Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

Изключително съм разочарован от Дайнърс клуб ( @Diners Club Bulgaria).

 

Другата седмица летим за Париж с жената и решавам да поръчам допълнителна карта, която да ползваме за летищата. Говорих с хората на телефона, те обясниха, че най-лесно ще стане с допълнителна, защото не се чака пак за кредитна оценка и т.н., а само се дава част от лимита. Викам - супер. Пускам си в неделя заявка за картата, първо изкара грешка, след това го прие и ми даде номер на заявката. В понеделник звъня да питам колко бързо ще стане, те ми казват, че аз заявка за карта не съм подавал, както и, че НА MY.DINERS.BG ВЪОБЩЕ НЕ СЪЩЕСТВУВА ОПЦИЯ ЗА ПОДАВАНЕ НА ЗАЯВКА ЗА ДОПЪЛНИТЕЛНА КАРТА!!! Аз казвам - напротив, има и в момента е пред очите ми и я гледам. Той казва - НЯМА. Аз казвам - т.е. въобще нямате заявка от мен? - Нямаме! Давам номера на заявката и ми се казва "Ами, колегите обядват в момента, ще ви се обадят веднага, когато се върнат".

 

*никой не се обажда два часа*

 

Звъня отново. Обясняваме и говорим пак. 

Ами, да, има заявка, ако я пуснем утре, в сряда ще е готова. Но това само, ако я вземете директно от нашия офис на бул. България. Ако е за пращане в друг офис, може да стане и през другата седмица чак. 

Казвам "супер, пускайте я".

- Колега ще ви се обади да й кажете каква част от лимита искате да предоставите на допълнителната карта. 

- Добре, а сега с новите правила за 12 салона на година, нали при новите карти влиза в сила веднага, а не след Нова година? 

- Не, всичко се променя от нова година, вие с допълнителната карта също до НГ можете да ползвате колкото искате салони. 

- Сигурни ли сте? 

- Даааа, гарантирам

 

*час по-късно*

*обаждат се*

 

- Ало, каква част от лимита искате да предоставим, как да пише името на картата... 

- еди кво си, бла бла. Кога ще е готова картата?

- Ами, ако я пуснем днес, ще е готова в сряда следобяд

- Супер, мерси. 

 

*сряда звъня аз*

 

- Еди каква си карта готова ли е? 

- Не, господине, ние днес ги пускаме и в четвъртък можете да я вземете, но най-добре в петък сутринта

- Добре. 

 

*четвъртък сутринта*

 

- Ало, еди коя си карта ще бъде ли готова утре?

- Да, господине, утре СЛЕД 16.00 заповядайте на бул. България в офиса и ще я вземете. 

- Там офис на Дайнърс ли е или на ПИБ?

- На ПИБ, господине, ние сме отделно дружество, но сме 100% собственост на ПИБ.

 

*петък* 

 

Отивам в 17.30 в офиса, след работа (работното му време е до 19.00). Само служител на FiBank има. 

- Добър ден, за еди коя си карта. 

- Няма такава карта.

- Как няма, цяла седмица говорим с Дайнърс. 

- Ами, те са си тръгнали, може ДА НЕ СА Я СВАЛИЛИ.

- Викам - защо ме лъжат цяла седмица?! 

*Праща някаква жена да търси, няма карта*

*Звъни на картов отдел, СТОИ НА ТЕЛЕФОНА 10 МИНУТИ, БЕЗ НИКОЙ ДА Й ВДИГНЕ*

*През това време звъня и аз на ДАЙНЪРС на "ДЕНОНОЩНИЯ ТЕЛЕФОН", стоя 10 минути, без никой да вдигне. 

 

- Господине, такава карта няма, няма искане за издаване на карта и карта не е издадена! 

- Ама на мен лимитът ми вече е намален наполовина в My.diners.bg, още от сряда! 

- Не знам, господине, такава карта няма и искане за нея не е подавано! 

- Т.е. вие просто ме лъгахте цяла седмица? 

- Ами, не знам, хората от Дайнърс са си тръгнали и не мога да разбера. 

- Ама ние цяла севдмица се чуваме всеки ден с тях и те всеки ден потвърждават, че картата ще е готова "утре". Това е всеки ден. 

- Вие кога пътувате?

- Понеделник.

- Понеделник в 9.00 като дойда на работа ще ви звънна да ви кажа какво става с тая карта. 

*тръгвам си*

 

*Събота. Аз съм подал искане за допълнителна карта миналата неделя. Карта нямам, лимитът ми е наполовина, опция за искане на допълнителна карта "НЯМА" в сайта, искане не е подавано, но като цитираш номер всъщност е подавано. Събота. Аз още съм без карта и в понеделник пускам едно копие на цялата кореспонденция до КЗП, както и до главния ми редактор. Пък нека после се оправят с пиар бъркотията си, която забъркаха от пълна некомпетентност.*

Редактирано от Loverboy
  • Шок 2
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, Loverboy каза:

Изключително съм разочарован от Дайнърс клуб ( @Diners Club Bulgaria).

 

Другата седмица летим за Париж с жената и решавам да поръчам допълнителна карта, която да ползваме за летищата. Говорих с хората на телефона, те обясниха, че най-лесно ще стане с допълнителна, защото не се чака пак за кредитна оценка и т.н., а само се дава част от лимита. Викам - супер. Пускам си в неделя заявка за картата, първо изкара грешка, след това го прие и ми даде номер на заявката. В понеделник звъня да питам колко бързо ще стане, те ми казват, че аз заявка за карта не съм подавал, както и, че НА MY.DINERS.BG ВЪОБЩЕ НЕ СЪЩЕСТВУВА ОПЦИЯ ЗА ПОДАВАНЕ НА ЗАЯВКА ЗА ДОПЪЛНИТЕЛНА КАРТА!!! Аз казвам - напротив, има и в момента е пред очите ми и я гледам. Той казва - НЯМА. Аз казвам - т.е. въобще нямате заявка от мен? - Нямаме! Давам номера на заявката и ми се казва "Ами, колегите обядват в момента, ще ви се обадят веднага, когато се върнат".

 

*никой не се обажда два часа*

 

Звъня отново. Обясняваме и говорим пак. 

Ами, да, има заявка, ако я пуснем утре, в сряда ще е готова. Но това само, ако я вземете директно от нашия офис на бул. България. Ако е за пращане в друг офис, може да стане и през другата седмица чак. 

Казвам "супер, пускайте я".

- Колега ще ви се обади да й кажете каква част от лимита искате да предоставите на допълнителната карта. 

- Добре, а сега с новите правила за 12 салона на година, нали при новите карти влиза в сила веднага, а не след Нова година? 

- Не, всичко се променя от нова година, вие с допълнителната карта също до НГ можете да ползвате колкото искате салони. 

- Сигурни ли сте? 

- Даааа, гарантирам

 

*час по-късно*

*обаждат се*

 

- Ало, каква част от лимита искате да предоставим, как да пише името на картата... 

- еди кво си, бла бла. Кога ще е готова картата?

- Ами, ако я пуснем днес, ще е готова в сряда следобяд

- Супер, мерси. 

 

*сряда звъня аз*

 

- Еди каква си карта готова ли е? 

- Не, господине, ние днес ги пускаме и в четвъртък можете да я вземете, но най-добре в петък сутринта

- Добре. 

 

*четвъртък сутринта*

 

- Ало, еди коя си карта ще бъде ли готова утре?

- Да, господине, утре СЛЕД 16.00 заповядайте на бул. България в офиса и ще я вземете. 

- Там офис на Дайнърс ли е или на ПИБ?

- На ПИБ, господине, ние сме отделно дружество, но сме 100% собственост на ПИБ.

 

*петък* 

 

Отивам в 17.30 в офиса, след работа (работното му време е до 19.00). Само служител на FiBank има. 

- Добър ден, за еди коя си карта. 

- Няма такава карта.

- Как няма, цяла седмица говорим с Дайнърс. 

- Ами, те са си тръгнали, може ДА НЕ СА Я СВАЛИЛИ.

- Викам - защо ме лъжат цяла седмица?! 

*Праща някаква жена да търси, няма карта*

*Звъни на картов отдел, СТОИ НА ТЕЛЕФОНА 10 МИНУТИ, БЕЗ НИКОЙ ДА Й ВДИГНЕ*

*През това време звъня и аз на ДАЙНЪРС на "ДЕНОНОЩНИЯ ТЕЛЕФОН", стоя 10 минути, без никой да вдигне. 

 

- Господине, такава карта няма, няма искане за издаване на карта и карта не е издадена! 

- Ама на мен лимитът ми вече е намален наполовина в My.diners.bg, още от сряда! 

- Не знам, господине, такава карта няма и искане за нея не е подавано! 

- Т.е. вие просто ме лъгахте цяла седмица? 

- Ами, не знам, хората от Дайнърс са си тръгнали и не мога да разбера. 

- Ама ние цяла севдмица се чуваме всеки ден с тях и те всеки ден потвърждават, че картата ще е готова "утре". Това е всеки ден. 

- Вие кога пътувате?

- Понеделник.

- Понеделник в 9.00 като дойда на работа ще ви звънна да ви кажа какво става с тая карта. 

*тръгвам си*

 

*Събота. Аз съм подал искане за допълнителна карта миналата неделя. Карта нямам, лимитът ми е наполовина, опция за искане на допълнителна карта "НЯМА" в сайта, искане не е подавано, но като цитираш номер всъщност е подавано. Събота. Аз още съм без карта и в понеделник пускам едно копие на цялата кореспонденция до КЗП, както и до главния ми редактор. Пък нека после се оправят с пиар бъркотията си, която забъркаха от пълна некомпетентност.*

Здравейте, ще проверим до минути и ще Ви напишем какво се е случило и ако настина е така, то ще предприемем необходимите действия. 

При всимки положения ще влезете с жена ви , чиято такса ще сторнираме и лимита ще бъде наличен. 

 

Резултат от проверката- искането ви е от 08.10 и по процедура е обработено на 09.10. Карта е предадена за получаване на 10.10.2018 (сряда) в офис България 81. 

 

Всички отговори които сте получил, ще бъдат проверени, за да се установи защо карта, издадена в срок не е предадена. 

 

Отново потвърждаваме, че лимита по основната карта ще бъде разполагаем и може да ползвате салона с придружител, чиято такса ще бъде сторнирана. 

 

Извиняваме се за неудобството. 

 

 

Редактирано от Diners Club Bulgaria
  • Харесвам 3
  • Браво 7
Връзка към коментар
преди 2 часа, Diners Club Bulgaria каза:

Здравейте, ще проверим до минути и ще Ви напишем какво се е случило и ако настина е така, то ще предприемем необходимите действия. 

При всимки положения ще влезете с жена ви , чиято такса ще сторнираме и лимита ще бъде наличен. 

 

Резултат от проверката- искането ви е от 08.10 и по процедура е обработено на 09.10. Карта е предадена за получаване на 10.10.2018 (сряда) в офис България 81. 

 

Всички отговори които сте получил, ще бъдат проверени, за да се установи защо карта, издадена в срок не е предадена. 

 

Отново потвърждаваме, че лимита по основната карта ще бъде разполагаем и може да ползвате салона с придружител, чиято такса ще бъде сторнирана. 

 

Извиняваме се за неудобството. 

 

 

Кой лимит ще стане разполагаем? Нали идеята е да е 50/50 за двете карти? Втората карта с какъв лимит ще е, ако ми върнете лимита по моята? Как така? 

 

Ще летим другата седмица, в понеделник мога ли да взема картата? Тя последно с какъв лимит ще е? 

 

П.С. Виждам, че лимитът все още е старият, но наличната сума е значително повече от лимита? 

Редактирано от Loverboy
Връзка към коментар
преди 16 минути , Loverboy каза:

Кой лимит ще стане разполагаем? Нали идеята е да е 50/50 за двете карти? Втората карта с какъв лимит ще е, ако ми върнете лимита по моята? Как така? 

 

Ще летим другата седмица, в понеделник мога ли да взема картата? Тя последно с какъв лимит ще е? 

 

П.С. Виждам, че лимитът все още е старият, но наличната сума е значително повече от лимита? 

В момента сме Ви вдигнали лимита по основната карта, докато вземете допълнителната. 

Понеделник сутринта ще изискаме картата при нас и ще Ви се обадим за да се разберем за получавене. 

 

Връзка към коментар

До всички клиенти. Моля, при необходимост от съдействие по по-специфични въпроси след работно време и в почивни дни, да ни пишете на лично съобщение тук и ще се постараем да предоставим информация.  За да можем да съдействаме, ще ни е необходим клиентски номер. 

 

 

 

Редактирано от Diners Club Bulgaria
  • Харесвам 8
Връзка към коментар
преди 13 часа, Diners Club Bulgaria каза:

В момента сме Ви вдигнали лимита по основната карта, докато вземете допълнителната. 

 Понеделник сутринта ще изискаме картата при нас и ще Ви се обадим за да се разберем за получавене. 

  

Ок. Последно - нали при вашите карти не е задължително допълнителната карта да се взима от човека, чието име пише на нея, а може да бъде взета и от основния картодържател? Понеже летим във Вторник и може би няма да успеем двамата да я вземем в понеделник. 

 

Момичето от ПИБ също каза, че ще се обади в 9 часа сутринта да ми каже какво става с картата, но ще видим кой ще изпревари. 

 

И друго - вярно ли е това, което ми казаха ваши служители по телефона - новата карта (Diners Classic) до Нова година може да ползва неограничено салони и ограничението за 12 влиза от НГ?

Редактирано от Loverboy
Връзка към коментар
преди 2 часа, Loverboy каза:

Ок. Последно - нали при вашите карти не е задължително допълнителната карта да се взима от човека, чието име пише на нея, а може да бъде взета и от основния картодържател? Понеже летим във Вторник и може би няма да успеем двамата да я вземем в понеделник. 

 

Момичето от ПИБ също каза, че ще се обади в 9 часа сутринта да ми каже какво става с картата, но ще видим кой ще изпревари. 

 

И друго - вярно ли е това, което ми казаха ваши служители по телефона - новата карта (Diners Classic) до Нова година може да ползва неограничено салони и ограничението за 12 влиза от НГ?

Да, до нова година всички карти имат неограничено ползване на салоните.

Да, Вие ще може да вземете картата. 

 

Редактирано от Diners Club Bulgaria
Връзка към коментар

Малко лоши новини от Атина за пътуващите с Ryan и Wizz.

 

До сега винаги бях минавал през това летище с Aegean и си мислех, че лаунджове има за всички компании. Доколкото знам поне от познати и приятели летели с Ryan,  до скоро полетите и на лоу костовете също са имал достъп  до лаунджове, но това вече не е така.

 

В момента лоу костовете, Ryan, Wizz, easyjet и др.  излитат от нов сателитен терминал, където са гейтовете от А30 до А43 или А44 беше.

До там се стига  след 5-6 дълги движещи се пътеки, скенери  и не е хич близко от основния терминал А.

 

Вчера се бях нагласил да пия узо мини и хоп изненада, оказа се, че няма лаундж на това място, обикалях, питах, но няма и няма.

Четох в нета на страницата на Diners и видях, че няма къде да се ходи и реших да изляза отново  отвън, понеже имах много време до полета. Тъкмо си бях купил нещо и получих жокер помощ от приятел, скойто се бяхме уговорили да се срещнем @Stryper.

Оказа се, че се е пробвала да влезе в другите лаунджове в терминал А, но не са я пуснали до терминалните зони, къдто са самите лаунджове, след това се е пробвала в терминал Б, където са  я пуснали. Въпреки, че в сайта на Дайнърс пише, че лаунджа срещи Б13 работи до 8, се оказа, че работи до 9 вечерта, а и на всичкото отгоре успяхме да влезем.

Дали е на късмет не знам, понеже  трябваше да се обяснява на служителя, че искаме да посетим лоундж  и да ни пусне ръчно, защото с бордните карти не може да се отоврят автоматично  вратите на тази зона. В самия лаундж бордната карта я приеха.

 

Който ще лети от новия сателитен терминал с лоу костовете да го има предвид, ако иска да посещава лаундж.

 

Отделно сега  видях в сайта им, че вече не се предлага достъп до  лаунджове с Дайнърс в Солун и в Родос, където имаше до скоро.

 

  • Харесвам 6
  • Шок 1
Връзка към коментар

И аз да се оплача.

Влизам в My Diners и виждам, че ми е сменен номерът на картата.

Някой може ли да каже, какво се случва?

Никой, за нищо не ме е уведомил.Както не съм в Бг, ако разчитах на тая карта...

Писах ЛС, дано се изЯсни, какво става.

Връзка към коментар
преди 52 минути , AlexandraKo каза:

И аз да се оплача.

Влизам в My Diners и виждам, че ми е сменен номерът на картата.

Някой може ли да каже, какво се случва?

Никой, за нищо не ме е уведомил.Както не съм в Бг, ако разчитах на тая карта...

Писах ЛС, дано се изЯсни, какво става.

Отговорихме Ви на лично съобщение.  

Изпаратено Ви бе съобщение за предстояща смяна на картата.

Също така старата ви карта е активна до получаване на новата.

Нищо по-различно от това, които сме ви уведомили. 

Поздрави и по-спокоен ден! 

 

Редактирано от Diners Club Bulgaria
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 34 минути , Diners Club Bulgaria каза:

Отговорихме Ви на лично съобщение.  

Изпаратено Ви бе съобщение за предстояща смяна на картата.

Също така старата ви карта е активна до получаване на новата.

Нищо по-различно от това, които сме ви уведомили. 

Поздрави и по-спокоен ден! 

 

И аз съм със смененномер на картата. Нямам съобщение за новата карта. Имам и авторизации на картата, които не са от мен и в петък се разправах за тях , когато получих СМС. Казаха ми, че са служебни и не трябва да ги виждам, ама ги има в авторизации.

Връзка към коментар
преди 8 минути , Marisha каза:

И аз съм със смененномер на картата. Нямам съобщение за новата карта. Имам и авторизации на картата, които не са от мен и в петък се разправах за тях , когато получих СМС. Казаха ми, че са служебни и не трябва да ги виждам, ама ги има в авторизации.

Моля, проверите съобщенията си в my.diners.bg 

Също имаше съобщение във Facebook страницата ни, както и на сайта ни. 

Също беше коментирани тук, че предстои смята и как ще стане тя. 

Също, когато картата е готова, ще получите смс с дата след която може да я вземете. 

Това важи за всички. Всеки който вече вижда нов номер, означава, че картата му вече е преиздадена и ще получи смс днес или утре. Останалите, които не виждат нов номер, все още нямат преиздадена карта. 

 

Поздрави

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Аз и преди попитах, но, струва ми се, не получих отговор (извинявам се ако е коментирано и не съм видял или разбрал) - след като започва служебно преиздаване на картите, как се определя от кой вид е новата карта (класик или кобрандирана), при положение, че не е имало предварителен контакт с клиента с цел да се установи какво е неговото предпочитание? 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Е то това би било нагло-да ти издадат кобранда без да си я заявил.Това си е съвсем различен продукт,който както разбирам все още е сложен за ползване.Аз нямам никакво желание да го изпробвам засега и не виждам защо Дайнърс да ни задължават.

Връзка към коментар
преди 23 минути , Фичо каза:

Аз и преди попитах, но, струва ми се, не получих отговор (извинявам се ако е коментирано и не съм видял или разбрал) - след като започва служебно преиздаване на картите, как се определя от кой вид е новата карта (класик или кобрандирана), при положение, че не е имало предварителен контакт с клиента с цел да се установи какво е неговото предпочитание? 

Преиздава се същата карта - ако си имал Classic, преиздават Classic. 🙂 Ако си имал (поради незнайно каква причина) розова First Lady, такава и ще ти преиздадат... :laugh1:

  • Харесвам 3
  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 14 минути , chandni каза:

Преиздава се същата карта:laugh1:

Мерси, надявам се, че е така и така логично. 
Но питам, защото "парен каша духа" - не е като да не са ми преиздавали друг вид карта (ПИБ-партньорите на Дайнърс), за което се оплаках преди време

А това :

Цитат

Ако си имал (поради незнайно каква причина) розова First Lady

:wild::ireful1:  ще се направя, че не съм го прочел! 

Редактирано от Фичо
  • Смея се 4
Връзка към коментар

Отново потвърждаваме, че преиздаване означава подмяна със същия вид карта. Само ако някой ИЗРИЧНО е поискал смяна, то това е направено.  

Поздрави. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Има ли възможност да се подобри my.diners.bg и по-специално опцията за проверка на транзакции?

 

В 3 от 5 случая, в които искам да проверя осчетоводените транзакции, след едноминутно мислене на сайта получавам следния екран:

 

1073338328_2018-10-15(3).png.1006b43da9d6dcf4aa1c3bb0f15ceec7.png

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
14 minutes ago, Георги Матеев said:

Има ли възможност да се подобри my.diners.bg и по-специално опцията за проверка на транзакции?

 

В 3 от 5 случая, в които искам да проверя осчетоводените транзакции, след едноминутно мислене на сайта получавам следния екран:

 

1073338328_2018-10-15(3).png.1006b43da9d6dcf4aa1c3bb0f15ceec7.png

сайта им е много бавен, но пък на мен никога не ми е отказвал справка ...

Връзка към коментар

При мен в момента и авторизациите, и транзакциите ми ги вади светкавично! Чак аз се учудих, защото действително доста бавно излизаше тази справка преди.

Връзка към коментар
Преди 1 час, Георги Матеев каза:

Има ли възможност да се подобри my.diners.bg и по-специално опцията за проверка на транзакции?

 

В 3 от 5 случая, в които искам да проверя осчетоводените транзакции, след едноминутно мислене на сайта получавам следния екран:

 

1073338328_2018-10-15(3).png.1006b43da9d6dcf4aa1c3bb0f15ceec7.png

Да, предстои мигриране на сайта до края на годината. 

Поздрави.

 

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към коментар

Днес благоволиха от Дженерали да преведат сумата от иска за спешната зъбна помощ, дори не ме накараха да ходя отново до техен офис (в писмото пишеше, че трябва да се отида отново), минах само с изпращане по мейл на допълнителните неща.

  • Харесвам 9
  • Браво 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.