е изпълнено това, което обещахте

След като си направих експеримент по смяна на телефонния номер в акаунта, отново не получих нито мейл, нито SMS! Просто си прие новия телефонен номер и толкова! Когато обсъждахме проблемите с прехвърлянето на отговорността от издателя на картата към клиента, Вие заявихте, че ще има двустепенна верификация, която всъщност не сте въвели! 

 

Моля за информация кога ще бъде въведена споменатата защита?!

Функционалноста ще бъде налична когато услугата стане факт.

поздрави

Публикувано:
преди 3 минути , Diners Club Bulgaria каза:

Функционалноста ще бъде налична когато услугата стане факт.

поздрави

От това, което разпращате с извлеченията, останах с впечатлението, че вече е налична...?

 

Цитат

Уважаеми клиенти,
Считано от май 2018 г. Дайнърс клуб България въвежда услуга за допълнителна сигурност на своите
клиенти, при плащанията в интернет “ProtectBuy“.

Този файл го получавам 2-ри месец поред. Да разбирам ли, че услугата все още не е налична, въпреки информацията, която получаваме с извлеченията? Не ми се е налагало да плащам онлайн извън портала MyDiners и нямам представа дали идват SMS-и или не.

Публикувано:

Услугата е готова , но преди въвеждането и, ще пуснем съобщение и инструкции за използване. 

Поздрави 

  • Харесвам 1
Публикувано:
On 7/3/2018 at 3:39 PM, pavelbs said:

 

Миналата седмица ползвах салона с вътрешен полет на България еър.Бях се чекирал онлайн и разпечатал бордната карта.Отива се на чек ин гишето  , казваш ,че искаш да ползваш салона.Искат да им покажеш  кредитната карта.Удрят печат на бордната карта( guest invited ), казват ти ,че после ще те вземат направо от салона и отиваш към проверките.На първите , където ти сканират  бордната карта , се обясняваш, че ще ползваш салона и им показваш печата(никой не го забелязва).След като минеш физическата проверка, на граничния контрол отново искаха да им покажа кредитната карта.В салона отбелязваш на момичетата , че си с вътрешен полет и те ти организират автобусчето, макар че те си знаят работата. Мен ме взеха с последното автобусче 15 минути преди излитане. 🙂 

Пътувам почти всяка седмица към Варна и точно това е процедурата. Мен са ме взимали един път самостоятелно с микробус, след като и двата автобуса не спряха, защото били пълни, та не се притеснявайте, няма да ви забравят 🙂 ...

Публикувано:

С моя Дайнърс пък нощес някой си напазарува от АлиЕкспрес за 712USD.Видях си смс-а тази сутрин и започнах да се мъча да звънна в Дайнерс.Така и не успях и влязох да се къпя.Жена ми ме изненада,че продължават да се мъчат да плащат с картата,но транзакцията е отказана заради превишен лимит.Мъчеха се да платят нещо в ЮА за около 4000лв.,а наличността бе 1770лв.В 6,51 успях да се свържа и ги накарах да ми блокират картата.Госпожата каза,че я е блокирала.Малко преди 8 получих нов смс,че пак се опитват да платят на същото място в ЮА малко по-малка сума,но транзакцията е отказана заради превишен лимит.Пак звъннах в Дайнерс в 7,47ч. ,за да ги попитам сигурни ли са,че картата ми е блокирана.Отговориха ми да се успокоя,защото картата ми е блокирана.След 9 отидох в ПИБ да попълня декларация за оспорване на транзакцията.След дълги разговори на служителката от банката със служителка от Дайнерс се оказа,че картата е блокирана в 9,22часа.Реагирах,че за два часа и половина можеха да направят десетки опити и да ми изтеглят до стотинка парите.Казаха,че това не било обичайно и според общите условия на договора срокът за блокиране е един час.Реагирах,че сега трябва да внеса 1250лв. и да чакам евентуално да ми ги възстановят след месеци.Служителката от Дайнерс ме успокой,че може да не внасям цялата сума,а само минималната вноска.Отговорих и,че в този случай трябва да плащам солена лихва,а тя каза че е така и сам да преценя.Също така не можаха да се уточнят трябва ли да плащам за преиздаване на картата в случай,че аз съм поискал да я блокират.От Дайнерс казаха,че ще ми звъннат по-късно да се изясним.

Абе имам предчуствието,че си платих посещенията по лонджовете.

  • Харесвам 2
  • Шок 6
Публикувано:

Не разбирам как е минала транзакция за такава сума. Откакто въведоха ProtectBuy аз не мога да платя нищо над 200лв(примерно) без да ми иска паролата, дошла като смс и дробя всички сметки по една, по две наведнъж, не повече.

Надявам се бързичко да се развият нещата, но да, ако не искаш да ти тече лихва, ще трябва да погасиш цялата сума и после чакаш.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.