Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

На 29.10.2018 г. в 9:35, AlexandraKo каза:

Отговарям си:

Обадих се по телефона и се оказа, че картата не е активирана. Казаха, че я активират и след 3 минути ще работи.

 

Днес и аз ходих да си взема преиздадената карта и понеже бях чел твоя случай реших да питам в клона в The Mall на цариградско дали и как трябва да активирам картата? Касиерката ме препрати "да питам колегата от обслужване на клиенти", който от своя страна ме затрупа с куп ненужни въпроси и коментари от типа на: "ами тя колежката на касата не ви ли казаа?", "ами тя тая карта сега спешно ли ви трябва да я ползватее?", "ами не съм сигурен в колко часа точно ги активирахаааа". Викам, ако искаш да питам някой пред мола? Може да знае?....."ами господине, сега ще се обадя да питам"....звъня, звъня не знам къде и ми заяви, че "колегите сигуно са в обедна почивка" и се отказах да се разправям.

Обадих се в Diners директно и хората ми казаха, че до два часа след като от банковия клон вкарат информацията, картата автоматично се активира. Та чакам да видим сега ще стане ли нещо 🙂

Иначе и на мен в акаунта ми сега стои разполагаемост 0 лева.

  • Харесвам 1
  • Смея се 1
Връзка към коментар

На мен ми отне час и 5 минути да си взема картата и да подам молба за увеличаване на лимита. Излязох да си сменя пинкода и ме върнаха да попълвам още документи, тъй като били объркали какво трябва да попълня. Не знаеха какво да правят със старата карта, питаха ме дали е дефектна, защо искам да я сменям, след като е валидна и т.н. и накрая ме посъветваха  да си я задържа - "за всеки случай". Сега се чудя да мина ли покрай банката - да не се окаже , че трябва още нещо да попълвам. Лимитът след няколко часа се появява , не се притеснявайте...Още не съм ползвала новата карта, освен за онлайн плащания, така че  има голям шанс сагата да е в рубриката to be continued...

Редактирано от Ивайла
Връзка към коментар
преди 9 минути , boogy83 каза:

Днес и аз ходих да си взема преиздадената карта и понеже бях чел твоя случай реших да питам в клона в The Mall на цариградско дали и как трябва да активирам картата? Касиерката ме препрати "да питам колегата от обслужване на клиенти", който от своя страна ме затрупа с куп ненужни въпроси и коментари от типа на: "ами тя колежката на касата не ви ли казаа?", "ами тя тая карта сега спешно ли ви трябва да я ползватее?", "ами не съм сигурен в колко часа точно ги активирахаааа". Викам, ако искаш да питам някой пред мола? Може да знае?....."ами господине, сега ще се обадя да питам"....звъня, звъня не знам къде и ми заяви, че "колегите сигуно са в обедна почивка" и се отказах да се разправям.

Обадих се в Diners директно и хората ми казаха, че до два часа след като от банковия клон вкарат информацията, картата автоматично се активира. Та чакам да видим сега ще стане ли нещо 🙂

Иначе и на мен в акаунта ми сега стои разполагаемост 0 лева.

Аз се обадих на 028171196 и девойката беше много мила и любезна, та ми я активира на мига.

Иначе, моята я взех в събота по обяд, до понеделник не беше се активирала.

 

На мен старата карта ми я взеха.

Връзка към коментар
преди 2 минути , AlexandraKo каза:

На мен старата карта ми я взеха.

 

На мен също ми я взеха и това е напълно нормална процедура.

Не мога да си представя какъв банков служител ще каже на @Ивайла да си задържи картата "за всеки случай"? Тва все едно да ти кажат в МВР да си задържиш старата лична карта за "всеки случай"....абе не знам как ги подбират тия служители там? А ние си доверяваме парите на такива хора....ужас.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Може би не е лоша идея да напишете клоновете, в които обслужването не е било според очакванията. Не за друго, а за да ги избягват тези клонове другите магеланци...

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

След много чуденки реших да запазя картата - в старата й класическа форма - засега. Не знам дали ще мога да правя изисквания оборот - за момента в UK Tesco мога да я ползвам без проблем - ама не във всяко Теско (странно, но факт). Останалите места си е голям проблем...

 

Ако не правя нужния оборот и преценя, че искам да ползвам даден салон, просто ще си платя посещението. Мисля, че таксата беше 30 лв е на посещение? Със сигурност което и да е друго посещение на салон струва по-скъпо с чуждестранна кредитна карта (жалко, че една много известна американска карта не е достъпна тук...)

 

Относно замяната на картата - звъннах директно на @Diners Club Bulgaria. Мисля, че наистина това е начинът за решаване на конкретни казуси. Не съм получила все още sms (a трябвало). Увериха ме, че няма проблем да си получа картата в събота. Зададоха МОЛ София като място за получаване. Надявам се да успеят до 15 декември (обещаха поне). 

 

Продължавам да считам, че обслужването в @Diners Club Bulgaria е на много високо. Мисля си, че очакванията към дискусиите във форума не може да е като към частно банкиране.

Връзка към коментар
преди 9 минути , akair каза:

Може би не е лоша идея да напишете клоновете, в които обслужването не е било според очакванията. Не за друго, а за да ги избягват тези клонове другите магеланци...

Във всички клонове, които посещавам на ПИБ, а те са поне 10 служителите не са наясно с почти всичко относно Дайнърс. Започва се масово звънене по телефони за всяка подробност. Дори два пъти получих грешна информация и се наложи аз да ги ограмотявам. Съжалявам. 

В същия момент служителите на самата Дайнърс по телефона са изключително любезни. 

  • Харесвам 10
Връзка към коментар
преди 4 минути , Ivan Hristov каза:

Във всички клонове, които посещавам на ПИБ, а те са поне 10 служителите не са наясно с почти всичко относно Дайнърс. Започва се масово звънене по телефони за всяка подробност. Дори два пъти получих грешна информация и се наложи аз да ги ограмотявам. Съжалявам. 

В същия момент служителите на самата Дайнърс по телефона са изключително любезни. 

Абсолютно същите са и моите наблюдения! Служителите на ПИБ нямат (почти) никакво понятие от продуктите на Diners Club, все едно някоя друга банка ги издава... В същото време, при връзка със самите служители на Diners, отговорите и облсужването винаги са на очакваното ниво! 

  • Харесвам 11
Връзка към коментар

И аз да ги похваля Даинерсите.

Днес звънях по телефона (един хотел си беше блокирал два пъти сумата). канцелираха едната сума мълниеносно.

А и ни похвалиха. Мъжът на телефона каза, че сме много в час и той често ни четял и даже научавал и той по нещо ново за Diners.

Това, което разбрах днес, е че независимо кога си сменя картата с новата, преди или след нова година  (ако изобщо го направя) минималната сума за салоните е 500 лв. до края на годината и съответно 1000 от 01.01.2019.

Аз бях останал с впечатлението, че с новата карта минималния оборот е 1000 лв.

 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Аз бих дал на служителите на ПИБ the benefit of the doubt. Моят опит с клона на бул. България е положителен - обслужването беше съвсем адекватно.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 18 минути , akair каза:

Аз бих дал на служителите на ПИБ the benefit of the doubt. Моят опит с клона на бул. България е положителен - обслужването беше съвсем адекватно.

Нека сме наясно, нямам никакви оплаквания относно продуктите на ПИБ. При тях съм напълно доволен от служителите. Но относно Дайнърс те просто са твърде зле. 

Аз отскоро се задържах в България, живота ми дотук мина навън. Впечатленията ми са от последните месеци обикаляйки много клонове. Дори последните дни. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Да предупредя всички, които имат издадени карти с гаранционен депозит какви проблеми могат да имат.

Моята карта беше с такъв депозит, защото когато си я издадох нямах необходимия доход. За лимит от 2000 лв ми бе поискан депозит в размер на 2100 или 2200 лв, които внесох веднага в брой и на каса.

При преиздаването на картата сега, ми казаха, че ще я издадат без депозит, а стария ще ми бъде върнат. Отидох да си взема новата карта в четвъртък (25.10) и попълних документите за новата. Не бяха в час с нищо служителите, настана едно звънене насам-натам, но все пак взех новата карта и върнах старата.

Когато поисках да си взема депозита, както ми обещаха от Дайнърс по телефона, отново настана смут. Ама как така? Ама какъв депозит? Звънене, чакане.... и накрая ми казаха, че не можело в брой да си го взема??? ВТФ? Както и да е - примирих се и дадох банкова сметка, на която уж да ми го върнат на следващия ден.

На следващия ден ми се обадиха, че са забравили да ми дадат още един документ да подпиша и да отида отново. Казаха ми да не бързам, че не било спешно. Съответно и аз реших да не бързам.

В понеделник проверих за депозита - няма депозит. Обадих се по телефона - казаха ми, че при тях документи няма никакви подписани от мен??

А уж предния четвъртък ги бях подписал. И докато не пристигнели документите - не могат да ми преведат депозита. Казах им да звънят в ПИБ и да питат къде са докумените и дали не ги пращат с гълъби (примерно), та отнема 5 дни. Да не говорим, че новата ми карта изобщо не фигурираше в профила ми, а там си стоеше старата като активна.

На следващия ден отидох да подпиша уж забравения документ и ги попитах защо не са получили в Дайнърс документите ми. Казаха, че не са ги изпратили заради забравения документ? А уж отиването ми отново до ПИБ не било спешно....

Очаквах днес депозита да е постъпил по сметката ми, но уви - нямаше го.

Отново се обадих на Дайнърс откъдето ми казаха, че щели да попитат Счетоводния отдел и когато им върнат отговор - тогава ще ми се обадят. Настоях това да се случи още днес.

Оказа се след отговора на Счетоводния отдел, че връщането на депозита отнемало до 2 месеца????? Когато попитах на какво основание - не получих много логичен отговор. Някой търговец можело да оспори транзакция? Мислех си, че аз мога да оспорвам транзакции, защото аз ги плащам...

 

За да не ме изгонят от форума - ще се въздържа от коментар.

За пореден път името на държавата ни Абсурдистан, доказа защо се казва така.

@Diners Club Bulgaria

 

Редактирано от cybersimo
  • Харесвам 1
  • Шок 9
  • Браво 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Ivan Hristov каза:

Нека сме наясно, нямам никакви оплаквания относно продуктите на ПИБ. При тях съм напълно доволен от служителите. Но относно Дайнърс те просто са твърде зле. 

До някъде е разбираемо да са твърде зле, защото доколкото разбирам няма голям брой потребители с такава карта и да се обучават всички служители (куцо и сакато) от ПИБ да разбират от проблемите на Дайнърс струва пари и време, а не оправдава средствата. Но има едно голямо НО....във всеки клон може да има поне по един обучен служител, който може да се занимава с клиентите на Diners и да отговаря адекватно.

Ама някак си не върви, аз простия инженер мениджър да уча на мениджмънт ръководството на ПИБ :lol:

Редактирано от boogy83
  • Харесвам 3
Връзка към коментар
1 hour ago, Ivan Hristov said:

Нека сме наясно, нямам никакви оплаквания относно продуктите на ПИБ. При тях съм напълно доволен от служителите. Но относно Дайнърс те просто са твърде зле. 

Аз отскоро се задържах в България, живота ми дотук мина навън. Впечатленията ми са от последните месеци обикаляйки много клонове. Дори последните дни. 

Продуктите на ПИБ май са ирелевантни към дискусията. Аз за въпросите ми, свързани с Дайнърс, получих адекватна реакция от служителите на ПИБ на бул България.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
30 minutes ago, akair said:

Продуктите на ПИБ май са ирелевантни към дискусията. Аз за въпросите ми, свързани с Дайнърс, получих адекватна реакция от служителите на ПИБ на бул България.

Аз пък, получих традиционно странното поведение на служителите на ПИБ, като и аз не знам след толкова дискусии и т.н. пак да ми казват , че не можело да си взема и допълнителните карти, че не били на мое име, все едно и също ... и за всяко нещо ,едни телефони се въртят, за елементарни неща, какви документи, колко броя, ама къде да пиша картите, къде да се подписвам, накрая не успяха да добавят едната допълнителна карта към неговия потребител в my.diners, не ставало и т.н., добре че днес на оригиналния телефон на My.diners всичко беше точно и стана без проблем.

А и най-"интересното" е ,че това се случва в клона на ПИБ на В.Левски 35, където е централата на Дайнърс 🙄

Връзка към коментар
преди 3 часа, cybersimo каза:

Оказа се след отговора на Счетоводния отдел, че връщането на депозита отнемало до 2 месеца????? Когато попитах на какво основание - не получих много логичен отговор. Някой търговец можело да оспори транзакция? Мислех си, че аз мога да оспорвам транзакции, защото аз ги плащам...

  

 

@Diners Club Bulgaria

 

 

 

Хмммм.  Закрих картата  Дайнерс преди месец. След 4 работни дни получих парите внесени като депозит.🙂

Връзка към коментар
преди 19 минути , Hollywood каза:

 

 

Хмммм.  Закрих картата  Дайнерс преди месец. След 4 работни дни получих парите внесени като депозит.🙂

Явно Магеланци са с преференции. Обадиха ми се и на мен след поста и казаха, че ще направят изключение. Но с "дребния шрифт" в договора било писало 2 месеца...

Това не пречи да смятам срока за лишен от всякаква логика, но все пак съм благодарен за изключенето на @Diners Club Bulgaria

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 9 минути , cybersimo каза:

Явно Магеланци са с преференции. Обадиха ми се и на мен след поста и казаха, че ще направят изключение. Но с "дребния шрифт" в договора било писало 2 месеца... 

Това не пречи да смятам срока за лишен от всякаква логика, но все пак съм благодарен за изключенето на @Diners Club Bulgaria

Мами, мани, гоуеми  преференции. :grin: От много префери блокираха картата без известие.  Поне да питат хората дали случайно не са на път и случайно не разчитат на картата. :negative:Ма отде толко сервиз/с

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
1 hour ago, cybersimo said:

Явно Магеланци са с преференции. Обадиха ми се и на мен след поста и казаха, че ще направят изключение. Но с "дребния шрифт" в договора било писало 2 месеца...

Това не пречи да смятам срока за лишен от всякаква логика, но все пак съм благодарен за изключенето на @Diners Club Bulgaria

Днес закривах 2 кредитни карти към друга банка - картите са блокирани, нарязани,сметките са изравнени с всички подробности, и ми казаха, че самата сметка към картата ще трябва да си я закрия след 2 месеца - аз го разбирам , ако оспорвам някоя транзакция, или се върне някакво плащане, да има къде да се отрази, ама в случая с депозита, не знам къде  е логиката, само тези 2 месеца съвпадат 🙂 

Връзка към коментар

Писали сме и друг път, че при кредитните карти сумата не заминава и не се осчетоводява веднага, а минава през период, когато е само блокирана. Когато се регистрира неоторизирана транзакция, дори да се обадите на секундата пак ще ви кажат, че процеса по-оспорване ще започне чак след като въпросната транзакция се осчетоводи. Чисто и просто този срок дава възможност на всички търговци, които биха имали някакви претенции към вас да си вземат парите, преди да дръпнете шалтера. За да не оставите другата страна в ситуация, при която сте консумирали дадена услуга или продукт, а парите още не са били осчетоводени и картата закрита. . 

 

Случаят на cybersimo е явно някакъв граничен, при положение че той не закрива карта и тя си остава работеща, но явно се използва същата процедура и няма разработена специална за тези гранични случаи. 

Връзка към коментар

Напълно съм съгласен, като се сетя че съм имал и транзакция с импринтер, която като се появи месец след консумирането на хотела, почти бях тръгнал да я оспорвам, ама от мързел днес та утре се присетих накрая ....

Връзка към коментар

Искам да обърна внимание, че при подмяна на карта се подписва нов договор, който напълно отменя стария и евентуални преференции в него. Конкретно ми направи впечатление, че условието "без месечна такса за месеците без транзакции" важи за следващите 12 месеца. Т.е. ако по договор ви е важало форевър,  вече няма да е така.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Прочетох тук в темата, че картата минава в цитирани обекти. Но
На някои от тях не минава като Дайнърс, а като Мастър. Става въпрос за двойната. Например Кауфланд и др.
С моята двойна досега нямам отказано плащане никъде. А ползвам картата непрекъснато, дори за 100 гр. ядки. Но само на много малко места минава като Дайнърс. Мога да ги извадя от извлечението.
Ще уточня, че непрекъснато карам касиерите да слагат картата в терминала, а не безкасово. Казано ми е от Дайнърс, докато пренастроят терминалите.

Избира се двойка когато работят с Дайнърс. Не поиска ли избор, значи Дайнърс няма. 
Хубаво е да имаме списък къде минава като Дайнърс. За да се ползва кешбек, освен салоните.

Редактирано от Ivan Hristov
Връзка към коментар

Ами двойната карта трябва да минава практически навсякъде, поне не знам да има места, където не се приема Мастеркард, а се приемат други карти...

Освен това в темата за новата карта пише, че не навсякъде е обновен софтуера на терминалите, който позволява да има избор. Т.е. е въпрос на време да се приема и като Дайнърс. Според мен беше малко подранило пускането на двойната карта, поне за взискателни клиенти 😃

преди 18 минути , Ivan Hristov каза:

Хубаво е да имаме списък къде минава като Дайнърс. За да се ползва кешбек, освен салоните.

тази цялата тема е за впечатления къде минава Дайнърс. А за изчерпателен списък трябва да се намери някой да го поддържа....

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.