iMari Публикувано: 12 август, 2018 Публикувано: 12 август, 2018 (редактирано) Покрай драмите на Раян се сетих,че застраховката на Дайнърс покрива закъснял(над 4 часа)или отменен полет.Доколкото разбирам от прочетеното в темата, застраховката се активира при покупки свързани с пътуването, не е задължително полета да е купен с картата. Относно мед.застраховка-също така се покриват разходите за хотел до 10дни на член от семейството,ако картодържателя е настанен в болница,което е добре да се знае. Редактирано 12 август, 2018 от Мари Николова 3
liliya Публикувано: 12 август, 2018 Публикувано: 12 август, 2018 (редактирано) Използвала съм медицинска застраховка на Дженерали , която аз съм я правила преди пътуване. Предполагам , че и при използване на Сайнерс застраховката е същото. Имам и европейска здравна карта и с нея лечението е абсолютно безплатно. В моите случаи- единият път имах травма аз , а вторият детето. С ЕЗК отидохме на спешна помощ , където ни оказаха медицинска помощ и ни изписаха медикаменти, в т. ч . и скъпи лекарства . Обадих се в Дженерали обясних ситуацията и факта , че не съм плащала за лечението , а имам изписани медикаменти. Регистрираха случая и ми казаха да пазя всички документи във връзка с прегледа и касови бележки за покупките. Обясниха , че след като се прибера в БГ трябва да подам заявление и да приложа всички документи. При рахме се след 11 дни , подадох заявлението и след около 10 дни ми покриха направените разходи в пълен размер. Ползвала съм и застраховка от Лев Инс , но там те указват в кое медицинско заведение да отидеш и нямаш ангажимент с никакви разплащания. Те се разплащат директно с болницата. Също плащат всичко в пълен размер , но трябва задължително да им се обадиш при настъпване на застрахователно събитие. Редактирано 12 август, 2018 от liliya 3
Георги Публикувано: 12 август, 2018 Публикувано: 12 август, 2018 Пак относно салонът при летене вътрешни полети. Потвърдете, че разбирам правилно: 1. Салонът е Преслав или може и друг да е? 2. Ако искаме да се ползва, трябва задължително да се мине през нормалния път - проверка за сигурност и паспортна през гишетата на втория етаж, така ли е? Че единият родител ще пътува с дете и горе може да поискат и декларация...
kali Публикувано: 12 август, 2018 Публикувано: 12 август, 2018 1. Аз бях в Преслав, не знам може ли друг. 2. Минава се проверка за сигурност и паспортна проверка, на мен на паспортната проверка ми поставиха печат на бордната карта.
Divliana Публикувано: 12 август, 2018 Публикувано: 12 август, 2018 Здравейте, не зная дали в тази тема да попитам, ако не преместете въпросът ми другаде. Предстои ми кацане в Малага, четох че доста от вас са били, но няма отзив за салона. Никой ли не го е посещавал?
Jorro Публикувано: 12 август, 2018 Публикувано: 12 август, 2018 1 hour ago, Георги said: Пак относно салонът при летене вътрешни полети. Потвърдете, че разбирам правилно: 1. Салонът е Преслав или може и друг да е? 2. Ако искаме да се ползва, трябва задължително да се мине през нормалния път - проверка за сигурност и паспортна през гишетата на втория етаж, така ли е? Че единият родител ще пътува с дете и горе може да поискат и декларация... 1. Да, задължително е, защото той е на нивото на пистата и реално ти отварят вратите от там за да се качиш на автобуса за самолета. 2. Задължително първо се минава през чек ин гишето за да се сложи печат на бордната карта. След това с нея се минава през секюрити чек на втория етаж, който е за международните полети и от там се слиза в салон Преслав. Там служителката като види, че сте за вътрешен полет ще има ангажимента да ви отключи като дойде автобуса да ви вземе. Не би следвало да искат декларация все пак всички ще са наясно къде отивате и е разписано като процедура.
boogy83 Публикувано: 12 август, 2018 Публикувано: 12 август, 2018 1. аз ползвах Преслав, но на чек-ин на България Еър ме питаха кой салон ще ползвам...явно може и друг да се ползва. В крайна сметка се обадиха дори в салона, за да предупредят, че ще ги посети човек за вътрешен полет. 2. Така е, задължително проверки се минават. Много е вероятно да поискат декларация, след оня прословут случай на летището във Варна, където майка си изведе детето без съгласие на бащата...много врява се вдигна тогава и сега сигурно нещата са по-сложни
Георги Публикувано: 12 август, 2018 Публикувано: 12 август, 2018 преди 1 час, boogy83 каза: 2. Така е, задължително проверки се минават. Много е вероятно да поискат декларация, след оня прословут случай на летището във Варна, където майка си изведе детето без съгласие на бащата...много врява се вдигна тогава и сега сигурно нещата са по-сложни Точно това е и моето притеснение. На практика нищо не ми пречи да си купя бизнес класа за вътрешен полет, а в джоба да имам чекиран за международен. Ако няма коридор за изпращане между проверката и бизнес салона си е жива пробойна в системата. Ама ще видим 🙂 Ще извадя декларация, но ще ми е любопитно дали изрично ще я поискат.
Jorro Публикувано: 12 август, 2018 Публикувано: 12 август, 2018 1 hour ago, Георги said: Точно това е и моето притеснение. На практика нищо не ми пречи да си купя бизнес класа за вътрешен полет, а в джоба да имам чекиран за международен. Ако няма коридор за изпращане между проверката и бизнес салона си е жива пробойна в системата. Ама ще видим 🙂 Ще извадя декларация, но ще ми е любопитно дали изрично ще я поискат. Защо се притесняваш? В най-лошия случай ще се върнеш обратно и ще минеш през секюритито за вътрешни полети като просто няма да ползваш салона. Съмнявам се някой да те води до салона. Аз ще летя на 24-ти и ще споделя опит, но предполагам звънят в салона да кажат, че пристига пътник за вътрешен полет и ако се замотае нещо и не се яви предполагам ще почнат да го търсят. Пък ако не го намерят ще е поредния пробив в сигурността :D. Най-лошото е, че едва ли ще се шашнат като немците, че да затварят терминала 😄
ProstoAZ Публикувано: 15 август, 2018 Публикувано: 15 август, 2018 След месец ще пътувам към Мароко и много градове. Ще ми е интересно, първо, да видя дали я приемат там картата, второ, дали има ВИП салон в Маракеш:):)
chandni Публикувано: 15 август, 2018 Публикувано: 15 август, 2018 преди 13 минути , ProstoAZ каза: След месец ще пътувам към Мароко и много градове. Ще ми е интересно, първо, да видя дали я приемат там картата, Там почти никъде не можеш да платиш с карта, камо ли с Diners. Там cash is king. В редки случаи се намират места, които приемат карти. Само в един хотел успях да платя с Diners-a. преди 14 минути , ProstoAZ каза: второ, дали има ВИП салон в Маракеш Има и даже е денонощен. Обстановката е доста приятна, но асортиментът е доста беден - 2-3 вида сандвичи - хапки, от готвеното имаше мини шишчета с месо, които бяха толкова сухи, че сигурно не си знаеха възрастта и броя претопляния, супер твърд и сух жълтеникав ориз и някакъв пържен дроб или нещо от сорта... Всички готвени остатъци бяха свръх застояли и сухи. Сандвичите пък са в хладилна витрина с обслужващ персонал и всеки път трябва да искаш те да ти сипят. Същото се отнася и за алкохола - бяло и червено вино. Решихме поне ментов чай да пием, че чаят в Мароко беше страхотен - естествено пак искаш от персонала да ти сипят и... каква изненада - направо беше замръзнал! В хладилната витрина, до която посетителите имат безпрепятствен достъп, има безалкохолно и минерална вода. 1 1
Hollywood Публикувано: 15 август, 2018 Публикувано: 15 август, 2018 (редактирано) преди 3 часа, chandni каза: Там почти никъде не можеш да платиш с карта, камо ли с Diners. Там cash is king. В редки случаи се намират места, които приемат карти. Само в един хотел успях да платя с Diners-a. Има и даже е денонощен. Обстановката е доста приятна, но асортиментът е доста беден - 2-3 вида сандвичи - хапки, от готвеното имаше мини шишчета с месо, които бяха толкова сухи, че сигурно не си знаеха възрастта и броя претопляния, супер твърд и сух жълтеникав ориз и някакъв пържен дроб или нещо от сорта... Всички готвени остатъци бяха свръх застояли и сухи. Сандвичите пък са в хладилна витрина с обслужващ персонал и всеки път трябва да искаш те да ти сипят. Същото се отнася и за алкохола - бяло и червено вино. Решихме поне ментов чай да пием, че чаят в Мароко беше страхотен - естествено пак искаш от персонала да ти сипят и... каква изненада - направо беше замръзнал! В хладилната витрина, до която посетителите имат безпрепятствен достъп, има безалкохолно и минерална вода. Денонощен ,ама друг път. Дори им писах, за да сме сигурни. Получихме мароканската лъжа " I would like to inform you that our lounges DEP & ARR are opening 24h/24h, На това летищенце няма полети от 00:00 до 06:00. Проверката отваря 04:30. Салонът отвори към 05:00. Сервитьорката я нямаше Трябваше ние да вадим храната от хладилниците в кухнята. Доста беден кетъринг. Същото беше и на пристигане във Фез. Бяха хлопнали кепенците към 22 часа. Все пак си у Мороко. Редактирано 15 август, 2018 от Hollywood 2
Loverboy Публикувано: 15 август, 2018 Публикувано: 15 август, 2018 Ъпдейт от Италия: Приема се във всички магазини Calvin Klein без проблем, както и Piazza Italia. Не ми я приеха (въпреки че някой беше казал, че става) в CONAD и в Pepe Jeans. 1
seagull_29 Публикувано: 17 август, 2018 Публикувано: 17 август, 2018 (редактирано) И аз да кажа, относно въпроса ми за UK по-рано. - приема се в Tesco; - отказаха ми я в Sports Direct; - отказват я и в Pret a Manger, въпреки, че на пос терминала им имаше етикет, че се приема; - опитах и в няколко местни кръчми, отново без успех. На повечето места дори не са чували за нея, въпреки, че едно момиче беше абсолютно сигурно, че няма карта, която не приемат “we accept pretty much everything, mister” Като цяло мога да кажа само - добре, че са Теско! Хаха Редактирано 17 август, 2018 от seagull_29
Alexander Публикувано: 17 август, 2018 Публикувано: 17 август, 2018 От поне десетина плащани в Швейцария само един път не мина Дайнърса. Магазините Coop, Migros, на машините за билети на тяхното жп-SBB, разни други магазини и кафенета, изобщо почти навсякъде минава. На летището на няколко места също мина.
iMari Публикувано: 17 август, 2018 Публикувано: 17 август, 2018 Нямам спомен дали е коментирано, но на касите на easypay, Дайнърс минава на терминала на Райфайзенбанк. 1
Jorro Публикувано: 18 август, 2018 Публикувано: 18 август, 2018 Аз се опитах да платя билет от сайта на швейцарските железници, SBB, където е посочено, че приемат дайнърс, но без успех.
Loverboy Публикувано: 18 август, 2018 Публикувано: 18 август, 2018 Уизер закъсня с 30 минути първоначално с полета от Рим до София днес. След това стана технически проблем на летището и ни държаха в самолетите още 2 часа. След това казаха, че им е изтекло работното време и Уиз няма да осигури друг екип, тъй като няма база на Фиумичино. Сега ни свалиха от полета и казаха, че утре сутринта щял да бъде изпълнен полета, но не знаели кога. Как стои въпросът със застраховката? Дайнърс ще ми възстановят ли разходи, ако направя сега и си купя храна или хотел? Отделно - Имам ли право на компенсация от Уиз по директивата? Ще съм много благодарен за бързи отговори.....
iMari Публикувано: 18 август, 2018 Публикувано: 18 август, 2018 Ако си активирал застраховката, Дайнърс ще ти възстановят до 200USD.Не ми се е случвало,но така пише в сертификата. Уизкакво ви казаха?Ще осигурят ли хотел?Ако не,резервирай ти.На по късен етап трябва да ти възстановят разходите за хотел,храна, транспорт, ако новия полет е от друго летище.Пазиш касовите бележки и ги прилагаш в клейма. Вероятно ти дължат обезщетение,но вероятно първо ще ти откажат цитирайки технически проблем.Но както и Аероиск ми казаха във връзка с моите драми с БГ ер, технически проблем не ги освобождава от компенсация. Успех и пиши задължително как са се развили нещата.👍 1
Loverboy Публикувано: 18 август, 2018 Публикувано: 18 август, 2018 преди 1 минута , Мари Николова каза: Ако си активирал застраховката, Дайнърс ще ти възстановят до 200USD.Не ми се е случвало,но така пише в сертификата. Уизкакво ви казаха?Ще осигурят ли хотел?Ако не,резервирай ти.На по късен етап трябва да ти възстановят разходите за хотел,храна, транспорт, ако новия полет е от друго летище.Пазиш касовите бележки и ги прилагаш в клейма. Вероятно ти дължат обезщетение,но вероятно първо ще ти откажат цитирайки технически проблем.Но както и Аероиск ми казаха във връзка с моите драми с БГ ер, технически проблем не ги освобождава от компенсация. Успех и пиши задължително как са се развили нещата.👍 То проблемът е, че казаха, че е изтекло работното време на екипажа. Но за мен това е техен проблем, не е форсмажор.
iMari Публикувано: 18 август, 2018 Публикувано: 18 август, 2018 В крайна сметка,ако Уиз ти откажат,винаги може да се обърнеш към Аероиск,доста добри отзиви чета за тях тук. На мен Уиз ми възстановиха парите за хотел и бърз влак Форли Рим, който беше сериозна сума (70 евро),но пък отказаха да платят 8 евро за шатъла до летището. Гледай положително,удължават ти безплатно почивката.
Loverboy Публикувано: 18 август, 2018 Публикувано: 18 август, 2018 Уиз щели да дадат 10 евро за храна... а полета е след 12 часа, как 10 евро, бе...
iMari Публикувано: 18 август, 2018 Публикувано: 18 август, 2018 Пробват дали ще мине.Гониш ги до дупка с жалби и касови бележки. 1
Loverboy Публикувано: 18 август, 2018 Публикувано: 18 август, 2018 говорих с Дженерали, каза да си купувам храна и напитки и до пет дни след присъигане в София да им предоставя касови бележки. Интересното е, че каза, че не е задължително да се плаща с картата. 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега