lessa Публикувано: 16 юли, 2018 Публикувано: 16 юли, 2018 Въпрос към diners : Преди време бях намерила в страницата ви списък на хотели даващи отстъпка при ползване на diners картата в момента не мога да го открия, свален ли е списъка ? 1
VanIvanov Публикувано: 17 юли, 2018 Публикувано: 17 юли, 2018 преди 11 часа, lessa каза: Въпрос към diners : Преди време бях намерила в страницата ви списък на хотели даващи отстъпка при ползване на diners картата в момента не мога да го открия, свален ли е списъка ? Да не би да става въпрос за "Портал на пътешественика" или нещо подобно беше 🧐 http://whitelabels.hotelopia.com/DinersClubBG
iMari Публикувано: 20 юли, 2018 Публикувано: 20 юли, 2018 (редактирано) Докато се опитвам да разбера защо не работи салон София на Т1,забелязах нещо ново Редактирано 20 юли, 2018 от Мари Николова
AlexandraKo Публикувано: 20 юли, 2018 Публикувано: 20 юли, 2018 преди 46 минути , Мари Николова каза: Докато се опитвам да разбера защо не работи салон София на Т1,забелязах нещо ново Кой салон не работи, че не разбрах? 1
iMari Публикувано: 20 юли, 2018 Публикувано: 20 юли, 2018 (редактирано) Салона на Т1 на Летище София,отвориха го. До сега в Бургаския салон не приемаха Дайнърс, вероятно и Варненския ще го включат. Редактирано 20 юли, 2018 от Мари Николова 1
AlexandraKo Публикувано: 20 юли, 2018 Публикувано: 20 юли, 2018 преди 21 минути , Мари Николова каза: Салона на Т1 на Летище София,отвориха го. До сега в Бургаския салон не приемаха Дайнърс, вероятно и Варненския ще го включат. Благодаря ти, че след малко ще летим от Т1.
Romana Публикувано: 22 юли, 2018 Публикувано: 22 юли, 2018 Неуспешен опит за плащане на ПОС на Уникредит в магазин JYSK. В Била на ПОС на Райфайзен мина без проблем.
VanIvanov Публикувано: 23 юли, 2018 Публикувано: 23 юли, 2018 (редактирано) Здравейте, днес възникна следния казус при мен. Отмениха полета на Ryanair - Рим - София сутринта, с който трябваше да се прибирам, поради лошо време в Чампино. Имаше силен дъжд и след като часът на излитане беше 8, май чакаха дали ще отмине и към 9.15 го обявиха за cancelled (може би не чакаха повече, тъй като ако се бяха забавили с излитането до 11.00 и щяха да дължат обезщетения по регламента на EU), а дъждът спря и времето се оправи към 10... Билетите са закупени с Diners, съответно аз не чаках предложение за rebooking от Раян, защото са предлагали полети в четвъртък и петък и още на летището си купих последните билети за следобедния полет с Уиз от Фиумучино. Та при отменен полет съм ползвал Diners-а за обяд на Фиумичино (29 EUR). Ползвал съм Visa-та за трансфер Чампино - Термини (10 EUR), аптека на Фиумичино (21 EUR) и кафе (7.40 EUR, но разписката ми я свиха като ми правеха капучиното). Някой наясно как стои въпросът със застраховките на кредитните карти към Дженерали в този случай - дали ще признаят тези разходи - дали директно към тях трябва да се обърна със номера на двете застраховки или трябва първо с Diners и Fibank (Visa-та е тяхна) 🤔 Към Ryan е ясно че само refund на обратните билети се полага... и ще пия една студена вода за 70-те евро на човек по-скъпи билети на Wizz, но нямаше кой да чака още 2-3 дни в Рим, докато ми намерят полет 😕 Благодаря предварително на отзовалите се! 🙂 Редактирано 23 юли, 2018 от VanIvanov 1
chandni Публикувано: 1 август, 2018 Публикувано: 1 август, 2018 (редактирано) Здравейте, @Diners Club Bulgaria. Предполагам, че във връзка със защитата ProtectBuy вече сте пуснали код за потвърждение за смяна на телефон в MyDiners. Искам да споделя малко мисли от позицията на потребител. 1. Не мисля, че е много добре измислено при логване в системата веднага да ти изскача съобщение "Промяна на мобилен телефон" и да ми иска код, при положение, че аз не съм поискала смяна на телефона! Потребителите са свикнали да получават такъв код само когато са поискали да коригират нещо и при изскачането на този прозорец, потребителят се стряска, че му се иска код за промяна на нещо, което той не е поискал. Следва резонният въпрос "Защо ми се изпраща код за промяна на телефона и кой я е поискал?" 2. Дори и след въвеждане на този код и потвърждаване, при следващо логване отново иска кода за потвърждение промяна на телефон. Моля да коригирате това да се случва само когато наистина е поискана промяна на телефона в системата! П.С. 3. Сега отново влязох и излязох и този път не ми поиска код за смяна на телефона. Промених го в настройките на профила и тогава ми излезе полето за въвеждане на кода. Въведох стар и невалиден код, при което получих грешка, но въпреки това телефонният номер е променен! 4. След излизане от системата и натискане на бутона Вход за повторно влизане, нищо не се случва Редактирано 1 август, 2018 от chandni 1 2
Diners Club Bulgaria Публикувано: 1 август, 2018 Публикувано: 1 август, 2018 преди 1 час, chandni каза: Здравейте, @Diners Club Bulgaria. Предполагам, че във връзка със защитата ProtectBuy вече сте пуснали код за потвърждение за смяна на телефон в MyDiners. Искам да споделя малко мисли от позицията на потребител. 1. Не мисля, че е много добре измислено при логване в системата веднага да ти изскача съобщение "Промяна на мобилен телефон" и да ми иска код, при положение, че аз не съм поискала смяна на телефона! Потребителите са свикнали да получават такъв код само когато са поискали да коригират нещо и при изскачането на този прозорец, потребителят се стряска, че му се иска код за промяна на нещо, което той не е поискал. Следва резонният въпрос "Защо ми се изпраща код за промяна на телефона и кой я е поискал?" 2. Дори и след въвеждане на този код и потвърждаване, при следващо логване отново иска кода за потвърждение промяна на телефон. Моля да коригирате това да се случва само когато наистина е поискана промяна на телефона в системата! П.С. 3. Сега отново влязох и излязох и този път не ми поиска код за смяна на телефона. Промених го в настройките на профила и тогава ми излезе полето за въвеждане на кода. Въведох стар и невалиден код, при което получих грешка, но въпреки това телефонният номер е променен! 4. След излизане от системата и натискане на бутона Вход за повторно влизане, нищо не се случва Здравейте, по точка 1. Това съобщение не излиза на всички потребители, а на малък брой, чиито телефони са били форматирани при зареждането на базата от телефони за ProtectBuy от наличните при регистрация. Съобщението е еднократно и има за цел да проверите дали правилно е зареден номера Ви. По т.3. Телефона не се променят в базата при съобщение за грешка. Ще коригираме визуализацията на телефона. По т.4 . Да, ше бъде оправено. Благодарим. Поздрави
chandni Публикувано: 1 август, 2018 Публикувано: 1 август, 2018 (редактирано) преди 7 минути , Diners Club Bulgaria каза: по точка 1. Това съобщение не излиза на всички потребители, а на малък брой, чиито телефони са били форматирани при зареждането на базата от телефони за ProtectBuy от наличните при регистрация. Съобщението е еднократно и има за цел да проверите дали правилно е зареден номера Ви. Здравейте и благодаря за бързия отговор. По т. 1 съобщението продължава да се появява random - без някаква конкретна логика - веднъж се появява, веднъж не... После пък след като не е потвърдено с кода, а е натиснат бутон Х, при отваряне на други страници в портала отново се появява. Ето го отново: Редактирано 1 август, 2018 от chandni 2
Diners Club Bulgaria Публикувано: 1 август, 2018 Публикувано: 1 август, 2018 преди 17 минути , chandni каза: Здравейте и благодаря за бързия отговор. По т. 1 съобщението продължава да се появява random - без някаква конкретна логика - веднъж се появява, веднъж не... После пък след като не е потвърдено с кода, а е натиснат бутон Х, при отваряне на други страници в портала отново се появява. Ето го отново: Здравейте , моля да ни изпартите криентски номер на лично съобщение . Нямаме сигнал за подобен случай. Поздрави
chandni Публикувано: 1 август, 2018 Публикувано: 1 август, 2018 преди 20 минути , Diners Club Bulgaria каза: Здравейте , моля да ни изпартите криентски номер на лично съобщение . Нямаме сигнал за подобен случай. Поздрави Имате ЛС. Благодаря още веднъж за бързата реакция.
Hollywood Публикувано: 1 август, 2018 Публикувано: 1 август, 2018 (редактирано) преди 8 часа, chandni каза: Здравейте и благодаря за бързия отговор. По т. 1 съобщението продължава да се появява random - без някаква конкретна логика - веднъж се появява, веднъж не... После пък след като не е потвърдено с кода, а е натиснат бутон Х, при отваряне на други страници в портала отново се появява. Ето го отново: 1. Това на определени потребители ли излиза или беше дайнерс бъг? 2. Стана 2-ри. Кога ще сготвите извлеченията? Редактирано 1 август, 2018 от Hollywood
Diners Club Bulgaria Публикувано: 2 август, 2018 Публикувано: 2 август, 2018 (редактирано) преди 11 часа, Hollywood каза: 1. Това на определени потребители ли излиза или беше дайнерс бъг? 2. Стана 2-ри. Кога ще сготвите извлеченията? Както винаги, изготвянето на извлеченията става в ноща на първи срещу втори. Качването им в системата и изпращането им, също на втори! Поздрави Редактирано 2 август, 2018 от Diners Club Bulgaria
Alexander Публикувано: 2 август, 2018 Публикувано: 2 август, 2018 Преди 3-и почти винаги не отговарят на истината извлеченията и сумите за погасяване. А сайта има ли вероятност да се оправи, защото е страшна мъка със зависването.. 1
Георги Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 Относно ProtectBuy, тези дни излезе информация, че един от най-големите сайтове (reddit.com) е бил хакнат, като е използвана дупка в протокола, който използват телекомите и чрез която могат да се прихващат чужди смс-и. Повече информация: https://arstechnica.com/information-technology/2018/08/password-breach-teaches-reddit-that-yes-phone-based-2fa-is-that-bad/ Цитат The upshot of all of this is that SMS-based 2FA is better than no 2FA at all, but only minimally so. Sites that allow stronger forms of 2FA but offer SMS- or call-based 2FA as a fallback should take notice. An intermediate improvement is to use phone-based apps with no fallback to SMS. The most superior forms of 2FA that are viable now include physical tokens with no use of OTPs or, if that’s considered too difficult for users, OTPs generated solely by apps. Security practitioners have been preaching this gospel for years. Reddit’s post demonstrates that people who should know better aren’t always heeding this advice. Пак да отбележа, че в случай на направена покупка и при използвана 2FA защита, отговорността попада изцяло в клиента и е много трудно в последствие да докажеш, че транзакцията е нелегитимна. Остава само да се надяваме, че хакерите със знанията да се възползват от дупката целят да вкарат по-голяма риба в тигана. Аз искрено се надявам, че забавянето на ProtectBuy е да се предложат повече варианти освен смс-ите, като например поне софтуерните приложения за смартфони. 3
AlexandraKo Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 (редактирано) Да обсъдим още нещо по застраховката към КК на Дайнърс. Настъпва някакво събитие - примерно, човек се наранява и има нужда от спешна помощ. Какво се прави в такива случаи? - Обажда се по телефона на Дженерали / на кой телефон?/ и те го насочват къде , в кое здравно заведение да отиде. Като се отиде там, от здравното заведение им се обаждат, казват някаква ориентировъчна цена ,те потвърждават, че ще платят и лечението започва. - Отива сам, където е най-близо или, където си реши, плаща си, взема документ и после те му възстановяват парите. ***Във втория случай, може човек да няма толкова пари в себе си- преди време, на едно пътуване във Франция хоспитализираха една жена по спешност и болничният престой беше по 450 евро на ден, държаха я 5 дни. Редактирано 3 август, 2018 от AlexandraKo
Jorro Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 24 minutes ago, AlexandraKo said: Да обсъдим още нещо по застраховката към КК на Дайнърс. Настъпва някакво събитие - примерно, човек се наранява и има нужда от спешна помощ. Какво се прави в такива случаи? - Обажда се по телефона на Дженерали / на кой телефон?/ и те го насочват къде , в кое здравно заведение да отиде. Като се отиде там, от здравното заведение им се обаждат, казват някаква ориентировъчна цена ,те потвърждават, че ще платят и лечението започва. - Отива сам, където е най-близо или, където си реши, плаща си, взема документ и после те му възстановяват парите. ***Във втория случай, може човек да няма толкова пари в себе си- преди време, на едно пътуване във Франция хоспитализираха една жена по спешност и болничният престой беше по 450 евро на ден, държаха я 5 дни. Във втория случай документите, които ще представиш ще трябва да са и преведени и легализирани на бг език, което не е малък разход. Аз имах неприятен опит със застраховка на Виктория обаче и от тогава спрях изобщо да се занимавам с тях. Ако съм в ЕС си ползва европейската здравна карта. 2
AlexandraKo Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 преди 30 минути , Jorro каза: Във втория случай документите, които ще представиш ще трябва да са и преведени и легализирани на бг език, което не е малък разход. Аз имах неприятен опит със застраховка на Виктория обаче и от тогава спрях изобщо да се занимавам с тях. Ако съм в ЕС си ползва европейската здравна карта. Може ли, да обясниш по-подробно, моля!
Jorro Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 21 minutes ago, AlexandraKo said: Може ли, да обясниш по-подробно, моля! Ще бъде много в офф в тази тема, но кратката версия е , че приятелката ми си изкълчи лошо крака в Атина и едвам ходеше. Обадих се на асистанс телефона да ме насочат като си представях сценарии като твоя за съдействие. Обясних им къде в Атина се намирам (до коя метростанция в центъра на коя улица и т.н, а те държаха да им кажа пощенски код!? Ние бяхме в апартамент та слязох във входа да видя при пощата на хората дали няма някой плик с адрес за да им отговоря. После ме питаха къде има болница около мен с работещ рентген в петък вечер, защото те нямало как да проверят. Ама аз как да знам? Излязох и питах случайни хора по улицата ( ест. повечето се оказаха туристи) затова влязох в една аптека и помолих да ми помогнат. Обадих се отново да им кажа коя болница са ми казали и да питам дали мога да отида там. Отговориха ми, че не са сигурни, ама като отида там да си покажа застраховката и ако има проблем да им се обадя. Хванахме такси и отидохме,а в болницата ми се изсмяха едва ли не с тази застраховка и ме питаха дали имаме европейска здравна карта. Приятелката ми не си я носеше, защото "нали затова си правя всеки път застраховка!" В тази връзка ме изпратиха да си платя за снимката и прегледа .Звъннах пак на асистанс компанията да питам какво да правя-да плащам ли ,те ли ще се обадят , но телефонът им не работеше. За мое учудване таксата беше само 15 евро, като ми обясниха, че с Европейската карта щеше да ми е безплатно. Платих си, взех си фактура и отидохме пред кабинета. На следващия ден ми се обадиха от асистанса да ме питат какво е станало като ми се скараха едва ли не защо съм платил, а не съм настоявал да ползвам застраховката. Питах каква е процедурата сега и ми обясниха като се прибера да занеса фактурата преведена и легализирана на български в офиса им в София на Дондуков. Казах й, че е абсурдно това защото ще струва повече от стойността на фактурата и отговора беше "Ама представете си, ако беше станало нещо по-лошо и разходите бяха повече". Скарахме се много, защото не смятам за адекватно да си представям такива неща и още повече да плащам за това сам да се оправям.Резултата от обслужването им беше само да си натрупам сметка от роуминг и да си загубя времето в обяснения. Разбирам да съм бил някъде на ма*ната си да не могат да ми помогнат адекватно, ама бях в Атина да му се не знае..Те в Гърция, ако не могат да ти помогнат дето е топ дестинация за българите, какво остава за по-далечните дестинации.Така от този случай не плащам за допълнителна застраховка пътуване в чужбина, особено като съм в ЕС. В тази връзка ти обръщам внимание да имаш 1 наум когато ползваш такава застраховка и ако си в ЕС да провериш дали няма всичко да е по-лесно ако просто си ползваш твоята здравна карта. Не съм използвал услугите на Дженерали и се надявам да не ми се налага. Пожелавам ти и на теб да не ти се случва да опираш то тях! 3
AlexandraKo Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 преди 2 минути , Jorro каза: Ще бъде много в офф в тази тема, но кратката версия е , че приятелката ми си изкълчи лошо крака в Атина и едвам ходеше. Обадих се на асистанс телефона да ме насочат като си представях сценарии като твоя за съдействие. Обясних им къде в Атина се намирам (до коя метростанция в центъра на коя улица и т.н, а те държаха да им кажа пощенски код!? Ние бяхме в апартамент та слязох във входа да видя при пощата на хората дали няма някой плик с адрес за да им отговоря. После ме питаха къде има болница около мен с работещ рентген в петък вечер, защото те нямало как да проверят. Ама аз как да знам? Излязох и питах случайни хора по улицата ( ест. повечето се оказаха туристи) затова влязох в една аптека и помолих да ми помогнат. Обадих се отново да им кажа коя болница са ми казали и да питам дали мога да отида там. Отговориха ми, че не са сигурни, ама като отида там да си покажа застраховката и ако има проблем да им се обадя. Хванахме такси и отидохме,а в болницата ми се изсмяха едва ли не с тази застраховка и ме питаха дали имаме европейска здравна карта. Приятелката ми не си я носеше, защото "нали затова си правя всеки път застраховка!" В тази връзка ме изпратиха да си платя за снимката и прегледа .Звъннах пак на асистанс компанията да питам какво да правя-да плащам ли ,те ли ще се обадят , но телефонът им не работеше. За мое учудване таксата беше само 15 евро, като ми обясниха, че с Европейската карта щеше да ми е безплатно. Платих си, взех си фактура и отидохме пред кабинета. На следващия ден ми се обадиха от асистанса да ме питат какво е станало като ми се скараха едва ли не защо съм платил, а не съм настоявал да ползвам застраховката. Питах каква е процедурата сега и ми обясниха като се прибера да занеса фактурата преведена и легализирана на български в офиса им в София на Дондуков. Казах й, че е абсурдно това защото ще струва повече от стойността на фактурата и отговора беше "Ама представете си, ако беше станало нещо по-лошо и разходите бяха повече". Скарахме се много, защото не смятам за адекватно да си представям такива неща и още повече да плащам за това сам да се оправям.Резултата от обслужването им беше само да си натрупам сметка от роуминг и да си загубя времето в обяснения. Разбирам да съм бил някъде на ма*ната си да не могат да ми помогнат адекватно, ама бях в Атина да му се не знае..Те в Гърция, ако не могат да ти помогнат дето е топ дестинация за българите, какво остава за по-далечните дестинации.Така от този случай не плащам за допълнителна застраховка пътуване в чужбина, особено като съм в ЕС. В тази връзка ти обръщам внимание да имаш 1 наум когато ползваш такава застраховка и ако си в ЕС да провериш дали няма всичко да е по-лесно ако просто си ползваш твоята здравна карта. Не съм използвал услугите на Дженерали и се надявам да не ми се налага. Пожелавам ти и на теб да не ти се случва да опираш то тях! Много ти благодаря, че сподели подробно! Защото само си говорим, но какво се случва при събитие, не е много ясно. Моля, нека модератор да премести моето питане и следващите мнения в една обща тема за всички здравни застраховки , използвани в чужбина. И в нея да споделяме на кого, какво му се е случило, ако се е случило. /пу, пу, да не се случва на никого/. 1
funny Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 Имам наблюдения вече от 6 години върху застраховка травъл асистънс на Uniqa. Правя я на дъщеря ми, ползвали сме я в Англия, Испания и Хонг Конг. Никакви забележки. Звъниш на бг телефон, обясняваш случая и отсреща въпроса е : ще отидете на място в медицински център или искате домашно посещение ? Ползвали сме и двата варианта. Обикновено се подсигурява най близкия мед. център или лекар на място в рамките на 2-3 или максимум 4 часа, като ние сме ги ползвали за грипни симптоми, стомашни неразположения и т.н, тоест НЕ спешни. Предполагам за спешни реагират по-бързо. Не се заплаща нищо от пациента. Те уреждат помежду си финансовите въпроси. Препоръчвам ! 2
Яничка Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 преди 2 часа, AlexandraKo каза: Обажда се по телефона на Дженерали / на кой телефон?/ и те го насочват къде , в кое здравно заведение да отиде. Аз съм звъняла на тези телефони: +359 2 926 71 00 и +359 2 926 72 22. По принцип трябва да те насочат към най-близкото здравно заведение, с което работят и там не би следвало да плащаш. 2
AlexandraKo Публикувано: 3 август, 2018 Публикувано: 3 август, 2018 @funny @Яничка , благодаря ви! Дано се включи и дамата, която пише тук от екипа на Дайнърс, може би, тя ще знае механизма.
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега