cybersimo Публикувано: 6 септември, 2018 Сподели Публикувано: 6 септември, 2018 @Diners Club Bulgaria като гледам често съветвате клиентите си да ви пишат на лични съобщения по различни въпроси. От 29 август съм ви пуснал съобщение, на което до днес отговор няма. Ако става по-бързо да бях отишъл до клон на ПИБ? 1 Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 6 септември, 2018 Сподели Публикувано: 6 септември, 2018 Преди 1 час, cybersimo каза: @Diners Club Bulgaria като гледам често съветвате клиентите си да ви пишат на лични съобщения по различни въпроси. От 29 август съм ви пуснал съобщение, на което до днес отговор няма. Ако става по-бързо да бях отишъл до клон на ПИБ? Здравейте, не намираме съобщение от Вас, моля пишете отново. Връзка към коментар
chandni Публикувано: 7 септември, 2018 Сподели Публикувано: 7 септември, 2018 Аз също бях пращала ЛС на 28.08, което и до днес стои непрочетено... @Георги, би ли погледнал какъв е проблемът с ЛС до @Diners Club Bulgaria? Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 7 септември, 2018 Сподели Публикувано: 7 септември, 2018 преди 5 минути , chandni каза: Аз също бях пращала ЛС на 28.08, което и до днес стои непрочетено... @Георги, би ли погледнал какъв е проблемът с ЛС до @Diners Club Bulgaria? Здравейте , Вашето го имаме, но имате кореспонденция по други канали и искането е придвижено. Колеги ще се свържат допълнително днес или понеделник. Поздрави. Връзка към коментар
chandni Публикувано: 7 септември, 2018 Сподели Публикувано: 7 септември, 2018 преди 1 минута , Diners Club Bulgaria каза: Здравейте , Вашето го имаме, но имате кореспонденция по други канали и искането е придвижено. Колеги ще се свържат допълнително днес или понеделник. Поздрави. Здравейте, няма нужда да се свързват колегите ви. Съпругът ми е говорил вече с тях и след изясняване на условията за новата карта, се отказахме от преиздаването. Просто ми направи впечатление и на мен, че съобщението ми е непрочетено и след коментара на Cybersimo, реших, че може да не ги получавате. Връзка към коментар
MARTiNSHO Публикувано: 7 септември, 2018 Сподели Публикувано: 7 септември, 2018 За денонощната поддръжка кажете, хората горе ви питат нещо и мисля, че е доста грубо да се игнорират така конкретни въпроси с лесни отговори. Има ли денонощна поддръжка или не? 1 Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 7 септември, 2018 Сподели Публикувано: 7 септември, 2018 (редактирано) преди 19 минути , MARTiNSHO каза: За денонощната поддръжка кажете, хората горе ви питат нещо и мисля, че е доста грубо да се игнорират така конкретни въпроси с лесни отговори. Има ли денонощна поддръжка или не? Нищо за последните 4 години не се е променило. Телефоните са денонощни и се обслужват от контактен център на ПИБ. В неработно време се обслужват само неотложни въпроси. Относно грубото отношение- отново ще помолим за контакт чрез официалните ни канали. Редактирано 7 септември, 2018 от Diners Club Bulgaria Връзка към коментар
MARTiNSHO Публикувано: 7 септември, 2018 Сподели Публикувано: 7 септември, 2018 Извинете, че нараних чувствата ви, но никъде не виждам да е имало грубо отношение. Все си мисля, че когато беше невероятния бум за мега картата + 12те посещения за салона, малко преди това казахте, че вече телефончето на Diners е денонощно, а не мижав съпорт през ПИБ... или се бъркам :S Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 7 септември, 2018 Сподели Публикувано: 7 септември, 2018 (редактирано) преди 6 минути , MARTiNSHO каза: Извинете, че нараних чувствата ви, но никъде не виждам да е имало грубо отношение. Все си мисля, че когато беше невероятния бум за мега картата + 12те посещения за салона, малко преди това казахте, че вече телефончето на Diners е денонощно, а не мижав съпорт през ПИБ... или се бъркам :S Именно Вие написахте “грубо отношение” , затова Ви отговаряме. Поста за денонощния съпорт не е от Дайнръс клуб България и не сме правили подобно изявление! Именно заради подобна дезинформация помолихме, да се информирате чрез официалните ни канали. Редактирано 7 септември, 2018 от Diners Club Bulgaria Връзка към коментар
Георги Публикувано: 7 септември, 2018 Сподели Публикувано: 7 септември, 2018 преди 2 часа, chandni каза: Аз също бях пращала ЛС на 28.08, което и до днес стои непрочетено... @Георги, би ли погледнал какъв е проблемът с ЛС до @Diners Club Bulgaria? Изглежда няма систематичен проблем, а трябва да имам , много, много, много сериозна причина да проверявам кой/кога/какви лични съобщения е пращал и получавал и само след позволение на засегнатите страни. Не мисля, че е нужно в случая. преди 4 минути , MARTiNSHO каза: Все си мисля, че когато беше невероятния бум за мега картата + 12те посещения за салона, малко преди това казахте, че вече телефончето на Diners е денонощно, а не мижав съпорт през ПИБ... или се бъркам :S Това е информация, която беше пусната от друг потребител тук, а не от Diners, така че явно от там е дошла заблудата. Саркастичните подмятания не са добре дошли, както в този подфорум, така и в останалите раздели. Връзка към коментар
vl_stamboliev Публикувано: 7 септември, 2018 Сподели Публикувано: 7 септември, 2018 (редактирано) Diners, информацията е пусната от мен. Вижте си сайта и отговорете точно, ясно и еднозначно. Ако не е вярна, защо? Редактирано 7 септември, 2018 от vl_stamboliev правописна грешка Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 7 септември, 2018 Сподели Публикувано: 7 септември, 2018 (редактирано) преди 22 минути , vl_stamboliev каза: Diners, информацията е пусната от мен. Вижте си сайта и отговорете точно, ясно и еднозначно. Ако не е вярна, защо? Да, телефоните са денонощни! обслужват се от ПИБ през последните 4 години. Редактирано 7 септември, 2018 от Diners Club Bulgaria Връзка към коментар
MARTiNSHO Публикувано: 7 септември, 2018 Сподели Публикувано: 7 септември, 2018 На тези телефони не може да се свърши нищо, освен да се блокира карта... ПИБ не виждат нищо, не казват нищо, не правят нищо. Реално в седмицата има един 54 часа, в които няма съпорт за Diners... Жалко, мислех, че и това се е променило. Приемам за невероятен комплимент това със сарказма, защото аз определено не го владея. Връзка към коментар
VanIvanov Публикувано: 7 септември, 2018 Сподели Публикувано: 7 септември, 2018 Някой с опит дали KLM приемат плащания с Diners 🤔 На сайта им пише следното Цитат You can pay by credit card when booking a ticket at KLM.com. We accept MasterCard, VISA and American Express. Depending on the country in which the booking is made, you may also have the option to pay using a Diners Club, JCB (Japan Credit Bureau) or UATP/Airplus card. In some countries, you will be charged a service fee when paying by credit card. Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 7 септември, 2018 Сподели Публикувано: 7 септември, 2018 (редактирано) Успешно плащане с Дайнърс в магазин на "U.S. Polo Assn." в мол Сердика. Редактирано 7 септември, 2018 от П.Кръстев Връзка към коментар
christuff Публикувано: 10 септември, 2018 Сподели Публикувано: 10 септември, 2018 Вчера някой изтегли от банкомат в София едни 400лв от моята карта, докато тя е в мен и аз съм във Варна. После още два опита са отказани. Странно понеже почити не съм теглил пари с нея от банкомат - реално се сещам само за един случай, но и да изпускам някой няма да са повече от 3. Винаги си закривам пинкода като тегля пари с която и да е карта или като плащам в обект. Не мога да си обясня как се случва. Ако бяха пазарили в интернет нямаше толкова да се чудя. 🙂 2 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 10 септември, 2018 Сподели Публикувано: 10 септември, 2018 Скимиращо устройство може да е имало 2 Връзка към коментар
Goal & Boss Публикувано: 10 септември, 2018 Сподели Публикувано: 10 септември, 2018 На 11.07.2018 г. в 11:00, Miralex каза: Пътувахме двамата със съпруга ми. И двамата имаме карти и не сме имали гости. За съжаление, оказва се, че това е абсолютно недоказуемо. Ние не сме получавали никакви разписки при посещенията в салоните, които да запазя и ползвам при евентуално оспорване. Хм, не е абсолютно недоказуемо, защото на летището има предостатъчно камери, за да се установи истината. Не съм сигурен обаче, че това решение е приложимо за вас. Връзка към коментар
Гост Публикувано: 10 септември, 2018 Сподели Публикувано: 10 септември, 2018 преди 2 часа, christuff каза: Вчера някой изтегли от банкомат в София едни 400лв от моята карта, докато тя е в мен и аз съм във Варна. После още два опита са отказани. Странно понеже почити не съм теглил пари с нея от банкомат - реално се сещам само за един случай, но и да изпускам някой няма да са повече от 3. Винаги си закривам пинкода като тегля пари с която и да е карта или като плащам в обект. Не мога да си обясня как се случва. Ако бяха пазарили в интернет нямаше толкова да се чудя. 🙂 Сходна чуденка имах и аз - но с карта на AMEX, описано малко по-горе: Две покупки онлайн с чисто новата ми карта. Едната - билети от сайта на Easyjet; другата - билети за Новогодишнатанощ от английски сайт. Със сигурност никъде другаде, и никой не я е виждал. Чудех се дали да обърна внимание на AMEX за потенциално разследване, но реших, че те са достатъчни професионалисти, за да им се бъркам и не направих други постъпки... Но и аз се чудих. П.П. Извинете за намесата на друга карта, исках да споделя опит. Връзка към коментар
boogy83 Публикувано: 11 септември, 2018 Сподели Публикувано: 11 септември, 2018 Подмяна картиНазад От Diners - 2018-09-10 10:03:56 Уважaеми клиенти, От 26 септември 2018 започваме поетапно подменяне на съществуващите Ви карти Diners club Classic, Diners club First Lady розова и Diners club First Lady червена. С новите преиздавани пластики ще можете да правите безконтактни разплащания и ще бъдат с възможност за промяна на ПИН код. Новите карти ще бъдат с три годишна валидност, като салдото и натрупаните бонус точки се прехвърлят автоматично към новата карта. При преиздаване на картата Ви, ще получите потвърдителен sms с дата, след която може да получите новите пластики. Старите карти ще продължат да работят до деня на получаване на новата. Срокът за подмяна на пластиките е 31 декември 2018 г., когато старите пластики ще бъдат вече неактивни. Здравейте, получих това съобщение в акаунта си в my.diners. Може ли да обясните какви са тези нови карти, тъй като тук във форума се говореше за карти с логото на mastercard, a в това съобщение не се пояснява дали новата карта е от този тип. И в съобщението не е ясно дали е задължителна тази подмяна на картите? Връзка към коментар
Romana Публикувано: 11 септември, 2018 Сподели Публикувано: 11 септември, 2018 И аз получих това съобщение, а моята карта е от юли и е безконтактна, с 3 годишна валидност. От Diners обясниха, че се преиздават и заради опцията за смяна на ПИН, т.е. задължени били да го направят, а в моя случай разликата щяла да е само PIN change. Кобрандираните с МС са нещо отделно и трябва изрично да заявиш, че искаш такава, иначе ти преиздават "чистия" DC. Връзка към коментар
saved_ Публикувано: 11 септември, 2018 Сподели Публикувано: 11 септември, 2018 (редактирано) Добре, ама това преиздаване на картите ще се отрази ли на изразходения оборот и кешбека? В смисъл предстоят ми доста полети през Ноември и каково става ако на старата карта съм направила необходимия оборот от минимум 500 лв., а ми издадат примерно седмица преди полетите нова карта без никакъв направен оборот? Редактирано 11 септември, 2018 от saved_ Връзка към коментар
Гост Публикувано: 11 септември, 2018 Сподели Публикувано: 11 септември, 2018 @Diners Club Bulgaria, аз имам едно единствено пътуване до България до края на годината и то е само за уикенда. Моля да ме информирате дали имате работещ клон на 15 декември, събота, от където бих могла да си взема новата пластика - в противен случай няма да мога да използвам Diners. Благодаря! Връзка към коментар
Romana Публикувано: 11 септември, 2018 Сподели Публикувано: 11 септември, 2018 преди 16 минути , saved_ каза: Добре, ама това преиздаване на картите ще се отрази ли на изразходения оборот и кешбека? В смисъл предстоят ми доста полети през Ноември и каково става ако на старата карта съм направила необходимия оборот от минимум 500 лв., а ми издадат примерно седмица преди полетите нова карта без никакъв направен оборот? Новите карти ще бъдат с три годишна валидност, като салдото и натрупаните бонус точки се прехвърлят автоматично към новата карта. 1 Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 11 септември, 2018 Сподели Публикувано: 11 септември, 2018 преди 1 минута , Romana каза: Новите карти ще бъдат с три годишна валидност, като салдото и натрупаните бонус точки се прехвърлят автоматично към новата карта. Това е ако се преиздаде Classic или First Lady според мен. Ако е новата карта с логото на MC - все още не знаем какво ще се случи с оборота и точките. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега