Goal & Boss Публикувано: 26 септември, 2018 Сподели Публикувано: 26 септември, 2018 преди 8 минути , Ilian359 каза: ОК, обаче при отхвърлена MC заявка от авторизационния център, дали POS терминалът ще направи втори опит през другата налична апликация? Според мен не и директно ще отхвърли картата. Не е прието при картовите плащания да се прави повторен опит, вероятно заради вероятността от двойно таксуване. На практика картите в пластинката са две. Връзка към коментар
akair Публикувано: 26 септември, 2018 Сподели Публикувано: 26 септември, 2018 3 hours ago, Ilian359 said: ОК, обаче при отхвърлена MC заявка от авторизационния център, дали POS терминалът ще направи втори опит през другата налична апликация? Според мен не и директно ще отхвърли картата. Не е прието при картовите плащания да се прави повторен опит, вероятно заради вероятността от двойно таксуване. Спазвайки "exactly once" принципа, би следвало ПОС терминалът да не направи втори опит и да отхвърли картата, потребителят да получи пуш нотификация, че има опит за авторизация със замръзена/блокирана карта и потребителят и касиерът да изберат правилната апликация при повторния опит за транзакция. Или ако ПОС терминалът не им дава право на избор, клиентът да реши дали да разреши МС авторизации или да ползва друга карта . Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 С уговорката, че не следя дискусията, а и нямам време да прочета 18 страници бих искал да попитам: Каква ще ми е ползата да подменя сегашната си карта с новата (Diners + Мastercard) до края на септември, за да се възползвам от жеста на Diners за магеланци. По телефона от Diners ми обясниха, че до нова година такса за преиздаване няма да има (с уговорката, че притежавам картата за повече от една година) т.е. Аз разбирам нещата така. Ако си преиздам картата сега (през канала за магеланци до края на септември или до нова година по нормалния начин) ще приема новите условия на Diners (12 салона за последните 12 месеца и 1000 лв. за три месеца оборот) но ще получа в същата пластика още една карта, която несъмнено е по-популярна (МК). След нова година (дори и да остана със старите (сегашните) карти новите условия за Diners влизат в сила. Другото, което ми казаха, е че оборота от 1000 лв. не зависи през коя апликация се прави (Diners или Mastercard), но кешбека от 1% е само за Diners. Кое от двете твърдения е вярно или и двете? Връзка към коментар
chandni Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 преди 9 минути , ven62 каза: С уговорката, че не следя дискусията, а и нямам време да прочета 18 страници бих искал да попитам: Каква ще ми е ползата да подменя сегашната си карта с новата (Diners + Мastercard) до края на септември, за да се възползвам от жеста на Diners за магеланци. Няма такава! Ако харчиш през МС нямаш нито кешбек, нито ти се броят към оборота за салоните, в същото време вече дължиш таксата от 4 лв за месец, а си намаляваш и кредитния лимит, който е общ и изхарчен през DC приложението би ти донесъл и кешбек, и оборот за салоните. Картата ще ти бъде преиздадена без такса така или иначе, тъй като текущите DC карти важат до 31.12.2018, след което ако не си я сменил (с новата DC+MC или с DC класик, но безконтактна и с опция за смяна на ПИН), просто няма да можеш да я използваш. След 26-ти септември започна (или би трябвало да е започнала) подмяната на старите карти класик, така че иди и си я преиздай с DC класик безконтактна. 🙂 1 1 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 преди 3 минути , chandni каза: След 26-ти септември започна (или би трябвало да е започнала) подмяната на старите карти класик, така че иди и си я преиздай с DC класик безконтактна. 🙂 @Diners Club Bulgaria, как ще се процедира при подмяната на старите карти - от Diners ще влезете в контакт с клиентите със запитване коя от двете нови карти желаят (DC класик или DC+MC ), ние - вашите киленти трябва да заявим по някакъв начин коя от двете предпочитаме, или ... ? 4 Връзка към коментар
Romana Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 След разговор с DC разбрах, че като притежател на DC класик, макар и безконтактна, ще ми се издаде нов класик, заради възможността за смяна на ПИН, а ако искам от комбинираните, трябва изрично да го заявя. Връзка към коментар
bk_ Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 Обобщено погледнато (поне спрямо информацията и реалността към момента) за таргет групата "магеланци" минусите на новата Co-brand карта са повече от плюсовете. Като цяло миграцията от Classic към Co-brand (при сега действащите условия) почти се обезсмисля. - голяма част от хората тук имат поне по една Mastercard реална или виртуална (а това с многото карти почти няма как да се избегне и затова бъдещето върви към дигиталните портфейли); - увеличението на оборота за 90 дни на 1000 лв. също не е положително, но все пак преодолимо препятсвие при положение, че разширят местата за приемане на картата и добавят функцията за безконтактно плащане; - ограничението на броя посещения на 12 е най-съществената промяна за голяма част от хората тук. Ограниченията винаги са неприятни (още повече, когато ги е нямало до вчера), но пък и безкрайните посещения не са логични. Затова, може би, баланса щеше да е в разделянето на групи по оборот (до 1000лв. - 10 бр., до 2000лв. - 15 бр., до 3000лв. - 20 бр. и т.н. ), чрез допълнителна такса и/или отстъпка при брой посетени салони, друга услуга или нещо подобно. Но да не забравяме, че това може да зависи и от глобалния договор на Discover за ползването на Diners Club Privileges. - липсата на cashback от ползването на Mastercard е също сериозен минус, както и невключването на оборота по нея за салоните; - проблемът (поне за момента) за избор и промяна на карта по подразбиране също е неприятен; Вероятно са решили да разширят политиката и клиентите си от изцяло насочени към "пътуващи клиенти" към "стандартни клиенти" с добавяне на пътуващи. Възможно е да са преценили, че са достигнали максимума от тази таргет група (около 14 хил.) и искат да се насочат към нови и различни клиенти, а може и да им е спуснато от компанията майка Discover. Каквото и да е, това си е тяхно право да го направят и само можем да се радваме, че който е могъл се е възползвал досега, а на когото не му харесва е свободен да си търси алтернативи. Жалкото е, че в момента на нашия пазар те не са много.... p.s.: в прикачените файлове има малко информация за някои прокраднали се въпроси по-нагоре в коментари: - да, активните им карти са близо 14 хил.бр. към 31.12.2017г. (и съответно клиентите са им близо толкова, защото това им е основната дейност) - да, средно месечния им оборот се увеличава (общо през 12.2017 = 2 057 х.лв., през 12.2016 = 1 323 х.лв., за карта през 12.2017 = 151 лв., през 12.2016 = 100 лв.) - да, работят на печалба хората през последните 5г., въпреки неограничения брой посещения на салоните, които имаха магеланци до момента DCB Финансов отчет 2017г.pdf DFS-Annual-Report-2017.pdf 10 3 Връзка към коментар
antea Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 малко съм изненадана аз от отчета, очаквала съм явно някаква по-голяма мащабност като цифри за оборот, приходи, персонал и тн, но това няма значение, разбира се; все пак предвид сумата на средния оборот по карта /отново съм изненадана колко е нисък/, ми се струва съвсем логично да заложат 2-2,5 пъти по-висок размер, за да се ползват привилегиите за салоните 2 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 (редактирано) Не разбирам много от финанси и отчети, но интересното за мен от материалите, е че DCB са практически изцяло собственост на ПИБ. Не знам защо си мислех, че някакъв дял имат Discover . Редактирано 27 септември, 2018 от Фичо 2 Връзка към коментар
iMari Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 Аз бях една от първите мрънкащи,че ни орязват привилегиите,при положение,че ние популяризирахме картата,но разглеждайки горните отчети се чудя как и 12 посещения ни оставиха,че и кешбек.В рамките на година издадените карти са се увеличили с 10%,но средно месечният приход от карта дори е паднал.15-16лв месечно приход на картата,при положение,че Дайнърс наистина се постараха да вкарат картата навсякъде!!!Явно болшинството от хората поддържат минимален оборот за да позват салоните,но компанията не печели от това.Така че,много по-реалистично е,ако искаме да запазим привилегиите, да се опитваме да правим максимален оборот,вместо да заплашваме,че ще закриваме карти или ще ги държим само за салоните. 3 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 А според мен, всеки се движи от собствения си интерес. Няма място нито за заплахи, нито за сръдни, нито за ултиматуми. Каквото и да си приказваме, ние сме много малка представителна извадка, че да повлияем на развитието на тази карта. Не сме, чак, толкова значими. Лично за себе си, реших, че ще си запазя Класик, а розовата Лейди ще си я закрия. Приложението, през което плащам комуналните сметки на цялото ни голямо семейство, ме спаси от непрекъснатото дебнене, да не изпусна някой срок за плащане и ще продължа да си го ползвам.Като махнат салоните, ще използвам правото на достъп и ще си плащам за там, където има смисъл. Тоест, опитвам се да извлека доброто за мен, от ситуация, над която нямам власт, без да се ядосвам. 8 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 Аз пък чакам с интерес Diners Club Reward програмата 😎 2 Връзка към коментар
logist13 Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 Интересното в отчета е, че печалбата за 2017г. всъщност се дължи на едни "други" приходи, които никъде не видях да пише какви са. Прави впечатление и сериозния скок на разходите за външни услуги, където би трябвало да са отразени и разходите за салоните. Така, че на фона на липсата на сериозен ръст в приходите от картите, ограничаването на посещенията в салоните си е напълно обяснимо. 3 Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 Здравейте, благодарим за отделеното време върху отчетите за последните години, като много от изводите са изключително точни. След, направен анализ на мненията около новата картат EVOLVE, взехме решение да внесем корекция по програмата за достъп до ВИП салони, като уточняваме, че условията на програмата се актуализират на официалната ни страниця. Надяваме се скоро да можем да подобрим още повече съществуващите условия и това също ще бъде отразено. С редакция от вчера, 26 семтеврни 2019, обората от 1000 лева, ще важи от 01 януари 2019 г, за всички карти, независимо с коя апликация плащате. Тоест, за карта EVOLVE, обората ще се отчита и с двете апликации. Също така, броят на посещенията за First Lady RED, става 24 бр., а за PRIVE - 50 броя. Също така, за всички разновидности на карта EVOLVE, ще бъдат включени в програмата Mastercard Concierge, като за класическата и розова карта, това е ниво AFFLUET, а за FirstLady RED - Elite Concierge. Пълните възможности на програмата ще бъдат публикувани в сайта ни през идната седмица. 9 3 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 (редактирано) преди 34 минути , Diners Club Bulgaria каза: С редакция от вчера, 26 семтеврни 2019, обората от 1000 лева, ще важи от 01 януари 2019 г, за всички карти, независимо с коя апликация плащате. Тоест, за карта EVOLVE, обората ще се отчита и с двете апликации С две думи, при плащане с МС приложението, кешбек отново няма да се натрупва, но поне оборотът през него също ще се брои за оборота за достъп до салоните? П.С. Адмирации и за решението да увеличите броя на посещенията при по-елитните карти 🙂 Логично е да имат повече привилегии. Редактирано 27 септември, 2018 от chandni 3 Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 (редактирано) преди 1 час, chandni каза: П.С. Адмирации и за решението да увеличите броя на посещенията при по-елитните карти 🙂 Логично е да имат повече привилегии. По-логично е когато имаш двойно по-голям оборот да ти дават двойно повече салони например. Но ще почакаме, може и това предложение го одобрят 🙂 Редактирано 27 септември, 2018 от cybersimo 1 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 Тук нещата се обърнаха на пазарлък и започна да става доста грозно. Dinesr Club предлагат дадени условия - който го устройват - чудесно - приема ги и всяка от страните е щастлива. Който не го устройва, не използва услугата/закрива картата/прави каквото сметне за добре и пак всеки е щастлив! Интересно ми е колко от негодуващите и изразяващите остро недоволството си тук, са се пазарили по такъв начин (и са постигнали какъвто и да е успех) при несъгласие с условията на банка, мобилен оператор и т.н. Всички сме уж възрастни хора, а тази тема се обърна на бит пазар! 12 1 Връзка към коментар
iampetko Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 (редактирано) преди 29 минути , chandni каза: Интересно ми е колко от негодуващите и изразяващите остро недоволството си тук, са се пазарили по такъв начин (и са постигнали какъвто и да е успех) при несъгласие с условията на банка, мобилен оператор и т.н. Всички сме уж възрастни хора, а тази тема се обърна на бит пазар! Не малко, и не с липсващ успех. Изказваш мнение от страната на клиент, заради който всяка една фирма/институция съществува (ако искаш и пазарлък го наречи; плащаш - изискваш), положително или недоволство, обсъжда се и в зависимост от резултата си преценяш "не използва услугата/закрива картата/прави каквото сметне за добре". Няма нужда от драматичен и налагащ се конформизъм, че и с преклонена глава .... Адмирации за Дайнърс, че си коригираха светкавично резките недомислици, които създадоха. Редактирано 27 септември, 2018 от iampetko 5 2 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 (редактирано) преди 38 минути , chandni каза: Тук нещата се обърнаха на пазарлък и започна да става доста грозно. Dinesr Club предлагат дадени условия - който го устройват - чудесно - приема ги и всяка от страните е щастлива. Който не го устройва, не използва услугата/закрива картата/прави каквото сметне за добре и пак всеки е щастлив! Интересно ми е колко от негодуващите и изразяващите остро недоволството си тук, са се пазарили по такъв начин (и са постигнали какъвто и да е успех) при несъгласие с условията на банка, мобилен оператор и т.н. Всички сме уж възрастни хора, а тази тема се обърна на бит пазар! Не е точно така. От страна на клиентите е ясно - искаме карта с огромен лимит, никакви лихви, безплатно влизане в салони без ограничение и без изискване за оборот, супер висока застраховка, без годишна такса, без превалутиране, поне 5% кешбек, лесно одобрение, лесно управление на картата онлайн и т.н. От страна на издателите също е ясно какво искат - многобройни клиенти, които да плащат високи такси, високи лихви, да не искат допълнителни привилегии, да бъдат цакани с проценти на всяка транзакция, да предложат обезпечение поне няколко пъти предоставения лимит, да прибират солиден процент и от търговците и т.н. Ако всяка страна не се вслушва в интересите на другата, няма как да се стигне до идеалната златна среда, тази в която и едните и другите са склонни да направят компромиси и за да виждат полза от сътрудничеството. Макар и примерите ми да са крайни с илюстративна цел, предполагам е много трудно да разбереш коя промяна в условията по какъв начин ще афектира клиентите, ако те не изказват недоволството си по никакъв начин освен прекратяване на взаимоотношенията. Аз ако съм мениджър в голяма компания най-големия ми ужас би бил, ако клиентите започнат на вълни да прекратяват договорите си с мен, без дори да обелят дума защо и да ме оставят да гадая дали пък с някакъв малък компромис от моя страна не бих могъл да ги задържа, така че крайния баланс от разхода поради направения компромис да е по-малък от разхода по загубените клиенти. Без да съм експерт в маркетинга съм убеден, че постигането на този баланс е изключително трудно, а без обратна връзка е на практика невъзможно да се постигне. Безспорно много от коментарите можеха да са с една идея по-малко емоционални и с една идея по-конструктивни, с което щяха да са по-полезни и на Diners, а респективно и на самите автори, но това е рискът на публичните дискусии. Вярвам, че ползите от темата въпреки това са повече от вредите. И за двете страни. Редактирано 27 септември, 2018 от Георги 13 2 1 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 (редактирано) преди 40 минути , Георги каза: Ако всяка страна не се вслушва в интересите на другата, няма как да се стигне до идеалната златна среда, тази в която и едните и другите са склонни да направят компромиси и за да виждат полза от сътрудничеството. Затова наблегнах на Преди 1 час, chandni каза: са се пазарили по такъв начин Ако човек иска да постигне някакъв положителен резултат, далеч по-подходящ начин би била конструктивната критика и обсъждането с умерен тон, вместо заплахи за закриване на карти, ползването им само когато ще се ползват салони, императивни изявления и ултиматуми. @Diners Club Bulgaria са доказали, че вземат предвид казаното и възприемат обществото на Magelanci.com като коректив - редно е да им се отвърне със същото отношение и комуникацията да е делова, а не като на руския пазар. Редактирано 27 септември, 2018 от chandni 6 1 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 Е тук вече опираме и до характер, начини на изразяване и т.н. Трудно може нещата да се определят като само черни и бели, а и грубото генерализиране под един знаменател "пазарене на руски пазар" не мисля, че е ок също. Аз също като цяло гледам в общуването да предоставям аргументирана критика, лишена от емоции, но точно тази седмица детето тръгва на ясла и имаме определени разминавания с институцията и въпреки предствянето на кротка аргументация, нещо все ме влече да съм по-агресивен и речовит 🙂 Което пък идва да покаже, че малко отвличаме темата, а по новите карти все още има неща, които да се изяснят напред във времето, така че предлагам дискусията да я върнем в този коловоз 🙂 3 1 Връзка към коментар
Dango Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 4 hours ago, Diners Club Bulgaria said: С редакция от вчера, 26 семтеврни 2019, обората от 1000 лева, ще важи от 01 януари 2019 г, за всички карти, независимо с коя апликация плащате. Т.е., ако искам да ползвам салон на 31 декември, нужният оборот за последните три месеца - октомври, ноември и декември (до 31-ви) е само 500 лв., но ако ползвам салон на 1 януари следва да имам оборот 1 000 лв. Нали така? И тъй като живея във Варна, а тук Дайнърс почити никъде не върви, излиза, че трябва да се ориентирам в преиздаването на Дайнърс и смяната ѝ с EVOLVE, за да мога да достигна нужния оборот. Връзка към коментар
lyubo21 Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 Няколко базови въпроса към Diners - при издаване на втора карта (Classic или EVOLVE) за настоящ картодържател, за новата карта важат ли условията: 1) Първите 3 месеца свободен достъп до бизнес салони без оборот от 1000 лв. и съответно 2) Допълнително 12 посещения на година към новата карта ... 3) Има ли други условности (дали е новата е издадена 2018 или 2019 и т.н.) ? Извинявам се, ако вече е обсъждано, просто ми стана интересно... Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 преди 34 минути , Dango каза: Т.е., ако искам да ползвам салон на 31 декември, нужният оборот за последните три месеца - октомври, ноември и декември (до 31-ви) е само 500 лв., но ако ползвам салон на 1 януари следва да имам оборот 1 000 лв. Нали така? И тъй като живея във Варна, а тук Дайнърс почити никъде не върви, излиза, че трябва да се ориентирам в преиздаването на Дайнърс и смяната ѝ с EVOLVE, за да мога да достигна нужния оборот. Здравейте, тъй като в момента върви ъпдейт на терминалите, смятаме, че няма да имате проблем с ползването и на старата си карта още преди края на 2018 г. Ако използвате картата само в България и за достъп до ВИП салони, то за Вас и класическата карта е подходяща. Тя ще бъде преиздадена с нова безконтактна от същия вид. Ако обаче за Вас е важно да се приема и навсякъде по света или пък да ползвате услугата “личен асистент”, то за Вас е по-подходяща карта Evolve. Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 преди 23 минути , lyubo21 каза: Няколко базови въпроса към Diners - при издаване на втора карта (Classic или EVOLVE) за настоящ картодържател, за новата карта важат ли условията: 1) Първите 3 месеца свободен достъп до бизнес салони без оборот от 1000 лв. и съответно 2) Допълнително 12 посещения на година към новата карта ... 3) Има ли други условности (дали е новата е издадена 2018 или 2019 и т.н.) ? Извинявам се, ако вече е обсъждано, просто ми стана интересно... Посещенията ще бъдат 12 на клиент, като допълнителните карти имат отделни 12 посещения и не изчерпват от посещенията на основния картодържател. Всяка нава карта има 3 месеца гратисен период. Няма значение кога е издадена картата, от 01. Януари условията ще бъдат еднакви за всички карта. Единствено различни могат да бъдат промоционалните условия . Сегашните са със срок 31.12.2018 г. Имайте предвид, че новите проекти на Дайнръс Клуб България, са насочени съм консолидация и дигитализация на продуктите ни. Целта е не да имате множество карти с различни лимити, отделни бонус точки и отделни обороти за салони. След приключване на ъбдейтите на терминалите и пускането на карта Evolve, новите ни цели са свързани с насърчаване на безконтактни разплащания чрез различни устройства и апликации, позволяващи да управлявате по-пълноценно избрания продукт. Поздрави. 3 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега