Георги Публикувано: 29 август, 2018 Сподели Публикувано: 29 август, 2018 (редактирано) На 12.08.2018 г. в 23:35, Георги каза: Точно това е и моето притеснение. На практика нищо не ми пречи да си купя бизнес класа за вътрешен полет, а в джоба да имам чекиран за международен. Ако няма коридор за изпращане между проверката и бизнес салона си е жива пробойна в системата. Ама ще видим 🙂 Ще извадя декларация, но ще ми е любопитно дали изрично ще я поискат. На 13.08.2018 г. в 0:40, Jorro каза: Защо се притесняваш? В най-лошия случай ще се върнеш обратно и ще минеш през секюритито за вътрешни полети като просто няма да ползваш салона. Съмнявам се някой да те води до салона. Аз ще летя на 24-ти и ще споделя опит, но предполагам звънят в салона да кажат, че пристига пътник за вътрешен полет и ако се замотае нещо и не се яви предполагам ще почнат да го търсят. Пък ако не го намерят ще е поредния пробив в сигурността :D. Най-лошото е, че едва ли ще се шашнат като немците, че да затварят терминала 😄 Да отбележа, че декларация за детето не беше поискана. Т.е. на теория би трябвало да е възможно чрез подобен трик да се изведе дете в чужбина. Нарочно не писах по-рано в темата, защото исках да пиша първо на Гранична Полиция за да ги информирам и да ми кажат дали има реално такъв проблем. Днес получих доста дълъг и любезен отговор, който ми благодари за писмото и ме информират, че всички пътуващи по вътрешни линии минават и през вътрешна проверка от МВР дали имат регистрация за международен полет по същото време. По този начин следят не само за извеждане на малолетни в чужбина без нужната декларация, но и да предотвратят напускане на страната на лица, които имат забрана за това. Отбелязаха и колко изключително малко са непълнолетните минаващи през бизнес салона, но все пак са помислили за превенция на подобни заобикалки. Макар и с известно закъснение съм доволен от отговора. Редактирано 29 август, 2018 от Георги 13 Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 29 август, 2018 Сподели Публикувано: 29 август, 2018 Много карти предлагат тези 3 салона, включително някои дебитни. Но салонът на Т1 явно е по-елитен и си иска специална карта. 1 6 Връзка към коментар
iMari Публикувано: 29 август, 2018 Сподели Публикувано: 29 август, 2018 (редактирано) преди 1 час, Ilian359 каза: Но салонът на Т1 явно е по-елитен и си иска специална карта. Аз какво ви казвам?😊 Щяхме да се чувстваме по-малко прецакани,ако Дайнърс вместо с промотиране на новият продукт бяха почнали седмицата с "Може да ви вдигаме необходимия оборот за последните 90 дни и да ви орязване привилегиите,но все още имате цели 12 безплатни посещения годишно на салона на Т1" Редактирано 29 август, 2018 от Мари Николова Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 29 август, 2018 Сподели Публикувано: 29 август, 2018 Какво точно ви липсва в салона на Т1? Уж никой не влиза заради плюскането, но освен ограниченият асортимент храни и напитки аз намирам салона за просторен, тих, с удобни седалки, TV, достатъчно зарядни контакти и т. н. Нямам толкова посещения по салоните като Матеев и неколцина други, но е зарибяващо и аз също бих търсил алтернатива. При 30-40 салона годишно може би ще си купя Priority Pass, ако може да ми излезе за 400 лв, а Дайнърс пак ще я ползвам, защото ми е удобна за доста неща. 4 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 преди 7 часа, stanimir каза: Какво точно ви липсва в салона на Т1? Уж никой не влиза заради плюскането, но освен ограниченият асортимент храни и напитки аз намирам салона за просторен, тих, с удобни седалки, TV, достатъчно зарядни контакти и т. н. Нямам толкова посещения по салоните като Матеев и неколцина други, но е зарибяващо и аз също бих търсил алтернатива. При 30-40 салона годишно може би ще си купя Priority Pass, ако може да ми излезе за 400 лв, а Дайнърс пак ще я ползвам, защото ми е удобна за доста неща. Може би, основната мисъл е, че 30 лева са много, само, за да седиш на тихо. Като се знае, какви салони има по света, човек неволно прави сравнение. 3 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 (редактирано) Едва ли някой е платил от джоб тия 24 лв. са май. Както казах при над 30 посещения годишно за мен си струва инвестицията в Priority Pass, ако може да падне до посочената цена. Свикнеш ли веднъж на хубавото после ти е кофти да се блъскаш като добиче на много от летищата. Редактирано 30 август, 2018 от stanimir 3 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 (редактирано) Лек опит за резюме на темата. Дано е полезно за тези, които са се изгубили в дискусията, както и за @Diners Club Bulgaria да отговорят на пропуснати въпроси. Поправяйте, ако има неточности. Новата карта на Diners съдържа два продукта в една пластика - Diners Club и Mastercard Classic Новата карта, както и старите, съвсем скоро ще се приемат на над 95% от обектите в България. Това включва и терминалите на Unicredit, които са най-разпространени. Новата карта ще има възможност за смяна на пин кода на всеки банкомат. Новата карта ще има един лимит, един пин, едно извлечение и една такса. Всички новоиздадени карти, включително комбинираната и новите класици са безконтактни от около месец насам. При плащане на ПОС с чип, който поддържа и двете карти ще може да се избира дали да платиш с Diners или Mastercard. Ако се поддържа само едната карта, плащането автоматично минава през нея. При безконтактно плащане на ПОС, който поддържа и двете карти, плащането ще минава с приоритет по азбучен ред (Diners). Ако се поддържа само едната, плащането минава през нея. Курсовете на превалутиране ще са от Diners, а не от ПИБ. Новите карти ще включват същите застраховки като старата Diners Classic. Това означава, че и дамските карти ще имат пътническа застраховка, която липсва при класическите дамски Diners, медицинската застраховка за рак на гърдата също остава. Застраховките ще се активират независимо дали плащане е регистрирано с Diners или Mastercard. Изискването за оборот за безплатно посещение на бизнес салони за последните 90 дни се увеличава от 500лв на 1000лв. Оборотът за салоните се отчита само от Diners апликацията. Кешбек от 1% е валиден само за Diners апликацията. Неограниченото посещение на бизнес салони се заменя с право на 12 посещения годишно. Всеки магеланец, ако желае, може да преиздаде безплатно класическата си карта към новата двойна. За целта трябва да изпрати лично съобщение с клиентския си номер на @Diners Club Bulgaria. Периодът на това предложение е докато не бъде пусната новата карта официално, грубо около месец. За стари картодържатели правилата за увеличеният оборот и ограничението за салоните влизат в сила от 01.2019. При интернет плащания ще може да си изберете с кой продукт искате да платите, пластиката има както Diners, така и Mastercard номер. Промото "без такса в месеца, в който не се ползва" за сега остава до края на годината, включително при миграция към новата карта. Въпроси без отговор: В началото на темата се коментираше, че за да се подмени старата Diners Classic за новата комбинирана е нужно старата да е поне на 1 година. Малко объркано е самото условие, както и коментарите по него, повече яснота би била от полза. Важи ли предложението за безплатно преиздаване на класическите карти (ако например искаме безконтактна карта) или е валидно само за миграция към новия продукт? Преиздадени Classic карти ще могат ли да сменят ПИН кода? Ограничението от 12 посещения в календарна година влиза автоматично за новите карти, а за старите от 01.2019? Т.е. ако се преиздаде текуща класик към новата двойна карта, ограничението и изискването за 1000лв оборот автоматично влиза в сила? При изваждане на дублираща карта (или Diners+Mastercard към съществуваща Diners Classic), ще може ли и с нея да се ползват още 12 салона, при положение, че покрива изискванията за оборот или ограничението е по картодържател без значение броя на притежаваните карти? Ако приемем, че информацията тук е коректна, новите условия за 12 салона и 1000 лв оборот за 90 дни влизат от 1 Януари 2019 за "стари" картодържатели. Това значи ли, че за посещение на салон на 31 Декември е безплатно при 500 лв оборот за предните 90 дни, но посещение на 1 Януари е безплатно при 1000 лв оборот за предните 90 дни? Броят на посещенията в салоните как се брои, от 01 януари или се гледа броят 12 месеца назад? Ако е второто, това означава ли, че ако сме посетили 12 салона през 2018, няма да имаме право на безплатен достъп преди датата през 2019 да превърти първото ни посещение от 2018? Или броячът на посещенията се нулира на 01.01 всяка година? Редактирано 30 август, 2018 от Георги 19 2 3 Връзка към коментар
Тони Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 Новите карти ще включват същите застраховки като старата Diners Classic. Това означава, че и дамските карти ще имат пътническа застраховка, която липсва при класическите Diners, медицинскатазастраховка за рак на гърдата също остава. Застраховките ще се активират независимо дали плащане е регистрирано с Diners или Mastercard. Дамските нямат пътническа, класик има. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 преди 3 минути , Тони каза: Новите карти ще включват същите застраховки като старата Diners Classic. Това означава, че и дамските карти ще имат пътническа застраховка, която липсва при класическите Diners, медицинскатазастраховка за рак на гърдата също остава. Застраховките ще се активират независимо дали плащане е регистрирано с Diners или Mastercard. Дамските нямат пътническа, класик има. Новите дамски ще имат и пътническа. 1 Връзка към коментар
antea Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 Броят на посещенията в салоните как се брои, от 01 януари или се гледа броят 12 месеца назад? Ако е второто, това означава ли, че ако сме посетили 12 салона през 2018, няма да имаме право на безплатен достъп преди датата през 2019 да превърти първото ни посещение от 2018? Или броячът на посещениятасе нулира на 01.01 всяка година? --- в условията им май пишеше "календарна година", така че по това би трябвало да е почти напълно сигурно, че се има предвид годината от първи януари до 31 декември, иначе се използва термин от сорта на "12 последователни месеца назад" 4 Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 Преди 1 час, Георги каза: Преиздадени Classic карти ще могат ли да сменят ПИН кода? Могат, имам човек с извадена Класик от преди няколко дни и си е сменил ПИН кода на банкомат. Картата е безконтактна. 4 Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 Преди 1 час, Георги каза: Въпроси без отговор: Преиздадени Classic карти ще могат ли да сменят ПИН кода? Ограничението от 12 посещения в календарна година влиза автоматично за новите карти, а за старите от 01.2019? Т.е. ако се преиздаде текуща класик към новата двойна карта, ограничението и изискването за 1000лв оборот автоматично влиза в сила? На първия въпрос беше даден отговор от представителя на ДКБ, ще може да се сменя ПИН кода и на новите класици. Относно втората точка - това не би трябвало да е от такова значение. Дори да си подменим старата с нова карта (това прави жена ми в момента заради смяна на името) имаме 90 дни право да ползваме салоните безплатно, т.е. Септември, Октомври и Ноември, без нуждата от оборот. 12 посещения за 4 месеца ще са напълно достатъчни, след това от 01 Януари ще се нулират... Връзка към коментар
Георги Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 И моето мнение, с малко предложения. Привлекателната сила на новата карта за мен е да се спре с ръчкането и пробването на по 2-3 карти като стане време за плащане. Досадно ми е да се оглеждам каква лепенка има на терминала, досадно ми е да давам дайнърса за проба, после да чакам системата евентуално да го отхвърли, да вадя нова карта, като в същото време половината опашка зад мен вероятно споменава всичките ми роднини наум. Поне аз бих споменавал техните, защото много мразя неефективни опашки, но това е друга тема 🙂 Поради тази причина почти винаги не давам дайнърса на касата за малки суми, просто не ми се занимава с досадните неща покрай отказана транзакция. Та новата карта ми допада с това, че подавайки я със сигурност знам, че плащането ще мине - ако не с дайнърс, то с мастъркард. Но според мен ще е супер полезно, ако може сами да избираме приоритета на апликацията, например в my.diners и този приоритет да е по подразбиране. Въобще не виждам причина при всяко плащане с чип да трябва да се избира всеки път апликацията на терминала като е ясно, че си имаме фаворит. И този фаворит към момента е очевиден, защото мастъркард няма нито едно предимство през дайнърс. Единственото му предимство е че лесно може да се използва за резервна опция, когато дайнърс не захапе. В същото време подозирам много проблеми с това евентуално избиране на терминала, касиери които ще избират вместо нас без да ни питат, а дори и да ни питат това само ще води до допълнително забавяне и т.н. допълнителни занимавки, които намирам за ненужни и неефективни. Нека дайнърс да е по подразбиране, а в останалите 5%, където не се поддържа да отива към мастъркард и това е - няма нужда всеки път да потвърждавам избора си на терминала, не виждам случай в който ще преценя едната апликация да я предпочитам при едно плащане, а другата при друго. Разбирам, че в бъдеще може да се появи ситуация, при която да речем в даден магазин има мастъркард промо и в този случай да преценя там да използвам нея, но поне за мен такива ситуации ще са достатъчно малко че да не се налага да ползвам "удобството" от потвърждаване на избора на всяка транзакция, всеки ден. Чисто и просто идеален вариант би бил, ако в my.diners има настройка за избор с опции: "Diners по подразбиране", "Mastercard по подразбиране", "Избор по време на плащане на POS". Друго, което ми допада, е че евентуално ще имам мастъркард с доста по-висок лимит, от колкото отпускат банките в България. С години наред съм плащал задължителна застраховка за кола под наем, само за да успея да сваля блокираната сума по картата ми, просто защото нямам достатъчно лимит. Лимитът на Diners ми е по-голям, което ми позволява вече да не купувам задължителна застраховка, но тя пък не се приема навсякъде по света, за разлика от мастъркард. 6 Връзка към коментар
vl_stamboliev Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 Преди 1 час, Георги каза: Лек опит за резюме на темата. Дано е полезно за тези, които са се изгубили в дискусията, както и за @Diners Club Bulgaria да отговорят на пропуснати въпроси. Поправяйте, ако има неточности. Новата карта на Diners съдържа два продукта в една пластика - Diners Club и Mastercard Classic Новата карта, както и старите, съвсем скоро ще се приемат на над 95% от обектите в България. Това включва и терминалите на Unicredit, които са най-разпространени. Новата карта ще има възможност за смяна на пин кода на всеки банкомат. Новата карта ще има един лимит, един пин, едно извлечение и една такса. Всички новоиздадени карти, включително комбинираната и новите класици са безконтактни от около месец насам. При плащане на ПОС с чип, който поддържа и двете карти ще може да се избира дали да платиш с Diners или Mastercard. Ако се поддържа само едната карта, плащането автоматично минава през нея. При безконтактно плащане на ПОС, който поддържа и двете карти, плащането ще минава с приоритет по азбучен ред (Diners). Ако се поддържа само едната, плащането минава през нея. Курсовете на превалутиране ще са от Diners, а не от ПИБ. Новите карти ще включват същите застраховки като старата Diners Classic. Това означава, че и дамските карти ще имат пътническа застраховка, която липсва при класическите дамски Diners, медицинската застраховка за рак на гърдата също остава. Застраховките ще се активират независимо дали плащане е регистрирано с Diners или Mastercard. Изискването за оборот за безплатно посещение на бизнес салони за последните 90 дни се увеличава от 500лв на 1000лв. Оборотът за салоните се отчита само от Diners апликацията. Кешбек от 1% е валиден само за Diners апликацията. Неограниченото посещение на бизнес салони се заменя с право на 12 посещения годишно. Всеки магеланец, ако желае, може да преиздаде безплатно класическата си карта към новата двойна. За целта трябва да изпрати лично съобщение с клиентския си номер на @Diners Club Bulgaria. Периодът на това предложение е докато не бъде пусната новата карта официално, грубо около месец. За стари картодържатели правилата за увеличеният оборот и ограничението за салоните влизат в сила от 01.2019. При интернет плащания ще може да си изберете с кой продукт искате да платите, пластиката има както Diners, така и Mastercard номер. Промото "без такса в месеца, в който не се ползва" за сега остава до края на годината, включително при миграция към новата карта. Въпроси без отговор: В началото на темата се коментираше, че за да се подмени старата Diners Classic за новата комбинирана е нужно старата да е поне на 1 година. Малко объркано е самото условие, както и коментарите по него, повече яснота би била от полза. Важи ли предложението за безплатно преиздаване на класическите карти (ако например искаме безконтактна карта) или е валидно само за миграция към новия продукт? Преиздадени Classic карти ще могат ли да сменят ПИН кода? Ограничението от 12 посещения в календарна година влиза автоматично за новите карти, а за старите от 01.2019? Т.е. ако се преиздаде текуща класик към новата двойна карта, ограничението и изискването за 1000лв оборот автоматично влиза в сила? При изваждане на дублираща карта (или Diners+Mastercard към съществуваща Diners Classic), ще може ли и с нея да се ползват още 12 салона, при положение, че покрива изискванията за оборот или ограничението е по картодържател без значение броя на притежаваните карти? Ако приемем, че информацията тук е коректна, новите условия за 12 салона и 1000 лв оборот за 90 дни влизат от 1 Януари 2019 за "стари" картодържатели. Това значи ли, че за посещение на салон на 31 Декември е безплатно при 500 лв оборот за предните 90 дни, но посещение на 1 Януари е безплатно при 1000 лв оборот за предните 90 дни? Броят на посещенията в салоните как се брои, от 01 януари или се гледа броят 12 месеца назад? Ако е второто, това означава ли, че ако сме посетили 12 салона през 2018, няма да имаме право на безплатен достъп преди датата през 2019 да превърти първото ни посещение от 2018? Или броячът на посещенията се нулира на 01.01 всяка година? Предлагам да не гадаем, а ДКБ да отговори точка по точка на поставените въпроси и неясноти!!! 3 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 Допълвам Георги с още един съществен въпрос към @Diners Club Bulgaria, който вероятно ще повлияе решението на доста хора. При преиздаване на новата безконтактна Diners Classic или при ъпгрейд до Diners-Mastercard какво се случва с натрупания до момента кешбек? Нулира ли се или се запазва? 3 Връзка към коментар
logist13 Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 преди 18 минути , Георги Матеев каза: Допълвам Георги с още един съществен въпрос към @Diners Club Bulgaria, който вероятно ще повлияе решението на доста хора. При преиздаване на новата безконтактна Diners Classic или при ъпгрейд до Diners-Mastercard какво се случва с натрупания до момента кешбек? Нулира ли се или се запазва? Освен за натрупания до момента кешбек е хубаво да знаем какво се случва и с натрупания до момента оборот. Особено при положение, че за новите карти 1000 лева изискване влиза в сила веднага, а по-масовото приемане на картата от търговци май все още не е факт. 1 Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 преди 44 минути , Георги каза: И моето мнение, с малко предложения. Изборът на платежна апликация трябва да бъде поддържан офлайн, настройка в портала не може да повлияе на това. Технологията за комбиниране на аплети върху EMV не е чак толкова гъвкава, засега. 4 Връзка към коментар
Diana Alexandrova Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 Моето предложение до Дайнърс е, поне до 1 юни 2019 година, оборотите да не се променят. Все още на много места, картата не се приема, въпреки изброени обекти, плащанията просто не минават и това затруднява доста разплащането с картата. Преди години, първоначално такива проблеми имахме с АмЕх, впоследствие нещата се стабилизираха и когато картата стана изключително добра, и я ползвахме непрекъснато, те решиха и се оттеглиха от нашия пазар, за съжаление... Връзка към коментар
antony2001 Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 Не ми стана ясно ОБЩ ли ще бъде кредитния лимит в двойната карта? Как ще се определя той? На база стар отпуснат лимит, с ново кандидатстване и доказване на доход, обединяване на лимити от ДКБ и ПИБ или "по преценка" на ДКБ? Защото ако, например имаш ДК с 1000 лева кредитен лимит и МК с 10 000 лева, общият ти кредитен лимит е 11 000 лева, разпределен в две КК. Не виждам особена логика заради дължима от мен 39 лева годищна такса (МК) да губя 10 000 кредитен лимит само и само да имам една пластика в джоба с 1000 лева в нея и възможност да избирам кой бранд да ползвам. Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 Здравейте, преди да отговорим на всички поставени въпроси, бихме искали да уточним, че официалното представяне на картата, както и всички условия по нея са предвидени за края на месец Септември. В тази връзка ще анализираме всички мнения и препоръки и възможно най-скоро ще отговорим на всички поставени въпроси. Отново исакме да потвърдим, че няма да прекратим прадлагането на класическите ни карти, а добавяме такава която би била по-подходяща за част от клентите ни. В същото време ще продължим да работим за подобряване условията за използване на класическата ни карта, макар и с намален брой безплатни посещения в летищни салони. Що се отнася до притесненията, че картата няма да сработи на дадени терминали в чужбина, тай като няма да предлагат избор на апликации, можем да кажем, че за компаниите, поддържащи терминалите, изборат не е нещо ново, тай като и досега има карти с повече от една апликация, макар и от една платежна марка, както и това, че функционалността е част от сетрификационния процес на всички терминали. Същото важи и за използването на АТМ. На екрана се визуализират и двете марки. Поздрави, Дайнърс клуб България. Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 (редактирано) преди 31 минути , Diners Club Bulgaria каза: Най-важното е да кажете кога влиза ограничение от 12 салона, за да отреагираме с другата салонна марка. Извън темата: Вземете оправете бъговете с авторизациите. От седмица не се отразяват. Редактирано 30 август, 2018 от Hollywood 1 Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 (редактирано) преди 15 минути , Hollywood каза: Най-важното е да кажете кога влиза ограничение от 12 салона, за да отреагираме с другата салонна марка. Извън темата: Вземете оправете бъговете с авторизациите. От седмица не се отразяват. Моля да ни посочите конкретни транзакции за да проверим. Не сме забелязали транзакции да не са отразени. Може да ни напишете на лично съобщение. Получавате ли смс? Редактирано 30 август, 2018 от Diners Club Bulgaria 1 Връзка към коментар
Гост Гост561# Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 В допълнение на обобщението на @Георги и поставените въпроси към @Diners Club Bulgaria: • предвижда ли се включване на оборотите през МС към money back програмата; • в случай, че технически е възможно - ще бъде ли добавена функционалност за блокиране/деблокиране на МС (през My Diners напр.)? Предварително благодаря! Връзка към коментар
Goal & Boss Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 С нетърпение очаквам отговор на въпроса си. Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 Преди 1 час, Diners Club Bulgaria каза: Моля да ни посочите конкретни транзакции за да проверим. Не сме забелязали транзакции да не са отразени. Може да ни напишете на лично съобщение. Получавате ли смс? Нито СМС, нито мейл, нито ги има в приложението. А сумата е свалена. Снощи звъних на кол-центъра Ви, при тях се виждат като авторизации, а защо при мен не - не дадоха отговор. Не съм само аз, други имат същия проблем. По-добре, си вижте централно програмата, моля. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега