Jorro Публикувано: 9 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 9 октомври, 2018 53 minutes ago, Diners Club Bulgaria said: Да, допълитерните карти на дурго лице си имат отделни 12 посещения и не изчерпват от тези на основния картодържател. Поздрави. А ако на едно лице има Класик и Мастеркад ко бадж ще имс ли 12+12 посещения? Връзка към коментар
Diana Alexandrova Публикувано: 9 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 9 октомври, 2018 Diners имаха и някаква промоция до неделя 30.09.2018 - някой спомня ли си за кои типове карти беше валидна? Имам познат, който е подал заявление в неделя по интернет за промоцията, като изрично е попълнил искането за Дайнърс кард класик. В понеделник 1ви окт е одобрен, но Дайнърс му издават комбинираната с Мастъркард, с обяснението, че е подадено заявлението на 30, но са го разгледали на 1ви, когато промоцията им била изтекла, а самата промоция била важала само са комбинираната карта, но не и за класика, което обаче не е съвсем така 🙂 Та..., малко конфузна ситуация се е получила - да си подадеш документите за едно, а да получиш друго. В крайна сметка не се ли гледа датата на подаване? Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 9 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 9 октомври, 2018 преди 10 часа, Jorro каза: А ако на едно лице има Класик и Мастеркад ко бадж ще имс ли 12+12 посещения? Едно лице/клиент,картодържател/ има 12 посещения Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 9 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 9 октомври, 2018 Т.е. едно лице с две карти (основни с отделен клиентски номер), всяка покриваща условието за оборот, ще има общо 12 посещения? Моля, потвърдете или ме поправете! Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 9 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 9 октомври, 2018 13 minutes ago, Ilian359 said: Т.е. едно лице с две карти (основни с отделен клиентски номер), всяка покриваща условието за оборот, ще има общо 12 посещения? Моля, потвърдете или ме поправете! Ако приемем, че се казваш Иван Иванов и имаш 2 карти на твое име например - една класик и 1 ко-бадж (мастър кард) ще имаш общо 12 посещения и за двете карти. Ако обаче към твоя кредитен лимит имаш издадена допълнителна карта за г-жа Иванова тя ще си има отделни 12 посещения независещи от твоите. Връзка към коментар
Radostna Публикувано: 10 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 10 октомври, 2018 Здравейте Днес направих няколко покупки с новата двойна карта в магазини, които работят с Diners. Въпреки моето напомняне, че желая сметката да мине през Diners директно минават през Мастеркард. Като знам, че по подразбиране трябва да е Diners. При този вариант ми отчита оборот за ВИП салоните, но не и за кешбек. Каква е причината за това ? Връзка към коментар
Radostna Публикувано: 10 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 10 октомври, 2018 Намерих отговора сама. Все още не всичко със системите им е в ред. Не всичко минава така както би трябвало. При въвеждане на картата на терминал и код се получава. При плащане безконтактно не. Терминалите въобще не са готови с работа на две апликации. Направих си труда да пробвам поне на около 20 места. Не разчитайте на касиерки и други. Те дори не знаят що е това Diners. Дори когато работят с тях. 1 1 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 10 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 10 октомври, 2018 Преди 1 час, Radostna каза: Намерих отговора сама. Все още не всичко със системите им е в ред. Не всичко минава така както би трябвало. При въвеждане на картата на терминал и код се получава. При плащане безконтактно не. Терминалите въобще не са готови с работа на две апликации. Направих си труда да пробвам поне на около 20 места. Не разчитайте на касиерки и други. Те дори не знаят що е това Diners. Дори когато работят с тях. Да, това беше описано по-рано. В момента безконтактните терминали се пренастройват и е възможно да приемат само MasterCard. Когато приключи настройката би трябвало Diners да минава по подразбиране. При плащане с чип би трябвало да излиза избор с какво да платиш. Т.е. трябва да правиш разлика между безконтактно и плащане с чип/лента. При първото няма да имаш избор с какво да платиш, но ако безконтактния терминал приема и двете карти, ще мине по подразбиране с Diners. При плащане с чип винаги ще имаш възможност да избереш. Информацията ми е събирана от дискусиите тук като цяло, подлежи на промени, не съм сигурен че нещата са финализирани. 1 Връзка към коментар
Stryper Публикувано: 10 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 10 октомври, 2018 Баланса по картите ми не е верен. В 3 от тях са се появили някакви 80 лв, които не съм внасяла. И за оборота за салоните мисля, че го бях направила, а не виждам танзакции. Но там може и аз да съм объркала нещо. 1 Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 10 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 10 октомври, 2018 преди 11 минути , Stryper каза: Баланса по картите ми не е верен. В 3 от тях са се появили някакви 80 лв, които не съм внасяла. И за оборота за салоните мисля, че го бях направила, а не виждам танзакции. Но там може и аз да съм объркала нещо. Моля, да ни напишете на лично съобщение, за да можем да сме от полза. лека вечер. Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 10 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 10 октомври, 2018 И на моите не е верен - на едната е по-малък от реалния, на другата - по-голям. Връзка към коментар
Marisha Публикувано: 10 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 10 октомври, 2018 И при мен и на трите карти не е верен. Връзка към коментар
chandni Публикувано: 10 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 10 октомври, 2018 Цитат Затруднено използване на MyDinersClubНазад От Diners - 2018-10-10 22:09:58 Уважаеми клиенти, поради технически причини, в следвашите няколко часа е възможно да има затруднения при използването на он-лайн платформата MyDinersClub! Моля, да ни извините за причиненото неудобство. Екипът на Дайнърс клуб България 1 Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 11 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 11 октомври, 2018 Здравейте, Работим в момента по отстраняване на проблема. Ще Ви информираме своевременно, когато балансите са коригирани. Моля, да ни извините за причиненото неудобство и благодарим предварително за търпението. Успешен ден. 1 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 11 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 11 октомври, 2018 Докладвам развитието. Всичко върви много бавно, но все пак върви. На 3-4 дни си разменяме по един мейл със специалиста от международния отдел, който по никакъв начин не си вдига телефона (фигурира в мейловете). След абсурдните искания, сега поомекнаха, намериха ми от втория опит разговора с оператора им и признават, че той не ми е казал, че ще ми трябва нищо повече освен рецепта и касови бележки и щели да вземат мерки това да не се повтаря. Пак се объркаха леко, понеже след преслушването писаха, че съм се обадил на оператора след посещението на зъболекаря, а това беше преди посещението с идеята да нямам проблеми и дори съм го казал няколко пъти, но това са подробности. Последно ми искат всякакви доказателства, освен транзакциите в Полша, (имам две там, платени с Дайнърса в магазин и бензиностанция), дадох резервациите за хотелите и бордните карти до Братислава, за да видели, че не съм седял над 90 дни. Сега понеже нямам доклад, ме питат за пореден път, какви са ми били оплакванията и защо са ми дали антибиотик. Отново им писах отговор и чакам развитие. Не мога да си представя какво чудо ще е, ако иска е за няколко стотин лева-евро. 1 1 1 Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 11 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 11 октомври, 2018 Да, такива буквояди са. А представяте ли си, че управляващите гласят да им даваме по 12 лева на месец за бекъп на НЗОК? 3 1 Връзка към коментар
jujo_si Публикувано: 11 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 11 октомври, 2018 (редактирано) Защо даден търговец иска банкова сметка за да върне пари от направена но недоставена поръчка, вместо да анулира плащането в картата? Няма ли така той да плати всички такси за плащането че да плати и такса за новия банков превод, къде е логиката? Редактирано 11 октомври, 2018 от jujo_si Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 11 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 11 октомври, 2018 Вероятно бюрокрация. Връзка към коментар
Radostna Публикувано: 12 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 12 октомври, 2018 На 10.10.2018 г. в 17:47, Георги каза: Да, това беше описано по-рано. В момента безконтактните терминали се пренастройват и е възможно да приемат само MasterCard. Когато приключи настройката би трябвало Diners да минава по подразбиране. При плащане с чип би трябвало да излиза избор с какво да платиш. Т.е. трябва да правиш разлика между безконтактно и плащане с чип/лента. При първото няма да имаш избор с какво да платиш, но ако безконтактния терминал приема и двете карти, ще мине по подразбиране с Diners. При плащане с чип винаги ще имаш възможност да избереш. Информацията ми е събирана от дискусиите тук като цяло, подлежи на промени, не съм сигурен че нещата са финализирани. Благодаря. Аз прочетох темата и затова се опитвам да внеса яснота до момента. Нищо не е финализирано. Тези дни направих голям брой плащания и е доста неприятно. Вчера например в Т маркет и Била беше късане на нерви. Работят с Дайнърс, но при желанието ми картата да мине с чип се почнаха едни нерви ама защо, та тя е безконтактна. И касиерката сама си я сложи безконтактно, съответно отчете Мастър. Взех други продукти и отидох на друга каса с намерението да не позволя безконтактно плащане. След поредното мръщене и нерви най-после картата влезе в терминала. Сега пък се почна какво пише тук, какво да правя ? След като аз и казах как да процедира и ура, отчете Дайнърс. Аз нямам нищо против настройките, но докога ? Никой в магазините, ама никой не е наясно. Ние клиентите ли трябва да ги учим как и какво да правят ? И най-важното, докога ? 1 1 Връзка към коментар
zhivko7 Публикувано: 12 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 12 октомври, 2018 Няма ли как да се спре безконтактното плащане и да се плаща само с чип? Също, много по-лесно би било по default да се плаща с Dinners и при плащане с чип, а не да се избира всеки път. Връзка към коментар
kali Публикувано: 12 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 12 октомври, 2018 @Diners Club BulgariaДнес не успях да платя с Дайнърс в Бенетон в България мол. Не стана и на двата терминала, нито с лента, нито с чип. А по-назад в темата се споменава, че минава в Бенетон, а и на входа го има логото. Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 12 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 12 октомври, 2018 И един въпрос,породен от предишен опит с КК от ПИБ, когато за допълнителна на Виза ми предлагаха да избирам между Виза и МК. При Дайнърс това възможно ли е - например допълнителна на класик-а да бъде новата комбинирана ? Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 12 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 12 октомври, 2018 Във всеки магазин на Бенетон има по няколко POS терминала. DC минава на терминала на ПИБ. Това трябва да го знаем ние, клиентите, защото обслужването в тези магазини удря дъното по много показатели. P.S.: Също така дамите с розова карта да си настояват за отстъпка на ненамалените стоки. Продавачките или няма да знаят за нея, или ще ги мързи да я приложат. 3 Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 13 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2018 преди 8 часа, georgebg каза: И един въпрос,породен от предишен опит с КК от ПИБ, когато за допълнителна на Виза ми предлагаха да избирам между Виза и МК. При Дайнърс това възможно ли е - например допълнителна на класик-а да бъде новата комбинирана ? Да, възможно е. Връзка към коментар
Stryper Публикувано: 13 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2018 На 10.10.2018 г. в 21:45, Stryper каза: Баланса по картите ми не е верен. В 3 от тях са се появили някакви 80 лв, които не съм внасяла. И за оборота за салоните мисля, че го бях направила, а не виждам танзакции. Но там може и аз да съм объркала нещо. Вече се вижда правилния баланс Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега