Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

15 minutes ago, Ilian359 said:

От дебитни не би трябвало да има такса, независимо от банката. Поправете ме ако има изключения.

Дск виза дебит за 130лв зареждане ми взе близо 5лв такса. Разпознава го като паричен трансфер вероятно.

Връзка към коментар

И аз потвърждавам, при плащане с дебитна карта ДСК си начисляват такса, която отгоре на всичко се появява в онлайн банкирането няколко дни след плащането. Пробвала съм с 2 физически дебитни карти и с една виртуална.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

ДСК таксуват 1лв. + 1% от платената сума, ако се плаща с дебитна или кредитна карта. 

 

Ако се плаща с виртуална карта, тогава таксуват “само” 1%. 

Редактирано от yordanov
  • Шок 1
Връзка към коментар
преди 1 час, Ilian359 каза:

От дебитни не би трябвало да има такса, независимо от банката. Поправете ме ако има изключения.

От кредитна Visa на ПИБ също нямам такса, както и дебитна Visa Electron, пак на ПИБ.

преди 1 час, Ilian359 каза:

От дебитни не би трябвало да има такса, независимо от банката. Поправете ме ако има изключения.

От кредитна Visa на ПИБ също нямам такса, както и дебитна Visa Electron, пак на ПИБ.

Връзка към коментар
5 hours ago, yordanov said:

ДСК таксуват 1лв. + 1% от платената сума, ако се плаща с дебитна или кредитна карта. 

 

Ако се плаща с виртуална карта, тогава таксуват “само” 1%. 

Не можах да повярвам, и досега рових тарифата им - невероятно, но е истина, и тези влязоха в черния ми списък ...

Абсолютно същото и за кредитните им карти.

А при Револют как е,  четох някъде, че те поемат таксите за своя сметка при зареждане от кредитни карти, защото като приемаща парите страна, те са натоварени с таксите на операторите....

Връзка към коментар
На 30.09.2018 г. в 22:07, Боян Димитров каза:

Търся помощ за ВИП салони на Лондон - Лутън и Рейкявик - Кефлавик.

За Рейкявик нямам идея, но  на Лутън много ми хареса ВИП-а, има топла кухня и много удобни кресла.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На ‎30‎.‎9‎.‎2018 в 22:07, Боян Димитров каза:

Търся помощ за ВИП салони на Лондон - Лутън и Рейкявик - Кефлавик.

Питанията, свързани с посещения на салони, нека да са в тази тема.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

След предния отказ на Дженерали, понеже не бяха ясни общите им условия, отново имам дертове с тях.

Този път иска ми е за възстановяване на сума, платена за спешна зъболекарска помощ в чужбина.

 

Според общите им условия възвръщат суми до 100 или 200 евро беше за спешни случаи (моята е по-малка) за отстраняване на болка, възпаления и пр. при престой в чужбина.

 

Нарочно звъннах преди да посетя зъболекаря в Краков, за да няма пак разминавания, отговори не носиш това или онова, въпреки, че никъде в общите условия няма нищо описано.

 

Та казаха, да нося каквото ми дадат, като се предполага, че ще донеса касови бележки и рецепта. Аз това и донесох, само рецептата беше копие, защото оригинала го взимат в аптеката при купуване на антибиотик и изрично го написах в иска.

 

Получих отговор по куриер, че искат бордни карти за Полша, такива нямам защото не съм ходил със самолет.

Оригинали на касови бонове, въпреки че съм ги дал.

Оригинал на рецепта, въпреки че съм писал, че сами я взели и за това давам копие.

Медицински доклад за диагнозата и извършеното от зъболекаря, което  е върха на сладоледа.

 

Ясно е, че не им се плаща никога нищо, но всяко нещо си има граници

  • Харесвам 1
  • Шок 4
Връзка към коментар
преди 6 минути , Alexander каза:

Медицински доклад за диагнозата и извършеното от зъболекаря, което  е върха на сладоледа.

Мен ме предупредиха още преди да отида на зъболекаря, че трябва да имам документ за извършените процедури.

Все пак, ако им метнеш една касова бележка за 200 евро, защото си решил да си избелиш зъбите, няма как да докажеш, че е било спешно лечението.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Хора здравейте,

Няма такава смешна карта никъде! Бях им клиент 7 месеца и наскоро получих съобщение, че трябва да си подменя пластиката.

Подавам заявление в ПИБ и там ми обясняват, че мога да си ползвам старата карта докато не пристигне новата и щели да ми звъннат като пристигнела.

Познайте 2 дни по-късно при опит за плащане на пос дали не излезе съобщение - “Картата да бъде задържана” и дали не ме изгледаха като първия измамник в магазина. Няма такъв срам! В 19:00 на “денонощтните” им телефони не успяха да ми кажат защо ми е блокирана картата, дори в клон на ПИБ не успяха да ми кажат нищо! На следващия ден се оказа, че картата ми е блокирана защото “аз съм си подал заявление за смяна на пластиката, да съм изчакал новата след няколко дни щяла да пристигне”. Няма такива смешници, няма такъв резил! Излишно е да споменавам, че прекратих договора с тях, при което ме глобиха едни 100 лева, които никой не успя да ми каже от къде са. Имайте предвид, че ако тръгнете да подменяте пластиката няма да имате карта до пристигане на новата. 

  • Харесвам 1
  • Шок 5
  • Браво 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 4 часа, Alexander каза:

След предния отказ на Дженерали, понеже не бяха ясни общите им условия, отново имам дертове с тях.

Този път иска ми е за възстановяване на сума, платена за спешна зъболекарска помощ в чужбина.

 

Според общите им условия възвръщат суми до 100 или 200 евро беше за спешни случаи (моята е по-малка) за отстраняване на болка, възпаления и пр. при престой в чужбина.

 

Нарочно звъннах преди да посетя зъболекаря в Краков, за да няма пак разминавания, отговори не носиш това или онова, въпреки, че никъде в общите условия няма нищо описано.

 

Та казаха, да нося каквото ми дадат, като се предполага, че ще донеса касови бележки и рецепта. Аз това и донесох, само рецептата беше копие, защото оригинала го взимат в аптеката при купуване на антибиотик и изрично го написах в иска.

 

Получих отговор по куриер, че искат бордни карти за Полша, такива нямам защото не съм ходил със самолет.

Оригинали на касови бонове, въпреки че съм ги дал.

Оригинал на рецепта, въпреки че съм писал, че сами я взели и за това давам копие.

Медицински доклад за диагнозата и извършеното от зъболекаря, което  е върха на сладоледа.

 

Ясно е, че не им се плаща никога нищо, но всяко нещо си има граници

Здравейте, може ли да се запознаем с кореспонденцията  и да опитаме да съдействаме? 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 4 часа, macf1an каза:

Мен ме предупредиха още преди да отида на зъболекаря, че трябва да имам документ за извършените процедури.

Все пак, ако им метнеш една касова бележка за 200 евро, защото си решил да си избелиш зъбите, няма как да докажеш, че е било спешно лечението.

Сумата е много  малка, а рецептата е за антибиотик.

преди 2 минути , Diners Club Bulgaria каза:

Здравейте, може ли да се запознаем с кореспонденцията  и да опитаме да съдействаме? 

Здравейте, какво да ви изпратя, молбата с отговора ли?

Връзка към коментар
преди 2 часа, Niko Naydenov каза:

Хора здравейте,

Няма такава смешна карта никъде! Бях им клиент 7 месеца и наскоро получих съобщение, че трябва да си подменя пластиката.

Подавам заявление в ПИБ и там ми обясняват, че мога да си ползвам старата карта докато не пристигне новата и щели да ми звъннат като пристигнела.

Познайте 2 дни по-късно при опит за плащане на пос дали не излезе съобщение - “Картата да бъде задържана” и дали не ме изгледаха като първия измамник в магазина. Няма такъв срам! В 19:00 на “денонощтните” им телефони не успяха да ми кажат защо ми е блокирана картата, дори в клон на ПИБ не успяха да ми кажат нищо! На следващия ден се оказа, че картата ми е блокирана защото “аз съм си подал заявление за смяна на пластиката, да съм изчакал новата след няколко дни щяла да пристигне”. Няма такива смешници, няма такъв резил! Излишно е да споменавам, че прекратих договора с тях, при което ме глобиха едни 100 лева, които никой не успя да ми каже от къде са. Имайте предвид, че ако тръгнете да подменяте пластиката няма да имате карта до пристигане на новата. 

Здравейте господин Найденов, 

съобщението до всички клиенти беше едно и също и никъде в него няма приканване да си преиздавете картата, което сам сте заявил.

Всички карти които ние преиздаваме автоматично са със специален режим и няма да спрат да работят до вземане на новата.

Моля, не дезинформирайте обществеността с това, че сам сте предприели действие, което ние сме удовлетворили! 

 

Отново потвърждаваме за всички останали, че картите НЯМА да спрат да работя до вземане на новата! 

Отвово припомняме, че всеки ще получи смс или обаждане, че картата е преиздадена и кога може да си я вземе. 

Не е необходимо всеки да посещава офис и да изискана сам действия.

Поздрави

 

 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 9 минути , Alexander каза:

Сумата е много  малка, а рецептата е за антибиотик.

Здравейте, какво да ви изпратя, молбата с отговора ли?

Ако е възможно. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
7 minutes ago, Diners Club Bulgaria said:

Здравейте господин Найденов, 

съобщението до всички клиенти беше едно и също и никъде в него няма приканване да си преиздавете картата, което сам сте заявил.

Всички карти които ние преиздаваме автоматично са със специален режим и няма да спрат да работят до вземане на новата.

Моля, не дезинформирайте обществеността с това, че сам сте предприели действие, което ние сме удовлетворили! 

 

Отново потвърждаваме за всички останали, че картите НЯМА да спрат да работя до вземане на новата! 

Отвово припомняме, че всеки ще получи смс или обаждане, че картата е преиздадена и кога може да си я вземе. 

Не е необходимо всеки да посещава офис и да изискана сам действия.

Поздрави

 

 

Това е добре, но донякъде.

Първо в договора верояно пише, че Вие може да решите и да ми преиздадете картата, не ми се чете пак. Но защо така насилствено - ако на мен ми харесва сегашната контактна карта, по различни причини, защо ме насилвате да я сменям.

Едната ми допълнителна карта е много далече от България, и това на практика означава, че на 01.01.2019 и след това, няма да може да се ползва.

Като съм подписвал договора и като съм получил картите - там(на пластиките) изрично си пише срока на валидност на всяка карта и аз това приемам като срок на валидност на всяка от картите.

Сега изведнъж - едностранна промяна на условията !

Е, излиза, че трябва да си зарежем всичко, да си стоим по родните места, и да си чакаме чинно, да ни дойде реда - нещо като опашките за банани при комунизма, само че ние не сме маймуни ... май. А сега де - какво правим. ако не искаме да чакаме ?

Ако си закрием картата - човека си каза - едни 100 лв. неустойка и т.н. , ако отидем да си заявим преиздаване - пак проблеми и плащания.

А не може ли по собствено желание да се откажем от договора без пари, след като Вие променяте общите условия и ние не сме съгласни с тях ?

 

Връзка към коментар
преди 39 минути , georgebg каза:

Това е добре, но донякъде.

Първо в договора верояно пише, че Вие може да решите и да ми преиздадете картата, не ми се чете пак. Но защо така насилствено - ако на мен ми харесва сегашната контактна карта, по различни причини, защо ме насилвате да я сменям.

Едната ми допълнителна карта е много далече от България, и това на практика означава, че на 01.01.2019 и след това, няма да може да се ползва.

Като съм подписвал договора и като съм получил картите - там(на пластиките) изрично си пише срока на валидност на всяка карта и аз това приемам като срок на валидност на всяка от картите.

Сега изведнъж - едностранна промяна на условията !

Е, излиза, че трябва да си зарежем всичко, да си стоим по родните места, и да си чакаме чинно, да ни дойде реда - нещо като опашките за банани при комунизма, само че ние не сме маймуни ... май. А сега де - какво правим. ако не искаме да чакаме ?

Ако си закрием картата - човека си каза - едни 100 лв. неустойка и т.н. , ако отидем да си заявим преиздаване - пак проблеми и плащания.

А не може ли по собствено желание да се откажем от договора без пари, след като Вие променяте общите условия и ние не сме съгласни с тях ?

 

Моля, изрично да не се коментират неверни данни, нямащи нищо общо с дейсвителността. 

 

Многократно, неколкократно обяснихме готовността ни да се съобразим с всички, но преиздавенто ще се случи. 

Новите карти ще бъдат с нова валидност при същите условия. 

Съобщено е месеци предварително, но явно не е достатъчно! 

 

Може да се откажете от договоря си по всяко време, съгласно подписания от вас договор. За всички други хвърчащи във форуми “неустойки” е несериозно да бъдат коментирани. 

 

Ако искате разяснение по тези условния сме насреща да ги разясним. За нас е важно да не се чувствате насилен, а удовлетворен ! 

 

Редактирано от Diners Club Bulgaria
Връзка към коментар
На 2.10.2018 г. в 16:05, VanIvanov каза:

От кредитна Visa на ПИБ също нямам такса, както и дебитна Visa Electron, пак на ПИБ.

От кредитна Visa на ПИБ също нямам такса, както и дебитна Visa Electron, пак на ПИБ.

Това не е вярно.

С Виза електрон (ай-изгодната за Револют от ПИБ) има 0,5%, които се появяват след дни, а и си го пише в условията.

 С МК и Маестро  е  0,5%, но реално става над  1,5% защото има двойно превалутиране , защото са в доларов сетълмент

Връзка към коментар

Мисля,  че @Alexander говори за Revolut. 

 

При зареждане на Diners с карта на PIB няма такса. 

 

При зареждане на Revolut  таксата e 0.25%,  колкото при всяко плащане на POS към търговец в чужбина. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
16 hours ago, Diners Club Bulgaria said:

Здравейте господин Найденов, 

съобщението до всички клиенти беше едно и също и никъде в него няма приканване да си преиздавете картата, което сам сте заявил.

Всички карти които ние преиздаваме автоматично са със специален режим и няма да спрат да работят до вземане на новата.

Моля, не дезинформирайте обществеността с това, че сам сте предприели действие, което ние сме удовлетворили! 

 

Отново потвърждаваме за всички останали, че картите НЯМА да спрат да работя до вземане на новата! 

Отвово припомняме, че всеки ще получи смс или обаждане, че картата е преиздадена и кога може да си я вземе. 

Не е необходимо всеки да посещава офис и да изискана сам действия.

Поздрави

 

 

Как може да лъжете така безочливо? Какъв беше специалния режим, да се задържи в първия магазин? Вие имате ли представа, че ако това ми се беше случило в чужбина в опит да си платя хотела или колата под наем щяхте да ме поставите в отвратителна ситуация? Към кого трябваше да се обърна, към “денонощният” ви телефон, който пак е пълна лъжа, дори в клон на ПИБ в 19:00 не успяха да ми дадът никаква информация. 

Хора, не разчитайте на тази карта, защото утре потърпевши може да сте вие, на мен за радост се случи в България, в опит да закупя кучешка храна, но на друг може да се случи при опит за заплащане на хотел в Сингапур, и тогава съвсем няма да е толкова “приятно”.

 

  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 51 минути , Niko Naydenov каза:

Как може да лъжете така безочливо? Какъв беше специалния режим, да се задържи в първия магазин? Вие имате ли представа, че ако това ми се беше случило в чужбина в опит да си платя хотела или колата под наем щяхте да ме поставите в отвратителна ситуация? Към кого трябваше да се обърна, към “денонощният” ви телефон, който пак е пълна лъжа, дори в клон на ПИБ в 19:00 не успяха да ми дадът никаква информация. 

Хора, не разчитайте на тази карта, защото утре потърпевши може да сте вие, на мен за радост се случи в България, в опит да закупя кучешка храна, но на друг може да се случи при опит за заплащане на хотел в Сингапур, и тогава съвсем няма да е толкова “приятно”.

 

Явно не разбирате написаното. Специалния режим е за всички, които спокойно и нормално ще изчакат преиздаването на картата им. Вие не сте попаднал в него, тъй като сам сте избрал и поискал преиздаване по друга причина. Това, че не сте разбрал, не сте прочел когато сте попълнил искането ние няма как да контролираме.

 

Освен това създавенето на фалшиви профили и фалшиви новини е законово регламентирано, затова ще моля да се въздържаме от подобни действия.

 

Приятен ден.

 

Редактирано от Diners Club Bulgaria
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Не обичам да споря за нищо, но сега си чета договора, общите условия и т.н.

Още първа точка от договора, който сме подписали гласи:

".... Срокът на валидност и видът на всяка от кредитните карти е обозначен върху картата ."

 

Нататък и нагоре и надолу по всички документи и общи условия, никъде не е предвидена възможност Издателя, по свое усмотрение, при напълно изряден Титуляр, да предприема действие по спиране или преиздаване или замяна на картите.

За новите Общи условия - в настоящите, които съм подписал, има изредени разни възможности за обявяване при промяна - е ! не мога да ги открия във Вашия сайт, където би трябвало да са обявени, нито на мейл адреса си, нито в пощенската кутия..... вероятно трябва да се разходя до офиса Ви за да видя дали не са залепени на витрината Ви !

 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.