Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

@Diners Club Bulgaria като гледам често съветвате клиентите си да ви пишат на лични съобщения по различни въпроси. От 29 август съм ви пуснал съобщение, на което до днес отговор няма. Ако става по-бързо да бях отишъл до клон на ПИБ?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, cybersimo каза:

@Diners Club Bulgaria като гледам често съветвате клиентите си да ви пишат на лични съобщения по различни въпроси. От 29 август съм ви пуснал съобщение, на което до днес отговор няма. Ако става по-бързо да бях отишъл до клон на ПИБ?

Здравейте, не намираме съобщение от Вас, моля пишете отново. 

 

Връзка към коментар

Аз също бях пращала ЛС на 28.08, което и до днес стои непрочетено... @Георги, би ли погледнал какъв е проблемът с ЛС до @Diners Club Bulgaria?

Връзка към коментар
преди 5 минути , chandni каза:

Аз също бях пращала ЛС на 28.08, което и до днес стои непрочетено... @Георги, би ли погледнал какъв е проблемът с ЛС до @Diners Club Bulgaria?

Здравейте , 

Вашето го имаме, но имате кореспонденция по други канали и искането е придвижено. Колеги ще се свържат допълнително днес или понеделник. Поздрави. 

Връзка към коментар
преди 1 минута , Diners Club Bulgaria каза:

Здравейте , 

Вашето го имаме, но имате кореспонденция по други канали и искането е придвижено. Колеги ще се свържат допълнително днес или понеделник. Поздрави. 

Здравейте, няма нужда да се свързват колегите ви. Съпругът ми е говорил вече с тях и след изясняване на условията за новата карта, се отказахме от преиздаването. Просто ми направи впечатление и на мен, че съобщението ми е непрочетено и след коментара на Cybersimo, реших, че може да не ги получавате.

Връзка към коментар

За денонощната поддръжка кажете, хората горе ви питат нещо и мисля, че е доста грубо да се игнорират така конкретни въпроси с лесни отговори. Има ли денонощна поддръжка или не?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 19 минути , MARTiNSHO каза:

За денонощната поддръжка кажете, хората горе ви питат нещо и мисля, че е доста грубо да се игнорират така конкретни въпроси с лесни отговори. Има ли денонощна поддръжка или не?

Нищо за последните 4 години не се е променило. Телефоните са денонощни и се обслужват от контактен център на ПИБ. В неработно време се обслужват само неотложни въпроси. 

Относно грубото отношение- отново ще помолим за контакт чрез официалните ни канали. 

Редактирано от Diners Club Bulgaria
Връзка към коментар

Извинете, че нараних чувствата ви, но никъде не виждам да е имало грубо отношение. 

 

Все си мисля, че когато беше невероятния бум за мега картата + 12те посещения за салона, малко преди това казахте, че вече телефончето на Diners е денонощно, а не мижав съпорт през ПИБ... или се бъркам :S

Връзка към коментар
преди 6 минути , MARTiNSHO каза:

Извинете, че нараних чувствата ви, но никъде не виждам да е имало грубо отношение. 

 

Все си мисля, че когато беше невероятния бум за мега картата + 12те посещения за салона, малко преди това казахте, че вече телефончето на Diners е денонощно, а не мижав съпорт през ПИБ... или се бъркам :S

Именно Вие написахте “грубо отношение” , затова Ви отговаряме. 

Поста за денонощния съпорт не е от Дайнръс клуб България и не сме правили подобно изявление! Именно заради подобна дезинформация помолихме, да се информирате чрез официалните ни канали.

Редактирано от Diners Club Bulgaria
Връзка към коментар
преди 2 часа, chandni каза:

Аз също бях пращала ЛС на 28.08, което и до днес стои непрочетено... @Георги, би ли погледнал какъв е проблемът с ЛС до @Diners Club Bulgaria?

Изглежда няма систематичен проблем, а трябва да имам , много, много, много сериозна причина да проверявам кой/кога/какви лични съобщения е пращал и получавал и само след позволение на засегнатите страни. Не мисля, че е нужно в случая. 

преди 4 минути , MARTiNSHO каза:

Все си мисля, че когато беше невероятния бум за мега картата + 12те посещения за салона, малко преди това казахте, че вече телефончето на Diners е денонощно, а не мижав съпорт през ПИБ... или се бъркам :S

Това е информация, която беше пусната от друг потребител тук, а не от Diners, така че явно от там е дошла заблудата. 

 

Саркастичните подмятания не са добре дошли, както в този подфорум, така и в останалите раздели. 

Връзка към коментар

Diners, информацията е пусната от мен. Вижте си сайта и отговорете точно, ясно и еднозначно. Ако не е вярна, защо?

Screenshot_20180907-090850.png

Редактирано от vl_stamboliev
правописна грешка
Връзка към коментар
преди 22 минути , vl_stamboliev каза:

Diners, информацията е пусната от мен. Вижте си сайта и отговорете точно, ясно и еднозначно. Ако не е вярна, защо?

Screenshot_20180907-090850.png

Да, телефоните са денонощни!

обслужват се от ПИБ през последните 4 години.

Редактирано от Diners Club Bulgaria
Връзка към коментар

На тези телефони не може да се свърши нищо, освен да се блокира карта... ПИБ не виждат нищо, не казват нищо, не правят нищо. Реално в седмицата има един 54 часа, в които няма съпорт за Diners... Жалко, мислех, че и това се е променило. 

 

Приемам за невероятен комплимент това със сарказма, защото аз определено не го владея. 

Връзка към коментар

Някой с опит дали KLM приемат плащания с Diners 🤔

 

На сайта им пише следното 

Цитат

You can pay by credit card when booking a ticket at KLM.com. We accept MasterCard, VISA and American Express. Depending on the country in which the booking is made, you may also have the option to pay using a Diners Club, JCB (Japan Credit Bureau) or UATP/Airplus card. In some countries, you will be charged a service fee when paying by credit card.

 

Връзка към коментар

Вчера някой изтегли от банкомат в София едни 400лв от моята карта, докато тя е в мен и аз съм във Варна. После още два опита са отказани. Странно понеже почити не съм теглил пари с нея от банкомат - реално се сещам само за един случай, но и да изпускам някой няма да са повече от 3. Винаги си закривам пинкода като тегля пари с която и да е карта или като плащам в обект. Не мога да си обясня как се случва. Ако бяха пазарили в интернет нямаше толкова да се чудя.  🙂  

  • Шок 2
Връзка към коментар
На 11.07.2018 г. в 11:00, Miralex каза:

Пътувахме двамата със съпруга ми. И двамата имаме карти и не сме имали гости. За съжаление, оказва се, че това е абсолютно недоказуемо. Ние не сме получавали никакви разписки при посещенията в салоните, които да запазя и ползвам при евентуално оспорване.

Хм, не е абсолютно недоказуемо, защото на летището има предостатъчно камери, за да се установи истината. Не съм сигурен обаче, че това решение е приложимо за вас.

Връзка към коментар
преди 2 часа, christuff каза:

Вчера някой изтегли от банкомат в София едни 400лв от моята карта, докато тя е в мен и аз съм във Варна. После още два опита са отказани. Странно понеже почити не съм теглил пари с нея от банкомат - реално се сещам само за един случай, но и да изпускам някой няма да са повече от 3. Винаги си закривам пинкода като тегля пари с която и да е карта или като плащам в обект. Не мога да си обясня как се случва. Ако бяха пазарили в интернет нямаше толкова да се чудя.  🙂  

Сходна чуденка имах и аз - но с карта на AMEX, описано малко по-горе:

 

Две покупки онлайн с чисто новата ми карта. Едната - билети от сайта на Easyjet; другата - билети за Новогодишнатанощ от английски сайт. Със сигурност никъде другаде, и никой не я е виждал.

 

Чудех се дали да обърна внимание на AMEX за потенциално разследване, но реших, че те са достатъчни професионалисти, за да им се бъркам и не направих други постъпки... Но и аз се чудих. 

П.П. Извинете за намесата на друга карта, исках да споделя опит.

Връзка към коментар

Подмяна картиНазад

От Diners - 2018-09-10 10:03:56

Уважaеми клиенти, От 26 септември 2018 започваме поетапно подменяне на съществуващите Ви карти Diners club Classic, Diners club First Lady розова и Diners club First Lady червена. С новите преиздавани пластики ще можете да правите безконтактни разплащания и ще бъдат с възможност за промяна на ПИН код. Новите карти ще бъдат с три годишна валидност, като салдото и натрупаните бонус точки се прехвърлят автоматично към новата карта. При преиздаване на картата Ви, ще получите потвърдителен sms с дата, след която може да получите новите пластики. Старите карти ще продължат да работят до деня на получаване на новата. Срокът за подмяна на пластиките е 31 декември 2018 г., когато старите пластики ще бъдат вече неактивни.

 

 

Здравейте,

получих това съобщение в акаунта си в my.diners.

Може ли да обясните какви са тези нови карти, тъй като тук във форума се говореше за карти с логото на mastercard, a в това съобщение не се пояснява дали новата карта е от този тип. И в съобщението не е ясно дали е задължителна тази подмяна на картите?

 

Връзка към коментар

И аз получих това съобщение, а моята карта е от юли и е безконтактна, с 3 годишна валидност. От Diners обясниха, че се преиздават и заради опцията за смяна на ПИН, т.е. задължени били да го направят, а в моя случай разликата щяла да е само PIN change. Кобрандираните с МС са нещо отделно и трябва изрично да заявиш, че искаш такава, иначе ти преиздават "чистия" DC.

Връзка към коментар

Добре, ама това преиздаване на картите ще се отрази ли на изразходения оборот и кешбека? В смисъл предстоят ми доста полети през Ноември и каково става ако на старата карта съм направила необходимия оборот от минимум 500 лв., а ми издадат примерно седмица преди полетите нова карта без никакъв направен оборот?

Редактирано от saved_
Връзка към коментар

@Diners Club Bulgaria, аз имам едно единствено пътуване до България до края на годината и то е само за уикенда.

 

Моля да ме информирате дали имате работещ клон на 15 декември, събота, от където бих могла да си взема новата пластика - в противен случай няма да мога да използвам Diners.

 

Благодаря!

Връзка към коментар
преди 16 минути , saved_ каза:

Добре, ама това преиздаване на картите ще се отрази ли на изразходения оборот и кешбека? В смисъл предстоят ми доста полети през Ноември и каково става ако на старата карта съм направила необходимия оборот от минимум 500 лв., а ми издадат примерно седмица преди полетите нова карта без никакъв направен оборот?

Новите карти ще бъдат с три годишна валидност, като салдото и натрупаните бонус точки се прехвърлят автоматично към новата карта. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , Romana каза:

Новите карти ще бъдат с три годишна валидност, като салдото и натрупаните бонус точки се прехвърлят автоматично към новата карта. 

Това е ако се преиздаде Classic или First Lady според мен.

Ако е новата карта с логото на MC - все още не знаем какво ще се случи с оборота и точките.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.