Гост Гост561# Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 (редактирано) преди 13 минути , Loverboy каза: Точно така. Как да си зарежа Мастъркарда от Райфайзен, ако този при Дайнърс не дава никакъв кешбек? Това обезсмисля изцяло картата - ако не минава Дайнърс на ПОС-а, мнго ясно, че ще ползвам другата си карта Мастър от друга банка, която дава кешбек, отколкото да мина с вторичния на Дайнърс. И друго - не само, че вдигат оборотите от 500 на 1000, но и този оборот е само такъв с Дайнърс клуб, а не с Мастър... Е, извинявай, но това е скандално. До колкото разбрах оборотът е сумарна величина DC + MC. Неговото двойно завишение го приемам напълно и без забележки, но неучастието на оборотът през МС не го приемам! Редактирано 29 август, 2018 от Гост561#
Loverboy Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 преди 1 минута , Gambrinus каза: До колкото разбрах оборотът е сумарна величина DC + MC. Неговото двойно завишение го приемам напълно и без забележки, но неучастието на оборотът през МС не го приемам! Категорично не. Из отговора на Дайнърс клуб: " Здравейте, ще се опитаме да внесем малко яснота относно използването на VIP салони. 1. За съществуващи картодържатели: До края на 2018 г., необходимия оборот остава 500 лв. и няма ограничение за броя на посещенията. 2. От началото на 2019 г. новите условия за ползване на услугата, както за оборта, така и за броя на посещенията, ще влязат в сила за всички картодържатели и всички видове карти. 3. Не се изисква отделен оборот за всяко пощение. С един реализиран оборот в рамките на 90 дни, може да се възползват от повече от едно посещения. 4. При изчисляване на оборота се вземат предвид само плащания с кредитна карта (апликация) Diners Club"
П.Кръстев Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 (редактирано) Абе двойно дърво отвсякъде, но ще се адаптираме, какво да правим. Както вече се каза назад в темата, 12 посещения са си 12 посещения, никоя друга карта не ги предлага. Изискването за 1000 лв оборот от 2019 ще се подпомогне от факта, че Diners ще започне да се приема на 95% от терминателите в България. Аз лично ще си сменя картата с безконтактна Diners Classic и няма да се занимавам повече... Относно поста на @Diners Club Bulgaria специално е посочено, че се внася яснота относно "посещенията на ВИП Салони", така че според мен под "оборот" се има предвид само оборота, необходим за посещение на бизнес салоните (тези 1000 лв.) Напълно възможно е и двете карти да участват в трупането на точки за кешбек, нека не бързаме. ЕДИТ: Всъщност в условията за кеш-бек програмата в сайта си го пише ясно: Цитат набиране на бонус точки за разплащания при търговци в България или чужбина, осъществени чрез Diners Club International апликация, записана върху кредитната карта. За всеки похарчен цял лев се натрупва 1 (една) бонус точка Редактирано 29 август, 2018 от П.Кръстев 1
Гост Гост561# Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 преди 2 минути , Loverboy каза: Категорично не. Из отговора на Дайнърс клуб: 4. При изчисляване на оборота се вземат предвид само плащания с кредитна карта (апликация) Diners Club" Следващият доста силен аргумент DC да не е част от "коледното ми дръвче"! 😉 Мерси, че ми обърна внимание на това!
logist13 Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 (редактирано) Преди 1 час, Goal & Boss каза: Как става така, че се тръшкаме за 10-20-30 евро „разход“ на някаква компания-издател на кредитни карти и оправдаваме рестрикциите, които тя налага, а като видим билети със сгрешени тарифи, когато очевидно авиокомпаниите понасят стотици евра загуби от един човек, се нахвърляме да купуваме като обезумели, без да ни е грижа кой ще плаща разликата? И тако, и вако? Или аз нещо не съм разбрал? Има сериозна принципна разлика между двете неща. При сгрешени тарифи А/К (или някоя агенция) си има вина и си носи последствията. Какво ще направят си е избор на А/К (или агенцията), могат да канселират билетите, могат и да ги признаят. За купилите също си има рискове, могат да летят, ама могат и да не летят, и да им се наложи да преглътнат банкови такси и курсови разлики при канселиране на билетите или канселиране на резервации за други услуги по пътуването срещу нищо насреща. Пък в случая с Diners рева е срещу услуга (по-точно безплатен обяд), която никой не те задължава да ползваш. Ама и никой друг не я предлага. Пък 10-20 евро х 50-100 салона годишно х 500-700 човека (5% засегнати от 14'000), сами го сметнете колко е, има-няма половин милион евро, че може и нагоре. Редактирано 29 август, 2018 от logist13 3 1
Гост Гост561# Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 @Diners Club Bulgaria Новата карта ще има ли опция за забрана изцяло на използването на МС, като алтернативен платежен инструмент?
П.Кръстев Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 преди 2 минути , Gambrinus каза: @Diners Club Bulgaria Новата карта ще има ли опция за забрана изцяло на използването на МС, като алтернативен платежен инструмент? To какъв е смисъла тогава да си взимаш дайнърс-мастъркард, а не да си останеш с Дайнърс класик ? 1
Diners Club Bulgaria Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 преди 1 минута , Gambrinus каза: @Diners Club Bulgaria Новата карта ще има ли опция за забрана изцяло на използването на МС, като алтернативен платежен инструмент? Здравейте, такава възможност не е предвидена. Може да изберете класическата ни карта при подобна необходимост. Именно затова не подменяме класическите ни крати, а ще продължим да предлагаме и двете в зависимост различните нуждите на потребителите. Хубав ден. 3
Гост Гост561# Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 преди 3 минути , П.Кръстев каза: To какъв е смисъла тогава да си взимаш дайнърс-мастъркард, а не да си останеш с Дайнърс класик ? Останах с впечатлението, че новата карта ще замени Класик-а и тя повече няма да се издава, но явно не съм разбрал правилно, сори. Правилно, смисъл няма абсолютно никакъв, предвид факта, че оборотите през МС не са обект на кеш-бек. Лично за мен новата карта няма смисъл. @Diners Club Bulgaria Благодаря!
antony2001 Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 Аз да попитам - когато купувам онлайн билет ще мога ли да избирам с коя карта да плащам- ДК илиМК? Как сайтът ще разпознава картата? Как ще става 3Д-авторизацията. Аз на мастърса имам, ама на дайнърса нямам, например!
VanIvanov Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 преди 1 минута , antony2001 каза: Аз да попитам - когато купувам онлайн билет ще мога ли да избирам с коя карта да плащам- ДК илиМК? Как сайтът ще разпознава картата? Как ще става 3Д-авторизацията. Аз на мастърса имам, ама на дайнърса нямам, например! Самата карта има два номера - 14-цифрения е DC, а 16-цифрения е MC. 2
Diners Club Bulgaria Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 В момента, antony2001 каза: Аз да попитам - когато купувам онлайн билет ще мога ли да избирам с коя карта да плащам- ДК илиМК? Как сайтът ще разпознава картата? Как ще става 3Д-авторизацията. Аз на мастърса имам, ама на дайнърса нямам, например! Върху карта са изписани и двата номера. Просто изписвате в сайта предпочитаната карта. Ще трябва да имате регистрация в my.diners.bg, където да има посочен мобилен номер, на който ще получите еднократна парола. 4 1
chandni Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 Здравейте, @Diners Club Bulgaria. Днес съпругът ми направи плащане към сайта на Qatar Airways с неговата карта и не получи никакъв код за потвърждение на плащането. Същото мина автоматично. Аз ли нещо не съм разбрала или ProtectBuy нещо не работи? 2
Yavor Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 Аз също не получавам код за потвърждение, въпреки че съм въвел телефонен номер в my.diners. bg
chandni Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 преди 1 минута , Yavor каза: Аз също не получавам код за потвърждение, въпреки че съм въвел телефонен номер в my.diners. bg Оказва се, че програмата още не е стартирала... 🙂 1
vl_stamboliev Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 И аз не получавам. Явно проблемът е в ДКБ. Очаквам коментара им.
AlexandraKo Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 (редактирано) преди 31 минути , chandni каза: Здравейте, @Diners Club Bulgaria. Днес съпругът ми направи плащане към сайта на Qatar Airways с неговата карта и не получи никакъв код за потвърждение на плащането. Същото мина автоматично. Аз ли нещо не съм разбрала или ProtectBuy нещо не работи? Аз тоя дни плащах всички самолетни билети с различни карти Дайнърс /имаме 3/ и няма ни вест, ни кост. Минават си плащанията мигновено. И не само код няма, ами и не излизат в Приложението. Като осъществени транзакции. Ще почакам още малко и ще питам що така. Едни обороти за къде 3000 ги няма отразени. Редактирано 29 август, 2018 от AlexandraKo 1
chandni Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 В момента, AlexandraKo каза: не излизат в Приложението. Като осъществени транзакции. В транзакции се появяват по-бавно - след като се осчетоводят. Гледай в авторизации. Иначе за програмата - мъжът ми звънна по телефона да ги пита и са казали, че програмата още не работи. 1
AlexandraKo Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 преди 1 минута , chandni каза: В транзакции се появяват по-бавно - след като се осчетоводят. Гледай в авторизации. Иначе за програмата - мъжът ми звънна по телефона да ги пита и са казали, че програмата още не работи. И там ги няма.
chandni Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 В момента, AlexandraKo каза: И там ги няма. Това вече е много странно, тъй като в авторизации се появява моментално - веднага след плащането! Може би е добре да им звъннеш и да говориш със съпорта. Липсата на авторизация означава, че няма плащане. 1
AlexandraKo Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 (редактирано) преди 18 минути , chandni каза: Това вече е много странно, тъй като в авторизации се появява моментално - веднага след плащането! Може би е добре да им звъннеш и да говориш със съпорта. Липсата на авторизация означава, че няма плащане. Да, ама сумата намалява и всички ми изпратиха купените билети. Ти ме притесни, та се обадих по телефона. При тях се виждат, като авторизация, не можаха да отговорят, защо при мен не се виждат. Редактирано 29 август, 2018 от AlexandraKo 1
VanIvanov Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 преди 9 минути , chandni каза: Това вече е много странно, тъй като в авторизации се появява моментално - веднага след плащането! Може би е добре да им звъннеш и да говориш със съпорта. Липсата на авторизация означава, че няма плащане. При мен са се бавили с няколко часа (дали не и ден и малко) авторизации при закупуване на билети от Lufthansa, както и за тур на Доха през катарците. Не е имало проблем с плащанията, тъй като и при мен бяха изпратени веднага самолетните билети, но поради някаква причина по-късно се появи в my.diners. 2
AlexandraKo Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 преди 16 минути , VanIvanov каза: При мен са се бавили с няколко часа (дали не и ден и малко) авторизации при закупуване на билети от Lufthansa, както и за тур на Доха през катарците. Не е имало проблем с плащанията, тъй като и при мен бяха изпратени веднага самолетните билети, но поради някаква причина по-късно се появи в my.diners. При мен трети ден.
VanIvanov Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 преди 10 минути , AlexandraKo каза: При мен трети ден. Нямам спомен колко се забави, тъй като беше пролетта, аз пътувах...взех ги вечерта преди да замина и на следващия ден не се бяха появили, след това се върнах след няколко дни и беше всичко ОК, така че може да е било повече от ден и при мен 🙄 1
П.Кръстев Публикувано: 29 август, 2018 Публикувано: 29 август, 2018 (редактирано) При мен след закупуване на билети от Qatar Airways нямаше движение повече от 1 ден. Нито авторизация, нито нищо. Предположих, че от авиокомпанията са се забавили с изтеглянето на парите. В последствие си ги дръпнаха, естествено 🙂 Редактирано 29 август, 2018 от П.Кръстев
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега