Георги Публикувано: 17 септември, 2018 Сподели Публикувано: 17 септември, 2018 Е, опитах се, не мина 🙂 Но пък погледът ми привлече това лого Pulse, за първи път го чувам, но виждам че си го има и на старите карти. Ето повече информация: https://en.wikipedia.org/wiki/Pulse_(interbank_network) Ключовото тук е договорката с китайското UnionPay: Цитат t is owned by Discover Financial, issuer of the Discover Card, and is included in Discover's agreement with China UnionPay; cards can be used on each other's network leading to better acceptance outside large cities than the larger networks. В Китай извън хотелите и лачените места рядко се приемат чужди кредитни карти, за разлика от масовите UnionPay. Та ако ще минава картата там ще е супер. 3 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 17 септември, 2018 Сподели Публикувано: 17 септември, 2018 преди 50 минути , Георги каза: Но пък погледът ми привлече това лого Pulse, за първи път го чувам, но виждам че си го има и на старите карти. Ето повече информация: https://en.wikipedia.org/wiki/Pulse_(interbank_network) Ключовото тук е договорката с китайското UnionPay: В Китай извън хотелите и лачените места рядко се приемат чужди кредитни карти, за разлика от масовите UnionPay. Та ако ще минава картата там ще е супер. Мда, доста полезно би било това - и аз не се бях зачитал досега какво точно е Pulse. След 2 седмици сме в Шанхай, ще тестваме картата и там, ако минава на китайска територия ще е тотален бонус. 2 Връзка към коментар
Боян Димитров Публикувано: 17 септември, 2018 Сподели Публикувано: 17 септември, 2018 (редактирано) Като цяло новата карта не ме интересува, най-вече защото не виждам смисъл от нея. Няма никаква идея, тя да се ползва, като мастъркард, защото в този случай се губят бонусите. Остава да се ползва, като Дайнърс. С дайнърс плащам на 7 места ежемесечно и дори не се интересувам къде другаде мога да плащам, защотото посочените места ми генерират достатъчно, за да мина над обортите, за останалите има Мастъркард Уиз и Револют, според зависи. В този ред на мисли, по-скоро се интересувам какви са условията по новата безконтактна карта, защото мисля да я сменя в началото на 2019г. Засега старите условия ме задоволяват 🙂 Редактирано 17 септември, 2018 от Георги моля, без заяждания с чуждите мнения 4 1 1 Връзка към коментар
Boo Публикувано: 17 септември, 2018 Сподели Публикувано: 17 септември, 2018 Миналата година никъде в Шанхай не успях да платя с Дайнърс, нито да изтелгя в брой от АТМ. Сега като е в коминация с Мастър може и да става. 2 Връзка към коментар
patilana Публикувано: 17 септември, 2018 Сподели Публикувано: 17 септември, 2018 Може ли да се използва картата в Турция? Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 17 септември, 2018 Сподели Публикувано: 17 септември, 2018 преди 10 минути , patilana каза: Може ли да се използва картата в Турция? Може, да. Миналата седмица в Анталия плащах на няколко места с нея, нямаше проблем. 1 Връзка към коментар
antea Публикувано: 18 септември, 2018 Сподели Публикувано: 18 септември, 2018 някой да е имал тези дни проблеми с онлайн плащания с Дайнърс? вчера с едната карта тръгнах да плащам местни данъци, даде ми, че плащането е неуспешно, след няколко минути направих втори опит - пак неуспешно плащане; същевременно се получиха два имейла за неуспешно плащане и два смс за успешно плащане, авторизациите са налице, сумите са дръпнати, а задълженията си стоят незакрити преди малко от другата ни карта поръчах билет от градския транспорт на Виена, на финала ми даде неуспешно ллащане, билет не получих, но смс и имейл, че плащането е минало - да, съответно и сумата ми е взета уведомили сме Дайнърс и чакаме обаждане по случая, но се чудя дали не е някакъв по-масов проблем, или просто чист карък в рамките на 24 часа все при нас 1 Връзка към коментар
Happy_Traveler Публикувано: 18 септември, 2018 Сподели Публикувано: 18 септември, 2018 А след колко време Ви отговориха на личното съобщение, тъй като на мен не ми е отговорено още, вече с дни... А пратих заявка за нова карта... @Diners Club Bulgaria Връзка към коментар
Ardent Публикувано: 18 септември, 2018 Сподели Публикувано: 18 септември, 2018 И аз ги питАх нещо преди няколко дни, ама ни вест ни кост! Надявам се тия дни да получим отговор. Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 18 септември, 2018 Сподели Публикувано: 18 септември, 2018 И двете ни карти днес не работят за онлайн плащане, пробвах зареждане на телефон, даде грешка, след това пробвах да платя комунални задължения въртя минути 'в процес на обработка', докато ми омръзна да чакам и затворих прозореца. Поне няма дръпнати пари, нито ауторизации Връзка към коментар
chandni Публикувано: 18 септември, 2018 Сподели Публикувано: 18 септември, 2018 (редактирано) Около обяд платих онлайн пратка в Еконт през виртуалния кабинет. П.С. За да съм точна - в 12:57 Редактирано 18 септември, 2018 от chandni Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 18 септември, 2018 Сподели Публикувано: 18 септември, 2018 За плащания през my.diners не работи, вероятно при плащания с номера на картата в други сайтове няма да има проблеми. Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 18 септември, 2018 Сподели Публикувано: 18 септември, 2018 Без да съм правил опит за плащане, системата е направила неуспешно такова за 600 доларов. 2 Връзка към коментар
antea Публикувано: 18 септември, 2018 Сподели Публикувано: 18 септември, 2018 на нас ни обясниха, че трябва да се изчака няколко дни и ако авторизациите се превърнат и в транзакции, тогава ще се оспорват Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 18 септември, 2018 Сподели Публикувано: 18 септември, 2018 преди 4 часа, antea каза: някой да е имал тези дни проблеми с онлайн плащания с Дайнърс? вчера с едната карта тръгнах да плащам местни данъци, даде ми, че плащането е неуспешно, след няколко минути направих втори опит - пак неуспешно плащане; същевременно се получиха два имейла за неуспешно плащане и два смс за успешно плащане, авторизациите са налице, сумите са дръпнати, а задълженията си стоят незакрити преди малко от другата ни карта поръчах билет от градския транспорт на Виена, на финала ми даде неуспешно ллащане, билет не получих, но смс и имейл, че плащането е минало - да, съответно и сумата ми е взета уведомили сме Дайнърс и чакаме обаждане по случая, но се чудя дали не е някакъв по-масов проблем, или просто чист карък в рамките на 24 часа все при нас Здравейте, двата случая са различни. Относно данъците, имало е разпадане на връзката с общината и съответно транзакциите ще бъдат ревърснати автоматично. за билетите, очакваме транзакцита също да не бъде осчетоводена, а нулирана. Колегите ще Ви информират при приключване на случая. Хубава вечер. 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 18 септември, 2018 Сподели Публикувано: 18 септември, 2018 (редактирано) На 11.09.2018 г. в 9:43, boogy83 каза: Подмяна картиНазад От Diners - 2018-09-10 10:03:56 Уважaеми клиенти, От 26 септември 2018 започваме поетапно подменяне на съществуващите Ви карти Diners club Classic, Diners club First Lady розова и Diners club First Lady червена. С новите преиздавани пластики ще можете да правите безконтактни разплащания и ще бъдат с възможност за промяна на ПИН код. Новите карти ще бъдат с три годишна валидност, като салдото и натрупаните бонус точки се прехвърлят автоматично към новата карта. При преиздаване на картата Ви, ще получите потвърдителен sms с дата, след която може да получите новите пластики. Старите карти ще продължат да работят до деня на получаване на новата. Срокът за подмяна на пластиките е 31 декември 2018 г., когато старите пластики ще бъдат вече неактивни. Демек може да не взимаме новата карта, защото старата ще е активна до 31 декември 2018. След това казваме чао на Дайнерс и новите им условия. 🙂 Редактирано 18 септември, 2018 от Hollywood 2 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 18 септември, 2018 Сподели Публикувано: 18 септември, 2018 За да направим подмяна, трябва ли да направим заявка? Че не разбрах. И какво ще стане, след 31 декмври, ако не съм дала заявка за подмяна? Пише, че картите ще са неактивни. Извинете за въпросите, ама до сега слушах с половин ухо... Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 18 септември, 2018 Сподели Публикувано: 18 септември, 2018 @Diners Club BulgariaА за проблема с плащанията през my.diners ще кажете ли нещо? Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 18 септември, 2018 Сподели Публикувано: 18 септември, 2018 преди 35 минути , AlexandraKo каза: За да направим подмяна, трябва ли да направим заявка? Че не разбрах. И какво ще стане, след 31 декмври, ако не съм дала заявка за подмяна? Пише, че картите ще са неактивни. Извинете за въпросите, ама до сега слушах с половин ухо... Предполагам "автоматично" ще ги преиздават. Получаваш СМС когато е готова и тичаш да я вземеш, за да не свършат. 1 Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 19 септември, 2018 Сподели Публикувано: 19 септември, 2018 (редактирано) Нещо, за което не се бях замислял преди. Ако посетя даден салон с дайнърс, мога ли да го напусна за 1-2 часа и писле да го посетя безплатно отново? Има ли някакво минимално време, което трябва да се изчака? (отнася се за периода преди въвеждането на 12 посещения на годишна база) Редактирано 19 септември, 2018 от П.Кръстев Връзка към коментар
chandni Публикувано: 19 септември, 2018 Сподели Публикувано: 19 септември, 2018 преди 3 минути , П.Кръстев каза: Нещо, за което не се бях замислял преди. Ако посетя даден салон с дайнърс, мога ли да го напусна за 1-2 часа и писле да го посетя безплатно отново? Ако правилно разбирам въпроса ти, това е по-скоро въпрос, на който може да ти отговорят от конкретния салон. На нас ни се е случвало два пъти да излизаме от салон и да се върнем след това, като втория път са ни пускали без да ни регистрират втори път картите. Първият път беше на Gatwick - излезе информация, че полетът ни е отменен за следващия ден и ние "излетяхме" като тапи от шампанско към гишетата на EZY. След като говорихме с авиокомпанията и ни увериха, че все пак ще се лети по разписание, се върнахме в салона и ни пуснаха без да ни регистрират отново. Вторият път беше в Маракеш. Отидохме на гейта и обявиха закъснение на полета, след което се върнахме отново в салона - пак ни пуснаха без нова регистрация. Ако в салона обаче не са благосклонни и решат да ви регистрират отново, Diners Няма какво да направят - щом има регистрирано 2-ро посещение, значи вече сте на 10... 🙂 1 Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 19 септември, 2018 Сподели Публикувано: 19 септември, 2018 преди 15 минути , chandni каза: Ако в салона обаче не са благосклонни и решат да ви регистрират отново, Diners Няма какво да направят - щом има регистрирано 2-ро посещение, значи вече сте на 10... 🙂 Аз затова отбелязах, че става въпрос за периода преди въвеждането на 12 посещения. Тогава ясно, че ще съм назад с 2 посещения... Връзка към коментар
Mary Публикувано: 19 септември, 2018 Сподели Публикувано: 19 септември, 2018 Интересува ме какъв е проблема с плащане през My Diners? Дали ще бъде оправен скоро или да си плащам по друг начин? 1 Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 19 септември, 2018 Сподели Публикувано: 19 септември, 2018 (редактирано) преди 4 минути , Mary каза: Интересува ме какъв е проблема с плащане през My Diners? Дали ще бъде оправен скоро или да си плащам по друг начин? Здравейте, да имам временно прекъсване на плащания, работим по случая, надаваме се, съвсем скоро да работи. Редактирано 19 септември, 2018 от Diners Club Bulgaria 1 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 19 септември, 2018 Сподели Публикувано: 19 септември, 2018 Присъствието на Diners Club във форума не е ангажиращо по никакъв начин. Може да се включват да разясняват недоразумения, може да дават отговори на въпроси, ако сметнат за необходимо, може да поемат заявки на лични съобщения, ако преценят за нужно с цел да ви улеснят, но в никакъв случай не е официален канал за поддръжка. Ако имате сериозен проблем или въпрос, на който държите на бърз, конкретен и официален отговор, най-добре да се свържете по телефона в работно време, където поддръжката е налична и най-вече ангажираща за тях. Ако не сте доволни от развръзката сте свободни да разкажете пред всички тук в последствие, но имайте предвид, че трябва да е по начин, който е полезен за останалите. Ако единственото, което може да извлечем от недоволството ви по неразрешения казус е колко сте ядосани, значи трябва да поемете въздух и да опитате пак по-късно. Форумът със сигурност не е място за изливане на фрустрации. 13 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега