Ilian359 Публикувано: 28 август, 2018 Публикувано: 28 август, 2018 (редактирано) Лошото на маркетинговите кампании е точно това - клиентите започват да считат промоциите за задължителни. Ако преди година DC са давали 10 безплатни посещения, пак щяха да имат същия брой клиенти, защото пак щеше да е оферта без алтернатива. И сега всички те щяха да са доволни ако от 10 станат на 12. Обаче ако бройката на подаръците намалява, клиентите са недоволни. За мен все още DC предлагат най-добрия картов продукт на българския пазар и съм им изключително благодарен за това. Надявам се занапред да няма други орязвания на екстри, защото всяка промяна налага преоценка на полезността. А за салона на Т1 съм 100% съгласен с Георги - пълен кеф за пътуващите семейно. Детският кът не просто съществува, а е и добре оборудван, така че малките да се улисат и да не създават напрежение преди път. А и защо никой не похвали ямболския чипс? P.S.: Дайнърс, може би е време да помислите за различни класове бонуси. От моята камбанария като човек, който прави сравнително голям оборот, би било логично по-активните клиенти да получават повече екстри под формата на брой разрешени посещения. То на практика и сега е така ако човек си извади няколко карти, ама е неудобно. И все пак, за мен най-голямата болка при ползване на DC си остава бавното отразяване на захранване на картата. Надявам се, че скоро ще автоматизирате процеса, както бяхте обещали. Редактирано 28 август, 2018 от Ilian359 4
makler Публикувано: 28 август, 2018 Публикувано: 28 август, 2018 преди 1 минута , chandni каза: Струва ми се, че доста започна да се драматизира. Колко хора си спряха кредитните карти след като ПИБ намалиха кешбека от 1 на 0.5% и въведоха такса за плащане в чужбина? А колко спряха да летят с Раян след като започнаха да разделят умишлено хората, след стачките, а сега вече и със заплащането и за ръчен багаж? Както и преди написах - неприятно е, но пък чак таква трагедия не е... Безспорно хора като теб, Матеев, Двуцветко и още шепа други ще ви засегне много, но няма как някой да плаща едни големи пари за реклама за вече утвърден продукт. Нито една друга карта не го предлага. Защо тогава да очакваме Diners да плащат до безкрай за безброй посещения? Ето, че Жоро Матеев не го устройва и още днес си намери вариант, с който да продължи да ползва салоните за има-няма 400 лв на годишна база. Ами не мисля, че е непосилна сума. Когато човек има изгода от нещо го ползва. Когато изгодата свърши, той си намира друго, което му е по-изгодно. Първо не виждам никакви драми, как го решихте това остава загадна за мен. Просто наистина това, което казва @wilks ми убегна и го считам за недостатък. Незнам от колко време ползвате тази карта, но за мен наистина няма аналог като бонуси. В Русия например тя дава само 1 безплатно посещение на годишна база и банката която я издава е с изключително лоша репутация. Второ аз лично си закрих кредитната карта на ПИБ след таксата за плащане в чужбина и по причина, че само тази банка издава Дайнърс познавам достатъчно хора, които не искат да я извадят. Аз съм дългодишен клиент Дайнърс и си спомням когато самият @Георги Матеев на моите реклами на тази карта гледаше скиптично и обясняваше как салоните не са му важни. Смело мога да си припиша, че аз съм причината поне 50 души да си извадят тази карта. И по мои наблюдения могат да кажа, че наистина за повечето хора 12 посещения годишно са напълно достатъчни, както и със същата доза увереност мога да кажа, че поне 40 от тях ще я закрият заради този оборот от 1000 лв. и не, защото не харчат по толкова на месец, а защото това не им е основна карта и българина не обича да плаща с карта. Ако търсим логика в това не просто си говорим от своята камбария, за кой какво е драма обяснявам повечето хора пътуват 2-3 годишно и за някакви си салони трябва да плащаш, смяташ и т.н. - става голяма занимавка, а не удобство и бонус. Ако все пак търсим драма наистина 14000 клиента ми се вижда изключително малко и този оборот ще откаже една част от тях. 9
Goal & Boss Публикувано: 28 август, 2018 Публикувано: 28 август, 2018 преди 19 минути , chandni каза: Ето, че Жоро Матеев не го устройва и още днес си намери вариант, с който да продължи да ползва салоните за има-няма 400 лв на годишна база. Ами не мисля, че е непосилна сума. Когато човек има изгода от нещо го ползва. Когато изгодата свърши, той си намира друго, което му е по-изгодно. Излиза, че лоялността не струва пукната пара в днешно време - нито за компаниите, нито за техните клиенти. Нищо, те милениалите скоро ще пораснат, ще излязат от целевата група на Fanta и ще влязат в тази на финансовите институции. И тогава ще стане весело 3 3
Loverboy Публикувано: 28 август, 2018 Публикувано: 28 август, 2018 (редактирано) преди 2 минути , Goal & Boss каза: Излиза, че лоялността не струва пукната пара в днешно време - нито за компаниите, нито за техните клиенти. Нищо, те милениалите скоро ще пораснат, ще излязат от целевата група на Fanta и ще влязат в тази на финансовите институции. И тогава ще стане весело Милениалите отдавна пораснаха и влязоха при банките. Всичко е ок. По темата: Ако сравним с картата на Chase - там имаш 450 долара такса на година = неограничени посещения. Тази такса пада с 300 долара кешбек, който дават за травел покупки, както и стандартния кешбек. При Дайнърс искат 500 евро да правиш всеки три месеца, за да имаш 12 посещения т.е. на година по 2000 евро, за да можеш да се възползваш от 12 (!!!) посещения. Е, после как да не правим сравнения с картите в другите държави? Редактирано 28 август, 2018 от Loverboy 2
wilks Публикувано: 28 август, 2018 Публикувано: 28 август, 2018 (редактирано) преди 36 минути , Ilian359 каза: А и защо никой не похвали ямболския чипс? Защото, може би, беше много търсен продукт, и хората рядко се дореждаха до него Аз лично, само веднъж съм го засичал. Но аз не съм представителна извадка, защото вече летя много рядко от Т1. За предните две календарни години - по веднъж, за тази - до момента нито веднъж. Преди 1 час, makler каза: Много си прав. Според мен с това си вкарват автогол. Интересно колко клиента ще имат след една година? Мне, измислили са са си го много хитро даже. Именно по този начин ще елиминират "възможността", за която спомена @Branko 😉 преди 6 часа, Branko каза: само аз ли се сещам как да се дублират 12 посещения на 24😉 и преди 6 часа, Branko каза: е допълнителна към основната😁 Защото така малко хора ще поддържат постоянно минимум 1000 лв оборот за всичките 90-дневни периоди за 12 месеца, И за допълнителната карта. Нали условието е за всяка карта, без значение основна или допълнителна, за да дава право на безплатни салони, да е изпълнено изискването за определния оборот, за определения период. преди 44 минути , chandni каза: Струва ми се, че доста започна да се драматизира. Колко хора си спряха кредитните карти след като ПИБ намалиха кешбека от 1 на 0.5% и въведоха такса за плащане в чужбина? Аз познавам няколко, включително и аз самият след 12 години "служба" при тях 😄 И то не толкова заради намаления кешбек, колкото заради супер измислената им, и нелепа такса за плащане на ПОС в чужбина. И няма случай да вляза за нещо в ПИБ (предимно служебно), и да не им го натрия, понеже всеки път ме облъчват, че съм бил одобрен за издаване на кр.к. с "много добри условия", защо не съм се върнел при тях. И дежурният ми отговор е, че докато не си махнат тази такса, и не си оправят неадекватната политика, или докато всички банки в Бг не я въведат, ще ме виждат само като дойде време да си погасявам Дайнърса. Та, недей да мислиш, че такива "дребни" неща не се отразяват на отлива на клиенти. Така, както при повече облаги се увеличават, същият е ефекта с обратен знак и при въвеждането на рестриктивни политики. Лично аз засега ще продължа да ползвам Дайнърс. Все още плюсовете им са повече от нежеланите промени, за мен. Но това не значи, че в някой момент, ако на пазара се появят други с по-добри условия, или увеличат рестрикциите си още, няма да ми видят и те гърба. Редактирано 28 август, 2018 от wilks 7
Георги Матеев Публикувано: 28 август, 2018 Публикувано: 28 август, 2018 преди 7 минути , Goal & Boss каза: Излиза, че лоялността не струва пукната пара в днешно време - нито за компаниите, нито за техните клиенти. Нищо, те милениалите скоро ще пораснат, ще излязат от целевата група на Fanta и ще влязат в тази на финансовите институции. И тогава ще стане весело За каква лоялност говориш по-точно... каквито търговците - такива и клиентите 🙂 2
Goal & Boss Публикувано: 28 август, 2018 Публикувано: 28 август, 2018 В момента, Георги Матеев каза: За каква лоялност говориш по-точно... каквито търговците - такива и клиентите 🙂 Нека те питам нещо: ако от DC ти бяха предложили да ти запазят безкрайните посещения на салоните срещу увеличена годишна такса, ти на каква нова такса би се съгласил? Те питали ли са всъщност някого за това?
chandni Публикувано: 28 август, 2018 Публикувано: 28 август, 2018 (редактирано) преди 38 минути , makler каза: Първо не виждам никакви драми Съжалявам ако не съм те разбрала правилно, но това "колко клиенти ще имат след една година" ми прозвуча точно като драматизиране, защото не мисля, че ще са много хората, които ще ги закрият заради намаления брой салони. Безспорно ще има и такива - факт, но много хора като мен, които плащат всичко с карта и са правили и досега обороти доста над необходимото за салон, няма да усетят разликата. Картата има 1% кешбек, което много малко карти в България могат да предложат. Нямат такси за плащане на чужди ПОС терминали. За капак предлагат и 12 безплатни посещения на бизнес салоните, които за болшинството от хората тук са напълно достатъчни, така че аз лично поне на този етап не мисля. че ще има много закрити карти. преди 38 минути , Goal & Boss каза: Излиза, че лоялността не струва пукната пара в днешно време Нека да видим дали те разбирам правилно... Очакваш с 500 лв оборот на месец (образно казано - ясно, че се харчат повече), за които човек е платил 4 лв такса и е получил 5 лв кешбек, Diners Club да продължат да плащат ХХХ на брой салони по 30€, понеже клиентът е "лоялен"? Колко според теб е изкарала от тези 6000 лв годишен оборот компанията? От клиента - нито стотинка, понеже надлежно си погасява изхарченото в срок, че даже му е дала 12 лв и му е платила ХХХ салона по 30€! И да не ги плащат по 30€.. и по 10 да плащат, пак сумата е баснословна! От търговеца - крайно недостатъчно за големия разход, който клиентът им е отворил с толкова посещения. Все едно някой като е "напазарувал" миналата година на Черния петък 100 билета от Opodo или LastMinute на 0.00 лв, да реши, че те са длъжни винаги да му ги дават по 0.00 лв, щото бил лоялен клиент, който е "закупил" 100 билета и като откажат да му дават след това безплатно, да ги обяви за едва ли не мошеници. Всяка институция пуска промоции и те винаги са до време! Тук промоцията даже се задържа твърде дълго. Редактирано 28 август, 2018 от chandni 8 1
Goal & Boss Публикувано: 28 август, 2018 Публикувано: 28 август, 2018 (редактирано) преди 10 минути , chandni каза: Очакваш с 500 лв оборот на месец (образно казано - ясно, че се харат повече), за които човек е платил 4 лв такса и е получил 5 лв кешбек, Diners Club да продължат да плащат ХХХ на брой салони по 30€, понеже клиентът е "лоялеен"? Не, не очаквам това. Виж въпроса, който зададох на Георги Матеев. С препратки към мнението на @makler относно предполагаемия брой негови познати, които ще се откажат от картите си. Аз нищо не очаквам. Нямам кредитни карти и не ми е зле Имах... в ПИБ. Закрих ги. Заради 0,25% И да - тези (компании), които днес оценяват лоялността на клиентите си на 0 цента/стотинки и тръбят това с пълно гърло, утре ще плащат луди пари, за да я получат. Но ще си мълчат. Има фирми и търговци, които знаят (или не знаят), че могат да разчитат на мен като техен клиент. Дори когато са станали по-скъпи и са ми били по-неудобни като локация, аз пак винаги съм отивал при тях, и продължавам да го правя. Бонуси от тях досега не си спомням да съм получавал. Просто са ми харесали техните продукти, услуги и отношение и за мен е удоволствие да им давам подкрепата си като клиент О, и като сме тръгнали да правим сметки: колко души от клиентската база на обсъждания картоиздател всъщност посещават повече от 12 пъти годишно салони по летищата? По слухове - около 5%. Мислиш ли, че тия 5% с техните посещения струват на издателя толкова, колкото му носят останалите 95%. А това са вероятно и най-платежоспособните от картодържателите. Или да кажем - най-активно ползващите картите си. Редактирано 28 август, 2018 от Goal & Boss 2
Loverboy Публикувано: 28 август, 2018 Публикувано: 28 август, 2018 преди 8 минути , chandni каза: Съжалявам ако не съм те разбрала правилно, но това "колко клиенти ще имат след една година" ми прозвуча точно като драматизиране, защото не мисля, че ще са много хората, които ще ги закрият заради намаления брой салони. Безспорно ще има и такива - факт, но много хора като мен, които плащат всичко с карта и са правили и досега обороти доста над необходимото за салон, няма да усетят разликата. Картата има 1% кешбек, което много малко карти в България могат да предложат. Нямат такси за плащане на чужди банкомати. За капак предлагат и 12 безплатни посещения на бизнес салоните, които за болшинството от хората тук са напълно достатъчни, така че аз лично поне на този етап не мисля. че ще има много закрити карти. Нека да видим дали те разбирам правилно... Очакваш с 500 лв оборот на месец (образно казано - ясно, че се харат повече), за които човек е платил 4 лв такса и е получил 5 лв кешбек, Diners Club да продължат да плащат ХХХ на брой салони по 30€, понеже клиентът е "лоялеен"? Колко според теб е изкарала от тези 6000 лв годишен оборот компанията? От клиента - нито стотинка, понеже надлежно си погасява изхарченото в срок, че даже му е дала 12 лв и му е платила ХХХ салона по 30€! И да не ги плащат по 30€..; и по 10 да плащат, пак сумата е баснословна! Все едно някой като е "напазарувал" миналата година на Черния петък 100 билета от Opodo или LastMinute на 0.00 лв, да реши, че те са длъжни винаги да му ги дават по 0.00 лв, щото бил лоялен клиент, който е "закупил" 100 билета и като откажат да му дават след това безплатно, да ги обяви за едва ли не мошеници. Всяка институция пуска промоции и те винаги са до време! Тук промоцията даже се задържа твърде дълго. Дайнърс има договори на световно ниво и не плаща 30 евро за посещение. Ако беше така, няма никаква бизнес логика таксата на картата да е 50 лв и да изискват 1000 евро оборот. Не забравяй 3-4%, които Дайнърс си прибира от търговеца, това съвсем не е малка сума. Дайнърс плаща не повече от евро сигурно на салоните за посещение. Това са милиони карти, с милиони посещения, договорите са изгодни за тях, не ги мисли. 4
Георги Матеев Публикувано: 28 август, 2018 Публикувано: 28 август, 2018 преди 3 минути , Goal & Boss каза: Нека те питам нещо: ако от DC ти бяха предложили да ти запазят безкрайните посещения на салоните срещу увеличена годишна такса, ти на каква нова такса би се съгласил? Те питали ли са всъщност някого за това? Без замисляне бих плащал до 50 лв. месечна такса, но надали някой би предложил такъв вариант. Признавам - разглезих се и свикнах със салоните - и за да не се ограничавам с тях ще се наложи да премина към безлимитния годишен Priority Pass. Това не е признак на нелоялност, а на проста аритметика - мисля, че това имаше предвид и @chandni за изгодата. Дори не смятам да си закрия картата - като платежно средство все още ми допада - но ако остана само на Дайнърс схема ще трябва да давам за салони буквално по няколко хиляди лева годишно, което би било безумно. Разбираш ме, предполагам 🙂 3
chandni Публикувано: 28 август, 2018 Публикувано: 28 август, 2018 преди 2 минути , Loverboy каза: не повече от евро сигурно на салоните за посещение Тук вече искрено ме разсмя 🙂 Не забравям взетото от търговеца - дописах го в мнението, но явно си ме цитирал преди редакцията.
antea Публикувано: 28 август, 2018 Публикувано: 28 август, 2018 (редактирано) на мен пък продължава да не ми е ясно как точно е възможно хора, които претендират,че пътуват по няколко пъти месечно и се НУЖДАЯТ от повече салони, да им е проблем да направят 330 лв оборот по кредитна карта? това би било оправдано, само ако някой друг им плаща пътуванията... но все пак тук е форум за пътешествия, а не за командировки, нали... Редактирано 28 август, 2018 от antea 1 2
chandni Публикувано: 28 август, 2018 Публикувано: 28 август, 2018 преди 1 минута , Георги Матеев каза: мисля, че това имаше предвид и @chandni за изгодата. Точно това имах предвид Жоро. Чест ти прави, че не мрънкаш и подхождаш с такова разбиране, въпреки, че си сред най-засегнатите. Пътуваш много, салоните за теб са крайно недостатъчни. Цената на Priorty Pass определено не е била предвидена досега в бюджета ти, но като човек, който пътува толкова много, че да посети 120-130 салона за година, тези 400 лв също са капка в морето на фона на билетите, които са те отвели в тези салони. На всеки трезвомислещ човек му е ясно, че няма как "безплатният обяд" да продължи вечно. 2
hristov.hb Публикувано: 28 август, 2018 Публикувано: 28 август, 2018 преди 36 минути , makler каза: Ако все пак търсим драма наистина 14000 клиента ми се вижда изключително малко и този оборот ще откаже една част от тях. От поста на Дайнърс това го разбрах, че 14000 от клиентите им ползват салоните, а не че имат само 14000 клиенти. 1
Ilian359 Публикувано: 28 август, 2018 Публикувано: 28 август, 2018 преди 9 минути , Loverboy каза: Не забравяй 3-4%, които Дайнърс си прибира от търговеца, това съвсем не е малка сума. В ЕС не може да е повече от 2%. 1
Двуцветко Публикувано: 28 август, 2018 Публикувано: 28 август, 2018 (редактирано) преди 14 часа, Diners Club Bulgaria каза: Всеки кайто не живея тези 12 безплатни посещения може сам да прецени дали да закрие карта си или не. Поздрави Това не може да бъде нормален отговор на представител на себеуважаваща се институция, предполагам само с този отговор успя да подтикне поне дузина хора към размишления относно бъдещите им взаимоотношения с ДК. Надявам се да има някой от тази институция да чете какви ги “твори” техния човек. Редактирано 29 август, 2018 от Георги моля без забележки за правопис и граматика 5 6
Capitan Morgan Публикувано: 28 август, 2018 Публикувано: 28 август, 2018 В крайна сметка от 01.2019 ли са валидни новите условия за 1000 лв оборот за 3 месеца и 12 посещения за съществуващи карти или ? Нямам съобщение на мейл или в Май Дайнърс за промяна на условията , а това може да изненада някой много неприятно ...
Goal & Boss Публикувано: 28 август, 2018 Публикувано: 28 август, 2018 (редактирано) преди 4 минути , Двуцветко каза: Непрекъснатите правописни и граматически грешки ще ги оставя без коментар, но са също трън в очите. Предполагам, че пише от мобилно устройство с включено auto-complete. Вероятно милениал В ЕС не може да е повече от 2%. Значи в ЕС 2% а в останалия свят - повече. Редактирано 28 август, 2018 от Goal & Boss 2
Loverboy Публикувано: 28 август, 2018 Публикувано: 28 август, 2018 преди 28 минути , antea каза: на мен пък продължава да не ми е ясно как точно е възможно хора, които претендират,че пътуват по няколко пъти месечно и се НУЖДАЯТ от повече салони, да им е проблем да направят 330 лв оборот по кредитна карта? това би било оправдано, само ако някой друг им плаща пътуванията... но все пак тук е форум за пътешествия, а не за командировки, нали... Не съм чул някой в тази тема да се оплаква , че не може да направи оборота. Тук не само, че ги ограничават на 12, но и вдигат оборота двойно. Къде е incentive-а за клиента? 4
stanislavpp Публикувано: 28 август, 2018 Публикувано: 28 август, 2018 14000 посещения на лаунджове има за една година, а не клиенти или карти , заради това ограничават посещенията. Подобно е ограничението и за спомената от мен карта, досега е имало безлимитни посещения на лаунджове от безлимитен брой гости, сега ги ограничават само до двама безплатни гости. Хората се организирали по разни форуми (flyertalk и други) и са задръстили лаунджовете. Таксата на картата реално е нула или 150$ на годишна база , ако се ползва вяло. 300$ травъл кредит се приспадат автоматично от картата, като травъл е доста обширна категория. Естествено 450$ се плащат при първото извлечение и след това може да се припадне кредит от 300$. При направен оборот за три месеца на стойност 4000$, картата излиза безплатна за 3 години напред, а ако се използват точки за травъл за 5 години напред.
Ilian359 Публикувано: 28 август, 2018 Публикувано: 28 август, 2018 Не ми стана ясно - оборотът през MC апликация ще се зачита ли за посещение на салони? Защото вдигането на оборота определено е проблем за много потребители. Например жена ми пазарува с КК почти изцяло при търговци, които не приемат DC (напр. Lidl). Вероятно ще влезе в списъка с изгубени клиенти. 1
stanislavpp Публикувано: 28 август, 2018 Публикувано: 28 август, 2018 Да, ще се зачита , но лимита е вдигнат на 1000лв оборот за тримесечие.
AlexandraKo Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 преди 6 часа, Двуцветко каза: Това не може да бъде нормален отговор на представител на себеуважаваща се институция, предполагам само с този отговор успя да подтикне поне дузина хора към размишления относно бъдещите им взаимоотношения с ДК. Надявам се да има някой от тази институция да чете какви ги “твори” техния човек. Недейте така, де! Не бива да се проявявяме като неблагодарни. Колко беше хубаво до сега, да си имаме персонален форумен банкер, дето на мига, да отговаря на въпросите ни и да помага, когато имаме проблем. В крайна сметка, нищо не зависи от него/нея. Нито пък, зависи от нас. И да, в крайна сметка, всеки има свободата на избора - да бъде или да не бъде. Картата дава достъп до много салони по света. Като ми свършат безплатните, ако искам да вляза, ще си платя и толкова. Ако пък, като Матеев пътувам много, купувам си един Приорити пас и приключвам. Забравихме времената, когато не ходехме по такива салони, а пак си пътешествахме. Направо, разглезена работа, това нашето.:))) 3
Diners Club Bulgaria Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 (редактирано) преди 9 часа, wilks каза: Струва ми се, че много хора тук пропускат една част от условията, които бяха цитирани в предно мнение. А именно, че тези 12 безплатни посещения ще са налични САМО ако за всички предишни 90-дневни периоди, е изпълнявано условието за минимум 1000 лв оборот. Пропуснеш ли един, оставаш и без тези 12 Така че, който си мисли да се "юрка" само преди пътуване, няма да го огреят и малките пици на Т2 Ето го Поне аз така го разбирам с това "за всеки период от 90 дни". И ако е така, ще е добре от ДКБ да го разгледат по-внимателно при преработката и уточняването на финалния вариант, че много условия станаха изведнъж и на куп. Или ако не това се има предвид, то да го напишете по-ясно, за да не се създава грешна представа. Иначе и аз очаквах такъв развой на събитията с редуциране на тези безплатни посещения, и то отдавна 🙂 Здравете, благодарим за обърнатото внимание. Текста в тази си част не е променян, но сме съгласни, че може да се поясни по-добре. Както и досега, необходимия оборот ще се изчислява само 90 дни преди посещението. Не е необходимо да правите оборот целогодишно. Има се предвид, че за всяко едно посещение е необходим оборот. Ще внесем допълнителни уточнения в програмата, записана на сайта ни. успешен ден! Редактирано 29 август, 2018 от Diners Club Bulgaria 11
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега