Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

преди 2 минути , georgebg каза:

Не обичам да споря за нищо, но сега си чета договора, общите условия и т.н.

Още първа точка от договора, който сме подписали гласи:

".... Срокът на валидност и видът на всяка от кредитните карти е обозначен върху картата ."

 

Нататък и нагоре и надолу по всички документи и общи условия, никъде не е предвидена възможност Издателя, по свое усмотрение, при напълно изряден Титуляр, да предприема действие по спиране или преиздаване или замяна на картите.

За новите Общи условия - в настоящите, които съм подписал, има изредени разни възможности за обявяване при промяна - е ! не мога да ги открия във Вашия сайт, където би трябвало да са обявени, нито на мейл адреса си, нито в пощенската кутия..... вероятно трябва да се разходя до офиса Ви за да видя дали не са залепени на витрината Ви !

 

Отново ще помолим за допълнителни въпроси да се свържете с нас и да Ви обясним начините на прекратяване на договора, което беше един от въпросите Ви, както и ЗАКОНОВИТе причините за преиздаване на картите и въвеждане на 3D автентикация.

 

Смятаме, че темата вече не е полезна и градивна. Моля администраторите да отделят мненията не касаещи новата карта в отделна тема.

Връзка към коментар
22 minutes ago, Diners Club Bulgaria said:

Отново ще помолим за допълнителни въпроси да се свържете с нас и да Ви обясним начините на прекратяване на договора, което беше един от въпросите Ви, както и ЗАКОНОВИТе причините за преиздаване на картите и въвеждане на 3D автентикация.

 

Смятаме, че темата вече не е полезна и градивна. Моля администраторите да отделят мненията не касаещи новата карта в отделна тема.

Мисля, че тази информация трябва да бъде ПУБЛИЧНА, така, че спокойно може да я публикувате на Вашата страница.

Прочел съм си договора и начините на прекратяването му са ми известни, не се нуждая от консултация.

Когато преди дни се нуждаех от такава, се свръзах на телефона , посочен в сайта Ви - на първо място в списъка от 2 или 3 бяха.

След 10 минутно разяснение , какво искам, служителката, ми обясни, че не е в нейната компетенция, и ще ме прехвърли на Дайнърс, а тя била от ПИБ, и това се случи около обяд. Моля да публикувате на сайта си достоверна информация за това, кои телефони са Ваши и кои на компанията-майка.

Редактирано от Гост 23*6
Връзка към коментар
преди 14 минути , georgebg каза:

Мисля, че тази информация трябва да бъде ПУБЛИЧНА, така, че спокойно може да я публикувате на Вашата страница.

Някак изглежда, че смятате, че имаме скрита информация. Може ли да конкретизирате.

Да, има нови общи условия, които ще бъдат публикувани в съотвествие със сроковете предвидени в националното законодателско, но не виждаме връзката с подмяната на карти.

 

Наистина не разбираме и недоволството Ви, предвид факта, че многократно декларирахме, че ще се погрижим никой да не бъде насилен да прави нещо излишно.

Не разбирме и защо с това трябва да бъде занимаван цял форум.

Хубав ден!

Редактирано от Diners Club Bulgaria
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Недоволството ми произтича от това, че Аз не искам да си подменям карта, на която срока не е изтекъл, Вие ме насилвате да направя това, като в ония годин, когато някой правеха, каквото си поискат. Затова Ви помолих да цитирате за Всички от форума, законовото основание да Ни спрете картите, и да ни насилите да вземем нови.

Пощенска банка ми спряха златния AMEX, защото прекратиха договора и издаването на такъв вид карти. Ето това е обективно основание.

Редактирано от Гост 23*6
Връзка към коментар
преди 4 минути , georgebg каза:

Недоволството ми произтича от това, че Аз не искам да си подменям карта, на която срока не е изтекъл, Вие ме насилвате да направя това, като в ония годин, когато някой правеха, каквото си поискат. Затова Ви помолих да цитирате за Всички от форума, законовото основание да Ни спрете картите, и да ни насилите да вземем нови.

Пощенска банка ми спряха златния AMEX, защото прекратиха договора и издаването на такъв вид карти. Ето това е обективно основание.

След като никога никое от условията не Ви удовлетворява, както казахме, може да се свържете с нас за да прекратим договора.

За нас темата е изчерпана.

Връзка към коментар

В крайна сметка с Дайнърс изяснихме в телефонен разговор, въпросите, свързани и със старата карта, а и с новите, така, че лично аз останах доволен от това, което чух, и ще проявя необходимото търпение 👍, което изисква всичко ново и различно .

Връзка към коментар
преди 1 час, antea каза:

пак има кешбек от Фантастико - до 30 ноември, този път 8%

Не е зле @Diners Club Bulgaria да помислят за някакви по-мащабни и общонационални промоции, тъй като България не е само София... 

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 5 минути , chandni каза:

Не е зле @Diners Club Bulgaria да помислят за някакви по-мащабни и общонационални промоции, тъй като България не е само София... 

Но да не спират с промоциите във Фантастико, че на мен са ми най-удобни! :laugh:

  • Харесвам 3
  • Смея се 3
Връзка към коментар
В момента, Mary каза:

Но да не спират с промоциите във Фантастико, че на мен са ми най-удобни! :laugh:

Нямам против промоциите във Фантастико, но имам против да се чувствам дискриминирана... Клиентите в останалите краища на България плащаме същите месечни такси, трупаме обороти, а за нас няма 8%...

 

През лятото Visa направиха промоция - 5% кешбек на всички бензиностанции... Ама не само за софиянци... Дори и в чужбина пак ни върнаха по 5% от зареждането с горива... Така се прави! Както таксите са еднакви за всички, така и бонусите!

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Връзка към коментар

Такава и като начин (директна) и като размер (8%) друга карта дава ли ?

Други карти дават 1-2 % на определени вериги бензиностанции и т.н. , което е нищожно, спрямо това на Дайнърс.

4 minutes ago, chandni said:

Нямам против промоциите във Фантастико, но имам против да се чувствам дискриминирана... Клиентите в останалите краища на България плащаме същите месечни такси, трупаме обороти, а за нас няма 8%...

 

През лятото Visa направиха промоция - 5% кешбек на всички бензиностанции... Ама не само за софиянци... Дори и в чужбина пак ни върнаха по 5% от зареждането с горива... Така се прави! Както таксите са еднакви за всички, така и бонусите!

Мисля че заблуждавате хората - Коя Виза са Ви направили такава отстъпка, защото зареждам с виза и постоянно и такава отстъпка съм нямал !!!

А промоцията е за всички магазини Фантастико, сърдете се сега на Фантастико, че нямат магазини в цяла България 😉 

Редактирано от Гост 23*6
Връзка към коментар
преди 3 минути , georgebg каза:

Мисля че заблуждавате хирата - Коя Виза са Ви направили такава отстъпка, защото зареждам с виза и постоянно и такава отстъпка съм нямал !!!

Никого не заблуждавам. Visa-та е от ПИБ... Честно казано не съм сигурна дали 5-те процента бяха от ПИБ или от Visa, но е факт, че за два месеца през лятото, само от горива кешбекът ни покри половината годишна такса на картата.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
5 minutes ago, chandni said:

Никого не заблуждавам. Visa-та е от ПИБ... Честно казано не съм сигурна дали 5-те процента бяха от ПИБ или от Visa, но е факт, че за два месеца през лятото, само от горива кешбекът ни покри половината годишна такса на картата.

Трябва да знaете, че не всяка Visa е на ПИБ, има и други банки , които издават Визи - при тях такива отстъпки е нямало !

Редактирано от Гост 23*6
Връзка към коментар
преди 59 минути , georgebg каза:

Трябва да зняете, че не всяка Visa е на ПИБ, има и други банки , които издават Визи - при тях такива отстъпки е нямало !

Важното е, че Visa-та, която ми е дала 5% кешбек, го е направила и за клиентите в София, Пловди, Пазарджик, Горна Оряховица,  Долно нанагорнище и така нататък! 😉 Явно промоцията е била на ПИБ, щом Вашатa Visa не Ви е дала такъв кешбек. Важното е, че условията по една и съща карта с една и съща годишна такса, са били еднакви за всички нейни ползвватели, а не само за избрана група. 😉 

Редактирано от chandni
  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 3 минути , chandni каза:

Важното е, че условията по една и съща карта с една и съща годишна такса, са били еднакви за всички нейни ползвватели, а не само за избрана група. 😉 

Условията са били еднакви - никой няма да го върнат във Фантастико. :laugh: 

 

И при промоцията на Виза по тази логика не са били еднакви условията - някои притежатели на карти нямат автомобили.

  • Харесвам 1
  • Смея се 3
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
На 5.10.2018 г. в 21:12, Mary каза:

Условията са били еднакви - никой няма да го върнат във Фантастико. :laugh: 

 

И промоцията на Виза по тази логика не са били еднакви условията - някои притежатели на карти нямат автомобили.

Ами не е същото защото месечната такса е за картата, а не за фантастико, а от преференцията (по-висок кешбек) може да се възползва само ограничена група полватели на картата (хората от София). При промоцията, която аз споменах, 5-те процента бяха за покупки на бензиностанции, а не за горива, така че всеки, който си плаща такса на същата банка, за да ползва тяхната карта, можеше да пие кафета, да яде сандвичи, да пазарува батерии и други стоки, които се продават във всяка една бензиностанция - както в България, така и в чужбина и да получи същия процент кешбек за изхарчената сума. 

 

Няма да споря с никого. Аз за разлика от някои други хора не тропам с крак и не заплашвам, че ще си закрия Diners-а, понеже на други дали по-висок кешбек, а просто напомням, че е добре да се поставят всички клиенти при равни условия! И преди, и сега, Diners картата в нашето семейство се ползва като основна и много голяма част от бюджета ни минава през нея.  😉

  • Харесвам 4
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 50 минути , chandni каза:

Ами не е същото защото месечната такса е за картата, а не за фантастико, а от преференцията (по-висок кешбек) може да се възползва само ограничена група полватели на картата (хората от София). При промоцията, която аз споменах, 5-те процента бяха за покупки на бензиностанции, а не за горива, така че всеки, който си плаща такса на същаъта банка, за да ползва тяхната карта, можеше да пие кафета, да яде сандвичи, да пазарува батерии и други стоки, които се продават във всяка една бензиностанция - както в България, така и в чужбина и да получи същия процент кешбек за изхарчената сума. 

 

Няма да споря с никого. Аз за разлика от някои други хора не тропам с крак и не заплашвам, че ще си закрия Diners-а, понеже на други дали по-висок кешбек, а просто напомням, че е добре да се поставят всички клиенти при равни условия! И преди, и сега, Diners картата в нашето семейство се ползва като основна и много голяма част от бюджета ни минава през нея.  😉

По твоята логика аз трябва ли да се сърдя на Visa защото с картата ми от ДСК не съм имал 5% кешбек за горива? И аз плащам месечна такса, ама пуста дискриминация по банка... 🙂

Редактирано от Георги Матеев
  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 1 минута , Георги Матеев каза:

доказване на софийско гражданство

Хайде сега - гражданство! Още малко и швепс! :grin:

преди 1 минута , Георги Матеев каза:

По твоята логика аз трябва да се сърдя на Visa защото с картата ми от ДСК не съм имал 5% кешбек за горива. Ама каква е тая дискриминация по банка

Би трябвало сам да си се досетил - ДиСКриминация! :rtfm:

Връзка към коментар
преди 52 минути , Георги Матеев каза:

Аз ли нещо пропускам?

 

Промоцията е за всички клиенти на Фантастико, на касата не искат доказване на софийско гражданство :) Това, че Фантастико има само в София, е ограничение на самата верига, а не на Дайнърс.

 

По твоята логика аз трябва да се сърдя на Visa защото с картата ми от ДСК не съм имал 5% кешбек за горива. Ама каква е тая дискриминация по банка... 🙂

Не съм казала, но пак повтарям! 🙂

 

 Кешбекът се предоставя от кредитната карта... Аз си плащам годишна такса на издателя на картата, а не на Фантастико и затова ме интересува същият този издател да ми предложи същите условия, като на останалите си клиенти. Да, Фантастико не искат доказване на софийско жителство, но според теб може ли добричлии да ходят от Дорбрич до Фантастико, за да се възползват от същите тези условия...?

 

Това какви условия ти предлага ДСК и дали са същите като тези, които ПИБ ми предлага на мен - това си е между теб и ДСК, тъй като ти си плащаш на ДСК. За 17-ти и последен път го пиша - в случая не става дума дали промоцията е във Фантастико в София или в Жанет на Слънчев бряг. Става дума за това, че всички клиенти на @Diners Club Bulgaria трябва да могат да се възползват от еднакви преференции, а не преференциите да са само за София. 

 

С това наистина спирам и няма повече да обяснявам позицият си... Каквото имах да кажа по темата, го направих. :victory:

Редактирано от chandni
  • Харесвам 4
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 55 минути , Георги Матеев каза:

По твоята логика аз трябва ли да се сърдя на Visa защото с картата ми от ДСК не съм имал 5% кешбек за горива? И аз плащам месечна такса, ама пуста дискриминация по банка... 🙂

ДСК предоставят ли еднакви условия на клиентите си в цялата страна?

Утре ако заменят входа на lounge на летище София с тия в Бургас и Варна ще има вой до небесата 

Редактирано от tch
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Затова да пожелаем на Фантастико да продължат да се разрастват - така всички ще са доволни. Макар и сравнително скъпи магазини, са качествени. Благодарен съм на DC за подновяването на промоцията!

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 41 минути , Ilian359 каза:

Макар и сравнително скъпи магазини....

 

моля ти се, ако за Фантастико кешбекът е 8%, то примерно за Билла трябва да е 30%, за да се постигне съпоставимост на крайната цена за плащане...

  • Харесвам 1
  • Смея се 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.