Romana Публикувано: 11 септември, 2018 Сподели Публикувано: 11 септември, 2018 Точно така, съобщението е само за подмяната на сегашните видове, за смесените с МС не съм ги питала, защото не смятам да се възползвам. 1 Връзка към коментар
gw_ico Публикувано: 11 септември, 2018 Сподели Публикувано: 11 септември, 2018 (редактирано) При последното извлечение забелязах несъответствие при изчисляването на точките: При вас как е? Ако може Diners Club Bulgaria да обяснят на какво се дължи. Редактирано 11 септември, 2018 от gw_ico 1 Връзка към коментар
Алекс Публикувано: 11 септември, 2018 Сподели Публикувано: 11 септември, 2018 @Diners Club Bulgaria, аз изобщо нямам планирано прибиране в България преди юни другата година. Това означава ли, че след нова година няма да мога да си ползвам картата? Връзка към коментар
Goal & Boss Публикувано: 11 септември, 2018 Сподели Публикувано: 11 септември, 2018 (редактирано) Преди 1 час, Rainy каза: @Diners Club Bulgaria, аз имам едно единствено пътуване до България до края на годината и то е само за уикенда. Моля да ме информирате дали имате работещ клон на 15 декември, събота, от където бих могла да си взема новата пластика - в противен случай няма да мога да използвам Diners. Благодаря! Не става ясно към коя банка ти е картата (DCB е само оператор, не издател), но все пак... Щракни върху картинката Като избереш кой да е от клоновете в списъка отдясно, ще видиш работното му време. Разбира се, ще трябва да се свържеш с банката и предварително да посочиш в кой клон искаш да си получиш картата. Редактирано 11 септември, 2018 от Goal & Boss Връзка към коментар
Ardent Публикувано: 11 септември, 2018 Сподели Публикувано: 11 септември, 2018 преди 12 минути , Goal & Boss каза: Не става ясно към коя банка ти е картата (DCB е само оператор, не издател), но все пак... Е това го написа от любов към спора според мен. Много е ясно коя е банката! 4 Връзка към коментар
Goal & Boss Публикувано: 11 септември, 2018 Сподели Публикувано: 11 септември, 2018 (редактирано) преди 3 минути , Ardent каза: Е това го написа от любов към спора според мен. Много е ясно коя е банката! Не. Просто не бях сигурен дали още една банка не издаваше DC, а ме домързя да проверя. Редактирано 11 септември, 2018 от Goal & Boss Връзка към коментар
Гост Публикувано: 11 септември, 2018 Сподели Публикувано: 11 септември, 2018 преди 57 минути , Goal & Boss каза: Не става ясно към коя банка ти е картата (DCB е само оператор, не издател), но все пак... ПИБ. преди 58 минути , Goal & Boss каза: Като избереш кой да е от клоновете в списъка отдясно, ще видиш работното му време. Разбира се, ще трябва да се свържеш с банката и предварително да посочиш в кой клон искаш да си получиш картата. Точно така направих и предишния път - тоест първия, когато взимах картата си, но схемата бе предложена от @Diners Club Bulgaria. Междупрочем, бях очарована от професионализма на екипа, одобрил и издал картата дистанционно... Тогава беше около Коледа и нямаше НИТО един работещ клон в някой от почивните дни. Затова и питам винаги. Тогава, обаче, бях за една седмица и можех да планирам по-добре. Сега съм само за събота и неделя и не планирам в обозримо бъдеще работен ден в България. И сега предпочитам да попитам... Благодаря! Връзка към коментар
Branko Публикувано: 11 септември, 2018 Сподели Публикувано: 11 септември, 2018 (редактирано) @Diners Club Bulgaria, може ли да кажете как ще могат да се проверяват колко са посетените салони ,след като влезнат в сила новите условия? В момента можем да ги видим единствено в извлечение 2-3 месеца ,след като сме ги посетили.А с новите условия все пак ще трябва да ги следим в реално време. Редактирано 11 септември, 2018 от Branko 1 Връзка към коментар
bobole4e Публикувано: 11 септември, 2018 Сподели Публикувано: 11 септември, 2018 преди 8 часа, Rainy каза: Моля да ме информирате дали имате работещ клон на 15 декември, събота, от където бих могла да си взема новата пластика - в противен случай няма да мога да използвам Diners. В моловете, където имат клонове на ПИБ, работят с работното време на мола (или съвсем леко по намалено). 1 Връзка към коментар
akair Публикувано: 11 септември, 2018 Сподели Публикувано: 11 септември, 2018 8 hours ago, Rainy said: @Diners Club Bulgaria, аз имам едно единствено пътуване до България до края на годината и то е само за уикенда. Моля да ме информирате дали имате работещ клон на 15 декември, събота, от където бих могла да си взема новата пластика - в противен случай няма да мога да използвам Diners. Благодаря! (Една част от служителите на) DCB са в сградата до клона на ПИБ на бул България, при Феста хотел (5 минути пеша в посока околовръстното от мол България). Провери дали този клон не работи във въпросния ден - имаш шанс да реагират, ако нещо не е според очакванията. Връзка към коментар
Гост Публикувано: 11 септември, 2018 Сподели Публикувано: 11 септември, 2018 Благодаря на всички за съпричастието! Просто трябва @Diners Club Bulgaria да ми потвърди, че може да ми достави там - където там - картата в събота... Иначе за който е в София на 15 декември, живи и здрави, може да домъкна едно single malts, макар и не директно от Шотландия - че съм длъжник на Основателя за тази зъбеща се муцунка Останалите ще се наложи да посетя лично по континенти и паланки! Връзка към коментар
saved_ Публикувано: 12 септември, 2018 Сподели Публикувано: 12 септември, 2018 (редактирано) Здравейте, опитвам се да открия списък с обекти в България ( и най-вече Пловдив ), приемащи картите на Дайнерс. Моля за съдействие 🙂 Редактирано 12 септември, 2018 от saved_ Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 12 септември, 2018 Сподели Публикувано: 12 септември, 2018 В Полша на много места минава, имаше си логото, туристичеси обекти, магазини, бензиностанции. 1 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 12 септември, 2018 Сподели Публикувано: 12 септември, 2018 преди 9 часа, saved_ каза: Здравейте, опитвам се да открия списък с обекти в България ( и най-вече Пловдив ), приемащи картите на Дайнерс. Моля за съдействие 🙂 Няма такъв списък, но грубо казано почти всички големи хранителни вериги (без Лидл) и почти всички бензиностанции приемат. Връзка към коментар
bibi Публикувано: 12 септември, 2018 Сподели Публикувано: 12 септември, 2018 Прясно инфо от Италия - в почти всички хотели, Гардаленд, Pupa, Kiko, Yamamay, аутлети, магистрали, ресторанти. 1 Връзка към коментар
She Публикувано: 14 септември, 2018 Сподели Публикувано: 14 септември, 2018 AirItaly ми промениха полети от Милано до Хавана с около 4 дни и в двете посоки. Това се случи 25 дни преди първия заветен полет. Честито! Имам купени вътрешно - европейски полети, платен круиз, резервации в букинг с неустойки и т.н. 🙂 За мое огромно съжаление не попадам под защитата на Регламент (ЕО) Номер:641/2004, според който имам право да бъда обезщетена за извършената промяна, която се приравнява на отмяна на полет. Това се дължи на факта, че не попадам в посочения 14 дневен срок и единствените ми опции са да приема предложената ми от авиокомпанията промяна, или да ми върнат парите. Междувременно се сетих, че купих самолетните билети с карта на Дайнърс. Веднага се активизирах и звъннах на Дженерали, но много любезно ми отговориха, че застраховката не се е активирала понеже съм на територията на България и нямам извършена покупка в чужбина, което няма да ме откаже да подам иск за застрахователно събитие. Някой имал ли е сходен казус, или опит в подобна ситуация и съответно някакъв успех с обезщетението ? Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 14 септември, 2018 Сподели Публикувано: 14 септември, 2018 аз да питам да свой ред - предвижда ли се с някоя от новите карти, да се предлага ОБЩ лимит за основната и допълнителните карти, както е при много други предложения за КК, или пак ще остане да "цепим" сумата по допълнителните карти ? Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 15 септември, 2018 Сподели Публикувано: 15 септември, 2018 Ама, пак - некомпетентни отговори на служебни лица.Или, типично по застрахователски, ако може, да не платят. Копирам част от сертификата на Дженерали: Дружеството е част от Група Дженерали, вписана под No26 в Регистъра на застрахователните групи към Института за надзор на застрахователните компании (IVASS) в Италия УВАЖАЕМИ Г-НЕ / Г-ЖО, СЕРТИФИКАТ ЗА ЗАСТРАХОВАТЕЛНО ПОКРИТИЕ Този документ удостоверява, че Вие, като притежател на кредитна карта, издадена от ДАЙНЪРС КЛУБ БЪЛГАРИЯ АД сте застрахован от ДЖЕНЕРАЛИ ЗАСТРАХОВАНЕ АД .... Номерът на кредитната Ви карта е номерът на индивидуалната Ви застраховка. Покритието в чужбина е в сила за неограничен брой пътувания в рамките валидността на картата, с максимален срок на отделно пътуване 90 дни. Застрахователното покритие се активира със закупуване на туристически пакет или част от него /билет за самолет, автобус или друг транспорт, резервация за хотел, рент-а-кар/ или други услуги, свързана с пътуването или осъществяването на поне една трансакция чрез кредитната карта в чужбина през срока на пътуването. 4 1 Връзка към коментар
She Публикувано: 15 септември, 2018 Сподели Публикувано: 15 септември, 2018 Александра, напълно съм съгласна с теб! Застрахователите ще направят всичко възможно, за да не платят обезщетение. В крайна сметка вчера подадох заявление в офиса на Дженерали и остава да изчакам решението им. 2 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 15 септември, 2018 Сподели Публикувано: 15 септември, 2018 преди 7 минути , She каза: Александра, напълно съм съгласна с теб! Застрахователите ще направят всичко възможно, за да не платят обезщетение. В крайна сметка вчера подадох заявление в офиса на Дженерали и остава да изчакам решението им. Ама, какво решение - цитираш им , това, което пише под заглавието на тяхната полица. Вече, каква сума ще уважат, е според табличката във въпросната полица. 2 Връзка към коментар
She Публикувано: 15 септември, 2018 Сподели Публикувано: 15 септември, 2018 @AlexandraKo евентуално ако откажат ще възразя. Чудя се дали ще платят обезщетение за всеки полет поотделно или общо за двата. Като има развитие по случая ще пиша в темата. Връзка към коментар
antea Публикувано: 15 септември, 2018 Сподели Публикувано: 15 септември, 2018 @She а ти всъщност кое обезщетение искаш да ползваш чрез Diners картата? ако е това за "Забавяне на полет с 4 и повече часа" /защото за друго не мисля, че са изпълнени изобщо условията/ се покриват разходи за храна, напитки и хотел, направени след отмяната на полета, а не предварително платени? Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 15 септември, 2018 Сподели Публикувано: 15 септември, 2018 И още един въпрос - ако закрия карта предварително, какви са таксите , които дължа ? Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 15 септември, 2018 Сподели Публикувано: 15 септември, 2018 Таксата нали е месечна, просто си плащаш последния месец и толкова. Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 15 септември, 2018 Сподели Публикувано: 15 септември, 2018 Току-що си взех новите Diners-Mastercard карти (основна и допълнителна), много приятен дизайн имат. Предстоят тежки тестове :) 4 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега