Diners Club Bulgaria Публикувано: 25 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2018 преди 38 минути , georgebg каза: А как стои въпроса с ползването в чужбина - безконтактно и с чип - по коя апликация минава и изобщо има ли някой наблюдения .... Въпросът беше за стандартната карта. За новата, набледаваме предимно транзакции с чип, което дава опцията за избор. По последни данни, почти всички колеги работят по интергиране на безконтактни плащания, но са на различен етап. Към момента близо до приключвате са проектите в България, Австрия и Полша. Надяваме се възможно най-бързо да приключат и останалите колеги, тъй като повечето имат значителен напредък. 1 Връзка към коментар
Цвете Публикувано: 25 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2018 (редактирано) На 17.10.2018 г. в 12:52, Цвете каза: Здравейте @Diners Club Bulgaria, имам конкретен въпрос. Имам розова карта повече от 1 година. Искам да я закрия и да поискам издаване на нова карта, вероятно от тип Evolve или Класик/не съм решила/, и допълнителна карта към нея - Класик. Не желая преиздаване на старата карта. Как трябва да процедирам като се има предвид, че искам да имам новите две карти в началото на декември? Благодаря! Моля за отговор! Благодаря Редактирано 25 октомври, 2018 от Цвете 1 Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 25 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2018 преди 1 минута , Цвете каза: Моля за отговор! Благодаря Моля обедете се на тел.028171196, за да изберете най-подходящия вариант за вас. 2 Връзка към коментар
Borislav Ivanov Публикувано: 26 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 26 октомври, 2018 Нещо позитивно Вече два пъти минава безконтактно през Diners апликацията при ОББ в SDI и Rois. Освен това явно е оправен проблема с виртуалния на easy-pay вече приема новата карта. (по-рано не я разпознаваше) 1 Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 27 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 27 октомври, 2018 Много разочароващо - мейла показва : Бихме искали да Ви уведомим за плащане на POS с Вашата кредитна карта от Diners Club 360207**51 за 8.80 BGN при LIDL Bulgaria EOOD LIDL BG а в сайта при авторизациите: Mastercard LIDL Bulgaria EOOD LIDL BG Плащане на POS 8.80 BGN Би трябвало мейла да съответства на картата, която е ползвана ! Тъкмо се зарадвах и щях да докладвам, че минават в някой обекти с апликацията на Дайнърс, а то - толкова подвеждащо ..... И ако някой ме упрекне,че си пише на бележката от пос-а - Транзакциите са на жена ми и аз само получавам мейли, които както се вижда са абсолютно некоректни ! Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 27 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 27 октомври, 2018 Дайнърс никога не е минавала в Lidl. 1 Връзка към коментар
Боян Димитров Публикувано: 28 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 28 октомври, 2018 Най-разо§ароващо е, че не може да се сетнат лимити. Аз искам да забраня тегленето на атм за тази карта, особено след като хакнаха картата на брат ми. Не бих се отказал и от моментална промяна през сайт-а на лимита на пос терминал или на дневния лимит. И не само , §е не мога да го променя на сайта в реално време, ами и по принцип тези лимити не могат да се променят, дори на гише. Сега ще трябва да закривам картата си и да я правя с нов лимит, защото няма никакъв друг начин да се сменят 2 §исла в електрония ми запис. За сведение, ако някой се интересува, вижте как са го направили в ДСК - прекрасно свършена работа. 2 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 28 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 28 октомври, 2018 @Diners Club Bulgaria Въпрос относно клиентите ви в чужбина. Не ми е проблем да звънна по телефона, но смятам, че тази информация ще послужи и на други магеланци. Все още обмислям, но не съм съвсем убедена, че искам да запазя картата си - говоря за класическия Diners. Прочетох условията, но ще се радвам, ако потвърдите какво се изисква, ако искам да закрия договора си дистанционно - без присъствие в ПИБ? Поздрави. Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 28 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 28 октомври, 2018 (редактирано) 10 hours ago, Ilian359 said: Дайнърс никога не е минавала в Lidl. Говоря за начина на неправилно уведомяване по мейл, 1% на тези 8 лв. не ме вълнува . Редактирано 28 октомври, 2018 от Гост 23*6 Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 28 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 28 октомври, 2018 Сега се появи още един проблем - при опит да регистрирам мастъркард половината на картата в Entropay, ми изписва това съобщение: Sorry, but your credit or debit card is registered in a country or territory that Entropay is not available in. За всички е ясно, че други карти отБГ банки се регистрират без проблем - та откъде подя***** 😉 е този мастъркард ? Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 28 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 28 октомври, 2018 И аз вчера си взех новата Розова Лейди. Сертификат за застраховка не дадоха. Къде е написано черно на бяло, че новата застраховка е различна от предишната? Преди беше само за рак на гърдата. Сега трябва да е рак на гърдата+застраховката за пътуване. Някой може ли, да даде линк? Връзка към коментар
chandni Публикувано: 28 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 28 октомври, 2018 Преди 1 час, AlexandraKo каза: Сега трябва да е рак на гърдата+застраховката за пътуване. Аз като гледам, пак е само за рак на гърдата... Цитат безплатна медицинска застраховка с покритие до 5 000 лв. за лечение на рак на гърдата; Edit: Твоята класическата розова ли е или кобрандиранта...? Ако е кобрандираната, тя е с Цитат безплатна застраховка при пътуване в чужбина с покритие до USD 35 000 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 28 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 28 октомври, 2018 преди 26 минути , chandni каза: Аз като гледам, пак е само за рак на гърдата... Edit: Твоята класическата розова ли е или кобрандиранта...? Ако е кобрандираната, тя е с Ми, кобрандиранаНикой не ме питА, каква я искам. Не че щях да я за искам, Мастери си имаме други. Просто, от месец в MyDiners ми смениха номера на картата, а тия дни получих СМС , че ми е преиздадена, да ида и да си я взема. Отидох, ама, тия дни, пак ще ходя, за да я закрия. Условията са същите, като на старата.Аз питах тук, в темата и ми отговориха, че новите ще имат и двете застраховки. Явно е ставало въпрос за комбинираната нова карта, с гръмкото име ко...незнамсикакво. За какво, всичката патаклама с преиздаване, като онази ми беше валидна до 20? Ама, те си знаят. Имам и Класик, нея ще я оставя, заради плащането на битовизмите.:( До сега с тая карта съм пробвала няколко пъти, преди време, да платя в магазини, дето ни веднъж, не успях и я ползвам само за битовите сметки и за салоните. 1 Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 28 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 28 октомври, 2018 преди 6 часа, AlexandraKo каза: Ми, кобрандиранаНикой не ме питА, каква я искам. Не че щях да я за искам, Мастери си имаме други. Просто, от месец в MyDiners ми смениха номера на картата, а тия дни получих СМС , че ми е преиздадена, да ида и да си я взема. Отидох, ама, тия дни, пак ще ходя, за да я закрия. Условията са същите, като на старата.Аз питах тук, в темата и ми отговориха, че новите ще имат и двете застраховки. Явно е ставало въпрос за комбинираната нова карта, с гръмкото име ко...незнамсикакво. За какво, всичката патаклама с преиздаване, като онази ми беше валидна до 20? Ама, те си знаят. Имам и Класик, нея ще я оставя, заради плащането на битовизмите.:( До сега с тая карта съм пробвала няколко пъти, преди време, да платя в магазини, дето ни веднъж, не успях и я ползвам само за битовите сметки и за салоните. Моля прочетете си кореспонденция от 15 октомври в лични съобщения, където Ви обяснихме, че при преиздаване на картата тя е от същия вид , а само Evolve lady е с двете застраховки. Също си погледнете взетата карта, че не е Evolve, а именно същата като предишната. Също може да се запознаете по-подробно с видовете карти в сайта ни. преди 11 часа, Rainy каза: @Diners Club Bulgaria Въпрос относно клиентите ви в чужбина. Не ми е проблем да звънна по телефона, но смятам, че тази информация ще послужи и на други магеланци. Все още обмислям, но не съм съвсем убедена, че искам да запазя картата си - говоря за класическия Diners. Прочетох условията, но ще се радвам, ако потвърдите какво се изисква, ако искам да закрия договора си дистанционно - без присъствие в ПИБ? Поздрави. Здравейте, ще трябва да подадете формуляр за закриване. Поздрави 1 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 29 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 29 октомври, 2018 преди 9 часа, Diners Club Bulgaria каза: Моля прочетете си кореспонденция от 15 октомври в лични съобщения, където Ви обяснихме, че при преиздаване на картата тя е от същия вид , а само Evolve lady е с двете застраховки. Също си погледнете взетата карта, че не е Evolve, а именно същата като предишната. Също може да се запознаете по-подробно с видовете карти в сайта ни. Здравейте, ще трябва да подадете формуляр за закриване. Поздрави Да, да, аз не съм разбрала. И още нещо, което сигурно е обсъждано. Порових назад, но намерих само за допълнителната карта. Имам две карти, правя и на двете оборот по 1000 лв. за три месеца. И на двете карти ли имам 12 салона годишно, тоест -24? Връзка към коментар
Георги Публикувано: 29 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 29 октомври, 2018 преди 40 минути , AlexandraKo каза: Да, да, аз не съм разбрала. И още нещо, което сигурно е обсъждано. Порових назад, но намерих само за допълнителната карта. Имам две карти, правя и на двете оборот по 1000 лв. за три месеца. И на двете карти ли имам 12 салона годишно, тоест -24? Не, 12 са. На този етап единствения начи да се увеличат салоните е някоя от горните нива карти с по-висока месечна такса. 1 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 29 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 29 октомври, 2018 Пак тука питам, че може и на някого другиго да се случи. Новата карта си я взех в събота, в банката рекоха, че са я активирали. Сега в приложението ми излиза, че имам еди си колко кредитен лимит и 0 разполагаема сума. А по старата карта си имах почти пълната сума. Трябва ли нещо аз да правя, да звъня по телефона или ще се активира автоматично? Връзка към коментар
Branko Публикувано: 29 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 29 октомври, 2018 (редактирано) преди 1 час, Георги каза: Не, 12 са. На този етап единствения начи да се увеличат салоните е някоя от горните нива карти с по-висока месечна такса. Друго беше публикувано една страница назад Diners Club : "Посещенията ще бъдат 12 на клиент, като допълнителните карти имат отделни 12 посещения и не изчерпват от посещенията на основния картодържател." Редактирано 29 октомври, 2018 от Branko 1 Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 29 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 29 октомври, 2018 (редактирано) преди 22 минути , Branko каза: Друго беше публикувано една страница назад Diners Club : "Посещенията ще бъдат 12 на клиент, като допълнителните карти имат отделни 12 посещения и не изчерпват от посещенията на основния картодържател." Точно така. Вие имате 12, а допълнителната карта, която сте заявил за Ваш близък също има 12 посещения. Но вие като клиент ще имате 12. Всяка физическо лице ще има по-12. Редактирано 29 октомври, 2018 от Diners Club Bulgaria 1 Връзка към коментар
Branko Публикувано: 29 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 29 октомври, 2018 Да обобщя, как го разбирам аз. Ако си извадя допълнителна карта към моята, на мое име т. е. сме едно физическо лице имам право само на 12посещения с една от картите. Независимо от това, че в платформата на mydiners са регистрирани с различни юзери. Ако някой близък ми извади към неговата основна допълнителна ,но на мое име ще имам на нея също 12 посещения както и 12 на моята основна. Които стават 24. Или независимо кой ти вади доп. карта и колко карти имаш, щом си Иван Петров с едно ЕГН т.е си едно физическо лице можеш да ползваш само по една от картите 12 посещения? 1 Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 29 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 29 октомври, 2018 преди 49 минути , Diners Club Bulgaria каза: Но вие като клиент ще имате 12. Всяка физическо лице ще има по-12. В мое лице изгубихте половин клиент. Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 29 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 29 октомври, 2018 преди 2 часа, AlexandraKo каза: Пак тука питам, че може и на някого другиго да се случи. Новата карта си я взех в събота, в банката рекоха, че са я активирали. Сега в приложението ми излиза, че имам еди си колко кредитен лимит и 0 разполагаема сума. А по старата карта си имах почти пълната сума. Трябва ли нещо аз да правя, да звъня по телефона или ще се активира автоматично? Отговарям си: Обадих се по телефона и се оказа, че картата не е активирана. Казаха, че я активират и след 3 минути ще работи. 1 Връзка към коментар
Diners Club Bulgaria Публикувано: 29 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 29 октомври, 2018 преди 24 минути , Branko каза: Да обобщя, как го разбирам аз. Ако си извадя допълнителна карта към моята, на мое име т. е. сме едно физическо лице имам право само на 12посещения с една от картите. Независимо от това, че в платформата на mydiners са регистрирани с различни юзери. Ако някой близък ми извади към неговата основна допълнителна ,но на мое име ще имам на нея също 12 посещения както и 12 на моята основна. Които стават 24. Или независимо кой ти вади доп. карта и колко карти имаш, щом си Иван Петров с едно ЕГН т.е си едно физическо лице можеш да ползваш само по една от картите 12 посещения? 12 посещения на човек, картадържател, ЕГН, клиент. 2 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 29 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 29 октомври, 2018 @Branko, 12 са - както и да го въртим. За ЕГН-то няма чийтване 🙂 2 Връзка към коментар
Branko Публикувано: 29 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 29 октомври, 2018 Мдаа, само остана варианта за познат или роднина със същото име и фамилия да намерим.Аз нямам обаче😂 2 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега