Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

53 minutes ago, Diners Club Bulgaria said:

Да, допълитерните карти на дурго лице си имат отделни 12 посещения и не изчерпват от тези на основния картодържател. 

Поздрави.

 

А ако на едно лице има Класик и Мастеркад ко бадж ще имс ли 12+12 посещения?

Връзка към коментар

Diners имаха и някаква промоция до неделя 30.09.2018 - някой спомня ли си за кои типове карти беше валидна? Имам познат, който е подал заявление в неделя по интернет за промоцията, като изрично е попълнил искането за Дайнърс кард класик. В понеделник 1ви окт е одобрен, но Дайнърс му издават комбинираната с Мастъркард, с обяснението, че е подадено заявлението на 30, но са го разгледали на 1ви, когато промоцията им била изтекла, а самата промоция била важала само са комбинираната карта, но не и за класика, което обаче не е съвсем така 🙂 Та..., малко конфузна ситуация се е получила - да си подадеш документите за едно, а да получиш друго. В крайна сметка не се ли гледа датата на подаване?

Връзка към коментар
преди 10 часа, Jorro каза:

А ако на едно лице има Класик и Мастеркад ко бадж ще имс ли 12+12 посещения?

Едно лице/клиент,картодържател/ има 12 посещения 

Връзка към коментар

Т.е. едно лице с две карти (основни с отделен клиентски номер), всяка покриваща условието за оборот, ще има общо 12 посещения?

Моля, потвърдете или ме поправете!

Връзка към коментар
13 minutes ago, Ilian359 said:

Т.е. едно лице с две карти (основни с отделен клиентски номер), всяка покриваща условието за оборот, ще има общо 12 посещения?

Моля, потвърдете или ме поправете!

Ако приемем, че се казваш Иван Иванов и имаш 2 карти на твое име например - една класик и 1 ко-бадж (мастър кард)  ще имаш общо 12 посещения и за двете карти. Ако обаче към твоя кредитен лимит имаш издадена допълнителна карта за г-жа Иванова тя ще си има отделни 12 посещения независещи от твоите. 

 

Връзка към коментар

Здравейте
Днес направих няколко покупки с новата двойна карта в магазини, които работят с Diners. Въпреки моето напомняне, че желая сметката да мине през Diners директно минават през Мастеркард. Като знам, че по подразбиране трябва да е Diners.  При този вариант ми отчита оборот за ВИП салоните, но не и за кешбек.
Каква е причината за това ?

Връзка към коментар

Намерих отговора сама. 

Все още не всичко със системите им е в ред. Не всичко минава така както би трябвало. 

При въвеждане на картата на терминал и код се получава. При плащане безконтактно не. 

Терминалите въобще не са готови с работа на две апликации. Направих си труда да пробвам поне на около 20 места. 

Не разчитайте на касиерки и други. Те дори не знаят що е това Diners. 

Дори когато работят с тях. 

  • Харесвам 1
  • Шок 1
  • Браво 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Radostna каза:

Намерих отговора сама. 

Все още не всичко със системите им е в ред. Не всичко минава така както би трябвало. 

При въвеждане на картата на терминал и код се получава. При плащане безконтактно не. 

Терминалите въобще не са готови с работа на две апликации. Направих си труда да пробвам поне на около 20 места. 

Не разчитайте на касиерки и други. Те дори не знаят що е това Diners. 

Дори когато работят с тях. 

Да, това беше описано по-рано. В момента безконтактните терминали се пренастройват и е възможно да приемат само MasterCard. Когато приключи настройката би трябвало Diners да минава по подразбиране. При плащане с чип би трябвало да излиза избор с какво да платиш. 

 

Т.е. трябва да правиш разлика между безконтактно и плащане с чип/лента. При първото няма да имаш избор с какво да платиш, но ако безконтактния терминал приема и двете карти, ще мине по подразбиране с Diners. При плащане с чип винаги ще имаш възможност да избереш. 

 

Информацията ми е събирана от дискусиите тук като цяло, подлежи на промени, не съм сигурен че нещата са финализирани. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Баланса по картите ми не е верен. В 3 от тях са се появили някакви 80 лв, които не съм внасяла. И за оборота за салоните мисля, че го бях направила, а не виждам танзакции. Но там може и аз да съм объркала нещо.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 11 минути , Stryper каза:

Баланса по картите ми не е верен. В 3 от тях са се появили някакви 80 лв, които не съм внасяла. И за оборота за салоните мисля, че го бях направила, а не виждам танзакции. Но там може и аз да съм объркала нещо.

Моля, да ни напишете на лично съобщение, за да можем да сме от полза.

лека вечер.

 

Връзка към коментар
Цитат

Затруднено използване на MyDinersClubНазад

От Diners - 2018-10-10 22:09:58

Уважаеми клиенти, поради технически причини, в следвашите няколко часа е възможно да има затруднения при използването на он-лайн платформата MyDinersClub! Моля, да ни извините за причиненото неудобство. Екипът на Дайнърс клуб България

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте,

Работим в момента по отстраняване на проблема.

Ще Ви информираме своевременно, когато балансите са коригирани. Моля, да ни извините за причиненото неудобство и благодарим предварително за търпението.

Успешен ден.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Докладвам развитието.

Всичко върви много бавно, но все пак върви. На 3-4 дни си разменяме по един мейл със специалиста от международния отдел, който по никакъв начин не си вдига телефона (фигурира в мейловете).

След абсурдните искания, сега поомекнаха, намериха ми от втория опит разговора с оператора им и признават, че той не ми е казал, че ще ми трябва нищо повече освен рецепта и касови бележки и щели да вземат мерки това да не се повтаря.

Пак  се объркаха леко, понеже след преслушването писаха, че съм се обадил на оператора след посещението на зъболекаря, а това беше преди посещението с идеята да нямам проблеми и дори съм го казал няколко пъти, но това са подробности.

 

Последно ми искат  всякакви доказателства, освен транзакциите  в Полша, (имам две там, платени с Дайнърса в магазин и бензиностанция), дадох резервациите за хотелите и бордните карти до Братислава, за да видели, че не съм седял над 90 дни. 

Сега понеже нямам доклад, ме питат за пореден път, какви са ми били оплакванията и защо са ми дали антибиотик. Отново им писах отговор и чакам развитие.

Не мога да си представя какво чудо ще е, ако иска е за няколко стотин лева-евро.

  • Харесвам 1
  • Смея се 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Защо даден търговец иска банкова сметка за да върне пари от направена но недоставена поръчка, вместо да анулира плащането в картата? Няма ли така той да плати всички такси за плащането че да плати и такса за новия банков превод, къде е логиката?

Редактирано от jujo_si
Връзка към коментар
На 10.10.2018 г. в 17:47, Георги каза:

Да, това беше описано по-рано. В момента безконтактните терминали се пренастройват и е възможно да приемат само MasterCard. Когато приключи настройката би трябвало Diners да минава по подразбиране. При плащане с чип би трябвало да излиза избор с какво да платиш. 

 

Т.е. трябва да правиш разлика между безконтактно и плащане с чип/лента. При първото няма да имаш избор с какво да платиш, но ако безконтактния терминал приема и двете карти, ще мине по подразбиране с Diners. При плащане с чип винаги ще имаш възможност да избереш. 

 

Информацията ми е събирана от дискусиите тук като цяло, подлежи на промени, не съм сигурен че нещата са финализирани. 

Благодаря. Аз прочетох темата и затова се опитвам да внеса яснота до момента. 
Нищо не е финализирано. Тези дни направих голям брой плащания и е доста неприятно. Вчера например в Т маркет и Била беше късане на нерви. Работят с Дайнърс, но при желанието ми картата да мине с чип се почнаха едни нерви ама защо, та тя е безконтактна. И касиерката сама си я сложи безконтактно, съответно отчете Мастър. 
Взех други продукти и отидох на друга каса с намерението да не позволя безконтактно плащане. След поредното мръщене и нерви  най-после картата влезе в терминала. Сега пък се почна какво пише тук, какво да правя ? След като аз и казах как да процедира и ура, отчете Дайнърс. 
Аз нямам нищо против настройките, но докога ? 
Никой в магазините, ама никой не е наясно. Ние клиентите ли трябва да ги учим как и какво да правят ? 
И най-важното, докога ? 

  • Харесвам 1
  • Смея се 1
Връзка към коментар

Няма ли как да се спре безконтактното плащане и да се плаща само с чип? Също, много по-лесно би било по default да се плаща с Dinners и при плащане с чип, а не да се избира всеки път.

Връзка към коментар

@Diners Club BulgariaДнес не успях да платя с Дайнърс в Бенетон в България мол. Не стана и на двата терминала, нито с лента, нито с чип. А по-назад в темата се споменава, че минава в Бенетон, а и на входа го има логото. 

Връзка към коментар

И един въпрос,породен от предишен опит с КК от ПИБ, когато за допълнителна на Виза ми предлагаха да избирам между Виза и МК.

При Дайнърс това възможно ли е - например допълнителна на класик-а да бъде новата комбинирана ?

Връзка към коментар

Във всеки магазин на Бенетон има по няколко POS терминала. DC минава на терминала на ПИБ. Това трябва да го знаем ние, клиентите, защото обслужването в тези магазини удря дъното по много показатели.

 

P.S.: Също така дамите с розова карта да си настояват за отстъпка на ненамалените стоки. Продавачките или няма да знаят за нея, или ще ги мързи да я приложат.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 8 часа, georgebg каза:

И един въпрос,породен от предишен опит с КК от ПИБ, когато за допълнителна на Виза ми предлагаха да избирам между Виза и МК.

При Дайнърс това възможно ли е - например допълнителна на класик-а да бъде новата комбинирана ?

Да, възможно е. 

Връзка към коментар
На ‎10‎.‎10‎.‎2018‎ г. в 21:45, Stryper каза:

Баланса по картите ми не е верен. В 3 от тях са се появили някакви 80 лв, които не съм внасяла. И за оборота за салоните мисля, че го бях направила, а не виждам танзакции. Но там може и аз да съм объркала нещо.

Вече се вижда правилния баланс

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.