Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Публикувано:
На 5.03.2018 г. в 20:19, Olia каза:

Мисля, че разбрах какво е станало......таксували са ми гост, който не съм имала. По случайност не съм изхвърлила бележката с кода за достъп, оказва се . че имам 2 кода за достъп, на което обаче не съм обърнала внимание там на място (дали поради ранния час на полета, дали поради проблемите с времето и закъснението този ден).

Здравейте!

Случайно попаднах на темата. Не съм я видяла по-рано. 

Как се разреши случаят при вас?

Имах абсолютно идентичен случай, приблизително по същото време. Получих такса за плащане на гост, който не съм имала. Подадох възражение в банката. След известно време ми отговориха, че са ми таксували гост при мое посещение в салон, аз съм се разписала и ме посъветваха да внимавам какво разписвам. Сумата не беше сторнирана.  Не получих информация дори за кой салон става дума, тъй като през този период пътувахме през океана и сменяхме доста полети.

Платихме си сумата, но считам, че бяхме "без вина наказани". Пътувахме двамата със съпруга ми. И двамата имаме карти и не сме имали гости. За съжаление, оказва се, че това е абсолютно недоказуемо. Ние не сме получавали никакви разписки при посещенията в салоните, които да запазя и ползвам при евентуално оспорване. Нито пък от Дайнърс са ми предоставили някакво копие от разписаното от нас.  Не знам как е при вас, но при влизане, след проверка на билета и картата, винаги са ни поднасяли едно електронно устройство за подпис, където не съм забелязала изобщо да има текст, който да проверя дали евентуално са ми написали някакъв несъществуващ гост. 

Споделям тази информация с форума за да внимавате дали имате "несъществуващи придружители" при посещение в салоните. Също, ако пък знаете някакъв начин за контролиране на отчитането на посещенията в салоните, ще се радвам да ги науча.

Публикувано:
преди 14 минути , Miralex каза:

Здравейте!

Случайно попаднах на темата. Не съм я видяла по-рано. 

Как се разреши случаят при вас?

Имах абсолютно идентичен случай, приблизително по същото време. Получих такса за плащане на гост, който не съм имала. Подадох възражение в банката. След известно време ми отговориха, че са ми таксували гост при мое посещение в салон, аз съм се разписала и ме посъветваха да внимавам какво разписвам. Сумата не беше сторнирана.  Не получих информация дори за кой салон става дума, тъй като през този период пътувахме през океана и сменяхме доста полети.

Платихме си сумата, но считам, че бяхме "без вина наказани". Пътувахме двамата със съпруга ми. И двамата имаме карти и не сме имали гости. За съжаление, оказва се, че това е абсолютно недоказуемо. Ние не сме получавали никакви разписки при посещенията в салоните, които да запазя и ползвам при евентуално оспорване. Нито пък от Дайнърс са ми предоставили някакво копие от разписаното от нас.  Не знам как е при вас, но при влизане, след проверка на билета и картата, винаги са ни поднасяли едно електронно устройство за подпис, където не съм забелязала изобщо да има текст, който да проверя дали евентуално са ми написали някакъв несъществуващ гост. 

Споделям тази информация с форума за да внимавате дали имате "несъществуващи придружители" при посещение в салоните. Също, ако пък знаете някакъв начин за контролиране на отчитането на посещенията в салоните, ще се радвам да ги науча.

@Miralex, благодаря за напомнянето! Аз никога не гледам какво точно подписвам - и аналогично на теб, никога не съм получавала разписка. Всичко е било електронно. 

За контролиране на посещенията на салоните нямам идея - питането е много резонно! Бих поровила в международните източници... 

Публикувано:

Като ви понесат устройството за подпис, най-отдолу пише Visitors 1. Няма кой знае какъв текст на устройството, така че не е трудно да се открие. 

  • Харесвам 3
Публикувано:

На доста места задават въпрос дали  искате разписка.  Ако не ви питат може сами да си кажете, че бихте желали.

Публикувано:
преди 8 минути , Тони каза:

На доста места задават въпрос дали  искате разписка.  Ако не ви питат може сами да си кажете, че бихте желали.

@Тони, на мен точно това ми направи впечатление - че никога не са ми дори и предлагали разписка. Моят опит не е ЧАК толкова богат относно лаунджове, имайки предвид, че ползвам картата от м. януари тази година, но все пак съм имала определено количество посещения в Европа и Азия - и определено никога не съм била питана. Ще обърна внимание след толкова допускани грешки, благодаря. 

Публикувано:

@Miralex на мен ми признаха възражението и ми върнаха парите. От тогава и аз гледам какво подписвам. При мен стреса беше, защото ми дойде мейл за транзакцията може би 2 седмици след като бях пътувала и затова си мислех, че някой я е ползвал:)

Публикувано:

Благодаря за споделеното! 

Ясно е, че ще чета внимателно занапред и ще искам разписки. 🙂

 

Olia, а представихте ли някакви "доказателства" в подкрепа на възражението? Щото на мен по телефона ми казаха, че нямам доказателства в подкрепа на твърденията си...

Публикувано: (редактирано)

Последния път като поисках разписката на т.нар. салон на Терминал1 в София, служителката започна да пъшка все едно съм я помолил да ми прекопае нивата. 😉  След като попитах какъв е проблемът, взе да ми обяснява, че терминалът (или там каквото е устройството) не можело да отпечатва разписки (?!?) и не били виновни те, а Diners, които им предоставяли устройството.  В крайна сметка ми отпечата някаква справка на принтера, ама подчерта, че го правела като услуга, само на нейна добра воля (може би щото съм много чаровен 😆) .

Редактирано от Георги
  • Харесвам 4
  • Браво 1
  • Смея се 8
  • Замислям се 1
Публикувано:

На екрана на устройството, на което се разписваш има бройката посетители/гости -обикновено е най-отдолу и аз просто леко си вдигам погледа и търся цифрата 1/0 да видя. Иначе да, много рядко вече дават разписка -последно ползвах в Рим салона, бяхме две с две карти и аз се притесних нещо да не объркат -изпринтиха разписки, които си прибраха при тях(явно за някаква тяхна отчетност) и нищо не дадоха за мен.

Публикувано:
преди 23 часа, bobole4e каза:

На екрана на устройството, на което се разписваш има бройката посетители/гости -обикновено е най-отдолу и аз просто леко си вдигам погледа и търся цифрата 1/0 да видя. Иначе да, много рядко вече дават разписка -последно ползвах в Рим салона, бяхме две с две карти и аз се притесних нещо да не объркат -изпринтиха разписки, които си прибраха при тях(явно за някаква тяхна отчетност) и нищо не дадоха за мен.

Така е, но в някои салони е total users, а в други е Guests, така че не гледайте винаги за 1-ца, щото може да е Guests: 1 и така после да плащате излишна такса 😀

 

Иначе и на мен в едно 80% от салоните ме питат дали искам копие, точно в Рим даже преди няколко месеца ме питаха, явно зависи на какъв служител попаднеш - в нашите "лаунджове" никога не са ми давали копие, без да поискам, но аз ги знам че те не са много в час и внимателно гледам какво пише на дисплея преди да се подпиша 🙄😂

Публикувано: (редактирано)

Успешни плащания с Дайнърс в:

 

 - Икеа

 - Ralica - магазин за мебели (The Mall, Ring Mall)

 - Aiko - магазин за мебели на околовръстен път

 - Comel Soft - компютърна техника

 - Orion - Магазин за осветителни тела на бул. Цар Борис III

 - Mr. Bricolage

 - Шоурум на Bosch и Siemens - бул. Арсеналски

 - KIA България - бул. Цариградско Шосе

 - магазин Nike - мол Сердика

 - магазин Tom Tailor - мол Сердика

 - магазин Desizo Monni - мол Сердика

 - Technopolis - мол Сердика

 

Може би някои от тях са споменавани, но все пак...

Редактирано от П.Кръстев
  • Харесвам 3
Публикувано:

Аз пък вчера в Дъ мол на нито един пос на Уникредит не можах да платя с Дайнърс. По едно време минаваше тук-там, ама вчера 3 от 3 греди ( Н§М, Reserved и O-bag) 😞

Мисли ли се нещо в тази посока ?

Публикувано:
2 hours ago, bibi said:

Аз пък вчера в Дъ мол на нито един пос на Уникредит не можах да платя с Дайнърс. По едно време минаваше тук-там, ама вчера 3 от 3 греди ( Н§М, Reserved и O-bag) 😞

Мисли ли се нещо в тази посока ?

видя ли Unicredit изобщо не "стрелям" с Дайнърса  - то това е "ахилесовата им пета" - основни магазини като Кауфланд и др. сега не са ми на езика, но основни като разход в месечния бюджет са извън Дайнърса , има карти с по-голеи кешбекове, но това не е най-важното, а желанието ми да я ползвам, въпреки, че не е и безконтактна, като повечето карти, въпреки, че не може да се  смени Пин-а, като може би всички други, въпреки,че няма гъвкави опции през мобилно приложение, като блокиране като цяло или отделни операции,  като много други, дори и в бг....

Публикувано:

И един въпрос, свързан с плащането на сметки - докато си платя сметката за ток, тя дошла и следващата фактура, съответно трябва да платя двете. Няма ли начин да се разделят сметките по отделни фактури, за да се плащат отделно ? (в описанието ясно се виждат сумите на отделните фактури, но за плащане сумата е общата) 

Публикувано:
преди 5 часа, georgebg каза:

И един въпрос, свързан с плащането на сметки - докато си платя сметката за ток, тя дошла и следващата фактура, съответно трябва да платя двете. Няма ли начин да се разделят сметките по отделни фактури, за да се плащат отделно ? (в описанието ясно се виждат сумите на отделните фактури, но за плащане сумата е общата) 

Да не е лошо да се помисли по тоя въпрос. При мен сметките за парно са така, а не искам да плащам едни пари, които да стоят Х на брой месеци в топлофикация и след като мине изравнителната да се занимавам да си ги искам или да им ги оставя да ми ги приспадат още месеци наред.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
преди 13 минути , Stryper каза:

Сега видях за драмите с лаунджа в Братислава. Аз мислих да го ползвам в края на месеца. На сайта на летището пише: Diners Club - free entrance only until July 31, 2018 https://www.bts.aero/en/services/vip-business-lounge/business-travellers/

На риск е ,може и да те таксуват може и да не.На мен от Diners ми казаха че вече не работят с тях.

Редактирано от Божидар
  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 11 часа, Божидар каза:

На риск е ,може и да те таксуват може и да не.На мен от Diners ми казаха че вече не работят с тях.

И аз преди края на месеца имам излитане от Братислава. Писах на Diners да ги питам за съответната дата, отговорът беше "За съжаление, към момента, ВИП салонът в Братислава не работи с Дайнърс Карти."

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 3 часа, st_ каза:

В две различни бензиностанции Еко в Пловдив, и двете с пос на пощенска картата не минава по никаквъ начин.

В Еко минава на ОББ мисля че беше, един сив и голям, а не оня малкия черния. Досега не се е случвало в Еко да не мога а платя с Дайнър, а само в Еко зареждам. Питай ги следващия път за друг терминал.

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.